SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OBVLADOVANJE IN PREPREČEVANJE KRIZE V PODJETJU
Matej Zupanič, 2012, diplomsko delo

Opis: Gospodarski in finančni pritisk sta glavna dejavnika v zadnjih letih, ki sta močno prizadela uspešnost številnih podjetij in posledično povzročila propad podjetij. Poslovodstvo je ključno pri reševanju in nadaljnjem obstoju podjetja, saj mora pravilno in pravočasno ukrepati, ko zazna in prepozna prve znake krize v podjetju. Kvaliteten nabor znanja in strokovno usposobljeni vodje so potrebni za uspešno obvladovanje in preprečevanje krize. Pomembno je poudariti, da je krizo lažje preprečevati kot pa zdraviti. Skozi diplomski seminar smo v teoretičnem delu opredelili pojem krize, kot jo opisujejo različni avtorji. Krizo smo razdelili po več vidikih oziroma načinih, definirali različne faze ter opredelili simptome in povode krize. Iz teoretičnega stališča smo našteli in razložili zunanje ter notranje vzroke za nastanek krize, opisali smo različne poglede na vodenje podjetja v krizi, navedli najpogostejše in najpomembnejše ukrepe za odpravo le-te ter opisali zdravljenje v primeru stečaja in prisilne poravnave. V praktičnem delu seminarja smo obravnavali podjetje Agis zavore d.d., kjer smo s politično-pravnimi, ekonomskimi, socio-kulturnimi in tehnološkimi dejavniki izvedli analizo okolja podjetja ter ugotavljali, kako vplivajo na samo podjetje. V raziskovanje smo vključili tudi SWOT analizo in analizo interesnih skupin. Na osnovi računovodskega izkaza izbranega podjetja smo s pomočjo Altmanovega obrazca, zgolj informativno presodili zdravje podjetja, analizirali poslovni izid ter navedli vzroke za negativen poslovni izid.
Ključne besede: znaki krize, obvladovanje in preprečevanje krize, faze krize, simptomi in povodi krize, notranji in zunanji vzroki krize, ukrepi za odpravo krize, zdravljenje krize.
Objavljeno: 13.08.2012; Ogledov: 1352; Prenosov: 216
.pdf Celotno besedilo (847,23 KB)

2.
Proučevanje faz življenjskega cikla in možnih kriz ter njihovo obvladovanje
Anja Pirc, 2013, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo se posvetili proučevanju faz življenjskega cikla podjetja ter možnih kriz in obvladovanju le-teh. Naloga je razdeljena na dva dela, in sicer teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo po Pümpin in Prangeju (1995) proučili življenjski cikel podjetij, in sicer pionirsko, rastočo, zrelo in fazo preobrata podjetij. Podjetje lahko uspešno preide iz ene fazo v drugo, lahko v določeni ostane, ali se vrne v predhodno fazo, ali pa celo neha poslovati. Za obstoj in poslovanje podjetja je v veliki meri odgovoren management, ki se mora znati pravilno spopasti s krizo v določeni fazi. Glede na reagiranje managementa na morebitno krizo se lahko v podjetju oblikuje proaktivni ali reaktivni krizni management. V empiričnem delu naloge smo na primeru podjetja J&P Karakal d.o.o. diagnosticirali razvojne faze podjetja, določili krizno stanje podjetja ter ocenili delovanje managementa.
Ključne besede: Ključne besede : življenjski cikel, faze podjetja, krize, management, podjetje, J&P Karakal d.o.o.
Objavljeno: 11.06.2013; Ogledov: 823; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (566,92 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici