| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ORGANIZACIJA PRIREDITVE KOT INSTRUMENT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA
Maruša Vračko, 2014, magistrsko delo

Opis: Vsako podjetje išče v današnjem okolju različne možnosti marketinškega komuniciranja z okoljem, ki bi pripomoglo k večji prepoznavnosti podjetja. Skozi magistrsko nalogo opisujemo organizacijo prireditve kot instrument marketinškega komuniciranja. Cilj magistrskega dela je ugotoviti, ali lahko organizacija prireditve v podjetju, kateremu to ni primarna dejavnost, pozitivno vpliva na prepoznavnost in ugled ter s tem omogoča lažje doseganje primarnih ciljev. V teoretičnem delu opisujemo marketinški in menedžmentski vidik organizacije prireditve in ugotavljamo, da je organizacija prireditve kot tudi sponzoriranje različnih prireditev znano orodje marketinškega komuniciranja. V empiričnem delu opisujemo mariborsko podjetje Expo biro, d. o. o., katerega osnovna dejavnost je izvajanje storitev na področju izposoje montažnih dvoran in šotorov z opremo za različne prireditve. Družba v zadnjem času opaža rast dela na tujih trgih, v Sloveniji pa upad. Zato se je vodstvo odločilo za razširitev dejavnosti, in sicer za samostojno organizacijo prireditev. S to dejavnostjo bi lahko povečala prihodke, hkrati pa bi povečevala prepoznavnost podjetja, ki bi pozitivno vplivala na osnovno dejavnost. Skozi empirični del magistrske naloge opisujemo, kako podjetje Expo biro, d. o. o., organizira prireditev Oktanfest, in ugotavljamo, da le-ta že po prvi organizirani prireditvi pozitivno vpliva na prepoznavnost podjetja. S pomočjo ankete ugotavljamo, da je prepoznavnost eden ključnih dejavnikov za nakup izdelka ali storitve, kar dokazuje, da lahko podjetje z organizacijo prireditve poveča prepoznavnost in s tem dosega boljše poslovne rezultate v primarni dejavnosti.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, organizacija prireditve, marketing, event management, prepoznavnost podjetja;
Objavljeno: 09.10.2014; Ogledov: 906; Prenosov: 247
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

2.
Managementski koncept izvedbe študentskega bogračfesta v mariboru
Urban Kolenko, 2018, diplomsko delo

Opis: Management in managerji so specifična potreba vseh institucij. Management je danes namenjen predvsem izvajanju medsebojno povezanih dejavnosti, ki so sistematično urejene in imajo določen red. Z vidika funkcioniranja predstavlja dejavnosti, ki jih je potrebno zagotoviti na funkcionalnih področjih podjetja. Projektni management je podlaga event-managementa. Vsak dogodek moramo dojemati in oblikovati kot samostoječ projekt in ga planirati ter organizirati po metodah projektnega managementa. Projekt je časovno omejena, relativno inovativna in tvegana naloga. Zaradi svoje težavnosti in pomena običajno zahteva projektno upravljanje. V diplomskem projektu smo raziskali teoretične vidike managementa ter event-managementa. V nadaljevanju smo predstavili projekt »Študentski bogračfest v Mariboru« po fazah organiziranja določenega projekta ter nato rezultate izvedbe omenjenega projekta. Študentski bogračfest v Mariboru je projekt Kluba študentov Lendava in se organizira kontinuirano že od leta 2004 naprej. Projektno vodenje slednjega omogoča kakovostno izvedbo, kontroling pa pregled postavljenih ciljev. Omenjeni funkciji projektnega vodenja sta poleg ostalih predstavljeni v samem diplomskem projektu.
Ključne besede: Management, event-management, vodenje, kontroling.
Objavljeno: 04.03.2019; Ogledov: 227; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (589,89 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici