| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 86
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
Načrtovanje in priprava vzgojno-izobraževalnega procesa : Educational planning and preparation process
Milena Ivanuš-Grmek, Monika Mithans, 2025, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Prispevek obravnava teoretične in praktične vidike načrtovanja vzgojno-izobraževalnega procesa, pri čemer izhaja iz kvalitativne analize strokovnih in znanstvenih del didaktika Kramarja. Osredotoča se na razumevanje različnih ravni učiteljeve priprave – globalne, etapne in neposredne – ter na njihovo vlogo pri oblikovanju učinkovitega in pedagoško utemeljenega pouka. Analiza Kramarjevih konceptov je dopolnjena z izbranimi viri s področja didaktike, kar omogoča umestitev njegovih izhodišč v sodobni izobraževalni kontekst. Prispevek ne vključuje empiričnih podatkov, temveč ponuja sistematično interpretacijo teoretičnega okvirja s ciljem refleksije in strokovnega ovrednotenja didaktičnega načrtovanja v šolski praksi.
Ključne besede: didaktična priprava, Kramarjev koncept, vzgojno-izobraževalni proces, pedagoška dokumentacija, učni cilji, evalvacija
Objavljeno v DKUM: 07.10.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (325,28 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Ocenjevanje uporabniške izkušnje spletnih strani nevladnih organizacij: Študija primera društva AED
Jure Turk, 2025, magistrsko delo

Opis: Uporabniška izkušnja predstavlja povezavo med digitalnimi produkti in končnimi uporabniki ter vpliva na njihov način uporabe. Raziskav na področju uporabniške izkušnje je vse več, saj je zaradi vedno večjega števila digitalnih produktov tehnologija vedno bolj vpeta v naš vsakdanjik. Kljub naraščajočemu trendu digitalizacije se večina raziskav na področju uporabniške izkušnje osredotoča predvsem na potrošniške produkte. Spletne strani nevladnih organizacij so pogosto izvzete iz raziskav o uporabniški izkušnji, saj se spletne strani ne osredotočajo na trženje fizičnih ali digitalnih produktov uporabnikom, ampak imajo praviloma informativen pomen. V tej raziskavi se osredotočamo na vlogo uporabniške izkušnje spletnih straneh nevladnih organizacij, ki jo nato raziščemo na analizi primera Društva AED. V teoretičnem delu opredelimo dimenzije in pomen uporabniške izkušnje ter načine evalvacije uporabniške izkušnje, nato opravimo pregled literature nevladnih organizacij, njihove značilnosti, izzive, vloge in kakšen je njihov odnos z digitalnimi produkti ter s katerimi izzivi se soočajo na tem področju. Posledično raziščemo tudi uporabniško izkušnjo in zadovoljstvo uporabnikov ter njuno povezavo v predhodnih študijah ter pri analizi le-te analiziramo povezave med našimi izbranimi vhodnimi spremenljivkami, uporabniško izkušnjo in zadovoljstvom uporabnikov. V praktičnem delu na podlagi znanja, pridobljenega iz teoretičnega dela, identificiramo dimenzije UX Honeycomb modela. Na podlagi spremenljivk kreiramo konceptualni model ter vprašalnik, namenjen članom Društva AED. Rezultate analiziramo s PLS-SEM metodo. Kljub predhodni raziskavi, ki potrjuje vpliv vhodnih spremenljivk, za katere smo predvideli, da vplivajo na uporabniško izkušnjo, je statistično značilna le tehnična kvaliteta spletnih strani. Kljub splošni kakovosti modela s Forner-Lockerjevim algoritmom ugotovimo, da so si vprašanja, kljub temu da so prilagojena iz že prej uveljavljenih raziskav, medsebojno podobna. Model potrdi našo hipotezo o mediatorskem odnosu med uporabniško izkušnjo in zadovoljstvom uporabnikov, zato hipotezo sprejmemo.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, nevladne organizacije, evalvacija spletnih strani, spletna komunikacija, digitalna angažiranost
Objavljeno v DKUM: 28.08.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (4,36 MB)

3.
Oblikovanje metodologije evalvacije in izbire programskih platform za vodenje projektov in virov : diplomsko delo
Aljaž Belak Rebozu, 2025, diplomsko delo

Opis: V zaključnem delu je predstavljena metodologija za sistematično izbiro programske platforme za vodenje projektov in upravljanje sredstev. Uporabljena je bila kombinacija metode uteženega točkovanja (WSM), skupnega stroška lastništva (TCO) in donosnosti naložbe (ROI). Metodologija je bila praktično preizkušena na primeru platforme Monday.com. Izvedeni sta bili evalvacija po določenih kriterijih in analiza rezultatov. Prikazana je tudi uporaba platforme v realnem primeru. Rezultati potrjujejo uporabnost predlaganega pristopa pri podobnih odločitvah.
Ključne besede: vodenje projektov, programska oprema, evalvacija, metodologija, Monday.com
Objavljeno v DKUM: 18.08.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

4.
Aktivna vloga nadarjenega učenca pri pripravi in evalvaciji individualiziranega programa
Mojca Kukanja-Gabrijelčič, Maruška Željeznov Seničar, 2024, izvirni znanstveni članek

Opis: Prispevek osvetljuje pomen aktivne participacije nadarjenega učenca v procesu priprave in evalvacije individualiziranega programa (INDEP), ki izhaja iz učenčevih sposobnosti, želja in potreb. S kvalitativno vsebinsko primerjalno analizo tristo individualiziranih programov za nadarjene učence smo ugotavljali upoštevanje temeljnega načela vključenosti nadarjenega učenca v vsebinsko-ciljno pripravo in evalvacijo INDEP. Ugotovili smo, da se pri načrtovanju individualiziranih programov delno upoštevajo: aktivna vloga nadarjenega učenca, vsebinske prilagoditve in izzivi pri pouku, splošni in specifični cilji ter mentorska pomoč in podpora. Zapisani cilji v individualiziranih programih ne izkazujejo individualnih ciljev nadarjenega učenca ter so pogosto enako zapisani za vse nadarjene učence znotraj iste šole.
Ključne besede: individualizirani program, nadarjenost, nadarjeni učenci, aktivna participacija, evalvacija
Objavljeno v DKUM: 30.07.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (339,25 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Zaznavanje objektov pod površjem zemlje z uporabo bistatičnega radarja FMCW : magistrsko delo
Klemen Kropec, 2025, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi je predstavljeno delovanje FMCW-radarja, eksperimentalna evalvacija radarja ter sinhronizacija FMCW-radarja v bistatični konfiguraciji. FMCW-radar smo najprej pripravili v monostatični strukturi ter z njim opravili eksperimentalne preizkuse, njihove vrednosti primerjali s teoretičnimi izračuni ter na podlagi tega ocenili primernost sistema za nadaljnje preizkuse. Nato smo opravili sinhronizacijo v bistatični konfiguraciji. Najprej smo opravili simulacije, nato pa preizkuse izvedli še praktično. Sinhronizacijo smo izvedli na dva načina: najprej z uporabo reference iz lokalnega oscilatorja, nato pa še z uporabo reference oddajnika. Izvedli smo preizkuse na testnem poligonu in evalvacijo v bistatični strukturi.
Ključne besede: FMCW-radar, sinhronizacija bistatičnega radarja, evalvacija FMCW-radarja
Objavljeno v DKUM: 03.06.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (15,50 MB)

6.
Učno e-okolje Slovenščina na dlani in prvi uporabniški odzivi
Natalija Ulčnik, 2024, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Leta 2021 je bilo na Univerzi v Mariboru izdelano inovativno spletno učno okolje Slovenščina na dlani, ki je namenjeno obogatitvi jezikovnega pouka slovenščine v zadnjem triletju osnovne šole in v srednjih šolah. Vsebuje zbirko pravopisnih in slovničnih vaj ter nalog s področja frazeologije in besediloslovja, dodane pa so tudi razlage jezikovnih vsebin, slovarski opisi izbranih frazemov in pregovorov ter obsežna zbirka avtentičnih govorjenih in pisnih besedil. V letih 2022 in 2023 se je intenzivno spremljala raba učnega okolja z namenom njegove evalvacije in izvedbe potrebnih prilagoditev z vidika uporabnikom prijazne rabe. V prispevku so na podlagi notranje evalvacije analizirani prvi uporabniški odzivi in predstavljene z njimi povezane ideje o nadgradnji okolja.
Ključne besede: slovenščina, jezikovna infrastruktura, jezikovni pouk, testiranje e-okolja, evalvacija
Objavljeno v DKUM: 26.07.2024; Ogledov: 101; Prenosov: 12
URL Povezava na datoteko

7.
Modeli obvladovanja kakovosti programov izpopolnjevanja in usposabljanja v policiji
Damjan Žagar, Vinko Gorenak, 2006, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, usposabljanje, izpopolnjevanje, programi, evalvacija, učinkovitost, modeli
Objavljeno v DKUM: 29.03.2024; Ogledov: 181; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (418,03 KB)

8.
9.
Vzpostavitev učinkovitega schengenskega nadzora zunanje meje Republike Italije - evalvacijske ugotovitve
Ernest Bedek, Andrej Anžič, 2006, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: državne meje, nadzor, Italija, Schengen, evalvacija
Objavljeno v DKUM: 29.03.2024; Ogledov: 165; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (454,82 KB)

10.
Evalvacija usposabljanj s področja policijskih pooblastil na policijskih postajah
Aleksander Krebl, Damjan Žagar, 2006, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, policijska pooblastila, usposabljanje, evalvacija, učinkovitost, uspešnost
Objavljeno v DKUM: 21.03.2024; Ogledov: 195; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (296,38 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici