1. Značilnosti japonskega stila upravljanja podjetja : diplomsko deloTadej Ladič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: upravljanje, stilistika, podjetje, značilnosti, Japonska, kultura podjetja, medosebni odnosi, medkulturna komunikacija, sociologija kulture, kultura, družba, sistemi, modeli, etnične karakteristike, razlike, jezikovna antropologija, življenjski uspehi, prostor, management, vodenje, poslovna etika, poslovanje podjetja, delovna organizacija, učinkovitost, življenje, organizacija podjetja, življenjsko okolje, praksa, socialna antropologija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2149; Prenosov: 138 Celotno besedilo (324,99 KB) |
2. Dejstva o ženskah in moških v Sloveniji2007, statistični pregled Ključne besede: demografija, statistika, statistično raziskovanje, statistični pregledi, ženske, žensko vprašanje, žensko delo, moški, partnerstvo, spol, zakonodaja, starost, etnične karakteristike, kultura, delo, poklicna uspešnost, znanje, družba, blaginja, upokojenci, medosebni odnosi, družina, nasilje, življenje, politika, socialna politika Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 3008; Prenosov: 90 Povezava na celotno besedilo |
3. Vpliv globalne in nacionalne kulture na organizacijsko kulturo : diplomsko deloVernesa Sadulai, 2007, diplomsko delo Ključne besede: organizacijska kultura, razlike, kultura, nacionalizem, narodna zavest, komuniciranje, globalizacija, kultura podjetja, svet, zahodna Evropa, Azija, Severna Amerika, tipologija, stilistika, socialna antropologija, prilagajanje, medkulturna komunikacija, Slovenija, sociologija kulture, karakteristike, etnične karakteristike, mednarodne primerjave Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2319; Prenosov: 126 Celotno besedilo (316,22 KB) |
4. Značilnosti neverbalne komunikacije v japonskih podjetjih : diplomsko deloJure Praper, 2007, diplomsko delo Ključne besede: poslovno komuniciranje, poslovno okolje, komuniciranje, podjetništvo, podjetje, tehnika, Japonska, pravila, vedenje, medkulturna komunikacija, darila, poslovni razgovori, poslovni bonton, sociologija kulture, poslovna etika, kultura, definicija, kultura podjetja, poslovna psihologija, razlike, etnične karakteristike, dežele, država, psihologija osebnosti, poslovni razgovori, praksa Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2111; Prenosov: 140 Celotno besedilo (450,27 KB) |
5. Sociokulturno okolje evropskih trgov - primerjalna analiza držav: Francija, Grčija, Nemčija, Švedska, Velika Britanija : diplomsko deloIrena Metličar, 2007, diplomsko delo Ključne besede: kultura podjetja, organizacijska kultura, mednarodni trg, tržna analiza, tržne raziskave, mednarodni ekonomski odnosi, mednarodno poslovanje, medkulturna komunikacija, sociologija kulture, mednarodno trženje, kazalniki, kultura, definicija, indikatorji, sistemi, mednarodne primerjave, razlike, etnične karakteristike, dežele, država, sociološki vidik, družbena geografija, družbene strukture, poslovanje podjetja, mednarodno podjetje, praksa, mednarodna kooperacija, mednarodno ekonomsko sodelovanje, E Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 3386; Prenosov: 165 Celotno besedilo (482,67 KB) |
6. Poslovna pogajanja s kitajskimi partnerji : magistrsko deloDavor Strmšek, 2009, magistrsko delo Ključne besede: poslovna pogajanja, pogajanje, poslovno komuniciranje, mednarodno poslovanje, medkulturna komunikacija, sociologija kulture, komunikacije, karakteristike, tehnika, uspešnost poslovanja, poslovna etika, kultura podjetja, gospodarske pogodbe, kultura, razlike, etnične karakteristike, Slovenija, Kitajska, prilagajanje, poslovno sodelovanje, poslovni razgovori, avtomobilska industrija, stilistika, proizvodnja, predstava, praksa, mednarodna kooperacija, mednarodno ekonomsko sodelovanje, vrednotenje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2743; Prenosov: 242 Celotno besedilo (315,17 KB) |
7. Vpliv kulture na mednarodno komuniciranje : diplomsko deloAleksandra Sabo, 2008, diplomsko delo Ključne besede: poslovno komuniciranje, mednarodno poslovanje, medkulturna komunikacija, sociologija kulture, poslovna etika, spol, čas, prostor, gospodarske pogodbe, kultura, definicija, kultura podjetja, sistemi, modeli, razlike, etnične karakteristike, dežele, država, svet, poslovna pogajanja, pogajanje, poslovni razgovori, telekomunikacije, predstava, religija, elektronsko poslovanje, pismenost, stilistika, praksa, mednarodna kooperacija, mednarodno ekonomsko sodelovanje, vrednotenje, Amerika, Azija, Evropa, ZDA, B Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 2861; Prenosov: 192 Celotno besedilo (487,36 KB) |
8. Obvladovanje kulturnih razlik kot kompetenca mednarodnega tržnika : diplomsko deloMateja Coklin, 2008, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, kultura, razlike, marketing, mednarodno trženje, tržniki, marketer, strategija trženja, poslovna pogajanja, pogajanje, dežele, svet, mednarodne primerjave, etika, globalizacija, poslovna etika, marketing mix, marketinški splet, poslovna psihologija, poslovno okolje, medkulturna komunikacija, uspešnost poslovanja, prilagajanje, pristojnost, sociologija kulture, etnične karakteristike, poslovno sodelovanje, značilnosti, poslovanje, komunikacije, Severna Amerika, Latinska Amerika, Azija Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 2299; Prenosov: 121 Celotno besedilo (575,96 KB) |
9. Vpliv kulture na marketinško komuniciranje : diplomsko deloAnja Kermc, 2008, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, kultura, razlike, marketing, trženje, strategija trženja, etika, poslovna etika, marketing mix, marketinški splet, prostor, čas, poslovna psihologija, psihologija osebnosti, simboli, medkulturna komunikacija, poslovno okolje, prodaja, pospeševanje prodaje, uspešnost poslovanja, tržne raziskave, prilagajanje, metode, sociologija kulture, etnične karakteristike, kultura podjetja, poslovno sodelovanje, poslovanje, komunikacije, modeli Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 1879; Prenosov: 310 Celotno besedilo (713,12 KB) |
10. Poslovno okolje izbranih držav Latinske Amerike in vplivi na tržni nastop podjetja : diplomsko deloNada Bicman, 2006, diplomsko delo Ključne besede: poslovno komuniciranje, mednarodno poslovanje, medkulturna komunikacija, sociologija kulture, tuje investicije, mednarodni trg, kultura, definicija, kultura podjetja, sistemi, modeli, razlike, etnične karakteristike, dežele, država, poslovna pogajanja, pogajanje, poslovni razgovori, jezikovna antropologija, poslovanje podjetja, mednarodno podjetje, praksa, mednarodna kooperacija, mednarodno ekonomsko sodelovanje, socialna antropologija, Latinska Amerika, Argentina, Brazilija, Čile, Kolumbija, Mehika, Sl Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 3113; Prenosov: 416 Celotno besedilo (1,98 MB) |