| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 31
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
PROJEKTIRANJE ORGANIZACIJE ˝INŽENIRKO, D. O. O.˝
Jernej Žajdela, 2009, diplomsko delo

Opis: V današnjem tržnem okolju, kjer so pomembni inovativnost, drznost, prodornost in vztrajnost podjetnikov, smo se odločili ustanoviti podjetje, ki se bo ukvarjalo z gradbenim inženiringom in upravljanjem nepremičnin. V diplomskem delu smo se posvetili predvsem predustanovitvenim analizam in politiki planiranja ustanovitve, saj se zavedamo pomembnosti letega. Pri tem smo se osredotočili na tržne raziskave, analizo konkurence in naših potencialnih naročnikov. Poiskali smo naše prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti, ki podjetje čakajo na trgu. Pri planiranju poslovanja podjetja smo se odločili za časovno obdobje petih let. Za sedež podjetja smo se odločili za obstoječe prostore ustanovitelja, ki imajo ugodno lego in ustrezne prometne povezave. V planiranem obdobju petih let bo imelo podjetje tri zaposlene, ki bodo s svojimi znanji dograjevali celotno delovanje podjetja na trgu. Ustanovitveni kapital v višini 10.000 € bo zagotovljen s strani ustanovitelja in bo namenjen prvotno za nakup tehnično-tehnološke opreme in opreme pisarniških prostorov, kjer bo podjetje delovalo. Zaradi trenutnih razmer na trgu, ki so za ustanovitev podjetja neugodne in preveč nepredvidljive, smo ustanovitev podjetja prestavili na september naslednjega leta, ko pričakujemo, da se bodo razmere stabilizirale in se bo pokazalo dejansko stanje na trgu. Nastajanje in obstajanje podjetja, njegova uspešnost, razvoj in rast morajo služiti večanju blagostanja vseh njegovih udeležencev.
Ključne besede: podjetniška ideja, dejavniki uspešnosti, etika podjetja, ustanovitvene aktivnosti, vizija podjetja, vrednote, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, politika podjetja, poslanstvo podjetja, smotri podjetja, temeljni cilji podjetja, splošne strategije, temeljne strategije, poslovne strategije, razvojne strukture, poslovni izid, bilanca stanja.
Objavljeno: 02.12.2009; Ogledov: 3224; Prenosov: 643
.pdf Celotno besedilo (212,11 KB)

8.
ANALIZA VREDNOT, KULTURE, KLIME IN ETIKE V PODJETJU GRADBENIŠTVO IN PREVOZNIŠTVO JAMNIKER MARJAN, S.P.
Andreja Jamniker, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Za vsako kakovost, učinkovitost in uspešnost je pomembno, da so cilji podjetja usklajeni z njegovimi organizacijskimi vrednotami in z vrednotami njegovih ljudi. Te pa z vrednotami podjetja. Zato je razjasnjevanje vrednot pomemben korak na poti k izboljšanim dosežkom in uspešnosti. Zaposleni v organizaciji predstavljajo pomemben dejavnik za uspešnost delovanja. Vendar ni dovolj, da samo opravljajo svoje delo, biti morajo tudi učinkoviti. Na to pa vpliva veliko dejavnikov, ki predstavljajo kulturo in klimo, ki vladata v podjetju. V diplomskem seminarju smo podrobneje preučevali organizacijsko kulturo in klimo, opredelili njene definicije različnih avtorjev, obrazložili njune dimenzije ter predstavili način merjenja in pomen njunega merjenja in proučevanja. Prav tako smo praktično izvedli meritev organizacijske kulture in klime v izbranem podjetju z metodologijo avtorice Mihalič. Namen merjenja kulture in klime v podjetju Gradbeništvo in prevozništvo Jamniker Marjan, s. p. je bil spoznati aktualno organizacijsko kulturo in klimo, jo analizirati in poiskati možnosti za njeno izboljšanje. Z našo raziskav smo ugotovili, da v podjetju Gradbeništvo in prevozništvo Jamniker Marjan, s. p., vladata ustrezna in zadovoljiva organizacijska kultura in klima. Do teh ugotovitev smo prišli s statističnimi podatki, ki smo jih pridobili z analizo odgovorov na vprašalnik namenjen ugotavljanju kulture in klime v podjetju. Ker današnja podjetja stremijo za dolgoročnim uspešnim poslovanjem in pridobivanjem dobička, je etika podjetja pri tem odlučojočega pomena. Podjetje, ki želi dolgoročno rasti in se razvijati mora pri svojem delovanju posebno pozornost posvetiti upravljanju z etiko podjetja. Uspešno upravljanje z etiko podjetja na vseh področjih delovanja podjetja podjetju zagotovi, ne samo obstoj, ampak tudi dolgoročno rast in razvoj.
Ključne besede: vrednote podjetja, kultura in klima podjetja, etika podjetja
Objavljeno: 13.01.2012; Ogledov: 2169; Prenosov: 248
.pdf Celotno besedilo (513,51 KB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici