| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Akademik Dürüstlük Sözlüğü
Loreta Tauginienė, Inga Gaižauskaitė, Irene Glendinning, Július Kravjar, Milan Ojsteršek, Laura Ribeiro, Tatjana Odiņeca, Franca Marino, Marco Consentino, Shiva Sivasubramaniam, Tomáš Foltýnek, Barış Uslu, 2018, znanstveni terminološki slovar, enciklopedija ali tematski leksikon

Opis: Bu rapor, yeni terimlerin öğrenilmesi ve yeni bağlamlarda eski terimlerin yeniden keşfedilmesi yoluyla akademik bütünlüğün daha yaygın anlaşılmasına temel teşkil etmektedir. Bu dokümana, yaygın olarak fakat farklı bağlamlarda kullanılan terimlerin çeşitliliğinden dolayı ihtiyaç duyulmaktadır. Bu çalışmayla ortak bir bilinç düzeyine erişmeye çalıştık. Bu rapor, ulusal ombudsmanlar, adli makamlar, uyum görevlileri, araştırma projesi yöneticileri ve akademinin diğer ilgili birey ya da birimlerinin yanı sıra; öğrenciler, iş sektörü ve diğer paydaşlar için de değerli olabilir.
Ključne besede: sözlük, akademik dürüstlük, intihal, etik, araştırma, akademik suistimal, akademik yazı, telif hakkı
Objavljeno v DKUM: 15.10.2019; Ogledov: 1912; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (653,68 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
VLOGA ETIČNEGA KODEKSA V POSLOVANJU
Gašper Danijel, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju na podlagi teoretičnih znanj obravnavam vlogo etičnega kodeksa v poslovanju, ki ga skušam predstaviti tudi na primerih. Dokazati želim, da je etično poslovanje podjetij tisti konkurenčni faktor, ki lahko zagotovi podjetju dolgoročno uspešen obstanek na trgu poslovanja. Vendar pa se zavedam, da je etično poslovanje težko doseči, saj obstajajo v praksi mnogi konflikti in etične dileme. Podjetje je lahko navzven le toliko etično, kot so etični menedžerji oziroma vodilni ljudje podjetja. Ti vodilni ljudje ne sprejemajo samo rutinskih odločitev znotraj in zunaj podjetja. Prav zaradi zapletenosti procesa odločanja so se razvili koncepti etike in na podlagi tega tudi sodila za odločanje. Kljub številnim zapisanim teorijam in konceptom ne morem trditi, katero vsesplošno pravilo bi morali upoštevati v določenem primeru, saj je za vsak posamezen primer treba poiskati optimalno rešitev. Za podjetje so uspešne le tiste rešitve, ki zadovoljijo kar najširši krog interesov vseh udeležencev, kar pa ima za posledico dolgoročen in uspešen razvoj podjetja. Diplomski seminar je sestavljen iz treh poglavij. In sicer prvo poglavje opredeljuje pojme, kot so etika, morala, poslovna etika. V drugem poglavju obravnavamo poslovno etiko podjetja, ki jo sestavljajo etični relativizem, etične dileme podjetja, etično odločanje v menedžmentu, sodila poslovne etike in družbena odgovornost podjetja. Zadnje poglavje temelji na vlogi etičnih kodeksov v poslovanju, podkrepljeno z obravnavo domačega in tujega podjetja.
Ključne besede: kodeks, etika, morala, poslovna etik
Objavljeno v DKUM: 26.01.2011; Ogledov: 2917; Prenosov: 413
.pdf Celotno besedilo (354,58 KB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici