| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
IZBOLJŠANJE ORGANIZACIJSKE KULTURE V PODJETJU
Andreja Tominc Voh, 2015, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu obravnavamo organizacijsko kulturo, s katero se odražajo zgrajeni odnosi, vrednote in cilji vsakega poslovnega subjekta, kakor tudi vsaka aktivnost, sprememba ali vedenje v organizaciji. Magistrsko delo je razdeljeno na uvodni, teoretični, empirični in sklepni del. Teoretični del zajema drugo in tretje poglavje, empirični oziroma raziskovalni del pa je predstavljen v četrtem poglavju. V uvodnem delu, prvem poglavju magistrske naloge, predstavimo opredelitev področja in opis problema, namen, cilje, raziskovalne hipoteze in predvidene metode raziskovanja organizacijske kulture v podjetju. V drugem poglavju so predstavljena izhodišča za obravnavo organizacijske kulture, predstavljene so splošne in specifične opredelitve ter funkcije organizacijske kulture. V nadaljevanju drugega poglavja so predstavljeni elementi organizacijske kulture, s pomočjo katerih lahko analiziramo organizacijsko kulturo na njeni pojavni ravni. Tretje poglavje teoretičnega dela govori o modelih organizacijske kulture. Predstavljena so izhodišča za obravnavo tipologije kulture in vloga le-te za razumevanje organizacijske kulture. Glavno besedo namenjamo dvema modeloma, s katerima je bila opravljena empirična raziskava organizacijske kulture v podjetju, to sta model konkurenčnih vrednosti Camerona in Quinna ter model za razumevanje organizacijske kulture podjetja McKinsey 7S. V empiričnem delu, četrtem poglavju magistrske naloge, so predstavljena izhodišča za obravnavo organizacijske kulture v podjetju, v katerem je bila izvedena raziskava. Osrednji del predstavlja analiza raziskave sedanjega in želenega stanja organizacijske kulture v izbranem podjetju. Na osnovi izsledkov analize so podani predlogi in priporočila vodstvu za izboljšanje organizacijske kulture. V sklepnem delu, petem poglavju magistrske naloge, so izpostavljene temeljne ugotovitve analize organizacijske kulture v podjetju in podani odprti problemi kot izzivi za prihodnost. Organizacijska kultura v podjetju zahteva neprestane izboljšave, zato je potrebno zastarelo mišljenje nadomestiti z vrednotami, kot so pozitivni osebnostni razvoj zaposlenih, stalno izobraževanje, izmenjavanje znanja, boljša komunikacija med zaposlenimi, vključevanje sodelavcev v procese podjetja in skrb za poznavanje strategije ter ciljev podjetja. Navedeno je potrebno, da podjetje ostane vitalno tekom časa in da ga povezuje organizacijska kultura na visoki ravni zavedanja vseh zaposlenih.
Ključne besede: organizacijska kultura, elementi organizacijske kulture, tipologije organizacijske kulture, modeli organizacijske kulture, model McKinsey 7-S, model Cameron Quinn, merilni instrument OCAI
Objavljeno v DKUM: 27.10.2015; Ogledov: 2224; Prenosov: 350
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

2.
VREDNOTE ORGANIZACIJE IN POSAMEZNIKA
Mateja Dajčman, 2011, diplomsko delo

Opis: Glede na to, da si danes mladi kot novopečeni diplomanti težko najdemo prvo zaposlitev, je tisto dodatno znanje, ki si ga imamo možnost pridobiti tekom študija, še toliko bolj pomembno pri vsakem posamezniku. Organizacija AIESEC Slovenija, ki je del AIESEC–a, največje organizacije za mlade na svetu, spodbuja razvijanje potenciala v vsakem njenem članu in nudi resnično neprecenljive priložnosti. Kljub temu pa velja dejstvo, da je število njenih članov le 80 v celi Sloveniji, kar mi je zbudilo zanimanje, zakaj je tako. Vrednote so del organizacijske kulture in usmerjajo naše vedenje in aktivnosti, lahko bi rekli, da so vrednote človekov »notranji kompas«, ki usmerja človekovo delovanje. Tako smo naredili raziskavo, v kateri smo skušali ugotoviti, ali in v kolikšni meri se ujemajo vrednote študentov članov AIESEC Slovenija in študentov Fakultete za organizacijske vede Kranj, Univerze v Mariboru, ki niso njeni člani. Tako smo prišli do pomembnih zaključkov v zvezi s tem vprašanjem. Vprašane smo spraševali o njihovih vrednotah v štirih kategorijah: vrednote odnosa do sveta ter poklicne, študijske in materialne vrednote, kjer se je pokazalo, da so si vrednote v treh kategorijah statistično enake, le pri vrednotah odnosa do sveta smo opazili razlike med obema skupinama vprašanih. Rezultati raziskave so tudi pokazali, da se tako moški kot ženske enako ravnajo po vrednotah AIESEC–a ter da so le – te enake med člani omenjene organizacije in med študenti, ki niso njeni člani. Pri rangiranju vrednot iz seznama sta obe skupini vprašanih v povprečju postavili na prvo mesto svetovljanstvo in na zadnje udobno življenje, kjer se spet kaže podobnost vrednot med vprašanimi. Torej, študenti, člani organizacije AIESEC Slovenija in študenti, ki niso njeni člani, so si zelo podobni v vrednotah, le vrednote odnosa do sveta so različne; moški in ženske znotraj obravnavane organizacije se enako ravnajo po vrednotah AIESEC–a; obe skupini vprašanih sta si enaki v vrednotah AIESEC–a. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov; iz teoretičnega in raziskovalnega dela. V prvem, teoretičnem delu, je prikazana organizacijska kultura in njeni elementi s poudarkom na vrednotah, v drugem, raziskovalnem delu, pa raziskava o vrednotah obeh anketiranih skupin.
Ključne besede: Organizacijska kultura, elementi organizacijske kulture, vrednote.
Objavljeno v DKUM: 02.09.2011; Ogledov: 3292; Prenosov: 583
.pdf Celotno besedilo (621,04 KB)

3.
ORGANIZACIJSKA KULTURA IN KLIMA V TRGOVSKEM IN GOSTINSKEM LOKALU V PODJETJU X
Nataša Podobnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Ugodna organizacijska klima je osnovni pogoj za uspešno in učinkovito vodenje vsake organizacije. Predvsem gre za to, kako zaposleni dojemajo organizacijo, svoje možnosti in napredovanja v njej ter pogoje dela. Osnovna vloga vodilnega vodstva je v ustvarjanju optimalnih pogojev dela in vzdušja za čim učinkovitejše delovanje posameznika in vseh oddelkov organizacije. Podjetja, ki se zavedajo, kako pomembna je ugodnost organizacijske klime in njenega vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in uspešnost poslovanja, si prizadevajo ustvariti takšno vzdušje, ki bo nudilo najboljše poslovne rezultate. Prav zaradi pomembnega vpliva na uspešno in učinkovito delovanje organizacije je klimo v podjetju potrebno in smiselno preučiti in izmeriti ter na osnovi ugotovljenih spoznanj uvesti in izvajati ukrepe za izboljšanje klime. V prvem delu diplomske naloge bom predstavila teoretična spoznanja v zvezi z organizacijsko klimo, organizacijsko kulturo in njun vpliv na zadovoljstvo zaposlenih in uspešnost organizacije. V slednjem delu pa sem to znanje aplicirala na raziskavo organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih v izbrani organizaciji.
Ključne besede: Organizacija, organizacijska klima, organizacijska kultura, elementi organizacijske kulture, zadovoljstvo zaposlenih, uspešnost organizacije.
Objavljeno v DKUM: 08.03.2011; Ogledov: 2130; Prenosov: 266
.pdf Celotno besedilo (3,88 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici