1. Spoznavanje elementov plesa skozi didaktične igre v predšolskem obdobju : diplomsko deloKatja Terplan, 2024, diplomsko delo Opis: Namen diplomskega dela z naslovom Spoznavanje elementov plesa skozi didaktične igre v predšolskem obdobju je pripraviti plesne dejavnosti v obliki didaktičnih iger in raziskati, ali bodo otroci skozi te dejavnosti spoznali elemente plesa.
Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu je predstavljen pojem plesa, razvoj plesa po svetu, plesna vzgoja in elementi plesa.
Predstavljen je ples v kurikulumu za vrtce in ples v predšolskem obdobju.
V empiričnem delu so predstavljene priprave za dejavnosti v vrtcu. Sledijo evalvacije dejavnosti, ki so bile izvedene z otroki v vrtcu. Otroci so bili načrtno spremljani preko opazovalnega protokola.
V zaključku so strnjena opažanja in ugotovitve raziskave. Ugotovljeno je bilo, da so otroci skozi didaktične igre uspešno spoznavali in usvajali osnovne elemente plesa. Poudarjen je pomen plesnih didaktičnih iger v vrtcu, ki so neprecenljivo orodje za spodbujanje otrokovega razvoja na vseh področjih. Ključne besede: Elementi plesa, didaktične igre, predšolski otrok. Objavljeno v DKUM: 02.08.2024; Ogledov: 93; Prenosov: 20 Celotno besedilo (2,95 MB) |
2. Analiza pametnih dodatkov za učenje ustne higiene otrok: pregled trgaAdrijana Svenšek, 2021, magistrsko delo Opis: Uvod: Ustna higiena ima pomembno vlogo pri preprečevanju pojava bolezni ustne votline. Zaradi porasta uporabe sodobne tehnologije v vsakodnevnem življenju je bil namen raziskati trenutni trg ter poiskati pametne dodatke za ščetkanje zob, ki so kompatibilni z mobilno aplikacijo in so usmerjeni k izvajanju ustne higiene pri otrocih.
Metode: Izvedli smo sistematični pregled trga, kjer smo iskali pametne dodatke za ščetkanje zob z mobilno aplikacijo za izvajanje ustne higiene pri otrocih. Uporabili smo kvantitativno metodologijo raziskovanja ter lestvice za oceno prisotnosti elementov igre, tehnik sprememb vedenja in informacij iz zobozdravstva, ki je podprto z dokazi v pametnih dodatkih mobilne aplikacije.
Rezultati: Vključili smo tri pametne dodatke za ščetkanje zob s petimi mobilnimi aplikacijami. Pametni dodatek za ščetkanje zob Playbrush omogoča uporabo največ mobilnih aplikacij (3/5; 60 %). Colgate Magik je pametni dodatek za ščetkanje zob z mobilno aplikacijo, ki vsebuje največ elementov igre (21/31; 68 %), tehnik spreminjanja vedenja (13/26; 50 %) in največ informacij na dokazih podprtega zobozdravstva (5/10; 50 %).
Razprava in sklep: Ugotavljamo, da so analizirani pametni dodatki za ščetkanje zob z mobilnimi aplikacijami potencialno primerni za učenje otrok saj vsebujejo vsebine, ki temeljijo na dokazih iz zobozdravstva, elementih iger in tehnikah spreminjanja vedenja.
Priporočamo mobilno aplikacijo Colgate Magik, saj se je slednja uvrstila na vrh vseh lestvic, ki smo jih uporabili v tem sistematičnemu pregledu pametnih dodatkov za ščetkanje zob z mobilnimi aplikacijam. Ključne besede: na dokazih podprto zobozdravstvo, elementi igre, tehnike spreminjanja vedenja, mobilno zdravje, otroci Objavljeno v DKUM: 23.09.2021; Ogledov: 896; Prenosov: 158 Celotno besedilo (978,88 KB) |
3. Računalniške miselne igre : magistrsko deloAljaž Babič, 2020, magistrsko delo Opis: V magistrski nalogi smo razvili računalniško igro, ki jo bo mogoče igrati na več operacijskih sistemih. V ta namen smo uporabili pogon za razvijanje iger Unity. Igra temelji na znani igri Sokoban, ki smo ji priredili nekaj osnovnih pravil in dodali lastne osnovne gradnike. V magistrskem delu smo predstavili miselne igre in jih razdelili v podzvrsti. Natančneje smo opisali posamezne igre in njihove osnovne gradnike. Pri implementaciji smo se opirali na gradnike obstoječih uspešnih iger. Ključne besede: miselne igre, računalniška igra, sestavljanke, elementi iger Objavljeno v DKUM: 04.11.2020; Ogledov: 1422; Prenosov: 75 Celotno besedilo (1,96 MB) |
4. Programske platforme za vključitev elementov igre v resne spletne aplikacijeInes Marko, 2018, magistrsko delo Opis: Pojem igrifikacija je najenostavneje povzeti kot vključitev elementov igre v neigralnem
kontekstu. Elemente igre tako danes najdemo že v mnogih resnih spletnih aplikacijah, kjer
je njihov namen ohranjanje motivacije uporabnika in delanje aplikacije privlačnejše s ciljem,
da se uporabniki redno vračajo k njeni uporabi. Namen naše magistrske naloge je torej
podrobneje predstaviti igrifikacijo, njeno uporabo v resnih spletnih aplikacijah, obstoječa
programska orodja za vključitev elementov igre in nazadnje izdelati še svojo lastno spletno
aplikacijo z vključenimi elementi igre. Ključne besede: Igrifikacija, elementi igre, programske platforme, spletne aplikacije. Objavljeno v DKUM: 17.07.2018; Ogledov: 1310; Prenosov: 103 Celotno besedilo (3,61 MB) |