SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVIJANJE MOTORIČNIH SPOSOBNOSTI OTROK S POMOČJO ELEMENTARNIH IGER
Lidija Toš, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK V diplomski nalogi »Razvijanje motoričnih sposobnosti otrok s pomočjo elementarnih iger« je v teoretičnem delu posebna pozornost posvečena opisu motoričnih sposobnosti, ki smo jih testirali pri otrocih, starih od štiri do pet let, motoričnemu razvoju otroka v predšolskem obdobju, naravnim oblikam gibanja, njihovi uporabi in namenu ter elementarnim igram, ki so jih izvajali kot vodeno gibalno-športno dejavnost otroci eksperimentalne skupine v obdobju dveh mesecev. V empiričnem delu so predstavljene razlike v rezultatih testiranja motoričnih sposobnosti otrok, ki so bili deležni dodatne gibalno-športne dejavnosti v obliki elementarnih iger, ter otrok, ki teh dejavnosti niso bili deležni. Rezultati raziskave kažejo, da so otroci, ki so v času dveh mesecev v okviru redne gibalno-športne dejavnosti imeli načrtovane in strokovno vodene elementarne igre, dosegli boljše rezultate pri testiranju motoričnih sposobnosti od otrok, ki v tem času niso imeli posebnega poudarka na elementarnih igrah.
Ključne besede: Ključne besede: predšolski otrok, elementarne igre, motorične sposobnosti, motorični testi
Objavljeno: 23.07.2009; Ogledov: 8513; Prenosov: 3012
.pdf Celotno besedilo (444,22 KB)

2.
ELEMENTARNE IGRE V UVAJANJU UČENJA ODBOJKE
Jasmina Valente, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi so predstavljene elementarne igre, ki jih uporabljamo pri pripravi na začetno učenje odbojke v prvi triadi osnovne šole. Namen diplomske naloge je bil predstaviti nekaj sklopov elementarnih iger, ki jih uporabljamo v šoli za uvajanje v učenje odbojke, sestaviti tri učne priprave in izvesti učne ure, ki vključujejo te igre, ter jih nato samoanalizirati. Za lažje razumevanje težavnostne stopnje in zahtevnosti nalog so na začetku predstavljene otrokove razvojne značilnosti. Za izbor in členitev sklopov iger je bil potreben tudi pregled splošnih značilnosti odbojke in motoričnih sposobnosti, ki so potrebne pri učenju tovrstne športne panoge. Praktični del diplomske naloge je sestavljen iz treh učnih priprav pri predmetu didaktika športne vzgoje za prvo triado osnovne šole in treh samoanaliz teh ur. Izbor uporabljenih elementarnih iger se je izkazal kot dober, učne ure so bile izpeljane tekoče in v celoti. Podrobnejši pregled izpeljanih učnih ur in njihove analize kažejo, da je najpomembnejše načelo uvajanja določenega športa pri otrocih, v našem primeru odbojke, načelo postopnosti. Večino osnovnih spretnosti in sposobnosti, ki so potrebne pri odbojki, lahko otroci osvojijo s pomočjo elementarnih iger, če so jim le-te posredovane postopoma, so težavnostno prilagojene in katerih zahtevnost se stopnjuje.
Ključne besede: Razvojne značilnosti, otroci, odbojka, prvo triletje, elementarne igre, učne priprave.
Objavljeno: 09.10.2009; Ogledov: 6087; Prenosov: 1623
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

3.
ELEMENTARNE IGRE ZA UVAJANJE V IGRANJE MALEGA ROKOMETA
Suzana Cimerman, 2009, diplomsko delo

Opis: Cilj tega diplomskega dela je bil zbrati primerne elementarne igre za uvajanje v mali rokomet. Beseda "primerne" se nanaša predvsem na otrokov razvoj, kar pomeni, da moramo slednjega poznati, da lahko izberemo igre prilagojene otrokovi razvojni stopnji. Naša ciljna skupina otrok je bila od šestega do enajstega leta starosti. V tem obdobju se otrok razvija na vseh področjih - telesno, gibalno, spoznavno, čustveno in moralno, zato moramo ta področja upoštevati pri načrtovanju učnega procesa. Preden smo se sploh lahko posvetili zbiranju iger, smo se morali spoznati z osnovnimi podatki o igrah nasploh in podrobneje o elementarnih igrah. Igra je otrokova prva dejavnost, ki ima velik pomen za razvoj njegove osebnosti. Igre se pojavljajo v različnih strukturah in na različnih področjih. Naše zanimanje pa je bilo usmerjeno predvsem na športno področje - v elementarne igre, kot osnovne gibalne igre z rokometno motoriko. V diplomskem delu so tako izbrane primerne elementarne igre, s katerimi lahko otroku omogočimo, da razvije in utrdi osnovne rokometne prvine, še preden se spozna z dejansko igro malega rokometa. Tako mu hkrati damo popotnico, s pomočjo katere pozneje lažje in uspešneje usvaja mali rokomet.
Ključne besede: otrokov razvoj, igre, elementarne igre, mali rokomet
Objavljeno: 08.10.2009; Ogledov: 5416; Prenosov: 1066
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

4.
ELEMENTARNE IGRE TENISA KOT SREDSTVO ZA RAZVIJANJE MOTORIČNIH SPOSOBNOSTI OTROK
Uroš Petrič, 2010, diplomsko delo

Opis: Avtor v diplomskem delu z naslovom Elementarne igre tenisa kot sredstvo za razvijanje motoričnih sposobnosti otrok ugotavlja vpliv elementarnih iger tenisa na motorični razvoj predšolskih otrok. Za testiranje otrok je bilo uporabljenih osem motoričnih testov, s katerimi je avtor ugotavljal ravnotežje, koordinacijo ter eksplozivno in vzdržljivostno moč. Primerja in analizira rezultate med eksperimentalno in kontrolno skupino. V teoretičnem delu je predstavljen gibalni razvoj in motorične sposobnosti predšolskih otrok. V nadaljevanju so podrobno predstavljene elementarne igre tenisa in tenis kot športna zvrst. V empiričnem delu na osnovi obdelanih rezultatov testiranj avtor dokazuje, da predšolski otroci, ki so izvajali elementarne igre tenisa v vrtcu, dosegajo na testih motoričnih sposobnosti boljše rezultate kot otroci, ki elementarnih iger tenisa niso izvajali.
Ključne besede: elementarne igre tenisa, motorične sposobnosti, predšolski otrok
Objavljeno: 05.05.2010; Ogledov: 2614; Prenosov: 515
.pdf Celotno besedilo (429,70 KB)

5.
PRIMERI PRAKTIČNIH VSEBIN V KATEGORIJI MINI ODBOJKE
Nika Maučnik, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi z naslovom Primeri praktičnih vsebin v kategoriji mini odbojke bom v teoretičnem delu predstavila pomen osnovnih gibanj za odbojkarje v kategoriji mini odbojka in jih povezovala z učenjem odbojkarskih prvin in taktičnih elementov. Osredotočila se bom na opis naravnih oblik gibanja, ki so pomembne za odbojkarja v kategoriji mini odbojka. To so: hoja, tek, skoki, poskoki, metanje in lovljenje. Pri učenju odbojke v mlajših selekcijah se učenje posameznih elementov uči skozi igro, ki je glavno sredstvo učenja, zato bom opisala pomen elementarnih iger in jih tudi slikovno prikazala s posameznimi vajami z žogo in brez nje. Zbrala sem sklop praktičnih vaj primernih za učenje odbojke v omenjeni kategoriji. V praktičnem delu sem oblikovala vsebinski sklop učnih priprav, namenjenih učenju mini odbojke. Predstavila bom vaje in naloge, s katerimi lahko vplivamo na pravilno in boljšo izvedbo posameznega elementa učenja odbojke. Predpostavka za izdelavo priprav treningov je dobro znanje vseh prvin odbojke (zgornji, spodnji odboj, servis).
Ključne besede: gibalne dejavnosti, osnovna gibanja, elementarne igre
Objavljeno: 13.06.2011; Ogledov: 4992; Prenosov: 938
.pdf Celotno besedilo (810,06 KB)

6.
VPLIV ELEMENTARNIH IGER NA USVAJANJE GIBALNIH ZNANJ PRI PET LET STARIH OTROCIH
Maja Mauc, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Vpliv elementarnih iger na usvajanja gibalnih znaj pri pet let starih otrocih je v teoretičnem delu posebna pozornost posvečena usvajanju gibalnih znanj pri pet let starih otrocih, vplivu elementarnih iger na usvajanja gibalnih znanj, sredstvom za razvijanje gibalnih sposobnosti, telesnim razsežnostim pet let starih otrok in možnostim za izvajanje gibalnih dejavnosti v vrtcu Vojnik. V empiričnem delu so navedeni rezultati pedagoškega eksperimenta, kjer so bili otroci eksperimentalne skupine deležni dodatnih gibalno/športnih dejavnosti za usvajanje gibalnih znanj, in otroci kontrolne skupine, ki pri teh dejavnostih niso sodelovali. Rezultati kažejo, da so otroci, ki so imeli strokovno, načrtovano in vodeno gibalno/športno dejavnost v času dveh mesecev, napredovali in dosegali boljše rezultate pri usvajanju gibalnih znanj kot pa otroci, ki niso bili deležni dodatnih športno/gibalnih dejavnostih za usvajanje gibalnih znanj.
Ključne besede: gibalna znanja, elementarne igre, gibalne sposobnosti, predšolski otrok, gibalne/športne dejavnosti.
Objavljeno: 05.09.2011; Ogledov: 2256; Prenosov: 546
.pdf Celotno besedilo (839,59 KB)

7.
VPLIV ELEMENTARNIH IGER NA USVAJANJA GIBALNIH ZNANJ PRI DVE LETI STARIH OTROCIH
Sanja Marat, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Vpliv elementarnih iger na usvajanja gibalnih znanj pri dve leti starih otrocih smo želeli ugotoviti, ali načrtovane in strokovno vodene elementarne gibalne igre pozitivno vplivajo na usvajanje gibalnih znanj pri dve leti starih otrocih. V teoretičnem delu smo predstavili telesne razsežnosti otrok, opredeli pojme gibalne sposobnosti in gibalna znanja otrok, natančneje predstavili pomen elementarnih iger ter vpliv gibalno izkušenjsko bogatega okolja na usvajanje gibalnih znanj otrok in se seznanili, katere so kompetence vzgojitelja pri ustvarjanju gibalnih znanj otrok. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati pedagoškega eksperimenta, v katerem je sodelovalo dvajset otrok, starih od ena do dve leti. Otroke smo testirali s pomočjo štirih testov gibalnih znanj, s katerimi smo ugotavljali napredek gibalnih znanj v času eksperimenta. Na osnovi rezultatov ugotavljamo, da je eksperimentalna skupina otrok dosegla boljše rezultate kot kontrolna skupina, kar pomeni, da je eksperimentalna skupina v dveh mesecih na podlagi načrtovanih elementarnih iger zelo napredovala. Obstajajo tudi razlike med spoloma, saj so deklice dosegale boljše rezultate kot dečki. Iz vseh podatkov pa lahko potrdimo, da načrtovane in strokovno vodene elementarne igre pozitivno vplivajo na usvajanje gibalnih znanj otrok.
Ključne besede: telesne razsežnosti otrok, gibalne sposobnosti, gibalna znanja, elementarne gibalne igre, gibalno izkušenjsko bogato okolje, kompetence vzgojitelja
Objavljeno: 05.09.2011; Ogledov: 2728; Prenosov: 551
.pdf Celotno besedilo (799,82 KB)

8.
VPLIV ELEMENTARNIH IGER ZA RAZVOJ GIBALNIH ZNANJ
Maja Jezernik, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Vpliv elementarnih iger za razvoj gibalnih znanj je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu so predstavljene stopnje gibalnega razvoja otroka, vloga elementarnih iger v telesnem in gibalnem razvoju, gibalna znanja ter gibalno izkušenjsko bogato okolje. V empiričnem delu diplomskega dela pa so prikazani rezultati raziskave o vplivu elementarnih iger v predšolskem obdobju na razvoj gibalnih znanj pri otrocih. Raziskava je potekala v obliki pedagoškega eksperimenta. S testiranjem 38 otrok drugega starostnega obdobja in z obdelavo podatkov smo ugotavljali razliko v gibalnih znanjih med otroki, ki so dva meseca v okviru redne gibalne dejavnosti imeli načrtovane in strokovno vodene elementarne igre, in otroki, ki v tem času niso imeli posebnega poudarka na elementarnih igrah. Rezultati raziskave so naslednji: na začetnem in končnem testiranju ni bilo razlike med dečki in deklicami v rezultatih testiranja gibalnih znanj; na končnem testiranju so otroci eksperimentalne skupine dosegali boljše rezultate, kot otroci kontrolne skupine; načrtovane in strokovno vodene elementarne igre vplivajo na razvoj gibalnih znanj.
Ključne besede: gibalni razvoj otrok, elementarne igre, gibalna znanja v predšolskem obdobju, gibalno izkušenjsko bogato okolje.
Objavljeno: 12.12.2011; Ogledov: 1945; Prenosov: 598
.pdf Celotno besedilo (736,43 KB)

9.
VPLIV TEKALNIH ELEMENTARNIH IGER NA USVAJANJE GIBALNIH ZNANJ PET LET STARIH OTROK
Jožica Libman, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi Vpliv tekalnih elementarnih iger na usvajanje gibalnih znanj pet let starih otrok sta v teoretičnem delu opisana gibalni in telesni razvoj otrok, predstavljene so gibalne in funkcionalne sposobnosti ter gibalna znanja pet let starih otrok ter na teoretičnem nivoju opisane elementarne tekalne igre in predstavljene kompetence vzgojitelja na področju gibalnih dejavnosti v vrtcu. V empiričnem delu so prikazani rezultati dvomesečnega pedagoškega eksperimenta z namenom ugotoviti vpliv elementarnih tekalnih iger na usvajanje gibalnih znanj. Namenski neslučajnostni vzorec predstavljajo pet let stari otroci, kot merski instrument je bilo uporabljenih devet motoričnih testov. Rezultati pedagoškega eksperimenta, pridobljeni na testiranjih in obdelani na nivoju osnovne deskriptivne statistike, dokazujejo, da načrtovane in strokovno vodene elementarne tekalne igre pozitivno vplivajo na usvajanje gibalnih znanj pri opazovanem vzorcu pet let starih otrok.
Ključne besede: Gibalna znanja, gibalne sposobnosti, elementarne tekalne igre, predšolski otrok.
Objavljeno: 13.12.2011; Ogledov: 2387; Prenosov: 472
.pdf Celotno besedilo (897,20 KB)

10.
UČENJE TEHNIČNIH ELEMENTOV V NOGOMETU PRI NAJMLAJŠIH S POMOČJO ELEMENTARNIH IGER
Janez Ferk, 2012, diplomsko delo

Opis: Z diplomskim delom želim odpreti oči vsem trenerjem in ostalim, ki delajo z otroki. Za njih je najpomembnejša zabava, sam pa sem skozi vaje oziroma igre skušal pokazati način, kako jih učiti tehničnih elementov na njim ljubši način. Obravnaval sem otroke, stare 6–7 let. Za to starostno dobo sem izdelal igre, ki jih bodo učile nogometa. Bralci tega dela bodo dobili idejo, kako pristopiti k nogometnemu treningu najmlajših in kako slednjega oblikovati, da bo ta zanimiv za otroke. Ideje za izdelavo sem dobil iz različnih elemntarnih in družabnih iger ter iz prakse, kjer sem med treniranjem igralcem zmeraj poskušal ponuditi nekaj novega in učinkovitega. Same vaje so izključno moje delo in niso povzete po nobenem avtorju. Za problematiko oziroma razčlenitev nogometne tehnike pa sem se naslanjal predvsem na teorijo Branka Elsnerja in njegovo literaturo.
Ključne besede: nogometna tehnika, elementarne igre, trening najmlajših, učenje.
Objavljeno: 03.07.2012; Ogledov: 3392; Prenosov: 688
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici