| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 56
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj in uporaba spletne aplikacije pri pouku v osnovni šoli : magistrsko delo
Matjaž Huter, 2024, magistrsko delo

Opis: V današnjem času je uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) v izobraževalnem procesu neizogibna. Poleg tradicionalnega načina poučevanja in učenja poznamo še razne sodobne pristope, ki aktivnost učnega procesa prenesejo na učenca. Pri teh pristopih je IKT aktivno vključen v učni proces in pripravo e-učnih gradiv. V delu smo želeli razviti enostavni model izdelovanja e-učnih gradiv, ki bi ga lahko uporabljal vsak učitelj za svoje specifične vsebine, in preveriti, ali je možno izdelati spletno aplikacijo v obliki e-učnega gradiva brez poznavanja programskih jezikov, sistemov za upravljanje vsebin, grafičnih orodij ter poznavanj spletnih strežnikov. V delu smo najprej preučili teoretična izhodišča glede učenja, uporabe e-gradiv, učnih pristopov in uporabnosti programskih orodij. Nato smo e-učno gradivo tudi izdelali. V našem primeru je to e-učno gradivo v obliki spletne aplikacije, ki smo jo oblikovali z uporabo le dveh za uporabnika prijaznih orodij; to sta Adobe Animate in Hot Potatoes. V delu smo potrdili in dokazali, da je izdelava spletne aplikacije možna. Za narejeno spletno aplikacijo smo nato razvili didaktične modele, da bi se lahko uporabljali v sodobnejših učnih pristopih. Prikazan je predlog uporabe pri obrnjenem učenju, mikroučenju in problemskem pouku.
Ključne besede: e-učno gradivo, spletna aplikacija, animacija, elektrotehnika, didaktika tehnike
Objavljeno v DKUM: 26.02.2024; Ogledov: 12; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (7,42 MB)

2.
Električni pogoni : navodila za laboratorijske vaje
Marko Jesenik, Mladen Trlep, 2022, drugo učno gradivo

Ključne besede: električni pogoni, elektrotehnika, laboratorijske vaje, navodila, učno gradivo
Objavljeno v DKUM: 13.01.2022; Ogledov: 728; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

3.
4.
5.
Parametrični vplivi na kakovost merilnega vezja : [skripta]
Vojko Matko, 2021, drugo učno gradivo

Ključne besede: elektrotehnika, merjenje, merilna tehnika, električna vezja, merilna vezja, kakovost, učbeniki
Objavljeno v DKUM: 15.11.2021; Ogledov: 727; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (3,42 MB)

6.
Vodenje elektromehanskih sistemov : skripta
Martin Petrun, Boštjan Polajžer, 2020, drugo učno gradivo

Ključne besede: elektrotehnika, elektromehanski sistemi, skripta
Objavljeno v DKUM: 23.03.2020; Ogledov: 1456; Prenosov: 303
.pdf Celotno besedilo (751,82 KB)

7.
8.
9.
Uporaba aplikacij office 365 ter njegovih orodij v vzgoji in izobraževanju
Nino Golčman, 2019, magistrsko delo

Opis: Živimo v dobi informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), saj se z njo vsakodnevno soočamo in brez katere ne znamo oziroma »ne smemo« več preživeti poklicnega dne. Prav tako, kot se je integrirala v naša življenja, z njo odraščajo tudi naši otroci - učenci in dijaki. Njim so IKT-naprave, kot so računalnik, tablice, mobilni telefon itd., še bližje. Prav zato mora učitelj to upoštevati in biti pripravljen na to dejstvo tako v šoli kot v celotnem procesu vzgoje in izobraževanja. Na spletu je poplava možnih aplikacij, programov ter orodji, ki so neposredno ali posredno povezane z uporabo IKT v izobraževanju. Prav zato se mora učitelj na tem področju nenehno izobraževati in znati kritično vrednotiti njihovo uporabnost pri doseganju zastavljenih ciljev in standardov znanja. V okviru magistrske naloge sem poiskal, preizkusil, uporabil in opisal uporabnost paketa aplikacij, ki jih ponuja Office 365, ter njihovih orodij za namen vzgoje in izobraževanja. Opisal sem možnost dela učitelja z omenjenimi aplikacijami ter podal primere njihove uporabe pri samem procesu izobraževanja. Predstavljene aplikacije tudi sam redno uporabljam pri procesu poučevanja že nekaj let, zato sem v magistrski nalogi predstavil primere dobre prakse oz. rabe le-teh. Ugotovil sem, da je delo v razredu z uporabo IKT, kot so mobilne naprave v povezavi z aplikacijami, zanimivo, pestro, učence oz. dijake pa s pomočjo le-teh aktivno vključuje v proces izobraževanja in jim v tem času odvzame možnost uporabe mobilnih naprav za dejavnosti, ki niso vezane na sam proces izobraževanja. Vsekakor ni potrebe po nenehnem in vsakodnevnem poseganju po delu z mobilnimi napravami. Učitelj mora biti tisti, ki bo dobro razmislil, kdaj in predvsem koliko časa je pripravljen vložiti v delo in doseganje ciljev s primerno uporabo IKT, saj je doseganje standardov in učnih ciljev primarno delo učitelja.
Ključne besede: Office 365, informacijsko-komunikacijska tehnologija, uporaba IKT pri pouku, mobilne naprave in njihova uporabnost pri pouku, aplikacije pri pouku, orodja pri pouku, tehnika in tehnologija, elektrotehnika, osnove obdelav podatkov
Objavljeno v DKUM: 03.12.2019; Ogledov: 1337; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (4,84 MB)

10.
RAZDELILNE TRANSFORMATORSKE POSTAJE V POVEZAVI S TERMOELEKTRARNO BRESTANICA
Robert Koren, 2013, diplomsko delo

Opis: V tej diplomski nalogi sta predstavljeni Termoelektrarna Brestanica in razdelilna transformatorska postaja Brestanica, ki je locirana v neposredni bližini elektrarne. V nadaljevanju so podrobno predstavljena vsa stikališča, ki so direktno povezana z razdelilno transformatorsko postajo Brestanica. Izdelana je tudi analiza obratovanja stikališč, ki so direktno povezana z razdelilno transformatorsko postajo Brestanica. Prav tako je opravljena tudi izbira odklopnikov enega izmed polj razdelilne transformatorske postaje Brestanica.
Ključne besede: elektrotehnika, stikališča, daljnovodi, transformatorska postaja, termoelektrarna
Objavljeno v DKUM: 22.10.2013; Ogledov: 2108; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (3,33 MB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici