1. |
2. Numerične metode v elektrotehniki : Zbirka nalog 1. del: sistemi linearnih enačb, lastne vrednosti, nelinearne enačbe, interpolacija, aproksimacijaMarko Jesenik, Mladen Trlep, 2022, drugo učno gradivo Ključne besede: numerične metode, elektrotehnika, linearne enačbe, lastne vrednosti, nelinearne enačbe, interpolacija, aproksimacija, učno gradivo Objavljeno v DKUM: 13.01.2022; Ogledov: 444; Prenosov: 51
Celotno besedilo (1,31 MB) |
3. Numerične metode v elektrotehniki : zbirka nalog 2. del: odvajanje, integriranje, diferencialne enačbeMarko Jesenik, Mladen Trlep, 2022, drugo učno gradivo Ključne besede: numerične metode, elektrotehnika, diferencialne enačbe, odvajanje, integriranje, učno gradivo Objavljeno v DKUM: 13.01.2022; Ogledov: 405; Prenosov: 35
Celotno besedilo (1,25 MB) |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. Uporaba aplikacij office 365 ter njegovih orodij v vzgoji in izobraževanjuNino Golčman, 2019, magistrsko delo Opis: Živimo v dobi informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), saj se z njo vsakodnevno soočamo in brez katere ne znamo oziroma »ne smemo« več preživeti poklicnega dne. Prav tako, kot se je integrirala v naša življenja, z njo odraščajo tudi naši otroci - učenci in dijaki. Njim so IKT-naprave, kot so računalnik, tablice, mobilni telefon itd., še bližje. Prav zato mora učitelj to upoštevati in biti pripravljen na to dejstvo tako v šoli kot v celotnem procesu vzgoje in izobraževanja.
Na spletu je poplava možnih aplikacij, programov ter orodji, ki so neposredno ali posredno povezane z uporabo IKT v izobraževanju. Prav zato se mora učitelj na tem področju nenehno izobraževati in znati kritično vrednotiti njihovo uporabnost pri doseganju zastavljenih ciljev in standardov znanja. V okviru magistrske naloge sem poiskal, preizkusil, uporabil in opisal uporabnost paketa aplikacij, ki jih ponuja Office 365, ter njihovih orodij za namen vzgoje in izobraževanja.
Opisal sem možnost dela učitelja z omenjenimi aplikacijami ter podal primere njihove uporabe pri samem procesu izobraževanja. Predstavljene aplikacije tudi sam redno uporabljam pri procesu poučevanja že nekaj let, zato sem v magistrski nalogi predstavil primere dobre prakse oz. rabe le-teh.
Ugotovil sem, da je delo v razredu z uporabo IKT, kot so mobilne naprave v povezavi z aplikacijami, zanimivo, pestro, učence oz. dijake pa s pomočjo le-teh aktivno vključuje v proces izobraževanja in jim v tem času odvzame možnost uporabe mobilnih naprav za dejavnosti, ki niso vezane na sam proces izobraževanja.
Vsekakor ni potrebe po nenehnem in vsakodnevnem poseganju po delu z mobilnimi napravami. Učitelj mora biti tisti, ki bo dobro razmislil, kdaj in predvsem koliko časa je pripravljen vložiti v delo in doseganje ciljev s primerno uporabo IKT, saj je doseganje standardov in učnih ciljev primarno delo učitelja. Ključne besede: Office 365, informacijsko-komunikacijska tehnologija, uporaba IKT pri pouku, mobilne naprave in njihova uporabnost pri pouku, aplikacije pri pouku, orodja pri pouku, tehnika in tehnologija, elektrotehnika, osnove obdelav podatkov Objavljeno v DKUM: 03.12.2019; Ogledov: 1130; Prenosov: 118
Celotno besedilo (4,84 MB) |
9. RAZDELILNE TRANSFORMATORSKE POSTAJE V POVEZAVI S TERMOELEKTRARNO BRESTANICARobert Koren, 2013, diplomsko delo Opis: V tej diplomski nalogi sta predstavljeni Termoelektrarna Brestanica in razdelilna transformatorska postaja Brestanica, ki je locirana v neposredni bližini elektrarne. V nadaljevanju so podrobno predstavljena vsa stikališča, ki so direktno povezana z razdelilno transformatorsko postajo Brestanica. Izdelana je tudi analiza obratovanja stikališč, ki so direktno povezana z razdelilno transformatorsko postajo Brestanica. Prav tako je opravljena tudi izbira odklopnikov enega izmed polj razdelilne transformatorske postaje Brestanica. Ključne besede: elektrotehnika, stikališča, daljnovodi, transformatorska postaja, termoelektrarna Objavljeno v DKUM: 22.10.2013; Ogledov: 1925; Prenosov: 129
Celotno besedilo (3,33 MB) |
10. |