| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
E-ZAVAROVALNIŠTVO
Mateja Gorjanc, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Neosebno neposredno trženje kot tržni(marketinški) koncept vse bolj prežema naše življenje na vseh področjih in tako čedalje bolj tudi na področju zavarovalništva. Seveda smo pri nas storili pri uvajanju in uporabi teh sodobnih tržnih oblik, tehnik in poti šele prve korake, v razvitem zavarovalniškem svetu pa je za mnoge zavarovalne vrste, predvsem za množična zavarovanja tak način promocije in distribucije hkrati že kar ustaljen način dela in konkurenčne bitke za obstoj in razvoj. V literaturi obstajajo številne različne definicije in opredelitve zavarovalniških pojmov ter elektronskega poslovanja. Te različne pojme smo tudi mi predstavili v diplomskem seminarju. Napredek v informacijski tehnologiji in večji boj s konkurenti sta pripeljala podjetja do novega načina poslovanja-elektronskega poslovanja, ki se širi na vsa poslovna področju. Elektronsko poslovanje pa prinaša številne prednosti in pomanjkljivosti. Nekatere prednosti e-poslovanja preko interneta so: potrebe strank se lažje razumejo zaradi neposredne komunikacije preko omrežja, informacije se oblikujejo glede na izkazane potrebe uporabnikov-potrošnikov, pri elektronskih storitvah se odjemalcu ni potrebno srečati s prodajalci ali se izpostaviti prepričevanju in čustvenim dejavnikom. Največji pomanjkljivosti, ki ju glede poslovanja omenjajo strokovnjaki, sta varnost in standardizacija. Druge pomanjkljivosti so še: pomanjkljivi sistem varnosti in zaupnosti, še vedno razvijajoča se programska oprema, dodatni stroški povezani z nabavo specializirane opreme e-poslovanja itd.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, e-zavarovalništvo, zavarovalnica, spletne strani zavarovalnic, tržni delež, analiza poslovanja
Objavljeno: 30.11.2010; Ogledov: 2876; Prenosov: 288
.pdf Celotno besedilo (1010,34 KB)

2.
INFORMACIJSKI SISTEM V ELEKTRONSKEM ZAVAROVALNIŠTVU
Brigita Berghaus, 2011, diplomsko delo

Opis: Živimo v razvitem svetu in danes prav nobeno podjetje ne more poslovati brez računalnika in z njim povezanim spletnim mestom. Zato smo prav v nalogi spoznali elektronsko poslovanje in z njim povezano elektronsko zavarovalništvo, ki se vse bolj razvija in uveljavlja. V uvodnem delu smo opredelili področje in opis problema, navedli smo cilje in osnovne trditve, predpostavke in omejitve raziskave ter predvidene metode raziskovanja. V nadaljevanju smo opredelili pojem elektronskega poslovanja, ki izhaja iz angleškega izraza »electronic commerce« ter opisali, kako se je začel razvoj elektronskega poslovanja. Navedli smo prednosti, slabosti, oblike in model e-poslovanja. V osrednjem delu smo opredelili zavarovalništvo, pojem zavarovalništva in predstavili različne vrste zavarovanj. Spoznali smo osnovne pojme zavarovanj ter navedli, kaj določa Zakon o zavarovalništvu. Ugotovili smo, da zavarovalnice potrebujejo za uspešno in učinkovito poslovanje dober informacijski sistem ter da morajo podjetja zaradi vse večjega konkurenčnega boja ponujati svoje izdelke oz. storitve preko spleta. Poslovanje preko spleta zmanjšuje stroške. Med drugim smo opisali tudi ovire in prednosti elektronskega zavarovalništva ter navedli, kako se je elektronsko zavarovalništvo uvedlo v Sloveniji. Ker smo v nalogi povezani z računalnikom in internetom, smo predstavili metode oglaševanja, elemente spletne strani ter kriterije dobre spletne strani. Zadnji del smo namenili Zavarovalnici Maribor in njeni predstavitvi. Najprej smo na kratko predstavili Zavarovalnico. V nadaljevanju smo predstavili spletno stran Zavarovalnice Maribor, ki je podrobneje analizirana glede na kriterije dobre spletne strani. Na koncu je predstavljena še ponudba zavarovanj preko spleta s primeri obrazcev.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, zavarovalništvo, informacijski sistem, elektronsko zavarovalništvo, spletna stran, Zavarovalnica Maribor, ponudba Zavarovalnice Maribor
Objavljeno: 20.05.2011; Ogledov: 2012; Prenosov: 215
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

3.
ELEKTRONSKO POSLOVANJE ZAVAROVALNICE MARIBOR D.D.
Peter Štumberger, 2011, diplomsko delo

Opis: Zavarovalništvo postaja ena glavnih dejavnosti v našem poslovnem okolju. Zavarovalnice se povezujejo z bankami in drugimi podjetji ter tako nastajajo pomembne finančne skupine. Sinergija med njimi povzroča nastanek novih produktov, prav tako pa jih želja po nenehnem napredku žene v razvijanje novih poslovnih priložnosti. V našem diplomskem delu smo najprej predstavili elektronsko poslovanje, njegove začetke, prednosti in slabosti. Izpostavili smo nujnost e-poslovanja za vsa podjetja, ki želijo biti konkurenčna in v stiku s svetovnimi trendi poslovanja. Skozi prizmo e-poslovanja smo se navezali na Zavarovalnico Maribor in predstavili njeno elektronsko poslovanje. Temelj vsakega uspešnega e-zavarovalništva je dobro razvit informacijski sistem. Na njegovem temelju, lahko nato strokovnjaki iz področja zavarovalništva s pomočjo informatikov in tudi zunanjih sodelavcev ustvarijo spletni portal, ki bo izhodišče za uspešno spletno poslovanje. V diplomskem delu smo podrobno predstavili spletni portal Zavarovalnice Maribor z oblikovnega, vsebinskega, tehničnega, uporabnostnega in marketinškega vidika. Predstavili smo spletno ponudbo Zavarovalnice Maribor, ki je primerjalno gledano nad povprečjem preostalih zavarovalnic, delujočih na našem območju. Nazorno in podrobno smo tudi preučili in predstavili možnost dejanske uporabe spletnih storitev, kot so izračun, sklenitev zavarovanja in prijava škode. E-zavarovalništvo torej postaja nujno, tako za uporabnike kot za zavarovalnice. Uporabniki z njim ogromno pridobijo, saj lahko nemoteno kadar koli dostopajo do vsebin, ki jih zanimajo, do nujnih informacij ali koristijo spletne storitve. Za zavarovalnice pa ta način poslovanja predstavlja nižje stroške poslovanja, hkrati pa se ustvarja nov način interakcije z uporabniki. Zavarovalnica si na ta način pridobiva prednost pred konkurenco, dviguje ugled podjetja in hkrati ponuja na trgu nove produkte s pomočjo novih marketinških poti.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, zavarovalništvo, spletni portal, spletne storitve, elektronsko zavarovalništvo, ponudba Zavarovalnice Maribor
Objavljeno: 06.07.2011; Ogledov: 1864; Prenosov: 286
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

4.
E- ZAVAROVALNIŠTVO
Vesna Krope, 2011, diplomsko delo

Opis: V svojem diplomskem delu sem poglobila svoje teoretično znanje o zavarovalništvu, elektronskem poslovanju in dobrih spletnih straneh. Na podlagi teh znanj sem analizirala pet spletnih strani naših zavarovalnic ( Generali, Triglav, Maribor, Adriatic Slovenica, Kd Življenje) .Elektronsko poslovanje nam prihrani ogromno časa, saj nam ni potrebno odditi od doma in se srečati s ponudniki. Vse uredimo doma pred računalnikom. Potrebe strank se lažje razumejo zaradi neposredne komunikacije preko omrežja. Spletna stran je tako imenovan živi sistem, ki ga je potrebno neprestano prilagajati, osveževati in izboljševati, da pritegne uporabnike. Na dobrih spletnih straneh se kaže, da je internet dvosmerni kanal. Analizirane spletne strani so tudi v tej smeri pokazale, da so dobre spletne strani.
Ključne besede: zavarovalništvo, vrste zavarovanj, elektronsko poslovanje, spletne strani, optimizacija spletnih strani, analiza spletnih strani zavarovalnic
Objavljeno: 20.06.2012; Ogledov: 1218; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (748,95 KB)

5.
E-ZAVAROVALNIŠTVO
Tara Sel, 2012, diplomsko delo

Opis: Zavarovalništvo je pomembna gospodarska panoga ter pomemben del finančnega sistema, katerega osnovna funkcija je zbiranje denarnih sredstev. Nedavni napredek v tehnologiji je korenito vplival na zavarovalništvo, saj je veliko zavarovalnic začelo splet uporabljati v veliki meri za ustvarjanje prodaje in večanje števila svojih strank. E-poslovanje pomeni elektronsko izmenjavo podatkov in vključuje uporabo vseh oblik informacijske in komunikacijske tehnologije. Z uvajanjem elektronskega poslovanja želijo podjetja doseči predvsem širjenje tržišča ter vstop na globalni trg, ustvarjanje novih poslovnih priložnosti in nižje stroške poslovanja. E-zavarovalništvo lahko opredelimo kot uporabo interneta in informacijskih tehnologij v proizvodnji in distribuciji zavarovalnih storitev. Zavarovalnice se pri uvajanju elektronskega zavarovalništva srečujejo z določenimi ovirami kot so stališča njihovih strank ter kompleksnost zavarovalnih polic. Uspeh prodaje zavarovalnih storitev preko spleta je odvisen predvsem od oglaševanja, ki vključuje zraven pasivnih medijev še razne oglaševalske pasice, elektronsko pošto ter spletne kupone. Z uvajanjem e-poslovanja si zavarovalnice prizadevajo čim ceneje in uspešnejše izvesti poslovne procese.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko zavarovalništvo, zavarovalništvo, spletne strani zavarovalnic, zavarovalnica, slovenske zavarovalnice
Objavljeno: 06.12.2012; Ogledov: 1204; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

6.
7.
8.
ELEKTRONSKO ZAVAROVALNIŠTVO
Andreja Marhold, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo Elektronsko zavarovalništvo je razdeljeno na šest poglavij. V uvodnem delu so opredeljeni namen, cilj in vsebina ter raziskave, ki so bili vodilo moje diplomske naloge. V drugem poglavju sem opredelila elektronsko poslovanje ter predstavila njegove vrste in oblike. Opisala sem prehod podjetij iz papirnatega poslovanja na elektronsko poslovanje ter njegove prednosti in slabosti. V nadaljevanju so zajete informacije o zavarovalništvu, opredeljen je tudi pojem in naloge zavarovanj. Na kratko sem opisala zgodovino slovenskega zavarovalništva, ki sega v daljno leto 1900. V tem poglavju je govora tudi o načelih finančnega poslovanja zavarovalnic. Opisala in predstavila sem slovenski zavarovalniški trg, ki zaradi svetovne gospodarske krize izkazuje upad bruto obračunanih premij glede na pretekla leta. Opredelila sem tudi kriterije, ki zagotavljajo konkurenčnost zavarovalniških storitev. V četrtem poglavju sem se opredelila smo na elektronsko zavarovalništvo, opisala njegove prednosti in slabosti. V tem poglavju sem navedla elemente dobre spletne strani, katere bi morala podjetja in zavarovalnice upoštevati. V zadnjem poglavju sem predstavila Zavarovalnico Maribor d.d. in njeno spletno stran. Na podlagi teorij sem analizirala njeno spletno stran. Prikazala sem sklenitev zavarovanja preko spleta in analizirala njegov postopek.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, zavarovalništvo, elektronsko zavarovalništvo, zavarovalniški trg, sklenitev zavarovanja preko spleta
Objavljeno: 15.11.2012; Ogledov: 848; Prenosov: 44
URL Povezava na celotno besedilo

9.
E - ZAVAROVALNIŠTVO
Luka Ravnjak, 2012, diplomsko delo

Opis: Poslovanje in trženje preko interneta postaja v modernem času stalnica. Seveda pa morajo zavarovalnice v Sloveniji, ki se odločajo za takšno vrsto poslovanja, še veliko narediti. Elektronsko zavarovalništvo in potrebe posameznikov se spreminjajo, zato je potreben konstanten razvoj elektronskega poslovanja v podjetju. Vedno je potrebno poiskati še boljše načine, ki prinašajo več strank in posledično večji dobiček. Tako se elektronsko zavarovalništvo korenito uvaja na slovenskem trgu, vendar še ni tam, kjer so nekatere države, ki so glavne v svetu zavarovalništva. Napredek elektronskega zavarovalništva pa prinaša dobro razvita informacijska tehnologija v podjetju oz. zavarovalnici. Boljša tehnologija prinaša boljšo elektronsko poslovanje in posledično tudi elektronsko zavarovalništvo. Seveda pa ima elektronsko zavarovalništvo svoje prednosti in slabosti. Prednosti so definitivno hitrost, dostopnost in enostavnost, kar je za uporabnike danes ključnega pomena. Takšen način poslovanja zavarovalnic tako prihrani čas zavarovalnici in tudi stranki. Vendar takšno poslovanje skriva v sebi tudi slabosti. Ena izmed glavnih slabosti je ta, da je na internetni strani, kjer uporabnik sklepa zavarovanje, vse predstavljeno v določenih osnovnih informacijah. Tako uporabnik ne predvidi vsega, saj ve samo tisto, kar mu je kot informacija dano na spletni strani. V živo pa poteka zavarovanje preko t.i. zavarovalnih zastopnikov, pri katerih lahko uporabnik iz prve roke izve vse potrebne informacije, ter na lažji način predvidi morebitna tveganja. Druga slabost so tudi vse večji stroški informacijske tehnologije, ki jih zavarovalnice izboljšujejo zaradi večje konkurenčnosti.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronsko zavarovalništvo, zavarovalniško poslovanje, spletne strani zavarovalnic, analiza poslovanja, tržni delež.
Objavljeno: 22.11.2012; Ogledov: 1904; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (985,69 KB)

10.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH PORTALOV SLOVENSKIH ZAVAROVALNIC
Darija Štemberger, 2012, magistrsko delo

Opis: Dandanes smo priča razvoju tehnologij, interneta, ki je povzročila nastanek elektronskega poslovanja. Med elektronsko poslovanje pa spada prav tako elektronsko zavarovalništvo. Pred leti so podjetja uporabljala internet za namene predstavitve na svoji spletni strani, vendar danes takšen način poslovanja več ne zadostuje, saj se je spletno poslovanje od takrat do danes zelo razvilo. V kolikor želijo zavarovalnice elektronsko poslovati potrebujejo spletni portal. Oblikujejo jih strokovnjaki različnih področij, ki sestavljajo projektno skupino. Da bi zavarovalnice na portal privabile čim večje število strank morajo stran nenehno ažurirati, prilagajati spremembam in izboljševati. Za vse spletne portale je značilna: enotna prijava, predstavitev, poosebljanje, posredovanje in upravljanje vsebin, taksonomija, iskanje, administracija in varnost, komunikacija in kolaboracija. V magistrskem delu smo analizirali spletne portale šestih slovenskih zavarovalnic: Zavarovalnica Maribor, Adiatic Slovenica, Generali Zavarovalnica, Grawe Zavarovalnica, Zavarovalnica Tilia, Zavarovalnica Triglav. Med vsemi šestimi portali so nekateri bolj, druge manj zanimivi, uporabni in kvalitetni. S področja zavarovalništva portal ponuja: informacije različnih vrst zavarovanj, možno sprotno pridobivanje informacij preko direktno postavljenih vprašanj uporabnika, iskalnik informacij, kazalo strani, spremembo jezika (ang., nem.), slovarček z obrazložitvijo pojmov, anketni vprašalnik, nagradne igre, naročilo svetovalca in prijavo na e-novice. Zraven ponujajo storitve kot so: on-line zavarovanja, informativne izračune, prijavo škode. Kljub temu da so spletni portali zavarovalnic dobro oblikovani, smo našli nekaj pomankljivosti in podali lastne predloge o izboljšanju le-teh, ki smo jih zajeli v magistrskem delu. Zavarovalnice se morajo zavedati pomembnosti elektronskega poslovanja oz. elektronskega zavarovalništva v prihodnosti, nenehno slediti spremembam ter nadgrajevati in izboljševati spletne portale.
Ključne besede: Internet, elektronsko poslovanje, elektronsko zavarovalništvo, spletni portali, analiza spletnih portalov, Zavarovalnica Maribor, Adiatic Slovenica, Generali Zavarovalnica, Grawe Zavarovalnica, Zavarovalnica Tilia, Zavarovalnica Triglav.
Objavljeno: 25.01.2013; Ogledov: 1411; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (3,04 MB)

Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici