| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ELEKTRONSKO PREVERJANJE ZNANJA V IZOBRAŽEVALNEM PROCESU
Vanja Gaber Krepša, 2010, diplomsko delo

Opis: V zadnjem desetletju je informacijsko komunikacijska tehnologija (IKT) dosegla pomembno vlogo tudi v izobraževalnem procesu. Članice Univerze v Mariboru imajo na voljo elektronsko učno okolje Moodle, v okviru katerega lahko pripravljajo razne vire in dejavnosti za študente. V študijskem letu 2009/2010 smo na Fakulteti za kemijo in kemijsko tehnologijo v prvih letnikih uvedli vsebine bolonjskega študijskega programa. Zaradi velikega števila vpisanih študentov smo pri nekaterih predmetih pričeli uvajati elektronske teste kot varianto ustnega dela izpita. Osnova takega načina dela je kreiranje banke vprašanj različnih tipov v elektronskem okolju Moodle. Ugotoviti smo želeli, kako bodo študenti sprejeli ta novi način dela, kar so zapisali v vprašalniku, ki so ga izpolnili ob koncu semestra. Predavatelj je s sprotnim preverjanjem znanja motiviral študente k delu in pripravam na pisno preverjanje znanja. Prav tako smo želeli ugotoviti, kako novi način dela razbremeni predavatelja. V diplomi so predstavljeni vprašanja različnih tipov, primer e-testa, potek preverjanja znanja in rezultati dela ter povratne informacije študentov. Rezultati so pokazali, da tak način dela prihrani veliko časa in truda predavatelju v letnikih z velikim številom vpisanih študentov, študentom omogoči takojšnjo informacijo o doseženem rezultatu, s sprotnim študijem pa hitro opravljanje izpitov.
Ključne besede: elektronsko učno okolje, Moodle, e-test, e-učenje, informacijsko komunikacijska tehnologija
Objavljeno: 12.10.2010; Ogledov: 2011; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (3,33 MB)

2.
KAKOVOST VPRAŠANJ IN ANALIZA E-PREVERJANJA ZNANJA
Anita Todorović, 2014, diplomsko delo

Opis: Preverjanje znanja je pomemben del učnega procesa, s katerim ovrednotimo študentovo znanje in ocenimo delo predavatelja. Preverjanje znanja v elektronskih učno/poučevalnih okoljih mora zadovoljiti psihometrične in pedagoške standarde kakovosti, ki veljajo za tradicionalne metode, in pravilno izkoristiti posebnosti, ki izhajajo iz uporabe elektronskega učno/poučevalnega okolja. Ker so vprašanja osnovna enota vsakega preverjanja znanja in je od kakovosti le-teh odvisna kakovost celotnega postopka vrednotenja znanja, je potrebno natančno definirati postopke za sestavljanje kakovostnih vprašanj. V diplomskem delu opredeljujemo značilnosti kakovostnega e-preverjanja znanja, med katere poleg pedagoške kakovosti, veljavnosti in zanesljivosti sodijo avtentičnost, takojšnja povratna informacija in uporabnikom prijazno elektronsko okolje. Skladno z definiranimi standardi in postopki smo pri predmetu Sinteza procesov na Fakulteti za kemijo in kemijsko tehnologijo Univerze v Mariboru kreirali nova vprašanja z uporabo orodja Kviz v učno/poučevalnem e-okolju Moodle, ki so jih študenti reševali na e-testih. Analizo kakovosti novih vprašanj smo izvedli na osnovi statističnih parametrov iz statističnega prikaza rezultatov, ki je del orodja Kviz. Mnenja študentov o ustreznosti novih vprašanj smo preverili z vprašalnikom. Rezultati so pokazali, da je s premišljenim kreiranjem vprašanj in z dobrim poznavanjem in uporabo orodij elektronskih učno/poučevalnih okolij moč oblikovati bolj verodostojna in interaktivna vprašanja in podati takojšnjo povratno informacijo, iz katerih študenti pridobijo dodatno znanje. E-preverjanje znanja nam omogoča relativno enostavno analizo kakovosti vprašanj, kar je ključnega pomena za odpravo pomanjkljivosti in doseganje boljše kakovosti preverjanja znanja.
Ključne besede: kakovost preverjanja znanja, elektronsko učno/poučevalno okolje, kakovost vprašanj e-prevevanja znanja, analiza vprašanj e-preverjanja znanja
Objavljeno: 11.07.2014; Ogledov: 1181; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (2,68 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici