| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjalna analiza pred in po digitalizaciji procesa javnega naročila : magistrsko delo
Dolores Kržišnik, 2023, magistrsko delo

Opis: Učinkovita in uspešna e-uprava je eden ključnih ciljev Republike Slovenije. Sem spada tudi elektronsko javno naročanje, ki je del digitalne transformacije storitev javnega sektorja, zato je ključnega pomena, da se v bližnji prihodnosti zagotovi celosten sistem tudi za to storitev. Elektronsko javno naročanje naj bi bilo učinkovitejše, s čimer naj bi se izboljšalo tudi poslovanje celotne državne uprave. V prvem delu bomo tako predstavili elektronsko javno naročanje v Republiki Sloveniji, neposredno povezane pravne podlage ter področje poslovanja z dokumentarnim gradivom, saj je to ključnega pomena pri samem izvajanju javnih naročil. V drugem delu se bomo osredotočili na predstavitev okolja ter predstavitev enega izmed postopkov javnega naročanja, kjer bomo opisali ključne procese, ki jih bomo raziskovali. Izbrane procese bomo časovno izmerili s pomočjo izbranega vzorca oseb. V zaključku bomo predstavili analizirane podatke in ugotovitve. S pomočjo teh podatkov bomo lahko v sklepu zavzeli stališče in odgovorili na ključno vprašanje tega dela, in sicer, kakšen je dejanski prispevek elektronskega poslovanja na omenjenem področju.
Ključne besede: javno naročanje, elektronsko javno naročanje, elektronsko poslovanje, prihranek časa, transparentnost, poenostavitev
Objavljeno v DKUM: 11.05.2023; Ogledov: 669; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (4,48 MB)

2.
Avtomatizacija naročanja transporta in digitalizacija dokumentov v oddelku logistike
Linda Luršak, 2020, diplomsko delo/naloga

Opis: Digitalizacija in optimizacija v poslovnih procesih se vedno znova izboljšujeta in nadgrajujeta, z enim skupnim ciljem – olajšati poslovanje. V podjetju Armature d.o.o. smo se ukvarjali z nadgradnjo procesa naročanja prevoza, da bi zmanjšali obremenjenost zaposlenih in povečali produktivnost. V diplomskem delu smo predlagali tudi uvedbo digitalnega shranjevanja dokumentacije. V diplomskem delu smo predstavili nekaj teorije transporta v logističnem sistemu, vlogo elektronskega poslovanja, zakonodaje ter transportne dokumentacije v mednarodnem transportu. Analizirali smo določene poslovne procese, ki se povezujejo z naročanjem transporta v organizaciji, in jih skušali izboljšati s predlogi za lažje in boljše poslovanje. Kot rešitev za poenostavitev naročanja prevoza smo vzpostavili skupno bazo z logističnim podjetjem, s katerim ima podjetje Armature d.o.o. sklenjeno pogodbo za izvajanje prevozov. V diplomskem delu smo predlagali tudi samodejno pošiljanje računov ter uvedbo digitalnega arhiva.
Ključne besede: naročanje transporta, logistika, elektronsko poslovanje, digitalizacija, digitalno arhiviranje
Objavljeno v DKUM: 08.10.2020; Ogledov: 1146; Prenosov: 313
.pdf Celotno besedilo (3,53 MB)

3.
Prenova notranjega transporta v podjetju sij metal ravne d.o.o.
Joži Močivnik, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo predstavili podjetje SIJ Metal Ravne, d. o. o. V podjetju smo se osredotočili na delo v oddelku interne logistike. V delu smo predstavili obstoječe stanje v interni logistiki, največje probleme v trenutnem sistemu in predlagali določene rešitve. V prvem delu smo predstavili teoretične osnove in obstoječe stanje v podjetju, v nadaljevanju pa naredili kritično analizo opisanega stanja. V drugem delu dela smo za ugotovljen problem predstavili možne rešitve, na koncu pa povzeli vse ugotovitve, do katerih smo prišli, med pisanjem diplomskega dela. Ocenili in ovrednotili smo uspešnost rešitve samega problema, podali tudi pogoje, ki so potrebni, za uveljavitev rešitve. V zadnjem poglavju smo navedli možnosti za nadaljnji razvoj. Predstavili smo tudi načrt uvedbe, enega izmed sistemov, ter opisali težave pri pridobivanju podatkov za izračun povrnitve stroškov.
Ključne besede: interna logistika, elektronsko naročanje, SIJ Metal Ravne d.o.o., vozni park podjetja, planiranje
Objavljeno v DKUM: 06.01.2020; Ogledov: 1139; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

4.
Elektronsko naročanje farmacevtskih izdelkov za neposredno prodajo
Žan Zorc, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo predstavili celoten proces prenove sistema za elektronsko naročanje farmacevtskih izdelkov za neposredno prodajo tretjim kupcem. Prenovo sistema smo začeli z ustanovitvijo projektne skupine, kjer smo zbrali strokovnjake s področja IT, SAP ERP in skrbnike, ki podpirajo tretje kupce. Nadaljevali smo z analizo problema trenutnega sistema naročanja izdelkov in trenutnih pomanjkljivosti. Glede na proučeno stanje smo se odločili za prenovo poslovnega procesa z oblikovanjem rešitve, ki zahteva minimalen finančni vložek. Sledilo je načrtovanje, izvedba, testiranje prenovljenega procesa in na koncu izobraževanje skrbnikov o novem procesu. Pogledali smo tudi osnove elektronskega poslovanja, razvoj interneta, elektronske pošte, osnove RIP – računalniške izmenjave podatkov in jezika XML. Diplomsko delo smo zaključili z vrednotenjem prenovljenega procesa naročanja za neposredno prodajo tretjim kupcem. Z uspešno optimizacijo elektronskega naročanja izdelkov si bo podjetje zagotovilo višjo stopnjo storitev in povečalo konkurenčno prednost na trgu.
Ključne besede: Poslovanje med podjetji, naročanje, elektronsko poslovanje, RIP, BPM.
Objavljeno v DKUM: 28.11.2018; Ogledov: 889; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

5.
Uveljavitev elektronskega javnega naročanja v Evropski uniji in Republiki Sloveniji
Sanja Dobranič, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt obravnava dokaj novo razsežnost javnega naročanja v RS, in sicer elektronsko javno naročanje, ki ga ureja Zakon o javnem naročanju (ZJN-3). Postopki javnega naročanja se bodo pretežno izvajali v elektronski obliki na podlagi postopne implementacije sistema za elektronsko javno naročanje v vseh fazah naročanja. Naloga javnih naročil je, da pripomorejo h gospodarski rasti države, z informatizacijo postopkov pa Ministrstvo za javno upravo želi povečati transparentnost javnega naročanja in lokalizirati (omejiti) korupcijska tveganja. V diplomskem projektu bomo precizno predstavili področje javnega naročanja v Evropski uniji in Republiki Sloveniji. Pri tem se bomo omejili na implementacijo sistema elektronskega naročanja v slovenski pravni red, ki bo v celoti veljal šele od aprila 2018. Šele po tem datumu bo obligatorna elektronska oddaja ponudb za vse naročnike. Cilja diplomskega projekta sta vpogled v slovenski trg javnih naročil s poudarkom na elektronskih naročilih in izvedba primerjalnega prikaza elektronskih javnih naročil v izbranih članicah Evropske unije.
Ključne besede: javno naročilo, elektronsko javno naročanje, Zakon o javnem naročanju, Republika Slovenija, Evropska unija, naročniki.
Objavljeno v DKUM: 29.11.2017; Ogledov: 2022; Prenosov: 236
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

6.
UVEDBA E-POSLOVANJA ZA MALE TRGOVCE
Božidar Bajsič, 2013, diplomsko delo

Opis: V Republiki Srbiji (RS) je po informaciji z Gospodarske zbornice - Privredne komore Srbije v trgovskem sektorju okoli 15 velikih trgovcev (Delhaize, Ideja, Mercator, Discommerce, Metro, Univerexport, dm – drogerie markt, Lilly, AD Podunavlje, Merkur, Tehnomanija, Veropolus,..) ter več kot 50.000 manjših trgovskih organizacij z eno do deset trgovin, ki so v večini organizirane kot manjša podjetja (Samostalne Trgovačke Radnje – STR). V RS živi 8 milijonov prebivalcev, od tega v glavnem mestu Beogradu 2,3 milijona. Zaradi tega se velika proizvodna in distribucijska podjetja, ki nudijo blago za široko potrošnjo, spopadajo s stroškovno neugodnim procesi pri pridobivanju povpraševanj in naročil od kupcev, pa tudi z visokimi stroški pri sami distribuciji blaga. Zato različna podjetja uporabljajo različne prakse, kako na klasičen način kar najučinkoviteje in z minimalnimi stroški pridobiti naročila kupcev. V diplomski nalogi smo raziskali možnosti uvedbe enotne internetne portalne rešitve, preko katere bi manjši kupci sami sporočali naročila, prevzemali odgovore ali dobavnice in posredovali informacije o vračilih blaga. Pri tem smo uporabili storitve Poslovnega omrežja Panteon.net® in B2B »web-shop« Panteon.biz® podjetja Panteon Group®. Diplomska naloga zajema analizo poslovanja štirih podjetij: VODA, MLEKO, KRUH in TISK in njihovih poslovnih procesov z njihovimi številnimi malimi kupci – malimi lokalnimi trgovinami. Skupni problem teh podjetij je v razdrobljenosti in množici malih kupcev ter povezanih stroškov za zbiranje naročil po klasični poti s trgovskimi potniki. V nadaljevanju je izvedena analiza možnih izboljšav in rešitev na osnovi spletnih tehnologij, kjer je predlagana in razdelana rešitev s spletnim portalom. Mali kupci preko tega lahko sami vnašajo naročila in dobivajo potrditve naročil oz. dobavnic. To bistveno izboljša njihovo kontrolo nad dobavo in odzivnostjo dobavitelja. Pri dobavitelju zmanjšuje stroške trgovskih potnikov, ki zaradi tega male kupce redkeje obiskujejo.
Ključne besede: Oskrbovalne verige, Elektronsko naročanje, Elektronsko poslovanje, Upravljanje zalog, Web portali, Web-Shop, B2B - Business to business, rip - Računalniška izmenjava podatkov, Elektronska poslovna omrežja, Standardi elektronskih dokumentov GS1
Objavljeno v DKUM: 13.05.2013; Ogledov: 1879; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (2,83 MB)

7.
Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici