| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 239
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjalna analiza značilnosti spletnega bančništva slovenskih in nemških bank
Ana Magdič, 2019, diplomsko delo

Opis: Zaradi vse hitrejšega razvoja novih tehnologij so banke primorane uvajati nove bančne storitve ter načine komuniciranja in poslovanja, če želijo ohraniti konkurenčen položaj. Prav tako morajo razumeti, katere so potrebe uporabnikov, in jih zadovoljiti. Slednje lahko dosežejo samo, če sledijo trendom v bančništvu, kajti uporabniki vedno bolj iščejo storitve, ki so preproste za uporabo ter dostopne kjerkoli in kadarkoli. V teoretičnem delu se nahajata opredelitev in opis elektronskega bančništva, razvoja in zgodovine ter oblik elektronskega bančništva. V nadaljevanju sledijo opisi spletnega bančništva, spletnih strani, izdelave in vrst spletnih strani. Navedene so tudi spletne bančne storitve, prednosti in slabosti bančnih storitev ter trendi v bančništvu. Teorija je bila izhodišče za ugotavljanje, ali spletno bančništvo prinaša več prednosti kot slabosti. Analitični del opisuje spletne banke, ki jih ponujajo nemške in slovenske banke. V okviru tega so opisane značilnosti posameznih spletnih bank, ki so namenjene tako zasebnikom kot tudi fizičnim osebam. Na podlagi vseh opisanih značilnostih bank je izvedena primerjalna analiza, ki pripomore k ugotavljanju, ali nemške banke ponujajo več možnih načinov elektronskega poslovanja kot slovenske banke.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, oblike elektronskega bančništva, spletno bančništvo, spletne strani, spletne bančne storitve, vrste bančnih storitev, trendi v bančništvu.
Objavljeno: 18.12.2019; Ogledov: 300; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

2.
Dejavniki uporabe spletnega in mobilnega bančništva pri starejših
Monika Gradišnik, 2019, magistrsko delo

Opis: Razvoj in napredek na področju tehnologije in interneta sta imela močan vpliv na elektronsko poslovanje, kar je bilo najprej zaznati pri elektronskem poslovanju v podjetjih in bankah. Banke so se osredotočile na razvoj elektronskega in mobilnega bančništva ter začele ponujati še dodatne storitve. Svojim komitentom so tako dostopne 24 ur na dan, in sicer vse dni v tednu. Porast prodaje pametnih telefonom je pripomogel tudi k napredku mobilnega bančništva. Ni banke v Sloveniji, ki ne bi nudila tako internetnega kot tudi mobilnega bančništva. Vsem imetnikom pametnih telefonov tako nudijo storitev mobilnega bančništva, kjer si komitent naloži aplikacijo in spremlja svoje poslovanje kjerkoli in kadarkoli.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, internetno bančništvo, mobilno bančništvo, CRM, uporaba elektronskega bančništva pri starejših, Online banka, Mobilna banka GO!
Objavljeno: 20.11.2019; Ogledov: 317; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

3.
E-Bančno poslovanje v Sloveniji
Dominika Kašl, 2019, diplomsko delo

Opis: Zaradi nenehnega tehnološkega razvoja je za banko zelo pomembno, da je v stiku z novimi trendi, da jim sledi in se na njih tudi odziva. Saj bo le tako lahko izboljšala svojo ponudbo in tako komitentom ponudila še boljše storitve, kot njihovi konkurenti. S tem si bo povečala zaupanje ljudi in si pridobila več komitentov ter si povečala možnost obstoja. Diplomsko nalogo smo razdelili na dva dela, teoretični del in praktični del. V teoretičnem delu naloge smo se osredotočili na elektronsko bančništvo. Opredelili smo razvoj e-bančništva, oblike e-bančništva, storitve e-bančništva, prednosti in slabosti, s katerimi se srečujejo tako komitenti kot banke; kakšna je varnost uporabe e-bančništva in s kakšnimi tveganji se lahko srečujejo, če se ne držijo varnostnih zapovedi ter kakšna je statistika uporabe e-bančništva. V praktičnem delu pa smo najprej predstavili vsako banko posebej, nato pa njihove spletne banke in mobilne banke primerjali med sabo, glede na izbrane kriterije.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, bančni avtomati, plačilne kartice, mobilno bančništvo, spletno bančništvo, POS – terminali
Objavljeno: 25.10.2019; Ogledov: 411; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (899,70 KB)

4.
Primerjalna analiza mobilnega bančništva za prebivalstvo na primeru NLB in N26
Brina Gomboc, 2019, diplomsko delo

Opis: Mobilno bančništvo je ena izmed najbolj obetavnih tehnologij v zadnjih letih, ki ima pomembno vrednost tako za banke kot za stranke. Gre za opravljanje bančnih poslov z uporabo mobilnih naprav. Danes si življenja brez slednjih ne znamo predstavljati, zato želimo poenostaviti tudi vsakodnevna opravila z njihovo uporabo. Omogočajo nam tudi plačevanje položnic, prenakazilo denarja in opravljanje ostalih bančnih poslov. Mobilno bančništvo nudi za uporabnike veliko prednosti, predvsem zmanjšanje stroškov glede časa in denarja. Pri uporabi mobilnega bančništva in mobilnega plačevanja se pojavlja tudi vprašanje varnosti, ki je za veliko uporabnikov edina ovira pri odločitvi za uporabo mobilnega bančništva. Najnovejše tehnologije nam pri tem ponujajo veliko možnosti. V zadnjih nekaj letih je v ospredju predvsem avtentikacija uporabnika s pomočjo prepoznave obraza ali prstnih odtisov. Ker danes že večina bank ponuja mobilno bančništvo, smo v okviru tega diplomskega projekta izvedli primerjalno analizo. Primerjali smo značilnosti dveh izbranih bank, med katerima je ena povsem mobilna.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, mobilno bančništvo, mobilno plačevanje, primerjalna analiza
Objavljeno: 25.07.2019; Ogledov: 860; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

5.
Varnost in zaščita elektronskega bančništva
Dragana Moćić, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Današnji svet je hitro spreminjajoč in postaja vedno bolj globalen. Internet je danes nenadomestljiv in nujno potreben za življenje. Elektronsko bančništvo se je v zadnjih letih med uporabniki zelo razširilo, tako da čedalje več ljudi uporablja elektronsko bančništvo oziroma bančništvo preko interneta. Pri elektronskem bančništvu oziroma uporabi le-tega je zelo pomembno, da se zavarujemo in zaščitimo pred morebitnimi vdori, tatvinami, raznimi krajami identitet. Zato je za uporabnike pomembno, da smo o tem obveščeni in seznanjeni. V diplomski nalogi bomo opisali pomen in oblike elektronskega poslovanja, način delovanja elektronskega bančništva. Predvsem se bomo osredotočili na varnost elektronskega bančništva. Ker ga že veliko ljudi uporablja, je dobro vedeti, kako se zavarovati in kako varovati svoje podatke. Na koncu bomo predstavili tudi svoj anketni vprašalnik v zvezi z uporabo elektronskega bančništva in ugotavljanjem verovanja v varnost uporabe elektronskega bančništva.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, varnost in zaščita, elekronsko bančništvo
Objavljeno: 11.06.2019; Ogledov: 526; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

6.
Primerjava stroškov spletnega bančništva med izbranimi bankami v Sloveniji
Tamara Potnik, 2018, diplomsko delo

Opis: Na poslovanje podjetij in bank, ki ga poznamo danes, sta močno vplivala razvoj tehnologije in interneta. Sprva se je začelo razvijati elektronsko poslovanje v podjetjih in bankah. Banke so nato svoj razvoj usmerile v elektronsko bančništvo in različne oblike le tega, v zadnjih desetletjih pa so najbolj razvijale spletno bančništvo, ki danes izpodriva vse ostale oblike elektronskega bančništva. S pomočjo spletnega bančništva so banke svojim komitentom na voljo vse dni v letu štiriindvajset ur na dan. Dostop do spletne banke ni omejen samo na računalnik, večina bank ponuja dostop do spletne banke tudi preko telefona in ostalih telekomunikacijskih naprav. Banke preko spletne banke ponujajo mnogo storitev, s čimer želijo biti v konkurenčni prednosti pred drugimi bankami, njihov glavni namen pa je pridobiti čim več komitentov. Na odločitev katero banko bo komitent izbral pa poleg ponujenih storitev vplivajo tudi stroški, ki so povezani z pristopom k spletni banki. V diplomski nalogi smo najprej predstavili elektronsko poslovanje in elektronsko bančništvo, kakšne so njune prednosti in slabosti ter oblike. Nato smo podrobneje predstavili eno izmed glavnih oblik elektronskega bančništva- spletno bančništvo. Opisali in predstavili smo oblike ter prednosti in slabosti spletnega bančništva. Namen praktičnega dela diplomske naloge je bil prikaz stroškov prehoda na spletno bančništvo ter primerjava stroškov spletnega bančništva s stroški poslovanja po klasičnih poteh. Primerjavo smo opravili na primeru sedmih izbranih bank, ki smo jih podrobneje predstavili in našteli storitve, ki jih ponujajo posamezne spletne banke.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, spletno bančništvo, uvedba spletnega bančništva, stroški spletnega bančništva
Objavljeno: 19.11.2018; Ogledov: 436; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (874,39 KB)

7.
Elektronsko bančništvo
Monika Gradišnik, 2017, diplomsko delo

Opis: Razvoj informacijske in komunikacijske tehnologije je eden izmed najpomembnejših razlogov za neverjetno hitre spremembe na področju poslovanja. Na področju delovanja podjetij se nezadržno širi elektronsko poslovanje. Nastajanje novih modelov, kot so spletno bančništvo, spletna trgovina in podobno, je pospešilo razvoj spleta. Ob hitrem napredku spleta in tehnologij za varno poslovanje si danes življenja brez elektronskega bančništva skoraj ne znamo več predstavljati. Plačevanje položnic s tem sicer ni postalo užitek, je pa veliko bolj znosno, saj nam ni več treba čakati v vrstah pred bančnim okencem. Elektronsko bančništvo nudi veliko prednosti za nas in za banke, pa tudi slabosti. Za temo diplomskega projekta sem si izbrala elektronsko bančništvo. Predstavila sem elektronsko poslovanje, njegove prednosti in slabosti ter varnost pri uporabi. Predstavila sem tudi elektronsko bančništvo in njegove storitve. Kot primer sem izbrala banko Abanka d. d. Na temo elektronskega bančništva sem se osredotočila predvsem zato, ker sama uporabljam storitve elektronskega in mobilnega bančništva prej omenjene banke. Predstavila sem spletno banko Abanet, mobilno aplikacijo Abamobi ter mobilno storitev Abasms.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, storitve elektronskega bančništva, abanka d.d., elektronsko in mobilno bančništvo
Objavljeno: 28.11.2017; Ogledov: 1502; Prenosov: 421
.pdf Celotno besedilo (749,92 KB)

8.
Elektronsko bančništvo Addiko Bank d. d.
Tadej Jančar, 2017, diplomsko delo

Opis: Banke se v današnjem svetu morajo truditi za svoj obstoj, za to so primorane slediti določenim trendom. Eden izmed njih je poslovanje na daljavo, kar jim omogoča sodobna informacijska tehnologija, ki je pospešila razvoj elektronskega bančništva - poslovanje med komitentom in banko preko spleta. Elektronsko bančništvo je v večji meri nadomestilo bančno poslovanje z bankomati, plačilnimi karticami in poslovanje preko telefona, in tako komitentu olajšalo opravljanje različnih bančnih in finančnih storitev kar od doma. Elektronsko bančništvo se je razvilo z namenom olajšati stik komitenta z banko. Tako se je pokazalo veliko prednosti tovrstnega poslovanja, kot je prihranek časa, poti v banko, nižje stroške poslovanja in vrsto drugih ugodnih pogojev. Diplomski seminar bo sestavljen iz teoretičnega in empiričnega dela, ki bo predstavljal zadnji del. V teoretičnem delu bodo predstavljeni različni pojmi, ki se bodo nadgrajevali od razlage pojmov s širšim pomenom, do tistih z ožjim pomenom. Tako bo teoretični del zajemal opredelitev elektronskega poslovanja, ki je opredeljeno s številnimi definicijami, vrste elektronskega poslovanja in najpomembnejše razloge za razvoj elektronskega poslovanja. Sledila bo opredelitev elektronskega bančništva, opis njegovega razvoja, nasveti za varno uporabo elektronskega bančništva, ter prednosti in slabosti tako za komitente, kakor tudi za banke. V tem delu bomo opisali še značilnosti elektronskega bančništva in njegove sestavne dele. V zadnjem delu bomo podrobno predstavili elektronsko bančništvo Addiko Bank, d. d. in spletno banko Addiko E-Bank.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, Addiko Bank, Addiko E-Bank
Objavljeno: 29.05.2017; Ogledov: 1227; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

9.
SOCIALNO BANČNIŠTVO IN UPORABA SPLETA 2.0 ZA RAZVOJ E-SOCIALNEGA BANČNIŠTVA
Luka Rednjak, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomski seminar se osredotoča na teoretično predstavitev socialnega bančništva in storitev, ki jih ponuja splet 2.0 ter se ukvarja z vprašanjem, kako lahko s pomočjo spleta 2.0 poleg klasičnega elektronskega bančništva razvijamo različne modele socialnega spletnega bančništva – v tem primeru spletne platforme za mikro posojila.S pomočjo socialnega bančništva lahko izvajamo in širimo cilje trajnostnega razvoja, omogoča pa tudi reševanje finančno bančne problematike revnejšega sloja prebivalstva, kar je ravno v nasprotju s tradicionalnimi bankami. V povezavi s spletom 2.0 ter njegovimi produkti in storitvami lahko razvijemo spletne platforme (za mikro posojila), ki posameznikom omogočajo, da preko spletne platforme posodijo (donirajo) manjšo ali večjo vsoto denarja, ki jo posojilojemalec potrebuje namensko za zagon ali dopolnitev svojega podjetja, ki mu omogoča preživetje in kasnejšo možnost širjenja poslovanja.
Ključne besede: socialno bančništvo, elektronsko bančništvo, splet 2.0, spletne platforme, trajnostni razvoj
Objavljeno: 23.11.2016; Ogledov: 429; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (822,80 KB)

10.
Storitev za nadzor in obveščanje o napakah informacijskega sistema
Nikolaj Grobelšek, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu sta predstavljeni analiza in rešitev potrebe po samodejnem zaznavanju in obveščanju o napakah pri delovanju informacijskega sistema za elektronsko bančništvo v banki. Ker se informacijski sistem stalno razvija ter nadgrajuje, obenem pa je za svoje delovanje soodvisen od drugih podpornih servisov in storitev, se pogosto pojavljajo različne napake. Nastanejo lahko kot posledica napak v programu ali zaradi nedelovanja katerega od soodvisnih elementov. Napake navadno odkrijejo uporabniki, ker pa jih sporočijo le posamezniki, lahko čas od nastanka do začetka reševanja težave traja dlje časa. Predstavljena rešitev samodejno zazna napake, ki se pojavljajo med delovanjem informacijskega sistema in obvesti pristojne osebe na različne načine. Pristojni lahko opazujejo delovanje preko spletne aplikacije, lahko so obveščeni preko elektronske pošte ali celo tudi preko kratkega sporočila, katerega prejmejo na telefonski aparat. Pri diplomskem delu sem uporabil opisno oziroma deskriptivno metodo s študijo tuje literature, spletnih strani ter uporabo svojih dolgoletnih izkušenj, ki sem jih pridobil s svojem dolgoletnim sodelovanjem pri razvoju različnih programskih rešitev za večja podjetja. Izdelal sem programsko rešitev, ki temelji na sodobnih tehnologijah, ki so danes že uveljavljene v drugih informacijskih sistemih po celotnem svetu. Rešitev omogoča, da so skrbniki sistema nemudoma obveščeni o težavi ter o njenem izvoru. Izdelana rešitev bistveno skrajša čas reševanja in odkrivanja napak, ki nastanejo v informacijskem sistemu, saj skrbnikom sistema prihrani ogromno časa pri pridobivanju informacij o izvoru same napake, kakor tudi pri iskanju razloga za nastanek. Obenem pa se prihranijo tudi stroški dela, ki za samo podjetje nimajo dodane vrednosti. Predstavljena rešitev se lahko enostavno vključi v obstoječ informacijski sistem ter z manjšo prilagoditvijo končni stranki ponudi kot dodatno orodje za vzdrževanje informacijskega sistema.
Ključne besede: informacijski sistem, elektronsko bančništvo, spletan aplikacija, spletni servis, samodejno obveščanje, napake, varnost, odpravljanje težav, zanesljivost
Objavljeno: 17.11.2016; Ogledov: 622; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

Iskanje izvedeno v 0.36 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici