| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 35
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
PRESOJA PRIMERNOSTI ELEKTRONSKEGA ARHIVIRANJA RAČUNOVODSKE DOKUMENTACIJE V BANKI CELJE D.D.
Katica Hrastnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Arhiviranje dokumentov je ena bistvenih nalog za uspešnost podjetja. Elektronski način arhiviranja skrajša čas iskanja želenih dokumentov, s čimer pridobimo čas in zmanjšamo število zaposlenih v arhivu. Zmanjša se tudi možnost izgube posamezne dokumentacije, saj je tovrstno arhiviranje varnejše, če so za to uporabljeni ustrezni načini varovanja. Pri elektronskem arhiviranju prihaja do sprememb na področju tehnologije, ki se za to uporablja in zakonodaje s tega področja. Vse to je potrebno pri delu upoštevati, da ne prihaja do ne želenih izgub ali napak. K temu pripomorejo tudi usposobljeni delavci. Na podlagi presojanja primernosti elektronskega arhiviranja računovodske dokumentacije Banke Celje d.d. smo ugotovili, da se večina teorije v praksi potrdi. Večina pomanjkljivosti klasičnega arhiviranja se z uvedbo elektronskega arhiviranja lahko odpravi. Potrebno pa je upoštevati prej omenjene spremembe in jim slediti. V primeru, da se elektronsko arhiviranje ne izvaja pravilno in natančno in se tehnologija za arhiviranje v podjetju ne posodablja, lahko pride do velikih izgub.
Ključne besede: Računovodska dokumentacija, arhiv, digitalizacija, klasično arhiviranje, elektronsko arhiviranje, Banka Celje d.d., čas hrambe
Objavljeno: 22.01.2010; Ogledov: 1665; Prenosov: 403
.pdf Celotno besedilo (533,63 KB)

3.
MODELIRANJE PROCESA AKREDITACIJE PROGRAMSKE OPREME IN STORITEV ELEKTRONSKEGA ARHIVIRANJA
Urška Lah, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili značilnosti elektronskega arhiviranja, od prednosti in tveganj, vse do zakonske podlage in ponudnikov te storitve. Opisali smo tudi modeliranje poslovnih procesov. Raziskali in preučili smo orodji ARIS Toolset in ARIS Business Architect 7.1, ki se uporabljata za modeliranje poslovnih procesov. Na podlagi zbranih podatkov smo izdelali modele postopkov registracije, akreditacije in notranjih procesov v podjetju, ki ponuja storitve elektronske hrambe.
Ključne besede: elektronsko arhiviranje, procesno modeliranje, notacije poslovnega modeliranja, ARIS Toolset, ARIS Business Architect
Objavljeno: 01.10.2009; Ogledov: 2296; Prenosov: 238
.pdf Celotno besedilo (2,81 MB)

4.
KLASIČNO IN ELEKTRONSKO ARHIVIRANJE DOKUMENTNEGA GRADIVA V AGENCIJI ZA JAVNO PRAVNE EVIDENCE IN STORITVE
Maja Skaza, 2009, diplomsko delo

Opis: V vseh podjetnjih, naj bodo javna ali zasebna, dnevno nastajajo različni dokumenti, ki nam povzročajo nemalo težav. Arhiviranje nam pri tem izredno olajša zadeve. v dobi informacijske tehnologije je vse večji poudarek na elektronskem arhiviranju, brez papirja, in tako je tudi prav. Poskrbeti je treba le za varnost in verodostojnost elektronskih dokumentov.
Ključne besede: dokumentarno gradivo, arhiv, klasično arhiviranje, zakonodaja, elektronsko arhiviranje
Objavljeno: 24.03.2010; Ogledov: 2289; Prenosov: 601
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

5.
MODEL UVEDBE NAJPRIMERNEJŠEGA NAČINA ARHIVIRANJA RAČUNOVODSKE DOKUMENTACIJE V LUKI KOPER D.D.
Anja Dolenc, 2010, diplomsko delo

Opis: Podjetja morajo v današnjem času, ko se borijo za obstanek, biti sposobna se prilagajati in uporabljati najsodobnejše informacijske sisteme. V našem diplomskem delu smo se osredotočili na elektronsko arhiviranje, ki postaja že nuja, saj v podjetje prihaja vse več elektronske dokumentacije. Z ustreznim načinom arhiviranja lahko v podjetju znižamo stroške povezane z iskanjem in dostopanjem do informacij, z izgubo, poškodovanjem ali fizično zlorabo pomembnih dokumentov ter z zasedanjem prostora. Spremembam pa se morejo prilagajati tudi zakonodajalci ne samo podjetja, zato je leta 2006 prišlo do sprejetja Zakona o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva ter arhivih, s katerim so poskrbeli za pravno veljavnost elektronskih dokumentov. Seveda, elektronsko arhiviranje ima tudi svoje slabosti in nevarnosti, kot jih ima vsak sistem, vendar s pravilno izgradnjo sistema prednosti in priložnosti elektronskega arhiviranja pretehtajo slabosti in nevarnosti.
Ključne besede: arhiviranje, računovodska dokumentacija, elektronsko arhiviranje, mikrofilmsko arhiviranje, hibridno arhiviranje, ZVDAGA, Enotne tehnološke zahteve, Luka Koper d.d., sprejemna pisarna, notranja pravila
Objavljeno: 04.08.2010; Ogledov: 1449; Prenosov: 327
.pdf Celotno besedilo (374,67 KB)

6.
RAZVOJ PROTOTIPA S PREDPISI SKLADNEGA ELEKTRONSKEGA ARHIVA
Jure Časl, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo opisali in definirali pomen dokumentih in arhivskih sistemov s pomočjo zakona ZVDAGA in njene uredbe na ta zakon. Hkrati vzporedno smo še opisali kontrolnik kakovosti za preverjanje usklajenosti programske opreme s tem zakonom, ki prikazuje nekaj smernic za uporabo in vzpostavitev takšnega okolja. Dodatno smo še analizirali nekatere zelo pomembne korake v enotnih tehnoloških zahtevah, ki ponazarjajo organizacijo in notranja pravila za elektronske dokumente in za tiste, ki te dokumente upravljajo. Kot zadnje dejanje smo razvili tudi lažji prototip dokumentnega sistema, ki bi ustrezal nekaterim od teh zahtev oziroma upošteva nekatera načela iz prej omenjenih sestavkov.
Ključne besede: Arhivski sistemi, dokumentni sistemi, elektronsko arhiviranje, arhiviranje ZVDAGA, ETZ
Objavljeno: 22.04.2010; Ogledov: 1523; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

7.
UVAJANJE ELEKTRONSKEGA ARHIVIRANJA FINANČNIH LISTIN V OBČINI ROGATEC
Lavra Gregorčič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga, Uvajanje elektronskega arhiviranja finančnih listin v Občini Rogatec, je razdeljena na pet poglavij. Prvo poglavje predstavlja uvod, kjer so opisani namen, cilji dela ter osnovne trditve, prav tako pa predpostavke, omejitve raziskave in metodologija raziskovanja. V drugem poglavju je predstavljen teoretični model obravnavane teme. Obrazloženi so osnovni pojmi ter pomen arhiviranja. V nadaljevanju so predstavljene vrste dokumentarnega gradiva in načini razvrščanja. V tretjem poglavju so predstavljene informacijske storitve E-občine, obravnavane pa so tudi prednosti in slabosti ter tehnična priporočila elektronskega arhiviranja. Četrto poglavje predstavlja uvajanje elektronskega arhiviranja finančnih listin v Občini Rogatec. Predstavljeno je obstoječe stanje v Občini Rogatec, opisani so roki hranjenja dokumentarnega gradiva in opisana je predlagana rešitev arhiviranja dokumentov v Občini Rogatec. Skozi diplomsko delo smo spoznali, da je za občino najprimernejša dolgoročna hramba dokumentov v e-obliki in sicer preko zunanjega izvajalca, ki je registriran pri Arhivu RS. Najboljša rešitev bi vsekakor bila, da bi Ministrstvo za javno upravo uredilo hranjenje dokumentarnega gradiva v e — obliki tako, da bi za celotno javno upravo poiskalo zunanjega izvajalca in z njim uredili vse formalnosti. V kolikor se občine ne bodo začele odločati za prehod na elektronski arhiv, se bo čez 10 let pričelo dogajati, da ne bomo več obvladovali velikih količin papirja, s prenovo procesa in uvedbo sistema pa vsekakor rešimo prostorsko stisko, dostopnost in iskanje dokumentov ter dosežemo hitro in učinkovito obdelovanje podatkov.
Ključne besede: občina, elektronsko arhiviranje, klasično arhiviranje, finančne listine, dokumentarno gradivo, informacijske storitve, roki hranjenja, dokumenti.
Objavljeno: 16.08.2010; Ogledov: 1937; Prenosov: 276
.pdf Celotno besedilo (895,48 KB)

8.
ARHIVIRANJE IN POTRJEVANJE ELEKTRONSKIH DOKUMENTOV
Bojan Milić, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo opredelili pojem elektronskega arhiviranja in proces potrditve e-dokumentov. Predstavili smo sisteme za upravljanje dokumentov, njihovo arhitekturo, njihove prednosti in slabosti. Določili smo pravne podlage za elektronsko arhiviranje v Sloveniji in za lažje razumevanje izdelali shematski prikaz Zakona o varstvu dokumentiranega in arhivskega gradiva ter arhivih, ki skupaj z Uredbo o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva postavlja pravno ogrodje za zagotovitev infrastrukture, s pomočjo katere je mogoče podpirati hrambo vseh vrst gradiva. Izdelali smo primerjalno analizo petih naključno izbranih aktualnih ponudnikov štirih različnih dejavnosti, ki so registrirane pri Arhivu RS. Nato smo na podlagi celotnega raziskovanja izdelali specifikacijo zahtev programske opreme in implementirali lastni prototip sistema za upravljanje dokumentov, ki vsebuje koncept elektronskega arhiviranja in potrjevanja dokumentov.
Ključne besede: elektronsko arhiviranje, proces potrjevanja e-dokumentov, sistemi za upravljanje dokumentov, registracija, akreditacija, pravne podlage elektronskega arhiviranja v Sloveniji, ponudniki elektronskega arhiviranja v Sloveniji, prototip sistema za upravljanje dokumentov, specifikacija zahtev programske opreme
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 2207; Prenosov: 437
.pdf Celotno besedilo (6,92 MB)

9.
Pošiljanje in prejemanje eRačunov gospodarskih družb po 01.01.2015
Urška Pavšek, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Večji prelom pri uvedbi e-računov je bilo sprejetje Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1G), ki je začel veljati 1. 1. 2013. Tako sta postala izenačena papirnati in elektronski račun. Pred sprejetjem omenjenega zakona sta elektronsko poslovanje urejala Zakon o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP) ter Zakon o varovanju dokumentarnega in arhivskega gradiva in arhivih (ZVDAGA). Na spremembo zakona je vplivala Direktiva Sveta 2010/45/EU, katero so morala države članice Evropske unije vključiti v svojo zakonodajo najpozneje do 31. 12. 2012. Kaj pomeni to za Slovenijo? Vse gospodarske družbe so imele od takrat možnost vzpostavitvi sistem posredovanja e-računov do končnega prejemnika e-računa ne glede na to, ali je ta proračunski uporabnik ali ne. Pri vzpostavitvi sisteme e-računa so morale gospodarske družbe pomislite tudi na vse sedanje in bodoče prejemnike e-računa. Pri tem je ključnega pomena izbira posrednika pri posredovanju in prejemanju e-računov. Ovira pri tem je, da vsi posredniki ne vključujejo vseh možnosti posredovanja e-računa in glede na trenutno Zakonodajo je obvezno pošiljanje e-računa proračunskim uporabnikom, ne pa preostalim gospodarskim družbam.
Ključne besede: - e-račun - elektronski račun - elektronsko poslovanje - elektronsko arhiviranje - e-hramba - e-arhiv
Objavljeno: 20.04.2016; Ogledov: 520; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (498,88 KB)

10.
VZPOSTAVITEV ELEKTRONSKEGA ARHIVIRANJA V PODJETJU
Bojan Sobočan, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Cilja našega dela diplomskega seminarja je bil preveriti skladnost sistemov za elektronsko hrambo in arhiviranje poslovne dokumentacije z zakonskimi zahtevami ter njihovo ustreznost zahtevam podjetja MOL Slovenija d.o.o. Namen našega dela diplomskega seminarja pa je bil potrditi tezo, da je uvedba sistema za elektronsko hrambo in arhiviranje poslovne dokumentacije v našem podjetju finančno upravičena in smotrna, saj bo njegova uvedba prinesla veliko pozitivnih učinkov na delovanje našega podjetja.
Ključne besede: elektronsko arhiviranje, elektronska hramba, poslovna dokumentacija, arhiv, arhiviranje, dokumentarni sistem, zakonodaja
Objavljeno: 14.01.2011; Ogledov: 1862; Prenosov: 251
.pdf Celotno besedilo (643,47 KB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici