| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 35
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO KREDITIRANJA FIZIČNIH OSEB V NOVI KBM, D.D
Kristina Ravnak, 2009, diplomsko delo

Opis: Izziv, s katerim se danes soočajo banke, je vzpostaviti takšno elektronsko bančništvo, ki bo zagotavljalo visok nivo storitvene in informacijske celovitosti. Banke morajo zaradi tega spreminjati način poslovanja, ker bi tako postale bolj učinkovite in fleksibilne. S tem bi povečale zadovoljstvo komitentov in svoj tržni delež. Problem diplomske naloge je omejen na elektronsko poslovanje in del aktivnih poslov Nove KBM, d. d., – področje stanovanjskih kreditov. Preučeni sta dve možni obliki ponudbe, ki se ju banke na slovenskem bančnem trgu poslužujejo (osebna ponudba in ponudba na spletnih straneh). S pomočjo ankete med naključnimi kreditojemalci smo izluščili prednosti in pomanjkljivosti obeh ponudb v Novi KBM, d. d. Analiza obstoječih ponudb je pokazala, da je osebna ponudba stanovanjskih kreditov na visoki ravni, medtem ko je ponudba na spletnih straneh potrebna nadgradnje. Iz rezultatov ankete izhaja, da je za kreditojemalce pomembna tako osebna kot internetna ponudba, saj se za pridobivanje informacij poslužujejo obeh razpoložljivih možnosti. Elektronsko kreditiranje je v Novi KBM, d. d., podprto le deloma. Manjkajoče storitve, za katere so tehnološke rešitve že poznane, bi bilo treba dograditi. Elektronskemu naročilu za kredit takoj, bi bilo treba dodati še možnost naročila za stanovanjski kredit. Ob dograditvi elektronskega naročila z elektronskim podpisovanjem in elektronskim pošiljanjem kreditne pogodbe bi bila to za komitente zelo dobra rešitev, ker bi se lahko tako kredit v celoti uredil na elektronski način. Pri bolj zapletenem postopku kreditiranja (npr. zavarovanje kreditov z zastavo nepremičnine) bi bilo najbolje elektronski način dopolnjevati z osebnim finančnim svetovanjem izbranega bančnega komercialista. K
Ključne besede: elektronsko bančništvo, elektronsko kreditiranje, elektronsko naročilo kredita, elektronski podpis, elektronsko pošiljanje kreditne pogodbe
Objavljeno: 04.12.2009; Ogledov: 1732; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (2,24 MB)

5.
SPLETNO INTERNETNO BANČNIŠTVO NA PRIMERU REŠITVE BANKE IN
David Skralovnik, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so na kratko predstavljeni vsi elementi elektronskega bančništva s poudarkom na spletnem oziroma internetnem bančništvu. Ker elektronsko bančništvo prinaša določene prednosti in slabosti tako za komitente kot tudi za banko, so v samem delu predstavljene tudi vse bistvene prednosti in slabosti za obe strani. V nadaljevanju je prostor v diplomskem delu namenjen predvsem spletni rešitvi Banka IN. Delo nam predstavi celoten koncept Banke IN, njeno ponudbo in predstavi samo delovanje Banke IN. Ker so kot je že bilo povedano prednosti pomemben faktor za komitenta, nam delo predstavi tudi prednosti oziroma posebne ugodnosti ki si jih zagotovijo komitenti ob prenosu poslovanja na Banko IN. V zadnjem delu so predstavljene tudi varnostne komponente, ki komitentom oziroma uporabikom spletnega bančništva ponujajo maksimalno varnost poslovanja.
Ključne besede: Elektronsko bančništvo, spletno bančništvo, elektronski podpis, digitalno potrdilo, požarni zid, šifriranje, pametne kartice, Banka IN, osebni bančnik.
Objavljeno: 21.10.2009; Ogledov: 1661; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (893,78 KB)

6.
VARNOST ELEKTRONSKIH PLAČILNIH SISTEMOV
Lucija Buser, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili pojem elektronsko bančništvo, njegov razvoj in delovanje, ter opredelili prednosti in slabosti, ki so za uporabnike takšnega načina poslovanja pomembne. Vsako podjetje oziroma posameznik, ki uporablja takšen način poslovanja mora poskrbeti za varnost le tega, saj se z razvojem predvsem internetnega bančništva, pojavljajo različni načini škodljivih programov kot so: virusi, črvi, trojanski konji, logične bombe. Zato smo podrobneje predstavili varnostne mehanizme kot so: šifriranje, elektronski podpis, požarni zid, pametne kartice, protokoli za varni prenos, ki jih banke uporabljajo, da ustrezno zaščitijo računalniške sisteme. Na koncu same naloge pa smo še podrobneje opredelili management varnosti elektronskega plačilnega sistema in njegova tveganja. Kljub učinkoviti zaščiti in varnostni elektronskega plačilnega sistema, se moramo zavedati, da ne glede na vse, še vedno obstaja možnost, da pride do zlorab, zato je zelo pomembno, da smo pri uporabi e-bančništva kar se da previdni.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, računalniški virusi, črvi, varnost, varnostni mehanizmi, šifriranje, digitalni podpis, digitalno potrdilo, požarni zid, varnostni protokoli, elektronski plačilni sistem.
Objavljeno: 30.11.2009; Ogledov: 1911; Prenosov: 201
.pdf Celotno besedilo (600,04 KB)

7.
VARNOSTNA POLITIKA INTERNETNEGA POSLOVANJA
Polona Lipovšek, 2009, diplomsko delo

Opis: Elektronsko poslovanje prinaša podjetjem in ostalim udeležencem takšnega poslovanja veliko koristi, kot so zniževanje, stroškov nabave, prodaje, trženja, in zniževanje obsega zalog, hitrejše pošiljanje in sprejemanje naročil ter hitrejše odzive trga. E-poslovanje omogoča tudi dostop do globalnega tržišča, večjo konkurenčnost, dodatno možnost oglaševanja. Prednosti, ki so jih deležni potrošniki so več različnih, cenejših storitev, hitrejša odzivnost na potrebe in želje kupca ipd. Vendar pa ima elektronsko poslovanje tudi pomanjkljivosti, te so pomanjkanje dovolj usposobljenega in izobraženega kadra za uvajanje in integracijo e-poslovanja, visoki stroški izobraževanja. Pri potrošnikih so težave, saj so prepričani, da je e-poslovanje drago in tvegano. Problem so tudi pravne pomanjkljivosti, kot so pravna podlaga pogodb itd. Predstavljene so nevarnosti, ki se pojavljajo, če poslujemo elektronsko. Te so kriminal na internetu, pri katerem ljudje vdirajo v računalniške sisteme. Vdore povzročajo skupine ljudi, kot so hekerji, krekerji in frikerji. Ostale nevarnosti internetnega poslovanja so trojanski konj, računalniški virus, časovna bomba, logična bomba, računalniški črv, skrivna vrata, razni vohunski in vsiljivi oglaševalski programi, moteča e-poštna sporočila, zloraba HTTP- piškotkov. Vendar pa se pred nevarnostmi lahko tudi zaščitimo, in sicer z varnostnimi mehanizmi, kot so npr. požarni zid, močna gesla, šifriranje, certifikat, elektronski podpis. Slovenska podjetja vedno več uporabljajo elektronsko poslovanje. Internet uporabljajo na različne načine — od enostavne predstavitve podjetja na spletni strani do postavitve strani, ki podpirajo poslovanje podjetja na internetu. Vendar pa mala in srednje velika podjetja zaostajajo za tovrstnimi podjetji v EU pri e-nakupovanju ter pri e-prodaji, zato pa slovenska podjetja intenzivneje uporabljajo storitve e-uprave.
Ključne besede: Kriminal na internetu, trojanski konj, računalniški virus, časovna bomba, logična bomba, računalniški črv, skrivna vrata, zloraba http-piškotkov, požarni zid, gesla, certifikat, elektronski podpis.
Objavljeno: 28.06.2010; Ogledov: 1850; Prenosov: 256
.pdf Celotno besedilo (297,95 KB)

8.
E-PLAČILA NA PRIMERU SISTEMA PAYPAL
Katja Smodej, 2009, diplomsko delo

Opis: Že od vsega začetka se večina stvari vrti okoli denarja. Vendar denar »izgublja« svojo vrednost, kajti vedno manj imamo papirnatega denarja in kovancev v denarnici. Razvoj nas je pripeljal do tega, da smo začeli uporabljati čeke, nato pa se je začela vse večja uporaba kartic (plačilnih, kreditnih,…). Danes pa se srečujemo z različnimi plačilnimi instrumenti za plačevanje kot so elektronski denar, elektronski ček, digitalna denarnica. Pri nakupih v spletni trgovini, smo imeli najprej samo možnost poslovanja z gotovinskimi plačili ob prevzemu blaga, plačilo po predračunu, ampak ker so se tudi spletne trgovine razvijale in spreminjale lahko sedaj naš željen izdelek plačamo takoj preko različnih plačilnih sistemov kar preko spleta. Da je takšno poslovanje čim varnejše, načeloma spletne trgovine uporabljajo programe, ki omogočajo varno izvajanje transakcij, med katere spadajo PayPal, Eon, ... Da nakupovanje preko spleta tako narašča, vpliva predvsem njegova 24 urna dostopnost, ni čakanja v vrsti, nakupe pa lahko opravimo kar doma iz naslonjača.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko plačevanje, varnost, tveganje, plačilne kartice, kreditne kartice, elektronski denar, elektronski ček, elektronski podpis, požarni zid, pametna kartica, PayPal
Objavljeno: 28.06.2010; Ogledov: 2290; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

9.
E-BANČNIŠTVO NA PODROČJU HITRIH KREDITOV NA PRIMERU NOVE KBM D.D.
Jasna Dolinšek, 2009, diplomsko delo

Opis: Hiter razvoj informacijske tehnologije in »rojstvo« interneta sta povzročila velike spremembe v bančništvu in poslovanju nasploh. Elektronski mediji se vse bolj pojavljajo v našem vsakdanjem življenju in internet postaja vodilni komunikacijski sistem. Če bo banka hotela ostati konkurenčna, bo morala svoje storitve vedno bolj dopolnjevati in ustvarjati take storitve, ki bodo za stranke zanimive, nezapletene, lahko dostopne od koderkoli in kjerkoli in ki jim bodo vzele čim manj dragocenega časa. Prav zaradi vedno večjega pomanjkanja časa in »hitrega« življenja komitenti iščejo banko, ki jim bo olajšala oziroma poenostavila bančno poslovanje in v najboljšem primeru omogočila opraviti bančne posle kar od doma, službe ali celo med potovanjem. Nova KBM uporabnikom Bank@neta omogoča več kot dvajset storitev, ki jih lahko opravljajo s pomočjo interneta, med katere spada tudi naročilo hitrega kredita. Sama prodaja (v dobesednem pomenu besede) hitrega kredita s pomočjo interneta se je ustavila nekje na pol poti do cilja. Če hoče banka ostati konkurenčna, je sedaj čas za premik proti cilju. Obstoječo prodajo je treba izboljšati oziroma dograditi. Dograditev bi morala zajemati tako elektronsko podpisovanje kot tudi elektronsko pošiljanje pogodb. S tem bi bila prodaja hitrega kredita s pomočjo interneta popolna in strokovno izpeljana in bi lahko bila temelj za prodajo zahtevnejših kreditov, kot so kredit klasik ali celo najzahtevnejših, kot je stanovanjski kredit.
Ključne besede: internet, elektronsko bančništvo, e-bančništvo, elektronsko naročilo kredita, elektronski podpis, elektronsko pošiljanje pogodb
Objavljeno: 01.04.2010; Ogledov: 1627; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

10.
STORITVE E-BANČNIŠTVA V SLOVENIJI
Tjaša Dilica, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem predstavila internet kot osnovni pogoj za nastanek elektronskega bančništva njegovo varnost ter kako se je elektronsko bančništvo razvilo v Sloveniji in kakšni so načrti za razvijanje elektronskega bančništva v bodoče. Elektronsko bančništvo je namreč prijazen način bančnega poslovanja prek interneta. Z uporabo osebnega računalnika hitro in enostavno lahko dostopamo do različnih storitev, ki nam jih nudi banka in lahko pridobivamo različne informacije na tem področju. Diplomsko delo je razdeljeno na tri tematska sklopa. Za takšen način opredelitve sem se odločila zato, da bralcu prikažem najprej internet nato splošno elektronskem bančništvo, šele na to pa prikaz nadaljnega razvoja na področju elektronskega bančništva. Prvi del je namenjen razlagi pojma internet. V tem poglavju je opisano kako internet deluje, opisani so njegovi sestavni deli za delovanje ter storitve, ki nam internet nudi. Drugi del je namenjen elektronskemu bančništvu in varnosti elektronskega bančništva. Opredeljeno je kaj elektronsko bančništvo predstavlja, njegova zakonska podlaga ter storitve, ki jih nam nudi. Pri varnosti elektronskega bančništva pa so opredeljeni njegove nevarnosti ter varnostne mehanizme, ki jih lahko uporabimo. Tretji je del pa je namenjen izključno elektronskemu bančništvu v Sloveniji, ponudba slovenskih bank ter načrti za nadaljnji razvoj elektronskega bančništva. Elektronsko bančništvo je za banke izrednega pomena. Seveda pa se banke zavedajo, da je njegov cilj je zadovoljen odjemalec, z njim pa mora posledično temu krepiti predvsem dobre odnose ter v nadaljevanju omogočati nadaljno širitev in obseg in imeti tendenco na kakovost poslovanja.
Ključne besede: internet, elektronsko bančništvo, varnost elektronskega bančništva, banka, elektronski podpis, elektronsko poslovanje, varnostni ukrepi
Objavljeno: 08.04.2010; Ogledov: 2148; Prenosov: 402
.pdf Celotno besedilo (349,77 KB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici