| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VKLJUČEVANJE PODJETJA NA E-TRŽNICO
Simona Kovše, 2012, magistrsko delo

Opis: Od nastanka finančne krize leta 2008 pa vse do danes je mnogo podjetij končalo svoje poslovanje v rdečih številkah in šlo v stečaj, prisilno poravnavo. Posledica tega pa je odpuščanje delavcev, kar se odraža v vse večji stopnji brezposelnosti. Temu črnemu scenariju se podjetja lahko izognejo z odločitvijo, da se vključijo na elektronske tržnice. Vključitev na elektronsko tržnico podjetjem omogoča odkrivanje novih kupcev in dobaviteljev, poveča se prepoznavnost podjetja, vse to pa pripomore k povečanju obsega prodaje in navsezadnje tudi dobička. Zato je magistrska naloga usmerjena v proučevanje pomembnosti dejavnikov, na podlagi katerih bi se podjetja odločila za vključitev na elektronske tržnice. V ta namen smo izdelali anketni vprašalnik, ki smo ga razdelili 80 podjetjem, ki imajo svojo spletno stran, vrnjenih pa je bilo 17 popolno izpolnjenih anketnih vprašalnikov. Osrednjo temo magistrske naloge torej predstavlja praktični del raziskave, kjer smo analizirali pomembnost teh dejavnikov za uspešno vključitev podjetja na elektronsko tržnico. Teoretični del magistrske naloge pa predstavlja poglavje o elektronskem poslovanju, kjer definiramo sam pojem ter razvoj elektronskega poslovanja skozi zgodovino, dotaknemo pa se tudi pojma globalizacije, poglavje pa zaključimo z opredelitvijo vpliva elektronskega poslovanja na poslovni svet. Sledi poglavje, kjer so podrobneje opisane elektronske tržnice. Uvajanje elektronskega poslovanja v podjetje pa je predstavljeno v četrtem poglavju. Tu so opredeljeni različni modeli elektronskega poslovanja in koristi ob uvedbi elektronskega poslovanja v podjetje. To poglavje zaključimo s poslovnim načrtom, ki ga podjetje potrebuje, da lahko začne z uvajanjem elektronskega poslovanja. Projekt eMarketServices je predstavljen v zadnjem poglavju, ki podjetjem omogoča izbiro najprimernejše elektronske tržnice. Z vključitvijo na elektronsko tržnico pa podjetju nastanejo tudi finančni stroški, zato mora poskrbeti, da bodo koristi od vključitve na njo večje od nastalih stroškov.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronske tržnice, globalizacija, uvajanje elektronskega poslovanja v podjetje, dejavniki vključevanja, stroški vključevanja
Objavljeno: 25.01.2013; Ogledov: 1205; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

2.
ELEKTRONSKE TRŽNICE ZA POTROŠNIKE
Matjaž Petek, 2014, magistrsko delo

Opis: V času gospodarske krize in vse večje konkurence so se tudi podjetja začela boriti za svoje kupce, zato se jih čedalje več odloča ponujati svoje proizvode in storitve prek elektronske trgovine. Elektronsko trgovanje je del elektronskega poslovanja, ki nam prinaša veliko prednosti v primerjavi s fizičnim nakupovanjem. Elektronske trgovine so odprte 24 ur na dan, pred nakupom se lahko prek spleta pozanimamo o samem izdelku in ceni pri konkurentih, nakup lahko opravimo z nekaj kliki iz domačega naslonjača itd. Seveda pa lahko skupaj z vsemi ugodnostmi prihaja tudi do nekaterih nevšečnosti oz. se lahko srečujemo s tveganji, kot so na primer kraja oziroma zloraba plačilnih kartic, zloraba osebnih podatkov, hkrati pa nikoli ne vemo, kaj bomo dobili na naš naslov. Za slovenske elektronske tržnice bi lahko rekli, da še niso tako razvite kot tuje. To bi lahko pripisali predvsem zadržanosti Slovencev do spletnega nakupovanja. Najbolj skeptični smo glede varnosti. Tudi podjetja imajo zadržke do tega načina poslovanja, predvsem zaradi nepoznavanja načina dela in prednosti, ki jih le-to prinaša. Seveda pa obstaja kar nekaj izjem, ki so zelo uspešne v slovenskem elektronskem prostoru. Tri izmed njih (Bolha.com, Slovenia-online.si, EnaA.com) smo tudi sami podrobno preučili v naši magistrski nalogi in opravili spletni nakup prek njih ter tako spoznali postopek nakupa. Kar se tiče tujih elektronskih tržnic, lahko rečemo, da so nekoliko naprednejše. Od slovenskih se razlikujejo predvsem po količini ponujenih izdelkov, številu prodajalcev, veliko večjem trgu, varnosti na visokem nivoju itd. Skoraj vse elektronske tržnice namreč zahtevajo povratne informacije glede zadovoljstva nakupa in tako bolj zaščitijo kupce pred raznimi goljufijami. Tudi za analizo tujih elektronskih tržnic smo izbrali tri, ki so v samem vrhu, in sicer: Ebay.com, Alibaba.com ter Amazon.com.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronske tržnice, prednosti in težave pri poslovanju na elektronskih tržnicah, uvajanje elektronske tržnice v podjetje, Bolha.com, Slovenia-online.si, EnaA.com, Ebay.com, Alibaba.com, Amazon.com.
Objavljeno: 21.05.2014; Ogledov: 1220; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

3.
VKLJUČEVANJE WORDPRESS TEM NA E-TRŽNICO THEMEFOREST.NET
Andrej Arh, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava izdelavo tem za WordPress CMS in vključevanje le teh na elektronsko tržnico Themeforest.net. Glavni namen diplomskega dela je raziskati področje in zbrati informacije, ki imajo praktično vrednost za posameznike ali podjetja, ki razmišljajo o vključevanju lastnih digitalnih produktov na elektronsko tržnico. V začetnem poglavju so opisane tehnologije, katerih poznavanje je potrebno za izdelavo WordPress tem. Temu sledijo poglavja, ki so namenjena razumevanju področja, ki ga diplomsko delo obravnava. Sem spadajo predstavitev odprte kode, elektronskih tržnic, in WordPress CMS sistema ter pregled sprejemnega postopka za vključitev tem na elektronsko tržnico themeforest.net. V zadnjem delu so zbrani podatki o podrobni analizi 6000 zadnjih WordPress tem vključenih na elektronsko tržnico themeforest.net.
Ključne besede: Splet, WordPress, ThemeForest, elektronske tržnice
Objavljeno: 06.06.2016; Ogledov: 467; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (2,87 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici