| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
INTEGRACIJA ELEKTRONSKIH PRODAJNIH POTI V BANKAH
Vesna Lipuš, 2009, diplomsko delo

Opis: V tej diplomski nalogi smo predstavili elektronske prodajne poti bank ter kot primer prikazali še elektronske prodajne poti, ki jih pri svojem poslovanju uporablja Banka Celje d.d. To temo smo raziskali zaradi zanimivosti, predvsem pa zaradi porasta elektronskega poslovanja pri nas v zadnjih letih. Kot vemo je elektronsko poslovanje zelo širok pojem, zato je treba omeniti, da obsega ta pojem tudi elektronsko bančništvo, elektronsko trženje, elektronsko trgovanje, spletno trgovanje, svetovanje na daljavo, elektronsko zavarovalništvo, delo na daljavo, pouk na daljavo… Diplomsko delo smo razdelili na več poglavij in sicer zato, da je bolj pregledno in da se bralci najprej seznanijo z samim pojmom elektronskega poslovanja in da lahko vidijo katere elektronske prodajne poti nudijo banke, med njimi tudi Banka Celje d.d. ki smo jo vključili v diplomsko delo kot primer. Prvi del je tako namenjen razlagi pojma elektronskega poslovanja in razvoju le-tega. Dotaknili smo se tudi vrst elektronskega poslovanja, namenili nekaj besed prednostim in slabostim, ter varnosti elektronskega poslovanja, ki je zelo pomemben element elektronskega poslovanja, še zlasti v današnjih časih, ko se število uporabnikov povečuje. V tem delu smo tudi prikazali vrste elektronskih prodajnih poti, ki jih uporabljajo banke, kot so na primer: bančni avtomati, bančni kioski, pos terminali, telefonsko bančništvo, internetno bančništvo ter druge možne elektronske prodajne poti. V drugem delu pa smo kot primer vzeli Banko Celje d.d. in njene elektronske prodajne poti. Najprej smo nekaj besed namenili izključno Banki Celje d.d., njeni zgodovini in razvoju, nato pa se posvetili elektronskim prodajnim potem. Zaradi zaupnih podatkov, ki nam jih Banka Celje d.d. ne sme posredovati, smo bili omejeni z literaturo. Tako smo podatke črpali iz interneta in raznih brošur, ki so nam jih posredovali zaposleni na Banki Celje d.d. Klasični načini plačevanja s čeki in gotovino, postopoma izginjajo iz prometa, nadomeščajo pa jih sodobni načini plačevanja. Čemu bi nosili gotovino za plačevanje položnic in se izpostavljali nevarnosti ropa, ko pa lahko to izvršimo kar doma s klikom na miško, s tem pa prihranimo tudi pri času. Elektronsko poslovanje nam tako omogoča hitro in kakovostno izvajanje bančnih storitev.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, vrste elektronskega poslovanja, elektronske prodajne poti, internet, komitent, bančni avtomati, informacijski terminali, bančni kioski, pos delovna mesta, internetno bančništvo, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, klicni centri, pametna kartica, elektronska denarnica, interaktivna televizija, WAP, varnost elektronskega poslovanja, bančno pismo, plačilne kartice, digitalni podpis, Klik, Halo banka, PIN, spam, virusi, trojanski konji, črvi.
Objavljeno: 23.11.2009; Ogledov: 2402; Prenosov: 287
.pdf Celotno besedilo (811,74 KB)

2.
VPLIV ELEKTRONSKIH PRODAJNIH POTI NA BANČNO POSLOVANJE
Dina Žižek, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Elektronske prodajne poti so danes ključen dejavnik uspeha vsakega bančnega poslovanja. Ker se te storitve vse bolj razvijajo in so vse bolj uveljavljene, predstavljajo pomembne konkurenčne prednosti. Ko danes govorimo o bančnem poslovanju, največkrat pomislimo na poslovanje preko interneta. Bančno poslovanje preko interneta ponuja udobje vodenja večino naših bančnih transakcij v času, ki nam ustreza. Lahko dostopamo do skladov in prenosov sredstev med računi, opravljamo plačila računov in nakupujemo 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Elektronske prodajne poti omogočajo hitro in kakovostno izvajanje bančnih storitev. Omogočajo prihranek časa, manjše stroške storitev, uporaba ni omejena in uporabljamo jih lahko kadarkoli in kjerkoli. Elektronske prodajne poti imajo velik vpliv na uporabnike, ki lahko opravljajo storitve kadarkoli želijo. Uporaba elektronskih prodajnih poti v Sloveniji je relativno visoka in se iz leta v leto povečuje. Zato lahko trdimo, da so in bodo uporabnike prepričale kakovostne storitve in krajši čas izvajanja bančnih storitev. Razvoj bančnega poslovanja bo v prihodnje prinesel še veliko elektronskih storitev, saj se veliko dela na varnosti poslovanja, načinu zaščite podatkov, elektronskih denarnicah, itd. Vse bolj pomemben postaja tudi vpliv mobilnega bančništva na uporabnike, ker imamo na voljo zelo zmogljivo in razvito telefonijo, da lahko uporabljamo bančne storitve.
Ključne besede: Ključne besede: bančno poslovanje, elektronske prodajne poti, bankomat, kartice, internetno bančništvo, mobilno in telefonsko bančništvo.
Objavljeno: 23.12.2010; Ogledov: 1298; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

3.
PRIMERJALNA ANALIZA ELEKTRONSKIH PRODAJNIH POTI NA PRIMERU ABANKE VIPE D.D. TER NOVE LJUBLJANSKE BANKE D.D.
Matej Fridl, 2011, diplomsko delo

Opis: Iz prvega sklopa naloge izhaja, da je v zadnjem desetletju globalno gledano uporaba interneta dosegla zelo velik razmah, predvsem v manj razvitem svetu. Finančne institucije so v hipu zaznale veliko poslovno priložnost in tako začele masovno uvajati elektronske storitve, ki pa so jih ljudje začeli postopoma in previdno sprejemati, sedaj pa le te postajajo eno izmed glavnih orožij bank in predstavljajo njihovo konkurenčno prednost. Ključen dejavnik pri vsem skupaj je varnost, ki pa je tekom let dosegla zelo visoko stopnjo, le ta pa se bo tudi v prihodnje zagotovo krepila. Prav tako so komitenti bank vedno bolj zahtevni in od bank zahtevajo, da so vse bolj fleksibilne in cenovno ugodne. Pozitivna stran uvedbe in razvoja elektronskih prodajnih poti je zagotovo obojestransko zadovoljstvo. Torej banke na račun uvedbe teh sistemov znižujejo število zaposlenih in posledično stroške poslovanja, za komitente pa je tovrstno poslovanje bolj udobno in bistveno cenejše. V drugem sklopu smo teoretično opredelili pojem elektronskega bančništva ter primerjali določene opredelitve različnih avtorjev. Prav tako smo se dotaknili zgodovine razvoja elektronskega bančništva v Sloveniji ter v zadnjem delu tega poglavja opisali najpogostejše vrste elektronskih prodajnih poti ki jih ponujajo banke. V tretjem in četrtem sklopu smo predstavili elektronske storitve dveh različnih Slovenskih bank. V tretjem sklopu smo podrobno opisali storitve elektronskega poslovanja s prebivalstvom pri Abanki Vipi d.d., v četrtem sklopu pa smo se osredotočili na predstavitev storitev elektronskega poslovanja s prebivalstvom, ki jih nudi Nova Ljubljanska banka d.d.. V zadnjem sklopu smo opravili temeljito primerjalno analizo elektronskih storitev, ki jih ponujata obe banki in tako prišli do različnih ugotovitev. Zagotovo drži, da sta banki, ki smo ju primerjali na področju ponudbe elektronskih storitev zelo napredni. Obe izmed bank imata posamezne storitve ki izstopajo, zato je zelo nehvaležno trditi, da je določena izmed bank v celoti boljša. S tega vidika glede na potrebe raznih profilov komitentov to odločitev prepuščamo vsakemu bralcu posebej.
Ključne besede: Internet, elektronsko bančništvo, elektronske prodajne poti, Abanka Vipa d.d., Nova Ljubljanska banka d.d., mobilno bančništvo, spletno bančništvo, plačilne kartice, telefonsko bančništvo, varnost.
Objavljeno: 23.01.2012; Ogledov: 1337; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)

4.
INTEGRACIJA ELEKTRONSKIH PRODAJNIH POTI NA PRIMERU BANKE KOPER D.D.
Jasmina Miklavc, 2013, diplomsko delo

Opis: Elektronsko bančništvo omogoča enostavno poslovanje kadarkoli in kjerkoli brez obiska bančnih poslovalnic. Pri elektronskem bančništvu ne govorimo le o poslovanju preko spletne banke, ampak tudi o poslovanju s pomočjo pametnih mobilnih aparatov, osebnega ali tabličnega računalnika, interneta, POS terminalov, bankomatov, elektronskega denarja itd. V svojem diplomskem delu, z naslovom Integracija elektronskih prodajnih poti na primeru Banke Koper, sem ugotovila, da gotovinsko poslovanje iz dneva v dan izgublja na pomenu. Elektronsko bančništvo vse bolj izriva klasični način poslovanja z banko. Sodobne storitve so popolnoma avtomatizirane, dosegljive kjerkoli in kadarkoli in dovolj varne za uporabnika. Zaradi življenjskega ritma danes ljudje enostavno nimajo časa za obiske v bančnih poslovalnicah. Elektronsko bančništvo jim omogoča, da ne po nepotrebnem izgubljajo časa s čakanjem v vrstah, saj lahko večino bančnih storitev opravljajo kar od doma, izven pisarne, na vlaku ali dopustu, ne glede na kraj in čas. Cene storitev so občutno nižje v primerjavi s storitvami na bančnem okencu, zlasti pri večjih zneskih. Imajo večjo preglednost, enostavno uporabo in hkrati tudi večjo zasebnost kot v poslovalnici. Skratka, komitenti se danes vedno bolj usmerjajo k ciljem sodobnih bank in tako izrivajo standardne transakcije. Elektronsko bančništvo pa ne prinaša ugodnosti samo komitentom, ampak tudi banki. Z uvedbo elektronskega bančništva banka pridobi številne ugodnosti in prednosti, kot so boljši nadzor finančnega poslovanja, diskretnost, varnost, enostavna uporaba, nizki stroški in kar je seveda najbolj bistveno, prihranek na času. Hkrati pa s kakovostnimi bančnimi izdelki in storitvami ugodi željam in potrebam komitentom. Število uporabnikov elektronskega bančništva iz dneva v dan narašča, vendar se najdejo tudi posamezniki, zlasti starejša populacija, ki se oklepajo tradicionalnega načina poslovanja in dolgih vrst pri bančnem okencu. Razlog je predvsem v tem, da ne zaupajo novi tehnologiji oziroma nimajo dovolj potrebnega znanja za uporabo sodobnega bančništva. Zadnje poglavje diplomskega dela sem v celoti posvetila predstavitvi Banke Koper in njenim elektronskim prodajnim potem, od klasičnih do najsodobnejših. Osrednjo vlogo ima pri negotovinskem poslovanju, na področju poslovanja s karticami pa opravlja storitve za tretjino bank po vsej državi. Banka Koper je kot prva v Sloveniji ponudila prvo osebno spletno banko in omogočila komitentom opravljanje bančnih in drugih finančnih storitev z uporabo sodobnih bančnih poti. Predstavlja izredno bistveno novost na slovenskih tleh, saj poslovanje poteka na osnovi najsodobnejših tehnoloških rešitev.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, elektronske prodajne poti, bančne storitve, bankomat, plačilne kartice, mobilno bančništvo, telefonsko bančništvo, varnost poslovanja
Objavljeno: 26.03.2013; Ogledov: 1063; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

5.
Načrtovanje in uvajanje elektronskih kartic in vozovnic v potniškem prometu na slovenskih železnicah
Marinka Avgustinović, 2017, diplomsko delo

Opis: Podjetja dan danes, da preživijo na trgu so prisiljene k uvajanju novih proizvodov oz. storitev ter se prilagajati dinamičnemu toku sprememb. S tem si povečajo konkurenčnost podjetja z drugimi podjetji, večji dobiček, več zanimanja je s strani povpraševanja, itd. Če pa se podjetje ne odloči za uvajanje inovacij, pa je posledično čez čas obsojeno na propad. V diplomskem seminarju smo opisali družbo Slovenske Železnice, d. o. o., in smo želeli z raziskavo predstaviti, kako so se spoprijeli z uvajanjem inovacije. Z uvedbo elektronskega odčitavanja vozovnic in uporabo drugih elektronskih kartic, v odvisni družbi od Slovenskih Železnic d.o.o. Potniški promet d.o.o. Kakšne spremembe so morali uvesti tudi znotraj družbe glede na inovacijo. V praktičnem delu diplomskega seminarja smo izvedli empirično raziskavo (anketo) s katero smo o samih spremembah in uporabi inovacij povprašali zaposlene in analizirali rezultate. Opravili pa smo tudi en kratek intervju z enim od zaposlenih. Pridobljene rezultate z anketo smo primerjali z rezultati v letnem poročilu in primerjali in analizirali razlike in odstopanja.
Ključne besede: uvedba inovacij, dinamičen tok sprememb, opis družbe Slovenske Železnice d.o.o., elektronske kartice, vozovnice, Potniški promet d.o.o.
Objavljeno: 18.05.2017; Ogledov: 331; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (991,81 KB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici