| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
PRIMERJALNA ANALIZA RAČUNALNIŠKIH REŠITEV Z PODPORO RAČUNOVODSKIH SERVISOV
Tatjana Korez, 2010, diplomsko delo

Opis: Računovodstvo je posebna celota delov informacijskih dejavnosti, znotraj katerih se zbirajo, urejajo, obdelujejo, prikazujejo in shranjujejo podatki. Računovodstvo zasebnikov in družb je pomembno zaradi državnih oz. davčnih potreb, kot tudi zaradi interesov odločanja o poslovanju. Informacijski sistem in poslovanje podjetja morata biti usmerjena v doseganje ciljev in prilagodljiva. Pri predvidevanju spremenjenih potreb strank in pravočasnem odzivanju na nove zahteve igrajo najpomembnejšo vlogo informacijski sistemi. Informacijski sistemi so osnova za integriranje in prenovo poslovnih procesov, saj povečajo učinkovitost, vnesejo v poslovanje večjo živahnost ter pospešijo hitrost izvajanja. Ukvarjala sem se z analiziranjem dveh programskih orodij, ki jih v računovodskih servisih uporabljajo. Prikazano je delovanje aplikacij, kot tudi prednosti in slabosti na katere lahko naletijo uporabniki pri njihovi uporabi. Računovodski servis potrebuje za kakovostno delo tudi primerne računalniške programe za vodenje poslovnih knjig. Primeren je takšen program, ki omogoča avtomatičen prenos podatkov iz programov fakturiranja in analitičnih knjigovodstev, ki jih uporabljajo naročniki, v glavno knjigo, ki se vodi na sedežu računovodskega servisa. Na ta način se z enim vnosom podatkov razporedi vnesene podatke na različne ravni obdelave. Program mora biti hiter in zanesljiv. Za uspešno in učinkovito uporabo poslovne programske opreme je še vedno najbolj pomembno znanje računovodje, prav tako tudi znanje in izkušnje izdelovalcev programske opreme. Z računalniškimi programi je zagotovljen stalni nadzor in hitrejše informacije, ki jih potrebujejo notranji in zunanji porabniki. Kot vsako orodje, je tudi računalniški program za vodenje računovodstva le orodje, ki ga moramo izbrati tako, da bo primerno za obdelavo naših podatkov. Sodobna tehnologija in modernejši programi, nam omogočajo avtomatizirano, rutinsko in hitrejše spremljanje poslovnih dogodkov, ki pomeni ključno vlogo pri spremembah v računovodskih servisih. Program Birokrat je sestavljen iz več različnih modulov, tako da lahko uporabnik kupi samo te, ki jih resnično potrebuje. Ker je popolnoma odprt in izredno povezljiv sistem, ga lahko razvijamo kot to narekujejo potrebe poslovanja podjetja. Velika prednost programskega paketa Hermes je v tem, da je zelo priročen, saj dopušča zelo veliko nastavitev znotraj obstoječih obdelav in omogoča selekcioniranje podatkov. Za zahtevnejše uporabnike je na voljo širok nabor razširitev, s katerimi je možno programsko rešitev dodatno nadgraditi in ji dodati nove dimenzije obvladovanja poslovnih procesov. V Sloveniji elektronska izmenjava računovodskih podatkov poteka preko več domačih certifikatskih agencij. Poznamo tri najbolj znane, ki izdajajo kvalificirana digitalna potrdila so POŠTA®CA, Halcom Informatika in Nova Ljubljanska banka d.d. S kvalificiranim digitalnim potrdilom poteka prenos podatkov na portal e-davki kot tudi predložitev letnih poročil gospodarskih družb na AJPES.
Ključne besede: računovodstvo, informacijski sistem, računovodsko programske rešitve, digitalni podpis, elektronska izmenjava podatkov
Objavljeno: 04.03.2011; Ogledov: 1695; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (850,45 KB)

3.
UVEDBA E-POSLOVANJA ZA MALE TRGOVCE
Božidar Bajsič, 2013, diplomsko delo

Opis: V Republiki Srbiji (RS) je po informaciji z Gospodarske zbornice - Privredne komore Srbije v trgovskem sektorju okoli 15 velikih trgovcev (Delhaize, Ideja, Mercator, Discommerce, Metro, Univerexport, dm – drogerie markt, Lilly, AD Podunavlje, Merkur, Tehnomanija, Veropolus,..) ter več kot 50.000 manjših trgovskih organizacij z eno do deset trgovin, ki so v večini organizirane kot manjša podjetja (Samostalne Trgovačke Radnje – STR). V RS živi 8 milijonov prebivalcev, od tega v glavnem mestu Beogradu 2,3 milijona. Zaradi tega se velika proizvodna in distribucijska podjetja, ki nudijo blago za široko potrošnjo, spopadajo s stroškovno neugodnim procesi pri pridobivanju povpraševanj in naročil od kupcev, pa tudi z visokimi stroški pri sami distribuciji blaga. Zato različna podjetja uporabljajo različne prakse, kako na klasičen način kar najučinkoviteje in z minimalnimi stroški pridobiti naročila kupcev. V diplomski nalogi smo raziskali možnosti uvedbe enotne internetne portalne rešitve, preko katere bi manjši kupci sami sporočali naročila, prevzemali odgovore ali dobavnice in posredovali informacije o vračilih blaga. Pri tem smo uporabili storitve Poslovnega omrežja Panteon.net® in B2B »web-shop« Panteon.biz® podjetja Panteon Group®. Diplomska naloga zajema analizo poslovanja štirih podjetij: VODA, MLEKO, KRUH in TISK in njihovih poslovnih procesov z njihovimi številnimi malimi kupci – malimi lokalnimi trgovinami. Skupni problem teh podjetij je v razdrobljenosti in množici malih kupcev ter povezanih stroškov za zbiranje naročil po klasični poti s trgovskimi potniki. V nadaljevanju je izvedena analiza možnih izboljšav in rešitev na osnovi spletnih tehnologij, kjer je predlagana in razdelana rešitev s spletnim portalom. Mali kupci preko tega lahko sami vnašajo naročila in dobivajo potrditve naročil oz. dobavnic. To bistveno izboljša njihovo kontrolo nad dobavo in odzivnostjo dobavitelja. Pri dobavitelju zmanjšuje stroške trgovskih potnikov, ki zaradi tega male kupce redkeje obiskujejo.
Ključne besede: Oskrbovalne verige, Elektronsko naročanje, Elektronsko poslovanje, Upravljanje zalog, Web portali, Web-Shop, B2B - Business to business, rip - Računalniška izmenjava podatkov, Elektronska poslovna omrežja, Standardi elektronskih dokumentov GS1
Objavljeno: 13.05.2013; Ogledov: 1040; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (2,83 MB)

4.
Zakon o zemljiški knjigi (ZZK-1)
Matjaž Tratnik, Renato Vrenčur, 2011, znanstvena monografija

Ključne besede: elektronska izmenjava podatkov, katastri
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2574; Prenosov: 160
URL Povezava na celotno besedilo

5.
Uvedba elektronske izmenjave podatkov v skladišču podjetja Savatech Ptuj
Urška Slana, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Živimo v času hitrega razvoja tehnologije ter večanja zahtev in potreb kupcev. Zaradi tega se vsako podjetje trudi, da bi poslovalo čim bolj učinkovito s čim manjšimi stroški, hkrati pa bi imelo konkurenčne produkte oz. storitve. Da pa lahko podjetja to dosežejo, se morajo nenehno izpopolnjevati, vpeljevati nove rešitve, slediti trendom ter uporabljati sodobne tehnologije na vseh področjih. Da bi ostali v koraku s časom, so se v programu stiskani izdelki podjetja Savatech odločili posodobiti obstoječi logistični sistem in vpeljati elektronsko izmenjavo podatkov. Skoraj 85 odstotkov kupcev, s katerimi sodeluje podjetje Savatech Ptuj, izhaja iz avtomobilske industrije, kar posledično pomeni nenehne spremembe v odpoklicih in naročilih. Prav tako so zelo pogosti povsem novi izdelki in z njimi povezana vsa dokumentacija. V podjetju se zaradi vedno večjega obsega dela soočajo s pomanjkanjem časa, ter posledično z napakami pri delu. V diplomski nalogi smo podali in opisali težave, s katerimi se vsakodnevno sooča podjetje. Opisali smo trenuten proces poslovanja podjetja ter podali kritično analizo najpogostejših vzrokov napak. Za rešitev težav smo opisali proces vpeljave elektronske izmenjave podatkov ter podali prednosti posodobljenega sistema na področju dokumentacije in skladiščenja.
Ključne besede: elektronska izmenjava podatkov, dokumentacija, skladiščenje, kritična analiza
Objavljeno: 23.07.2018; Ogledov: 166; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici