1. Odločitveni model za izbiro sistema orodij za upravljanje s konfiguracijo izdelkov : magistrsko deloUroš Prelovšek, 2003, magistrsko delo Opis: Odločitveni model za izbiro sistema orodij za upravljanje s konfiguracijo izdelkov Ključne besede: Slovenija, elektroindustrija, industrijsko podjetje, Iskratel, poslovanje podjetja, proizvodi, upravljanje, odločanje, modeli, tehnologija, informacijski sistemi, metode Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1126; Prenosov: 132 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
2. Nabavna logistika v podjetju Steklarna Hrastnik - Opal d.o.o. : diplomsko deloAnita Mihalič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: logistika, oskrba, podjetje, preskrbovalne verige, nabava, management, poslovni sistemi, steklarstvo, špedicija, prevozništvo, elektroindustrija, izdelki, predstava Objavljeno v DKUM: 02.06.2012; Ogledov: 2453; Prenosov: 149 Celotno besedilo (4,48 MB) |
3. Marketinško komuniciranje v podjetju Gorenje - nova generacija aparatov NGC 600 : specialistično deloDavid Pirc, 2006, specialistično delo Ključne besede: promocija, gospodinjski aparati, bela tehnika, politika izdelka, novi proizvodi, tržno planiranje, proizvodnja, predstava, elektroindustrija, marketinški splet, marketing mix, povezanost, poslovno komuniciranje, komercialno poslovanje, marketing, trženje, komuniciranje, potrošnik, blagovne znamke, oblikovanje, pospeševanje prodaje, tržne raziskave, oglaševanje, ekonomska propaganda, internet, računalniške mreže, televizija, uporabniki, pozicioniranje, strategija, poslovni proces, metode, programi Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2228; Prenosov: 100 Celotno besedilo (4,53 MB) |
4. Trženje s hkratno podporo dobrodelnim namenom na primeru podjetja Gorenje, d.d. : [diplomsko delo]Urška Travner, 2007, diplomsko delo Ključne besede: marketing, trženje, tržne poti, promocija, predstava, komuniciranje, povezanost, neprofitne organizacije, družbena odgovornost, družbene dejavnosti, socialni vidik, ekonomska pomoč, sponzorstvo, elektroindustrija, bela tehnika, gospodinjski aparati, izdelki, proizvodi, blagovne znamke, politika izdelka, komercialno poslovanje, značilnosti, teorija, delovanje, strategija trženja, projekti, strategija, programi, ekonomska propaganda, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, modeli Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2093; Prenosov: 91 Celotno besedilo (379,58 KB) |
5. Marketinško komuniciranje na primeru hladilno-zamrzovalnega aparata Gorenje Premium Touch s kristali Swarowski : diplomsko deloMario Gegić, 2007, diplomsko delo Ključne besede: blagovne znamke, bela tehnika, gospodinjski aparati, inovacije, trženje, marketing, inovacijska dejavnost, inovativno poslovanje, komuniciranje, značilnosti, oglaševanje, ekonomska propaganda, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, povezanost, direktno trženje, politika izdelka, izdelki, proizvodi, inovativnost, elektroindustrija, strategija trženja, komercialno poslovanje, projekti, tržne raziskave, aplikacija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1712; Prenosov: 52 Celotno besedilo (435,55 KB) |
6. Direktni investiciji podjetij Gorenje, d.d., in Gorenje Tiki, d.o.o., v Srbiji : diplomsko deloVeronika Obu, 2007, diplomsko delo Ključne besede: tuje investicije, definicija, neposredne tuje investicije, oblikovanje, poslovanje, Srbija, motiviranje, proizvodnja, internacionalizacija, bela tehnika, elektroindustrija, gospodinjski aparati, mednarodni trg, komercialno poslovanje, mednarodni ekonomski odnosi, povezanost, mednarodno sodelovanje, mednarodno poslovanje, finančna analiza, ekonomski vidik, poslovni proces, metode, analiza, ekonomske analize, strategija, delovanje, Slovenija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1602; Prenosov: 53 Celotno besedilo (602,16 KB) |
7. Ozaveščanje javnosti o ravnanju z odpadno električno in elektronsko opremo : diplomsko deloKatja Podgorelec, 2007, diplomsko delo Ključne besede: odpadki, stroji, elektroindustrija, elektronska industrija, varstvo okolja, zakonodaja, ekonomski vidik, ekologija, socialna ekologija, javnost, javno obveščanje, ekosistemi, ekološko ravnotežje, problematika, reševanje problemov, Slovenija, Evropska unija, operativni plani, okolje, politika okolja, ekološko ravnotežje, institucionalizem, energija, emisije, onesnaževanje okolja, usklajevanje, harmonizacija, cilj Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1836; Prenosov: 117 Celotno besedilo (2,51 MB) |
8. Načrt marketinškega komuniciranja za program kuhalnih aparatov Gorenje : specialistično deloNatalija Krajnc, 2007, specialistično delo Ključne besede: marketing, trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, marketinški splet, tržno planiranje, promocija, gospodinjski aparati, bela tehnika, politika izdelka, proizvodnja, predstava, elektroindustrija, marketing mix, povezanost, komercialno poslovanje, interno komuniciranje, blagovne znamke, oblikovanje, pospeševanje prodaje, tržne raziskave, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, osebna prodaja, uporabniki, pozicioniranje, strategija, poslovni proces, metode, programi, procesi, apli Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2977; Prenosov: 154 Celotno besedilo (1,27 MB) |
9. Aktivnosti marketinškega komuniciranja pri uvajanju nove generacije hladilno-zamrzovalnih aparatov Gorenje : specialistično deloBlanka Kranjec, 2007, specialistično delo Ključne besede: promocija, gospodinjski aparati, bela tehnika, politika izdelka, novi proizvodi, tržno planiranje, proizvodnja, predstava, elektroindustrija, marketinški splet, marketing mix, povezanost, poslovno komuniciranje, komercialno poslovanje, marketing, trženje, komuniciranje, potrošnik, blagovne znamke, oblikovanje, pospeševanje prodaje, tržne raziskave, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, osebna prodaja, uporabniki, pozicioniranje, strategija, poslovni proces, metode, programi, procesi Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2250; Prenosov: 76 Celotno besedilo (2,87 MB) |
10. Strateški vidiki razvijanja odnosov v mednarodnem medorganizacijskem trženju : magistrsko deloPavel Demšar, 2007, magistrsko delo Ključne besede: mednarodno trženje, medorganizacijsko trženje, internacionalizacija, medorganizacijski sistemi, strateško planiranje, operativni plani, strategija trženja, industrijska organizacija, izdelki, strateški management, mednarodno poslovanje, trg, mednarodni trg, donos, modeli, management, elektroindustrija, Slovenija, tržna analiza, pospeševanje prodaje, tržne raziskave, analiza poslovanja, organiziranost, panoge dejavnosti, poslovno okolje, strategija, marketinški splet, marketing mix, cilj, politika i Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2311; Prenosov: 133 Celotno besedilo (783,33 KB) |