| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
IZDELAVA PREIZKUSNEGA MESTA ZA MERITEV KARAKTERISTIK HIBRIDNEGA SISTEMA
Mitja Osek, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je opisana izgradnja preizkusnega mesta za meritev karakteristik hibridnega pogona, potek in rezultati meritev. Diplomsko delo je sestavljeno iz treh delov. V prvem delu so opisani hibridni električni pogoni. V drugem delu je opisana izvedba regulacije potrebne za meritev (regulacija po navoru), ter izgradnja merilnega mesta. Opisano je delovanje posameznih sklopov ter podane pripadajoče sheme izdelane v programskem paketu MATLAB/Simulink. Tretji del naloge je namenjen glavnemu cilju naloge, to je meritvi karakteristik porabe goriva primarnega bencinskega agregata (ICE), ki je uporabljen v hibridnem pogonu. Rezultat meritev je graf karakteristik s pomočjo katerega se pozneje izvede želeno vodenje celotnega sistema, oziroma določa kakšen delež skupnega navora bo prispeval vsak izmed obeh pogonov.
Ključne besede: Hibridni pogon, regulacija hitrosti, električni hibridni avtomobil, električni avtomobil, graf karakteristik porabe goriva
Objavljeno: 06.04.2011; Ogledov: 1479; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

3.
Razvoj karoserije električnega avtomobila Odsev 15
Alan Lazarov, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisan razvoj karoserije urbanega električnega vozila Odsev 15. Lahko unikatno vozilo tandemskega položaja sedenja spada v registracijski razred L7E, kar pomeni, da je omejen s 15 kW moči in ne presega 400 kg suhe teže. Dodaten izziv že tako obsežni nalogi sta predstavljala pogoja, da konceptna oblika avtomobila ne zahteva velike finančne obremenitve in da je skladna s tehničnimi specifikacijami za motorna vozila. Karoserija, razvita za izdelavo iz steklenih vlaken, je bila skonstruirana s pomočjo CAD programske opreme, ki je omogočila tudi foto-realistični prikaz končne oblike.
Ključne besede: transport, električni avtomobil, razvoj karoserije, oblikovanje, Odsev 15
Objavljeno: 02.07.2015; Ogledov: 773; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (4,97 MB)

4.
GRETJE POTNIŠKE KABINE V ELEKTRIČNEM VOZILU
Janko Sivka, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je prikazan problem ogrevanja v električnih vozilih ter njegova rešitev na konkretnem primeru vozila predelanega na baterijski pogon. Ogrevanje je izvedeno s pomočjo tekočine, ki jo ogrevamo z električnimi grelci. Črpamo jo skozi izmenjevalnik toplote v kabini in s tem ogrevamo zrak. Potek ogrevanja je krmiljen s pomočjo mikroprocesorja v potniškem prostoru. Interakcija med voznikom ter mikrokrmilnikom je izvedena s pomočjo LCD prikazovalnika, tipk ter potenciometra.
Ključne besede: Gretje, električni avtomobil, mikrokrmilnik
Objavljeno: 20.09.2013; Ogledov: 1092; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (3,42 MB)

5.
Konstruiranje preme električnega avtomobila
Aleš Zevnik, 2013, magistrsko delo

Opis: Cilj magistrskega dela je konstruiranje preme električnega avtomobila, ki bo še vzdržala obremenitve pri danih pogojih obratovanja. Najprej je bila določena osnovna geometrija elementa, kjer je bilo potrebno upoštevati geometrijo celotnega vzmetenja. Na osnovi določene geometrije preme je bil izdelan 3D model, pri čemer je bila upoštevana tudi montaža v sklop vzmetenja. Nato so bili določeni obremenitveni primeri pri obratovanju vozila, na osnovi katerih so bile po analitičnem postopku izračunane zunanje obremenitve preme za vsak obremenitveni primer. Delo se je nadaljevalo z numerično simulacijo po MKE, ki je temeljila na izdelanem 3D modelu, izbranem materialu in dobljenih rezultatov zunanjih obremenitev. Rezultati simulacije so bile primerjalne napetosti po Missesu, glavne napetosti v izbrani kritični točki na modelu ter deformacije komponente. Na osnovi pridobljenih glavnih napetosti se je delo nadaljevalo z določevanjem življenjske dobe komponente, kjer je bila uporabljena napetostna metoda.
Ključne besede: konstruiranje, električni avtomobil, prema, življenjska doba, napetostna metoda
Objavljeno: 05.12.2013; Ogledov: 923; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

6.
Pregled in možnosti izboljšanja polnilnih priključkov električnih vozil
Gašper Koželj Zevnik, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: V nalogi je zajeta problematika nekompatibilnosti polnilnih priključkov električnih vozil med različnimi znamkami in modeli električnih avtomobilov. V prvem delu naloge so predstavljene teoretične osnove polnjenja električnih vozil, in sicer polnjenje, delovanje akumulatorjev in polnilnih postaj, standardi, načini polnjenja ter tipi priključkov električnih vozil. V drugem delu naloge je izvedena raziskava na treh največjih tržiščih električnih avtomobilov z namenom ugotovitve kateri električni avtomobili, s katerimi tipi električnih priključkov, so bili v prodaji v zadnjih treh letih. Prav tako je zajet delež obstoječih javno dostopnih priključkov za vsako tržišče. V tretjem delu je predstavljen večparametrski odločitveni model, ki temelji na izsledkih raziskave in na podlagi katerega je osnovan predlog rešitve problema. Rešitev je v nalogi predlagana v obliki univerzalnega polnilnega priključka, poleg rešitve problema so podane še možne alternative. V zaključku je komentirana uspešnost rešitve in navedeni pogoji za uvedbo rešitve ter možnosti nadaljnjega razvoja.
Ključne besede: električni avtomobil, polnjenje, priključek, polnilna postaja, politika
Objavljeno: 16.11.2016; Ogledov: 419; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

7.
VARNOST ELEKTRIČNIH AVTOMOBILOV
Juraj Bilić, 2016, diplomsko delo

Opis: Električni avtomobili postajajo vedno bolj konkurenčni klasičnim vozilom z motorjem na notranje izgorevanje, za kar je zaslužen hiter tehnološki razvoj v zadnjih petnajstih letih. Diplomsko delo vsebuje splošen opis električnega avtomobila. Najprej je predstavljena zgodovina teh vozil, njihovo delovanje ter razlika med električnimi in klasičnimi avtomobili na fosilna goriva. Obenem so predstavljene še polnilne postaje in njihova nahajališča v Sloveniji. Predstavljena je varnost električnih avtomobilov, podani in analizirani so testi trčenj med električnim in dizelskim vozilom. Analizirana je mestna vožnja z električnim avtomobilom in na koncu so podani predlogi za izboljšanje stanja.
Ključne besede: varnost v cestnem prometu, električni avtomobil, test trčenja
Objavljeno: 14.09.2016; Ogledov: 711; Prenosov: 163
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici