| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
METODE NAPOVEDOVANJA PRODAJE ZA ZLATO RADGONSKO PENINO
Tadeja Edšid, 2012, diplomsko delo

Opis: Proizvodna podjetja se na trgu soočajo z različnimi spremembami in tveganji. Do nihanj lahko prihaja tudi v prodaji, zato je pomembno, da jih predvidimo in tako preprečimo dodatne in nepotrebne stroške. Napoved prodaje je temeljni dokument vsakega proizvodnega podjetja. Podjetje lahko prodajo izračunava po različnih metodah in za različna časovna obdobja. Metode za napovedovanje delimo v tri večje skupine. Kvalitativne metode, ki jih imenujemo tudi subjektivne, uporabljamo po navadi takrat, ko na voljo ni zgodovinskih podatkov, npr. za novi izdelek, kvantitativne metode predpostavljajo, da se bodo gibanja iz preteklosti projicirala tudi v prihodnost, kavzalne pa so kombinacija kvalitativnih in kvantitativnih. Izračun napovedi za Zlato radgonsko penino ne kaže nekih večjih sprememb ali nihanj. Napovedovanje z eksponentnim glajenjem za izdelek Zlata radgonska penina je bolj smiselno in daje bolj relevantne podatke, saj upošteva več dejavnikov.
Ključne besede: Prodaja, menedžment prodaje, napovedovanje prodaje, metode napovedovanja prodaje, gibaje povprečja, eksponentno uravnavanje.
Objavljeno: 13.12.2012; Ogledov: 1210; Prenosov: 248
.pdf Celotno besedilo (790,78 KB)

2.
UPORABA METOD NAPOVEDOVANJA PRODAJE PRI PRODAJI NOČITEV V SONČNEM PARKU VIVAT
Robert Kocen, 2013, diplomsko delo

Opis: Napoved prodaje podjetja je količina izdelkov, za katero podjetje pričakuje, da jo bo lahko prodalo v nekem časovnem obdobju pri določeni ravni cen in ob upoštevanju pogojev v okolju. Če se podjetje ne zaveda pomembnosti napovedi prodaje, lahko različna nepričakovana nihanja na trgu pripeljejo do velike izgube prihodkov oziroma do nepotrebnih stroškov, kar vse slabo vpliva na končni izid poslovanja. Da bi se podjetja izognila takšnim scenarijem si lahko pomagajo z različnimi metodami napovedovanja prodaje, ki jih razdelimo na kvalitativne, kvantitativne, kavzalne in na scenarije. Delo diplomskega seminarja sem razdelil na dva dela in sicer na teoretični del in na empirični del. V teoretičnem delu sem poleg metod napovedovanja prodaje predstavil še prodajo, management prodaje in napovedovanje prodaje. V empiričnem delu pa sem predstavil sončni park Vivat in na primeru nočitev v sončnem parku Vivat izračunal napoved prodaje z izbranima metodama.
Ključne besede: Prodaja, management prodaje, napovedovanje prodaje, metode napovedovanja prodaje, kvalitativne metode, kvantitativne metode, kavzalne metode, scenariji, gibanje povprečja, eksponentno uravnavanje.
Objavljeno: 18.11.2013; Ogledov: 1009; Prenosov: 218
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici