| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OBVLADOVANJE KRIZE PODJETJA NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Boštjan Zver, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Obvladovanje krize je nujen koncept, v okviru katerega se je treba odločati in sprejemati ukrepe na ravni strateškega managementa, ne samo zato, da bi podjetje obvladalo krizo, ko do nje dejansko pride, ampak tudi zato, da se preprečijo morebitne prihodnje krizne situacije. Treba se je zavedati, da delovanje v smeri obvladovanja kriznih situacij že, ko se začnejo pojavljati prvi simptomi, kot nekakšni znanilci negotovih časov poslovanja, mnogokrat ni samo cenejše, ampak je tudi manj stresno za vse udeležence poslovnega sistema, prav tako pa tudi management ne izgubi verodostojnosti v notranjem okolju podjetja in tudi ne v zunanjem okolju. V teoretičnem delu magistrskega dela je predstavljen celoten koncept planiranja obvladovanja krize, pri čemer so proučeni in izbrani najpomembnejši oziroma najustreznejši ukrepi in strategije, ki jih podjetje mora izbrati in uresničevati, da lahko obvladuje krizne situacije. V aplikativnem delu magistrskega dela pa je pozornost namenjena proučevanju obvladovanja krize podjetja na ravni strateškega managementa ob primeru podjetja Panvita, Prašičereja Nemščak, d. o. o. Raziskava je potekala predvsem na osnovi spoznanj kriznih modelov po Pümpinu in Prangeju (1995) ter Kropfbergerju (2003). Raziskava planiranja razvoja podjetja kot ukrepa obvladovanja krize na ravni strateškega managementa je potekala na osnovi spoznanj MER-ovega modela integralnega managementa. Na ravni strateškega managementa je bila pozornost namenjena iskanju strateških možnosti in strategij, njihovega vrednotenja ter izbire in programiranja uresničitve planiranega razvoja podjetja Panvita, Prašičereja Nemščak, d. o. o.
Ključne besede: obvladovanje krize, razreševanje krize, planiranje razvoja, strategije podjetja, ekonomsko vrednotenje in izbira strategij podjetja v krizi, iskanje strateških možnosti in strategij podjetja v krizi, uresničitveni program planiranega razvoja podjetja
Objavljeno: 01.07.2010; Ogledov: 3264; Prenosov: 548
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

2.
PLANIRANJE POLITIKE PODJETJA IN STRATEŠKIH MOŽNOSTI PODJETJA SIMFIN D.O.O.
Valentina Petrič, 2011, diplomsko delo

Opis: V našem diplomskem delu smo planirali politiko podjetja in strateške možnosti podjetja Simfin d.o.o., ki se ukvarja z opravljanjem računovodskih, finančnih, davčno-svetovalnih storitev ter obračunom plač. Podjetje uspešno posluje že vse od leta 1995 ter počasi raste in se razvija. Po kratki predstavitvi podjetja Simfin d.o.o., njegove obstoječe politike, strategij in struktur, smo se nadalje ukvarjali s planiranjem politike nato pa še s planiranjem strategij proučevanega podjetja. Poslovanje podjetja Simfin d.o.o. smo planirali za dobo šestih let, pri čemer smo izhajali iz obstoječega in planiranega stanja v podjetju. Pri planiranju politike podjetja smo se podrobneje dotaknili proučevanja vrednot udeležencev podjetja Simfin d.o.o., proučevanja podjetja z opredelitvijo prednosti in slabosti, proučevanja razvoja okolja ter iz okolja izhajajočih možnosti in nevarnosti za podjetje Simfin d.o.o. Prihodnjo politiko obravnavanega podjetja smo tudi prognostično obdelali. Pri planiranju strategij podjetja Simfin d.o.o. smo opredelili (strateška) poslovna področja, kjer smo izbirali med statičnimi in dinamičnimi metodami. S pomočjo ekonomskega vrednotenja smo predlagane strategije na koncu diplomskega dela tudi izbrali. Na podlagi izbranih strategij smo izdelali program razvoja podjetja Simfin d.o.o. za prihodnjih šest let.
Ključne besede: Rast in razvoj, podjetje, politika, strategija, struktura, storitve, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, ekonomsko vrednotenje in izbira, program razvoja.
Objavljeno: 20.05.2011; Ogledov: 2270; Prenosov: 265
.pdf Celotno besedilo (6,27 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici