| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 27
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
PROCESNE IN INŠTITUCIONALNE POSEBNOSTI RAZVOJNEGA PLANIRANJA V JAVNEM ZAVODU
Mojca Celec, 2012, magistrsko delo

Opis: Organizacije dandanes še vedno posvečajo premalo pozornosti planiranju svojega razvoja. Večina njih planira razvoj novega izdelka ali novega oddelka a planiranje razvoja še vedno ostaja zapostavljeno. Še posebej zanemarjajo planiranje razvoja zavodi, ki so ustanovljeni s strani države in njihov cilj ni ustvarjanje dobička. Ti dve dejstvi jim dajeta finančno udobje, kar vodje izkoristijo v svoj prid in se udobno namestijo na svoje položaje. Ne namenjajo pozornosti razvoju in tako večina zavodov skozi mnogo let stagnira na ustanovitveni ravni. S tem škodujejo sebi in družbi. V današnjih turbolentnih časih in strogo kapitalistični družbi, neaktivne organizacije ne preživijo. Uspejo samo dinamične organizacije, medtem ko neaktivne organizacije propadajo. Potrebno je aktivno poslovanje in razvojno planiranje vseh organizacij, prav tako tudi zavodov. V teoretičnem delu naloge smo raziskovali vse vidike razvojnega planiranja. Primerjali smo različne modele strateškega in integralnega managamenta in ugotavljali primernost le teh za planiranje razvoja zavodov. Prav tako smo proučevali obliko organizacije javni zavod, ki je predmet naše raziskave. V praktičnem delu smo planirali razvoj javnega zavoda Skupnost zdravstvenih zavodov Murska Sobota (v nadaljevanju SZZ MS) in sicer na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Za raziskavo planiranja razvoja zavoda smo med proučevanimi modeli izbrali MER-ov model integralnega managementa. Ugotovili smo, da gre za model, ki je primerno kompleksen ter za uporabo zelo praktičen in med ostalimi modeli tudi najprimernejši model za planiranje razvoja v javnih zavodih. S pomočjo MER-ovega modela smo v magistrski nalogi planirali razvoj zavoda na ravni politike podjetja in sicer za 5 letno plansko obdobje. V okviru politike podjetja smo razvojno planirali vizijo, poslanstvo, smotre in temeljne cilje zavoda. Prav tako smo za plansko obdobje petih let v okviru MER-ovega modela planirali razvojne strategije te strategije ovrednotili ter na koncu izdelali program razvoja zavoda SZZ MS.
Ključne besede: vrsta organizacije, javni zavod, MER-ov model integralnega managementa planiranje razvoja, politika podjetja, razvojna vizija, strategije, razvojne možnosti, ekonomsko vrednotenje strategij, programiranje razvoja.
Objavljeno: 12.03.2021; Ogledov: 95; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

2.
Okoljsko računovodstvo in primer obvladovanja okoljskih stroškov v podjetju x
Petra Prah, 2019, diplomsko delo

Opis: Smo v času, ko je naše okolje močno ogroženo zaradi človekovega vpliva na naravo, zato morajo biti podjetja še posebej previdna, kako ravnajo s snovmi, ki so naravi škodljive. Podjetja se morajo opredeliti in izbrati priložnosti za nenehno izboljševanje izdelkov in storitev, da se izpolnijo zahteve, ter obravnavati prihodnje potrebe in pričakovanja in s tem primernost, ustreznost ter uspešnost celostnega sistema vodenja kakovosti. Treba je tudi varovati okolje in preprečevati onesnaževanje, izpolnjevati obveznosti glede skladnosti in nenehno izboljševati učinek ravnanja z okoljem. V zadnjih letih so okoljske teme zelo priljubljene. Močno vplivajo na ekonomsko vrednotenje in varovanje okolja. Za veliko posameznikov in družbenih skupin je postalo varstvo okolja pomemben cilj. Zaradi vedno večjega okoljskega onesnaževanja se morajo v podjetju vzpostaviti sistemi okoljskega računovodstva, s katerimi podjetje lažje posluje, ima nižje okoljske stroške in je bolj konkurenčno na trgu. Na trgu je veliko podjetij, ki so med seboj zelo konkurenčna, in v današnjem času je lahko glavni kriterij, katero podjetje bo bolj uspešno, ravno to, kako skrbi za okolje. V diplomskem delu bomo spoznali Zakon o varstvu okolja in standard ISO 14001, ki je zraven sheme EMAS najpogostejši in najbolj poznan kazalnik za upravljanje okoljskih standardov. Z njim organizacije dokazujejo svojo ozaveščenost in odgovornost do okolja. Odgovorno ravnanje z okoljem postaja danes vse pomembnejši nabavni kriterij. Kupci bolj kot kadarkoli prej dajejo prednost izdelkom in storitvam iz okolju prijaznih virov. Da bi organizacija ostala konkurenčna, mora imeti učinkovit sistem ravnanja z okoljem.
Ključne besede: okoljsko računovodstvo, ekonomsko vrednotenje, okoljski stroški, okoljski standardi
Objavljeno: 09.12.2019; Ogledov: 267; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

3.
Planiranje razvoja podjetja Mesarstvo Ribič, Jože Ribič s. p. na ravni strateškega managementa
Urška Ribič, 2018, diplomsko delo

Opis: V delu diplomskega projekta smo se osredotočili na planiranje razvoja podjetja na ravni strateškega menedžmenta. Za svojo proučitev smo izbrali manjše podjetje, ki je na trgu poznano že od leta 1994. Dejavnost, s katero se v podjetju ukvarjajo, je predelava in prodaja svežega mesa in mesnih izdelkov. Diplomski projekt sestavljata teoretični in empirični del. Predstavili smo vsa bistvena teoretična izhodišča in jih v empiričnem delu prikazali na primeru preučevanega podjetja. Najprej smo zapisali uvodne opredelitve. Nato smo predstavili preučevano podjetje Mesarstvo Ribič, Jože Ribič s.p. ter opisali njegove značilnosti. Predstavili smo njegovo vizijo, politiko podjetja in njegove interese. To je bilo naše izhodišče za planiranje razvoja podjetja na ravni strateškega menedžmenta. Planiranje razvoja podjetja smo pričeli s proučevanjem podjetja. Določili smo prednosti, slabosti in njegove vrednote. Proučili smo okolje, v katerem podjetje deluje, ter določili priložnosti in nevarnosti, ki izvirajo iz okolja. Nadaljevali smo z iskanjem strateških možnosti razvoja in strategij za proučevano podjetje Mesarstvo Ribič, Jože Ribič s.p. Strategije smo določali na osnovi metod za ekonomsko vrednotenje in izbiro strategij. Pripravili smo planirane vrednostne izide za obdobje petih let, ki so nam bili v pomoč pri izračunih kazalnikov za ekonomsko vrednotenje, ti pa so nam bili v pomoč pri odločanju o planiranih strategijah podjetja. Planiranje razvoja podjetja na ravni strateškega menedžmenta smo zaključili s pripravo programa razvoja za proučevano podjetje.
Ključne besede: podjetje, strateški menedžment, strateška poslovna področja, strategije, ekonomsko vrednotenje strategij
Objavljeno: 03.12.2018; Ogledov: 409; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

4.
Poslovni plan podjetja veka, s. p.
Karina Vešnik, 2017, diplomsko delo

Opis: Če želimo, da bo podjetje dobro delovalo in bo na trgu uspešno, moramo pred ustanovitvijo narediti poslovni plan in v njem preučiti kako bo potekal razvoj podjetja na ravni politike podjetja ter strateškega managementa, kar je osrednja tema našega diplomskega projekta. Preden lahko planiramo razvoj podjetja, pa moramo poznati njegovo vizijo. Poznati moramo tudi vrednote lastnikov podjetja, preučiti moramo trg in konkurenco, podjetju določiti kakšne ima priložnosti in nevarnosti na trgu, podjetju pa določiti tudi prednosti in slabosti. Vse to je izhodišče za določitev prihodnje politike podjetja. Podjetje se mora razvijati in rasti, zato mora na trgu iskati možnosti za razvoj. Določiti si mora tudi strategije, po katerih bo delovalo. Pri tem bomo izhajali iz predvidenega izkaza poslovnega izida in planirane bilance stanja. Da bo podjetje po ustanovitvi lažje pričelo z delovanjem pa bomo v poslovnem planu naredili terminski program razvoja, kako naj se podjetje razvija v prvih petih letih svojega obstoja. Zraven terminskega plana pa imamo za podjetje narejen tudi predviden izkaz poslovnega izida. Če je razvoj podjetja v naprej planiran in so interesi lastnikov usklajeni in vedo kaj želijo doseči je uspeh za dobro delovanje podjetja mnogo bolj verjeten.
Ključne besede: : podjetje, vizija podjetja, politika podjetja, strateški management, ekonomsko vrednotenje planiranih strategij, plan razvoja
Objavljeno: 23.03.2018; Ogledov: 613; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

5.
PLANIRANJE STRATEGIJ PODJETJA V PO KRIZNIH RAZMERAH
Gloria Sobočan, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo proučevali procese in metode planiranja na ravni strateškega managementa in planirali strategije podjetja v po kriznih razmerah. To smo proučevali na praktičnem primeru podjetja Mesnica in trgovina »Gabrek« Martin Tibaut s. p. iz Žižkov, ki se ukvarja s prodajo svežega mesa in proizvodnjo mesnih izdelkov, razen perutninskega. Podjetje spada med mikro podjetja in se poleg glavne dejavnosti ukvarja s prodajo drugih izdelkov, tako imenovano trgovino na drobno. V nadaljevanju magistrske naloge, podjetje Mesnica in trgovina »Gabrek« Martin Tibaut s. p. zapisujemo skrajšano, in sicer podjetje Gabrek Martin Tibaut s. p. Magistrsko delo smo razdelili na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo najprej predstavili MER-model integralnega managementa in nato procese planiranja razvoja podjetja na ravni strateškega managementa. Predstavili smo tudi metode planiranja na ravni strateškega managementa v MER-modelu integralnega managementa. Nato smo opredelili izbrane definicije o strateških poslovnih področjih in strategijah podjetja, predstavili ekonomsko vrednotenje strategij podjetja ter na koncu še teoretični vidik programiranja razvoja podjetja. V empiričnem delu smo predstavili izbrane značilnosti podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p., njihovo vizijo in politiko podjetja. Nadaljevali smo z razvojno analizo podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p., v kateri smo predstavili vrednote podjetja in proučili razvojno analizo podjetja in okolja. Nato smo predstavili strateška poslovna področja podjetja in zanje napravili Portfolio analizo z vidika njihove konkurenčne sposobnosti in tržne privlačnosti. Predstavili in proučili smo tudi strateške razvojne možnosti podjetja. Z metodami EFAS, IFAS in SFAS smo predstavili analize zunanjega in notranjega okolja podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p. V nadaljevanju magistrskega dela smo na ravni strateškega managementa planirali strategije podjetja. Predstavili smo planirane strategije podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p. kot tudi planirano bilanco stanja in planirani izkaz poslovnega izida podjetja, s pomočjo katerih smo ugotavljali, ali so planirane strategije finančno ustrezne in z vidika financ smiselne. V ta namen smo predstavili ekonomsko vrednotenje strategij podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p. Uporabili smo statične in dinamične kazalnike vrednotenja strategij podjetja. Ugotovili smo, da planirane strategije predstavljajo poslovno, finančno in prodajno priložnost in so pomembne za nadaljnji razvoj tega podjetja. Zaključili smo z izdelavo uresničitvenega programa planiranega razvoja podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p. Z vsem proučevanjem in analizami za podjetje ter planiranjem strategij za nadaljnji razvoj podjetja smo podjetju Gabrek Martin Tibaut s. p. omogočili nadaljnji uspešnejši razvoj.
Ključne besede: planiranje, strateški management, strategije podjetja, strateško poslovno področje, strateške možnosti podjetja, ekonomsko vrednotenje strategij podjetja, program razvoja.
Objavljeno: 11.01.2017; Ogledov: 752; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (722,97 KB)

6.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA MEDIKLIN D.O.O. NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Eva Zupan, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu smo predstavili razvoj podjetja Mediklin d.o.o. na ravni strateškega managementa.Diplomski projekt zajema teoretični in empirični del. Najprej smo predstavili podjetje Mediklin d.o.o., opisali njegove značilnosti in predstavili značilnosti panoge, znotraj katere podjetje posluje. Predstavili smo tudi obstoječo politiko, strategije in strukture podjetja. Nadaljevali smo s planiranjem razvoja podjetja na ravni strateškega managementa, pri čemer smo proučili izhodišča za planiranje razvoja podjetja Mediklin d.o.o. Najprej smo proučili in določili njegove prednosti, slabosti in vrednote ter nadaljevali z določitvijo možnosti in nevarnosti, ki izhajajo iz okolja podjetja. Določili smo strateška poslovna področja in iskali razvojne možnosti ter predlagali potencialne strategije podjetja Mediklin d.o.o.
Ključne besede: politika podjetja, vizija, strategije, strateška poslovna področja, program razvoja, ekonomsko vrednotenje strategij
Objavljeno: 01.12.2016; Ogledov: 1636; Prenosov: 331
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

7.
STRATEŠKO PLANIRANJE V IZBRANEM PODJETJU IZ GRADBENE PANOGE
Andreja Kolar, 2015, magistrsko delo

Opis: Naraščanje prebivalstva in globalizacija povzročata, da število dejavnikov, ki jih mora podjetje upoštevati pri sprejemanju strateških odločitev, narašča, le ti pa postajajo čedalje bolj kompleksni. Razlikujejo se glede na to, v kateri panogi se podjetje nahaja. Vemo, da nekatere panoge še vedno niso našle izhoda iz krize in so razmere v njih še vedno negotove. Ena izmed njih je zagotovo gradbena panoga, ki je zelo pomembna za gospodarstvo in v katero sodi podjetje, ki smo ga izbrali za raziskavo. Vodenje podjetja v današnjem hitro se spreminjajočem poslovnem okolju poteka z uporabo novih upravljalnih pristopov in znanj na področju vodenja in organizacije. Planiranje ustanovitve in razvoja podjetja poteka na ravni politike podjetja kot snovanje, oblikovanje in izbira politike podjetja, na ravni strateškega managementa kot iskanje strateških možnosti in strategij, vrednotenje in izbira ter programiranje uresničitve planiranega razvoja in na koncu tudi na ravni izvedbenega managementa kot planiranje izvedbenih projektov. Uspešnost poslovanja podjetja je čedalje bolj odvisna od izbrane in oblikovane vizije, politike podjetja in izbranih strategij podjetja. Podjetje lahko dolgoročni razvoj obvladuje le s pomočjo strateškega upravljalnega procesa, strateške razvojne programe pa lahko uresničuje s pomočjo projektne dejavnosti. Podjetja se morajo namesto defenzivne politike osredotočiti na proaktivno politiko iskanja novih priložnosti oziroma konkurenčnih prednosti. V magistrskem delu so prikazani procesi in metode planiranja na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Podrobneje je predstavljen pomen strateškega planiranja razvoja podjetja. Le to je povezano z iskanjem strateških možnosti in strategij, vrednotenjem in izbiro možnih strategij ter programiranjem uresničitve planiranega in planiranjem izvedbenih projektov. Vse to je prikazano na primeru izbranega podjetja. Po začetni proučitvi teoretičnih izhodišč smo analizirali gradbeno panogo in predstavili probleme, s katerimi se soočajo podjetja, ki sodijo vanjo. V nadaljevanju smo predstavili podjetje, analizirali njegove priložnosti in nevarnosti, prednosti in slabosti ter omenjeno primerjali tudi z dvema neposrednima konkurentoma v panogi. Izdelali smo predlog razvojne vizije, politike in strategij. V zaključni fazi strateškega planiranja smo izdelali program uresničitve razvoja podjetja za nadaljnja 3 leta. Ocenili smo predvidene izide in strukture ter izvedli ekonomsko vrednotenje strategij z upoštevanjem, da se podjetje nahaja v gradbeni panogi, ki je še vedno v krizi. Na kratko smo orisali tudi časovno trajanje projektov.
Ključne besede: planiranje razvoja podjetja, strateško planiranje, strateška poslovna področja, strategije, program razvoja, ekonomsko vrednotenje, strukture, prednosti in slabosti podjetja, priložnosti in nevarnosti podjetja.
Objavljeno: 21.08.2015; Ogledov: 1141; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

8.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA V GRADBENI DEJAVNOSTI V KRIZNIH RAZMERAH
Rok Stegne, 2013, magistrsko delo

Opis: V magistrski raziskavi smo teoretična spoznanja uporabili za razvojno proučitev izbranega podjetja. Seznanili smo se s temeljnimi podatki o podjetju, pojasnili nastanek podjetja, opisali ključne spremembe v razvoju in rasti podjetja ter predstavili podjetje danes. Analizirali smo razvojne vizije, politike, strategije in strukture obravnavanega podjetja. Sledila je sinteza raziskovalnih spoznanj o proučevanem podjetju s predlogom ukrepov za vzpostavitev in ohranitev optimalne razvojne pripravljenosti podjetja. Preverili smo skladnost razvojnih ciljev vizije, politike, strategije in struktur podjetja. Na to smo nadaljevali z dinamizacijo obravnavanega podjetja in naredili oceno razvojnih možnosti obravnavanega podjetja. Nato smo analizirali gradbeno panogo v Sloveniji. Na tem mestu smo si pomagali s spletom in na koncu podali svoje ugotovitve. Za našo raziskavo je bilo pomembno, da smo proučili okoljske razvojne možnosti obravnavanega podjetja. Ocenili smo predviden razvoj okolja, analizirali okoljske priložnosti, nevarnosti in razvojna tveganja za obravnavano podjetje. Seznanili smo se tudi z razvojnimi prednostmi in pomanjkljivostmi proučevanega podjetja primerjalno z drugimi zato je bila potrebna tudi ta analiza. Izdelali smo predlog razvojne vizije, politike in strategij. Temu je sledila izdelava uresničitvenega programa planiranega razvoja proučevanega podjetja za tri letno plansko obdobje. Na osnovi teoretičnih spoznanj smo prikazali pomen planiranja razvoja za obravnavano podjetje v gradbeni dejavnosti v kriznih razmerah.
Ključne besede: planiranje, razvoj, vizija podjetja, politika podjetja, vrednote udeležencev, prednosti, slabosti, okolje podjetja, možnosti, nevarnosti, strategija, temeljna strategija, splošna strategija, poslovna strategija, programsko-tržna področja, strateške možnosti, ekonomsko vrednotenje, strukture.
Objavljeno: 19.06.2013; Ogledov: 1491; Prenosov: 592
.pdf Celotno besedilo (2,37 MB)

9.
EKONOMSKO VREDNOTENJE GOZDNIH DOBRIN S POMOČJO METODE DISKRETNE IZBIRE NA PRIMERU MEDITERANSKIH GOZDOV
Robert Mavsar, 2011, doktorska disertacija

Opis: Pomanjkanje investicij v gozdove ne zmanjšuje le gospodarskega pomena gozdov in gozdarstva, temveč prispeva tudi k zmanjšani konkurenčnosti gozdarskega sektorja, zmanjšani kakovosti življenja v ruralnem okolju in k migracijam prebivalstva v urbana okolja. Eden izmed poglavitnih razlogov za pomanjkanje investicij v gozdove, je njihova nizka donosnost. Namreč za ekonomsko presojo investicij se najpogosteje uporablja analiza stroškov in koristi. Ta metoda presoje temelji na primerjavi celotnih stroškov in koristi nekega projekta oziroma investicije. Težava pri uporabi te metode za presojo investicij v gozdove je predvsem ta, da gozdovi zagotavljajo vrsto netržnih dobrin in storitev (npr. možnosti za rekreacijo, vezava CO2, ohranjanje biotske pestrosti, zaščita pred erozijo), ki nimajo določene tržne vrednosti in jih v ekonomski presoji večinoma ne upoštevamo. Kljub temu je socialna vrednost teh dobrin pogosto celo višja kot vrednost tržnih dobrin (npr. les, biomasa, gozdni sadeži), ki jih zagotavljajo gozdovi. Zato izključitev netržnih dobrin iz ekonomske presoje investicij lahko predstavljala pomembno podcenjevanje koristi, ki jih prinašajo. V preteklih desetletjih so se razvile in uveljavile razne metode za vrednotenje netržnih dobrin. Slednje so temeljile bodisi na izraženih preferencah (npr. metoda kontingenčnega vrednotenja) ali na implicitnih trgih (npr. metoda potovalnih stroškov, hedonistična metoda). Žal pa so te metode omejene samo na oceno vrednosti določenih netržnih dobrin (npr. rekreacija, podoba krajine), ali pa niso dovolj fleksibilne, da bi omogočale hkratno vrednotenje različnih netržnih dobrin. Da bi se izognili tem in ostalim pomanjkljivostim že ustaljenih metod za vrednotenje netržnih dobrin, so na področju vrednotenja okoljskih dobrin pričeli uporabljati metodo diskretne izbire, ki pa se še ni povsem uveljavila, predvsem zavoljo kompleksnosti uporabe. Disertacija je imela dva osnovna cilja. Prvi je predstavitev metode diskretne izbire, njenih značilnosti, prednosti in pomanjkljivosti, v primerjavi z drugimi metodami vrednotenja netržnih dobrin. Drugi cilj pa je bil z empirično raziskavo predstaviti uporabo metodo diskretne izbire. Metoda je bila uporabljena na primeru vrednotenja netržnih dobrin, ki bi jih lahko zagotavljale pogozdene površine v mediteranskem delu Španije. V drugem poglavju predstavljamo vrste gozdnih dobrin, načine njihovega razvrščanja, njihov sedanji in prihodnji pomen v državah Evropske unije ter metode za oceno njihove ekonomske vrednosti. Obstaja vrsta shem, ki gozdne dobrine razvrščajo z ozirom na različne kriterije, kot so funkcijska, holistična, klasifikacija na osnovi celotne ekonomske vrednosti in delitev z ozirom na javne in zasebne dobrine. Hkrati smo poudarili, da je uporabnost posameznega načina razvrščanja odvisna predvsem od potreb uporabnika. Med upoštevanimi skupinami gozdnih dobrin so na ravni Evropske unije najpomembnejše varovanje biotske pestrosti, proizvodnja industrijskega lesa in rekreacija. Ob tem se pričakuje, da bo v prihodnje naraščal predvsem pomen netržnih dobrin, medtem ko bo pomen bolj tradicionalnih dobrin (npr. industrijski les, lov) ostal nespremenjen. V tretjem poglavju smo podrobneje predstavili metodo diskretne izbire. V prvem delu tega poglavja smo predvsem predstavili temeljna izhodišča na katerih je zasnovana metoda. Nadaljevanje poglavja je bilo namenjeno predstavitvi uporabnosti metode, od zasnove študije do izračuna rezultatov in njihove uporabe za presojo politik. Zaključni del poglavja je namenjen predstavitvi poglavitnih prednosti in pomanjkljivosti metode diskretne izbire. Med prednostmi smo izpostavili, da metoda omogoča hkratno oceno mejnih vrednosti različnih dobrin. V četrtem poglavju smo podrobneje predstavili zasnovo empirične študije, ki smo jo izvedli na primeru vrednotenja gozdnih dobrin. V ta namen smo izbrali dva primera pogozdovanja na opuščenih kmetijskih površinah v mediteranskem delu Španije. V prvem primeru bi se po
Ključne besede: ekonomsko vrednotenje, metoda diskretne izbire, okoljska dobrina, mediteranski gozd, kompleksnost izbire, točka zasičenosti
Objavljeno: 04.06.2012; Ogledov: 3070; Prenosov: 247
.pdf Celotno besedilo (4,97 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici