1. Marketing managementPhilip Kotler, 2000, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: trženje, marketing, upravljanje, management, planiranje, ekonomska propaganda, strateško planiranje, strategija trženja, prodaja, tržna analiza, kontrola, tržne raziskave, strateško upravljanje, storitve, direktno trženje, metodologija, priročniki Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1779; Prenosov: 147 Povezava na celotno besedilo |
2. Accountant's guide to the InternetEric E. Cohen, priročnik Ključne besede: Internet, računalniške mreže, WWW, World Wide Web, informacijski viri, uporaba računalnika, elektronska pošta, elektronsko poslovanje, računovodstvo, revizor, računovodski delavci, strokovnjaki, komuniciranje, on-line, informacije, ekonomska propaganda, promocija, računalniško izmenjavanje podatkov, mednarodno poslovanje, podpora, poslovanje, marketing, trženje, finančno poslovanje Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1906; Prenosov: 93 Povezava na celotno besedilo |
3. Developing a creative and innovative integrated marketing communications plan : a working modelJames R. Ogden, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: marketing, komuniciranje, integracija, metode, tržno planiranje, tržna analiza, selekcija, strateško planiranje, oglaševanje, reklama, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, direktno trženje, prodaja, promocija, pospeševanje prodaje, neposredna prodaja, osebna prodaja, tržne raziskave, ocenjevanje, elektronska pošta, elektronsko poslovanje Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1691; Prenosov: 48 Povezava na celotno besedilo |
4. The lead generation handbook : how to generate all the sales leads you'll ever need - quickly, easily, and inexpensivelyRobert W. Bly, priročnik Ključne besede: prodaja, vodenje, poslovodni delavci, prodajna politika, management, direktno trženje, neposredna prodaja, pospeševanje prodaje, poslovno okolje, potrošnik, psihologija potrošnika, ekonomska propaganda, prostor, prodaja po pošti, promocija, osebna prodaja, prodaja po telefonu, mediji, radio, televizija, WWW, World Wide Web, računalniške mreže Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1582; Prenosov: 73 Povezava na celotno besedilo |
5. TrademarksTom Blackett, 1998, priročnik Ključne besede: trženje, strategija trženja, blagovne znamke, zaščita, patenti, ekonomska propaganda, ustvarjalnost, kreativnost, komuniciranje, poslovanje, pospeševanje prodaje, vrednotenje Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1895; Prenosov: 51 Povezava na celotno besedilo |
6. Marketing managementPeter R. Dickson, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: marketing, trženje, management, vodenje, poslovne odločitve, tržne raziskave, pozicioniranje, strateško upravljanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, strategija trženja, potrošnik, kupci, trg, predvidevanje, razvoj, tržna analiza, proizvodi, cene, prodaja, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, prodajna politika, strateško planiranje, tržno planiranje Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 2142; Prenosov: 66 Povezava na celotno besedilo |
7. Electronic marketing : [a comprehensive reference of electronic marketing techniques to help you reach a broader market]Margo Komenar, priročnik Ključne besede: trženje, marketing, prodaja po telefonu, telemarketing, telekomunikacije, računalniške mreže, Internet, elektronska pošta, elektronsko poslovanje, interakcije, tržne raziskave, pospeševanje prodaje, ekonomska propaganda, prodajna politika, informacijska tehnologija, elektronski denar, plačilne kartice, storitve, potrošnik, on-line, informacijski viri Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1196; Prenosov: 59 Povezava na celotno besedilo |
8. Marketing on the InternetJill H. Ellsworth, Matthew V. Ellsworth, priročnik Ključne besede: računalniške mreže, Internet, marketing, trženje, WWW, storitve, potrošnik, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, World Wide Web, HTML, Hypertext Markup Language, AOP, računalniška grafika, obdelava podatkov, uporaba računalnika, poslovanje, uspešnost poslovanja, on-line, informacijski viri, telekomunikacije Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1834; Prenosov: 43 Povezava na celotno besedilo |
9. How to plan advertising1997, zbornik Ključne besede: ekonomska propaganda, oglaševanje, reklama, planiranje, strategija trženja, razvoj, pismenost, kreativnost, ustvarjalnost, evolucija, mediji, komuniciranje, poslovni proces, agencije, uspešnost poslovanja Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1173; Prenosov: 36 Povezava na celotno besedilo |
10. The New Internet business bookJill H. Ellsworth, Matthew V. Ellsworth, 1996, priročnik Ključne besede: Internet, računalniške mreže, WWW, World Wide Web, informacijski viri, uporaba računalnika, baze podatkov, industrijska organizacija, management, delovna organizacija, podjetje, komuniciranje, on-line, informacije, ekonomska propaganda, promocija, prodaja, potrošnik, podpora, poslovanje podjetja, marketing, trženje, finančno poslovanje, plačilni promet, vrednostni papirji Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1610; Prenosov: 35 Povezava na celotno besedilo |