1. Koncept in model teritorialne kohezije : geografski vidikSabina Grižančič, 2014, izvirni znanstveni članek Opis: Oktobra 2008 je Evropska komisija izdala Zeleno knjigo o teritorialni koheziji, ki je sprožila obsežno diskusijo o konceptu teritorialne kohezije. Ta je skupaj z ekonomsko in socialno kohezijo cilj, ki ga zasleduje Evropska unija. Čeprav številni strokovnjaki opozarjajo, da implementacija teritorialne kohezije (TK) brez jasne definicije in kazalnikov ne more biti uspešna, ostaja koncept teritorialne kohezije še danes nedorečen. Pričujoči članek podaja povzetek obsežne študije koncepta teritorialne kohezije, ki se je ukvarjala z geografsko definicijo teritorialne kohezije (prostorske povezanosti), določitvijo kazalnikov in izdelavo modela za merjenje TK. Na koncu je predstavljen primer merjenja TK na primeru NUTS 3 regij Slovenije. Ključne besede: ekonomska geografija, regionalno planiranje, regije, teritorialna kohezija, Slovenija Objavljeno v DKUM: 16.04.2018; Ogledov: 911; Prenosov: 103
Celotno besedilo (528,10 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
2. |
3. Prispevek h gospodarski geografiji SlovenijeVladimir Drozg, 2007, izvirni znanstveni članek Opis: V prispevku so prikazane izbrane značilnosti gospodarskega ustroja Slovenije, in sicer: faze razvoja gospodarstva, prostorski vzorec, ki je nastajal v posameznih fazah, zmanjševanje pomena kmetijstva, postopna deindustrializacija, terciarizacija, tranzicija gospodarstva po letu 1990, mesta kot gospodarska središča ter regionalne razlike v gospodarski razvitosti statističnih regij. Ključne besede: geografija, regionalna geografija, ekonomska geografija, gospodarstvo, Slovenija Objavljeno v DKUM: 21.12.2015; Ogledov: 1269; Prenosov: 116
Celotno besedilo (601,82 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
4. Sestava in število lokalov v starem mestnem jedru Slovenj Gradca med letoma 1945 in 2000Dimitrij Krajnc, 2001, pregledni znanstveni članek Opis: Prispevek se ukvarja z lokali v starem mestnem jedru Slovenj Gradca med letoma1945 in 2000. Predstavljena je njihova številčna rast, prostorsko širjenje in spremembe v njihovi sestavi in namembnosti. V prispevku so prikazani tudi glavni razlogi, ki so povzročili nastale spremembe. Ključne besede: geografija naselij, mesta, morfologija mest, trgovina, ekonomska geografija, Slovenija, Koroška, Slovenj Gradec Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1308; Prenosov: 49
Povezava na celotno besedilo |
5. Applicative economic geography in general grammar school in SloveniaEva Konečnik Kotnik, 2011, izvirni znanstveni članek Opis: Within the contribution "Applicative Economic Geography in General Grammar School in Slovenia", the selection of learning objectives in the syllabus for geography in general grammar school in Slovenia are presented. The selection of objectives relates to economic geography. This article presents the results of generic comparative analysis of learning objectives within the framework of the quoted substantive area of syllabi, which have been issued during the period from the emergence of Slovenia as an independent state (1992, 1998 and 2008). We present here the results of the evaluation of quoted learning objectives from the viewpoint of social needs and, respectively, the applicability of the quoted learning objectives, as well as the results of the evaluation of current learning objectives from the viewpoint of teaching practice in the general grammar school on the part of teachers of geography in the general grammar schools. Ključne besede: šolska geografija, ekonomska geografija, gimnazije, Slovenija, geographical education, economic geography, grammar schools, Slovenia Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1405; Prenosov: 82
Povezava na celotno besedilo |
6. |
7. |
8. |
9. Sinteza dejavnikov izvozne usmerjenosti podjetij : magistrsko deloRozana Šuštar, 2006, magistrsko delo Ključne besede: mednarodno poslovanje, izvoz, sinteze, mednarodno podjetje, dejavnost, podjetje, poslovno okolje, Slovenija, mednarodno trženje, portfolio, strategija trženja, komercialno poslovanje, ekonomska geografija, mednarodni trg, tržna analiza, tržne raziskave, distribucija, analiza poslovanja, organiziranost, marketinški splet, marketing mix, cilj Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1378; Prenosov: 90
Celotno besedilo (806,95 KB) |
10. Promocija vinsko turistične ceste Goričko : diplomsko deloMaja Hajdinjak, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, promocija, blagovne znamke, vinarstvo, pijače, ekonomska geografija, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, narava, turistična industrija, dejavnost, storitve, zadovoljstvo, povezanost, Slovenija, ponudba, trženje, marketing, direktno trženje, oglaševanje, ekonomska propaganda, priložnosti, organizacijske strukture, razvoj, znamenitosti, struktura, strategija, rešitve, prilagajanje, izvršba Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1694; Prenosov: 154
Celotno besedilo (430,07 KB) |