| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 41
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Nabava in integracija visokotehnološkega stroja v podjetju Tech-Gum d.o.o. : diplomsko delo
Gašper Kuhta, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen postopek nabave stroja v proizvodnjo podjetja Tech-Gum, ki se ukvarja s proizvodnjo izdelkov iz gume. Glavna funkcija stroja je brizganje gume ob visoko ustvarjenem tlaku in temperaturi. Nabava je sestavljena iz več korakov. Vsak korak je pomemben za končno uspešno vključitev stroja. Projekt se je začel z analizo trga prodajalcev strojev in izbiro najboljše ponudbe. Glavni cilj nabave stroja je bil modernizirat podjetje in povečati časovno učinkovitost proizvodnje.
Ključne besede: stroj za brizganje gume, investicija, kredit, ekonomika podjetja
Objavljeno v DKUM: 13.10.2021; Ogledov: 528; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

2.
Transportna ekonomija
Stanislav Božičnik, 2020, univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo

Opis: Na osnovi definicije prometa, transporta in ekonomije pojasnimo pomen transportne ekonomije. Nekatere ključne makro ekonomske kategorije pojasnimo skozi različne nivoje proučevanja ekonomskih fenomenov, transport kot sistem pa predstavimo v luči različnih ekonomsko-političnih sistemskih zornih kotov. Sledi predstavitev trga in tržnega mehanizma kot osnove za razumevanje na trgu temelječih ekonomskih mehanizmov in pojavov. Predstavljena so osnovna analitska orodja potrebna za oceno konkurenčnih prednosti podjetja in za izbor tržnih strategij. Sledi predstavitev osnov trženja. Samo poznavanje trga, tržnih razmer in tržnih možnosti ne zadošča. Zelo pomembno je tudi poznavanje: vrst, strukture in dinamike stroškov podjetja, točke pokritja, metod kalkuliranja in amortiziranja ter poznavanje metod oblikovanja prodajnih cen podjetja. Vodstvo podjetja mora poznati, obvladovati in usklajevati obe področji: trg (trženje) in ekonomiko podjetja, da lahko trajno in uspešno vodi podjetje. Za pravilne poslovne odločitve predstavljamo tudi izbor najbolj primernih metod za oceno investicijskih projektov. Vsa znanja iz področja ekonomike, trga in trženja združimo v poslovnem načrtu, katerega bistvo predstavimo. S teorijo in prakso vrednotenja eksternih stroškov transporta in na tržnem mehanizmu temelječih instrumentih za uravnavanja transporta učbenik zaključimo.
Ključne besede: transport, ekonomija, mikroekonomija, trženje, investicije, eksterni stroški transporta, kalkulacija stroškov, ekonomika podjetja, učbeniki
Objavljeno v DKUM: 31.01.2020; Ogledov: 1327; Prenosov: 196
URL Povezava na datoteko
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Organizacija : revija za management, informatiko in kadre
1995, revija

Opis: Organizacija je interdisciplinarna strokovna revija, ki objavlja prispevke s področja organizacije, informatike in kadrovskega managementa.
Ključne besede: organizacija dela, organizacija podjetja, organizacija poslovanja, ekonomika podjetja, kadrovanje, informacijski sistemi, uspešnost poslovanja, politika podjetja, finance, management, menedžment
Objavljeno v DKUM: 04.05.2018; Ogledov: 2346; Prenosov: 166
URL Povezava na datoteko
Gradivo ima več datotek! Več...
Gradivo je zbirka in zajema 272 gradivi!

4.
IZBOLJŠANJE ORGANIZIRANJA SODOBNIH MEDIJSKIH PODJETIJ
Jan Küzma, 2015, diplomsko delo

Opis: Neprijazno okolje in tehnološki razvoj sta moderna medijska podjetja postavila v položaj, kjer sta neprilagodljivost in neodzivnost hitro kaznovana. Tržni deleži na dualnih trgih, ki so specifika medijskih industrij, so za velikane tradicionalnih medijskih panog zopet ogroženi. Težave na trgu so pripeljale do zapiranja podjetij, odpuščanj in posledično iskanja novih organizacijskih, tehnoloških in drugih rešitev. Vsi izzivi pa v panoge prinašajo nove trende. Podjetja morajo diverzificirati svojo ponudbo in priložnosti iskati na še neosvojenih trgih, svojo organizacijo pa morajo predrugačiti. Integrirana uredništva zdaj povezujejo tehnologijo, človeške vire in prostore, ki so bili v uredništvih v preteklosti ločeni. Časniki na svetovnem spletu uvajajo plačilne zidove in skušajo z njimi monetizirati vsebino, prav tako se vsi mediji za večanje dosega občinstva obračajo v uporabo socialnih omrežij. Z napredkom mobilnih tehnologij se mediji selijo na več platform. Izboljšanje medijskih organizacij je tako odvisno od dobrega razumevanja okolja, tehnologij in organiziranja. Le tako lahko moderne organizacije dobro implementirajo nove tehnoligije, integrirajo uredništva, diverzificirajo ponudbo in monetizirajo svojo vsebino.
Ključne besede: medijska podjetja, diverzifikacija, integrirano uredništvo, ekonomika medijev, medijski trendi, dualni trgi
Objavljeno v DKUM: 20.10.2015; Ogledov: 811; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (935,04 KB)

5.
6.
7.
Ekonomika podjetij
Robert Vodopivec, 2008, drugo učno gradivo

Ključne besede: ekonomika podjetij, podjetja, organizacija poslovanja, visokošolski učbeniki
Objavljeno v DKUM: 05.06.2012; Ogledov: 1025; Prenosov: 82
URL Povezava na celotno besedilo

8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici