| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vzpostavitev elektronskega naročanja v specialistični ambulanti
Sebastijan Forstnerič, 2017, diplomsko delo

Opis: Izhodišče: Na nacionalni ravni poteka vzpostavitev storitve eNaročanje, ki želi nadomestiti klasično naročanje pacienta. V diplomskem delu smo raziskali časovno obremenjenost medicinske sestre pri posameznih metodah naročanja pacienta ter opisali vzpostavitev elektronskega naročanja v specialistični ambulanti. Raziskovalne metode: Uporabili smo kvantitativno metodo dela. Zajeli smo vzorec vseh naročenih pacientov v vseh delovnih dnevih v mesecu maju 2017 v specialistični ambulanti na območju severovzhodne Slovenije. Zbirali smo podatke o času, ki je potreben za izvedbo različnih metod naročanja pacienta, in jih interpretirali s pomočjo opisne statistike. Rezultati: Rezultati študije, zbrani v enem mesecu, so pokazali, da medicinska sestra pri naročanju pacientov po telefonu (n = 176) v povprečju porabi 120 sekund (95 % interval zaupanja: 113 - 127) in 136 sekund (95 % IZ: 126 - 146) za naročanje pacientov osebno (n = 62). Elektronsko naročanje pacientov (n = 60) medicinski sestri neposredno ne povzroča dodatnih časovnih obremenjenosti, vendar slednje kljub vsemu nastajajo, predvsem zaradi vzpostavitve storitve eNaročanja in s tem povezanih težav pacientov. Medicinska sestra je porabila v enem mesecu za vse metode naročanja skupaj 29611 sekund (8 ur 13 minut in 31 sekund). Diskusija in zaključek: V diplomskem delu smo prikazali, da je eNaročanje pacienta za medicinsko sestro najmanj obremenjujoče, učinkovitejše in časovno manj potratno.
Ključne besede: eZdravje, eNaročanje, medicinska sestra, zdravstvena nega, časovna obremenitev
Objavljeno: 20.07.2017; Ogledov: 767; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

2.
UVEDBA E-ČAKALNE KNJIGE V LABORATORIJU ZA INTERVENTNO KARDIOLOGIJO UNIVERZITETNEGA KLINIČNEGA CENTRA MARIBOR
Dejan Perša, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Celovite programske rešitve danes uporablja večina podjetij, oziroma si prizadevajo vpeljati čim več informacijske tehnologije, saj le-ta prinaša večji uspeh, ogromen prihranek časa, podjetje poveča učinkovitost in zmanjša stroške. Z namenom vzpostavitve učinkovitejšega naročanja na zdravstvene storitve je bila v okviru nacionalnega projekta eZdravje izvedena informacijska rešitev eNaročanje. Elektronski sistem napotovanja in naročanja pacientov s primarne na sekundarno in terciarno raven ali znotraj sekundarne in terciarne zdravstvene ravni prinaša pacientom pregled nad vsemi izvajalci zdravstvene dejavnosti, možnost izbire najugodnejšega termina ter učinkovito obveščanje ob morebitnih spremembah termina. Postopek eNaročanja poteka preko izdane elektronske napotnice. eNapotnico izda zdravnik, ki pacienta napoti, na podlagi enakih pravil, ki veljajo za izdajo napotnice na papirju. V diplomski nalogi smo najprej proučili problemsko stanje proučevanega okolja-Laboratorija za interventno kardiologijo, nato pa izdelali še sliko trenutnega stanja procesa na proučevanem oddelku. Zastavili smo si želene cilje po uvedbi e-čakalne knjige, nato pa natančno opisali celoten postopek, ki je potreben za uvedbo prototipa. Na koncu smo preučili tudi zadovoljstvo skrbnikov e-čakalnih seznamov v Laboratoriju za interventno kardiologijo.
Ključne besede: e-zdravstvo, eČakalna knjiga, eNaročanje, srčno žilni posegi
Objavljeno: 07.07.2016; Ogledov: 572; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (1,90 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici