| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 27
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA VINOGRADNIŠTVA RAMŠAK
Tomaž Ramšak, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem se lotil teme celostne grafične podobe organizacije v teoriji in praksi. Tako je nastal izdelek, ki ga bomo v Vinogradništvu Ramšak uporabljali kot smerokaz v komuniciranju z javnostmi. S pomočjo prijatelja, grafičnega oblikovalca in art direktorja pri oglaševalski agenciji Pristop, Nenada Cizla je nastal nov logotip, simbol, barvna zasnova in tipografija. Izdelala sva etiketo za steklenice, vizitke, dopisni papir, kuverte, označevalne table, cenik, nalepke za avte, majice in ostali promocijski material. Sam sem med tem določil tudi politiko podjetja, filozofijo, cilje in vizijo Vinogradništva Ramšak. Prepričan sem, da bomo ob doslednem uporabljanju elementov na trgu uspešnejši in bolj prepoznavni. Logotip se mi zdi enostaven, lahko zapomljiv in berljiv, hkrati pa vsebuje tudi vse elemente, ki smo jih želeli vnesti. Tako simbol predstavlja domačijo, mogočno hišo pod vinogradi, ki nam bo pomagala graditi imidž Vinogradništva Ramšak kot velikekga, močnega predstavnika vrhunskih vin doma in v tujini.
Ključne besede: celostna grafična podoba, realna identiteta organizacije, imidž organizacije, simbolni identitetni sistem, poslanstvo, vizija, cilji, politika organizacije, blagovna znamka, slogan, javnosti, komunikacijski sistem, simbol in logotip, barve, črkopis, priročnik celostne grafične podobe.
Objavljeno: 08.07.2009; Ogledov: 3684; Prenosov: 746
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

3.
PRIROČNIK KOMUNICIRANJA V PLESNEM DRUŠTVU STEP
Tina Bukovec, 2009, diplomsko delo

Opis: V Sloveniji je veliko društev, ki razvijajo različne dejavnosti in iščejo mnoge talente med nami. Ta društva se srečujejo z velikim problemom, to je nerazpoznavnost, podobnost in neizvirnost. Ta problem jim povzroča predvsem neznanje iz poslovnega komuniciranja. V svojem delu sem tako izpostavila predlog za novo, izboljšano komuniciranje v Plesnem društvu Step, ki se je v preteklosti izkazalo kot ena glavnih pomanjkljivosti. Zajela sem področje poslovnega komuniciranja, ki je za društvo zelo pomembno, saj lahko z dobro organiziranostjo komuniciranja pridobijo veliko konkurenčno prednost pred ostalimi društvi. Teoretičen del vsebuje vsebine osnove poslovnega komuniciranja, oblikovanje celotnega komunikacijskega programa, oglaševanje, odnosi z javnostmi, sponzoriranje, krizno komuniciranje in opis Plesnega društva Step. Praktičen del zajema priročnik komuniciranja za Plesno društvo Step.
Ključne besede: priročnik, društvo, poslovno komuniciranje, javnosti, mediji, delavnica, ponudba
Objavljeno: 17.07.2009; Ogledov: 1722; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (390,40 KB)

4.
5.
DIDAKTIČNA GRADIVA ZA SLOVENŠČINO V 1. TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
Polonca Kapun, 2009, diplomsko delo

Opis: Strokovni Svet RS za splošno izobraževanje vsako leto znova pripravi katalog učbenikov, kjer je seznam vseh potrjenih didaktičnih gradiv za izobraževanje. Za pouk slovenščine so na voljo didaktični kompleti štirih različnih založb. Zanimalo nas je, kaj je tisto, na podlagi česar se učitelji odločijo za določeni didaktični komplet. V teoretičnem delu diplomskega dela so opisane glavne naloge poučevanja slovenščine v 1. triletju in predstavljene vse založbe ter ponudba njihovih didaktičnih gradiv. V empiričnem delu nas je zanimalo, zakaj in na kakšen način se učitelji odločijo za didaktični komplet ter kakšno mnenje imajo o njem. Primerjali smo učitelje 1. triade osnovnih šol območnih enot Murska Sobota in Maribor.
Ključne besede: Slovenščina, 1. triletje osnovne šole, učbenik, delovni zvezek, priročnik, učni načrt, založba.
Objavljeno: 08.07.2009; Ogledov: 3664; Prenosov: 367
.pdf Celotno besedilo (4,76 MB)

6.
VPLIV SPREMEMBE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PODJETJA KAPELA D.D. NA NJIHOVO POSLOVANJE
Tamara Rajk, 2009, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba podjetja, ki je osrednja tema te diplomske naloge v poslovnem svetu vedno bolj pridobiva na pomenu. Do sedaj so vodstva podjetij v njej videla samo posredovanje osnovnih informacij o podjetju, niso se pa zavedala pravega pomena, ki ga ima celostna grafična podoba. Skrbno oblikovana celostna grafična podoba podjetja ali blagovne znamke le-to razlikuje od številnih konkurentov na trgu in »poskrbi« da se le-to kupcem vtisne v spomin. Zato se za njeno popolno spremembo ali pa samo posodobitev odloča vedno več podjetij. Podjetja si na ta način želijo zagotoviti večjo prepoznavnost in verodostojnost pri kupcih, ter boljše pozicioniranje na trgu. Podjetje Kapela d.d., ki ga obravnavamo v tem diplomskem delu, se je v preteklosti srečevalo z mnogimi težavami, ki so le-to pripeljale do slabega položaja na trgu, slabega imidža ter velikih finančnih težav. Takratno vodstvo je povsem zanemarilo številne konkurenčne prednosti, ki jim jih ponuja že sama lega njihovih vinogradov, bogata dolgoletna tradicija ter vinska klet okrogle oblike, ki je bila prva tovrstna v Sloveniji. Prav tako vodstvo podjetja ni vlagalo v razvoj novih vinskih sort temveč je večji del odprtega vina prodajalo konkurenci, ki pa si je tako z svojimi izdelki lahko pridobivala vedno večjo konkurenčno prednost. Podjetje pa je zanemarjalo tudi vključevanje v okolje, kar je prav tako vplivalo na slabšanje imidža podjetja in izgubo kupcev. Vlaganje v komunikacijska sredstva je bilo minimalno. Uporabljali so samo vizitke, poslikavo dostavnih vozil, ter logotip na dopisnem papirju in dobavnicah. Z menjavo vodstva v preteklem letu pa se je v podjetju Kapela d.d. marsikaj spremenilo. Novo vodstvo se poleg drugih sprememb, ki jih je podjetje potrebovalo dobro zaveda tudi pomena skrbno oblikovane celostne grafične podobe podjetja. Tako so v lanskem letu v sodelovanju z izbrano agencijo izoblikovali celostno grafično podobo, ki zajema vse pomembne elemente, s katerimi se podjetje želi predstaviti na trgu ter pri kupcih ponovno vzpodbuditi verodostojnost. To so cerkvica sv. Magdalene ter prikazano tradicijo kapelskih vinorodnih gričev. Zavezanost naravi pa so prikazali z izbiro rjave ter oker barve, ki predstavljata rodovitnost, ruralnost in prvinskost. Pomembena konkurenčna prednost, ki njihovim vinom zagotavlja žlahten okus je lega njihovih vinogradov Diplomska naloga je razdeljena na teoretični in praktični del. Teoretični del zajema prvo, drugo in tretje poglavje. Poglavja predstavljajo definicije pojmov povezanih s celostno grafično podobo ki jih interpretirajo različni avtorji. Praktični del, ki zajema četrto, peto, šesto, sedmo in osmo poglavje pa se nanašajo na proučevano podjetje. Poglavja predstavljajo položaj podjetja v preteklosti in sedaj, ter postopek prenove celostne grafične podobe podjetja, na kateri podjetje gradi uspešno poslovanje v prihodnosti.
Ključne besede: blagovna znamka, imidž oz podoba podjetja, korporativna podoba podjetja, ugled podjetja, ime podjetja oz. blagovne znamke, simbol oz. logotip, slogan oz. pozicijsko geslo, črkopis in tipografija, barve, priročnik celostne grafične podobe.
Objavljeno: 27.11.2009; Ogledov: 3244; Prenosov: 447
.pdf Celotno besedilo (634,28 KB)

7.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA ŽIHER, d.o.o.
Danijela Vesenjak, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje celostno grafično podobo v podjetju Žiher d.o.o. Bistvo vsebine je: - predstaviti bistvo referenčnega trikotnika - opredeliti celostno grafično podobo - analizirati nastanek celostne grafične podobe podjetja Žiher - ugotoviti kakšno mnenje ima ciljna skupina o celostni grafični podobi podjetja Žiher Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V prvem delu diplomske naloge sem napisala uvod. V drugem delu sem predstavila celostno grafično podobo s teoretičnega vidika. V tretjem delu pa sem predstavila podjetje Žiher d.o.o. V današnjem času se mora sodobno podjetje zavedati, da je celostna grafična podoba zelo pomembna v vsakem podjetju. S prodorno celostno grafično podobo je podjetje bolj prepoznavno na trgu in ima prednost pred konkurenco.
Ključne besede: Ključne besede: referenčni trikotnik, identiteta podjetja, imidž podjetja, simbolni identitetni sistem, poslanstvo in vizija podjetja, simbol in logotip, celostna grafična podoba, priročnik celostne grafične podobe.
Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 2406; Prenosov: 1150
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

8.
PLESNA VZGOJA PREDŠOLSKIH OTROK V PRIROČNIKIH IN STROKOVNIH ČLANKIH GORDANE SCHMIDT
Helena Vogrinec, 2010, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega dela nosi naslov Plesna vzgoja predšolskih otrok v priročnikih in strokovnih člankih Gordane Schmidt. Naloga je teoretična in ponuja vpogled življenjskega in znanstvenega dela omenjene avtorice. V svojih delih in priročnikih je avtorica združila teorijo in prakso ter podala izhodišča za praktično delo na področju plesne vzgoje predšolskih otrok. Strokovni članki in priročniki temeljijo pretežno na primerih gibalnega izražanja, kar pa pripomore h kakovosti dela vzgojiteljev pri razvijanju in spodbujanju celostnega razvoja predšolskega otroka.
Ključne besede: Ključne besede: Gordana Schmidt/metodika plesne vzgoje/ples/igre/priročnik/strokovni članki
Objavljeno: 09.07.2010; Ogledov: 5314; Prenosov: 646
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

9.
PROGRAMSKI JEZIK VISUAL BASIC V OSNOVNI ŠOLI
Barbara Majhen, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu »Programski jezik Visual Basic v osnovni šoli« je v ospredje postavljeno programiranje in spoznavanje programskega jezika Visual Basic ter analiza stanja in možnosti uporabe tega programskega jezika za prve korake v programiranju. Uvodne besede so namenjene osnovnim pojmom in kratki predstavitvi najpogosteje uporabljenih programskih jezikov v osnovni šoli. V naslednjem poglavju je predstavljena analiza računalništva v osnovni šoli na vseh treh področjih izobraževanja s pregledom učnega načrta, analizo statističnih podatkov o didaktični problematiki predmeta in analizo aktualnih učbenikov v osnovni šoli na temo programiranja. Jedro diplomskega dela je E-priročnik za programski jezik Visual Basic, ki je izdelan v spletni obliki. S primernim, interaktivnim didaktičnim pripomočkom (E-priročnikom), je programski jezik Visual Basic učencem prikazan in približan na razumljiv in dojemljiv način. Del diplomske naloge je posvečen tudi pregledu in analizi spletnih strani o programskem jeziku Visual Basic in njegovi uporabi. V zadnjem poglavju diplomskega dela pa je podan primer uporabe programskega jezika Visual Basic v osnovni šoli (časovna razporeditev učne snovi) za izbirni predmet in interesno dejavnost računalništva na osnovi izdelanega E-priročnika.
Ključne besede: programski jezik, programiranje, Visual Basic, E-priročnik, analiza, učni načrt
Objavljeno: 11.11.2010; Ogledov: 2781; Prenosov: 313
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)

10.
JERNEJEVO - VIZUALNO KOMUNICIRANJE
Uroš Duh, 2010, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba je danes običajno osnova in začetek uspešnega razvoja vsakega podjetja, organizacije, festivala ali prireditve. Diplomsko delo je usmerjeno v oblikovanje konkretnega primera, razvoja celostne grafične podobe Jernejevo, katere prepoznavni in zaščitni znak je petelin. V teoretičnem delu smo definirali pojme vizualno komuniciranje, korporativno identiteto in vso terminologijo celostne podobe. Zakonitosti simbolov smo preučili skozi likovno teorijo, v okviru heraldike pa smo se srečali s prvim pojavljanjem petelina kot simbola v starih grbih. V praktičnem delu smo naredili analize obstoječih znakov, osnovna izhodišča za podobo, na koncu pa še priročnik celostne grafične podobe praznika Občine Šentjernej — Jernejevo.
Ključne besede: vizualno komuniciranje, korporativna identiteta, blagovna znamka, celostna grafična podoba, simbol, petelin, priročnik celostne grafične podobe
Objavljeno: 21.12.2010; Ogledov: 11587; Prenosov: 336
.pdf Celotno besedilo (28,53 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici