| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 35
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
PRENOVA PROCESA ''REŠEVANJE REKLAMACIJ OSEBNIH ZAVAROVANJ'' NA ZAVAROVALNICI TRIGLAV, D.D.
Barbara Mavec, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi se srečujemo s problemom neučinkovitega reševanja reklamacij osebnih zavarovanj na Oddelku podpore osebnih zavarovanj Zavarovalnice Triglav, d. d. S povezavo treh osnovnih informacijskih sistemov, ki jih trenutno uporablja Oddelek osebnih zavarovanj, v en povezan sistem, bi se ustvarila tekmovalna prednost v obdelavi zavarovanj, posledično pa bi povzročilo tudi dvig podjetniške učinkovitosti. Slednje bi bilo vodilo v boljše zadovoljstvo zaposlenih in drugih vpletenih strank (zavarovancev, posredovalcev zavarovanj, njihovih nadrejenih). Diplomsko delo temelji na domnevi, da je ustrezno, ažurno in kakovostno reševanje reklamacij izredno pomembno za doseganje dobrih poslovnih uspehov. Osredotočamo se na kakovost in ažurno opravljanje storitve za zavarovance, ki so najbolj pomemben element v poslovnem sistemu naše organizacije. V zaključku diplomske naloge so predlagane rešitve na konkretnem primeru. Glede na to, da ima Zavarovalnica Triglav, d. d. na razpolago ustrezno tehnologijo in usposobljene informacijske kadre na tem področju, je rešitev oz. izboljšava obstoječega sistema izvedljiva, toda le ob podpori vodstva.
Ključne besede: Poslovni procesi, Osebno zavarovanje, Reševanje reklamacij, Lotus Notes, Življenjski informacijski sistem LIFE, Elektronski arhiv
Objavljeno: 26.10.2009; Ogledov: 2149; Prenosov: 120

4.
PRESOJA PRIMERNOSTI ELEKTRONSKEGA ARHIVIRANJA RAČUNOVODSKE DOKUMENTACIJE V BANKI CELJE D.D.
Katica Hrastnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Arhiviranje dokumentov je ena bistvenih nalog za uspešnost podjetja. Elektronski način arhiviranja skrajša čas iskanja želenih dokumentov, s čimer pridobimo čas in zmanjšamo število zaposlenih v arhivu. Zmanjša se tudi možnost izgube posamezne dokumentacije, saj je tovrstno arhiviranje varnejše, če so za to uporabljeni ustrezni načini varovanja. Pri elektronskem arhiviranju prihaja do sprememb na področju tehnologije, ki se za to uporablja in zakonodaje s tega področja. Vse to je potrebno pri delu upoštevati, da ne prihaja do ne želenih izgub ali napak. K temu pripomorejo tudi usposobljeni delavci. Na podlagi presojanja primernosti elektronskega arhiviranja računovodske dokumentacije Banke Celje d.d. smo ugotovili, da se večina teorije v praksi potrdi. Večina pomanjkljivosti klasičnega arhiviranja se z uvedbo elektronskega arhiviranja lahko odpravi. Potrebno pa je upoštevati prej omenjene spremembe in jim slediti. V primeru, da se elektronsko arhiviranje ne izvaja pravilno in natančno in se tehnologija za arhiviranje v podjetju ne posodablja, lahko pride do velikih izgub.
Ključne besede: Računovodska dokumentacija, arhiv, digitalizacija, klasično arhiviranje, elektronsko arhiviranje, Banka Celje d.d., čas hrambe
Objavljeno: 22.01.2010; Ogledov: 1745; Prenosov: 408
.pdf Celotno besedilo (533,63 KB)

5.
KLASIČNO IN ELEKTRONSKO ARHIVIRANJE DOKUMENTNEGA GRADIVA V AGENCIJI ZA JAVNO PRAVNE EVIDENCE IN STORITVE
Maja Skaza, 2009, diplomsko delo

Opis: V vseh podjetnjih, naj bodo javna ali zasebna, dnevno nastajajo različni dokumenti, ki nam povzročajo nemalo težav. Arhiviranje nam pri tem izredno olajša zadeve. v dobi informacijske tehnologije je vse večji poudarek na elektronskem arhiviranju, brez papirja, in tako je tudi prav. Poskrbeti je treba le za varnost in verodostojnost elektronskih dokumentov.
Ključne besede: dokumentarno gradivo, arhiv, klasično arhiviranje, zakonodaja, elektronsko arhiviranje
Objavljeno: 24.03.2010; Ogledov: 2401; Prenosov: 629
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

6.
Pošiljanje in prejemanje eRačunov gospodarskih družb po 01.01.2015
Urška Pavšek, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Večji prelom pri uvedbi e-računov je bilo sprejetje Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1G), ki je začel veljati 1. 1. 2013. Tako sta postala izenačena papirnati in elektronski račun. Pred sprejetjem omenjenega zakona sta elektronsko poslovanje urejala Zakon o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP) ter Zakon o varovanju dokumentarnega in arhivskega gradiva in arhivih (ZVDAGA). Na spremembo zakona je vplivala Direktiva Sveta 2010/45/EU, katero so morala države članice Evropske unije vključiti v svojo zakonodajo najpozneje do 31. 12. 2012. Kaj pomeni to za Slovenijo? Vse gospodarske družbe so imele od takrat možnost vzpostavitvi sistem posredovanja e-računov do končnega prejemnika e-računa ne glede na to, ali je ta proračunski uporabnik ali ne. Pri vzpostavitvi sisteme e-računa so morale gospodarske družbe pomislite tudi na vse sedanje in bodoče prejemnike e-računa. Pri tem je ključnega pomena izbira posrednika pri posredovanju in prejemanju e-računov. Ovira pri tem je, da vsi posredniki ne vključujejo vseh možnosti posredovanja e-računa in glede na trenutno Zakonodajo je obvezno pošiljanje e-računa proračunskim uporabnikom, ne pa preostalim gospodarskim družbam.
Ključne besede: - e-račun - elektronski račun - elektronsko poslovanje - elektronsko arhiviranje - e-hramba - e-arhiv
Objavljeno: 20.04.2016; Ogledov: 613; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (498,88 KB)

7.
VZPOSTAVITEV ELEKTRONSKEGA ARHIVIRANJA V PODJETJU
Bojan Sobočan, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Cilja našega dela diplomskega seminarja je bil preveriti skladnost sistemov za elektronsko hrambo in arhiviranje poslovne dokumentacije z zakonskimi zahtevami ter njihovo ustreznost zahtevam podjetja MOL Slovenija d.o.o. Namen našega dela diplomskega seminarja pa je bil potrditi tezo, da je uvedba sistema za elektronsko hrambo in arhiviranje poslovne dokumentacije v našem podjetju finančno upravičena in smotrna, saj bo njegova uvedba prinesla veliko pozitivnih učinkov na delovanje našega podjetja.
Ključne besede: elektronsko arhiviranje, elektronska hramba, poslovna dokumentacija, arhiv, arhiviranje, dokumentarni sistem, zakonodaja
Objavljeno: 14.01.2011; Ogledov: 1931; Prenosov: 260
.pdf Celotno besedilo (643,47 KB)

8.
UVEDBA ELEKTRONSKEGA ARHIVIRANJA V PODJETJU
Matej Planinšek, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na eno izmed problematik pri uspešnem poslovanju sodobnih podjetij. Urejeno arhiviranje poslovne dokumentacije je za podjetje velik zalogaj, ki se ga je potrebno lotiti premišljeno in sistematično. Elektronsko arhiviranje nam omogoča učinkovito reševanje problema urejanja poslovne dokumentacije. Najprej smo predstavili osnovne pojme, ki so nujni tako za nadaljnjo razumevanje samega arhiviranja kot za proces. Podrobneje smo razdelali pojme, kot so dokument, vrste ter definicije dokumentarnega gradiva, vrste arhivskega gradiva, razvrščanje dokumentov na podlagi različnih meril. V naslednjem poglavju smo predstavili zakonodajo na področju teme raziskave in sicer elektronskega arhiviranja. Ker se zadnji del diplomske naloge osredotoča na vpeljevanje sistema elektronskega arhiviranja v podjetju, je poznavanje zakonodaje na tem področju nujno. Predstavili smo zakonodajo od leta 1997 dalje, ko je bil sprejet Zakon o arhivih in arhivskem gradivu. Ker ta ni urejal področja varstva elektronskega in arhivskega gradiva, je bil veliko pomembnejši zakon sprejet leta 2006 in sicer je bil to Zakon o varstvu dokumentiranega in arhivskega gradiva ter arhivih. Ker je ta zakon pomemben za naše področje raziskave, smo v diplomski nalogi posvetili več prostora ravno razlagi ter pojasnilu tega zakona. V nadaljevanju smo se dotaknili še Uredbe o varstvu dokumentiranega ter arhivskega gradiva, enotnih tehnoloških zahtev. Ker so standardi zelo pomembni predvsem na področju poenotenja pravil ter navodil za izvajanje določene dejavnosti, smo v naslednjem poglavju na kratko predstavili sam pojem standarda ter opisali pomembnejše standarde, ki se navezujejo na upravljanje z dokumentacijo ter elektronskim arhiviranjem. Nato smo predstavili samo elektronsko arhiviranje sistema, v nadaljevanju pa tudi poudarili prednosti ter slabosti takšnega načina arhiviranja. Da bi lahko temeljiteje izpostavili prednosti, smo najprej predstavili še pasti klasičega arhiviranja ter v povezavi s slabostmi elektronskega arhiviranja opisali pristop k reševanju ene izmed njih in sicer zastarelosti strojne ter programske opreme. V zadnjem delu smo predstavili primer uvedbe elektronskega arhiviranja v podjetju. Najprej smo opredelili sistem elektronskega arhiviranja v internih aktih podjetja. Nato smo preučili programsko opremo za arhiviranje dokumentov ter v nadaljevanju razdelali oblikovanje glavnega arhiva v dotičnem podjetju ter sam vnos dokumentov v glavni arhiv. Na koncu raziskave smo opredelili potrebno tehnično opremo za izvedbo ter izbrati najbolj primerno metodo skladiščenja oziroma shranjevanja samih podatkov.
Ključne besede: Arhiv, dokument, zakonodaja, standard, elektronsko arhiviranje, prednosti, slabosti elektronskega arhiviranja, uvedba elektronskega arhiviranja v podjetju.
Objavljeno: 13.07.2011; Ogledov: 2586; Prenosov: 311
.pdf Celotno besedilo (631,37 KB)

9.
PRAVNI POSTOPKI ARHIVIRANJA IN HRANJENJA GRADIVA OBČINE BREŽICE
Mateja Kreačič, 2011, diplomsko delo

Opis: Republika Slovenija je demokratična država, ki je v temeljnem pravnem aktu, Ustavi omogočila decentralizacijo državne oblasti ter z Zakonom o lokalnih skupnostih omogočila ustanavljanje lokalnih skupnosti. Tako so občine kot lokalne skupnosti prevzele tiste naloge, ki občanom neposredno zagotavljajo osnovne in nujno potrebne dobrine za preživljanje v določenem območju. Tako je država z zakonom na občine prenesla določene pravice in obveznosti, predpisala postopke ter nadzira njihovo izvajanje. Upravni in drugi postopki so takšne narave, da zahtevajo vrsto nosilcev podatkov, bodisi na klasičnem papirju bodisi v elektronski, slikovni ali drugi obliki. Država je predpisala tudi postopke in navodila za hranjenje dokumentov, s katerimi se izkazuje, da so določeni postopki bili opravljeni in da je v njih bilo odločeno o določenih pravicah ali pravnih koristih občanov, občine ali države. Shranjevanje in arhiviranje dokumentacije je natančno predpisano, lokalne skupnosti pa morajo v okviru svojih proračunskih sredstev uporabiti tisto metodo shranjevanja, ki ji omogoča nemoteno evidenco ali ponovno uporabo shranjenih dokumentov. Zaradi pomanjkanja sredstev za uvedbo elektronske oblike shranjevanja podatkov v Občini Brežice imajo velike količine pisanega papirja, ki je nosilec podatkov in ki ga je potrebno arhivirati. Občina uporablja klasičen način arhiviranja, ki je drag, zamuden, iskanje dokumentov časovno potratno, nevarnost izgube dokumentov v arhivu je sorazmerno veliko.
Ključne besede: klasični arhiv, elektronski arhiv, digitalizacija
Objavljeno: 16.10.2011; Ogledov: 1394; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici