SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 17
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Razvoj dvižno obračalno transportne naprave : diplomsko delo visokošolskega študija
Roman Šabec, 1999, diplomsko delo

Ključne besede: transportne naprave, dvig, zasuk, konstruiranje
Objavljeno: 26.07.2007; Ogledov: 1528; Prenosov: 0

5.
6.
OCENA PRIMERNOSTI NAKUPA ORODJA ZA DVIG LETALA V PODJETJU ADRIA AIRWAYS TEHNIKA D.D.
Anže Ovijač, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je podrobneje predstavljeno orodje za dvig letala v breztežnostno stanje, ki se uporablja na letalih družine Airbus A319, A320 ter A321. V povezavi s tem orodjem smo poiskali ugodnejše rešitve pri stroških vzdrževanja letal v podjetju Adria Airways, Slovenski letalski prevoznik, d.d. Na osnovi analiz in natančnih izračunov smo ugotovili, da je nakup orodja za dvig letala boljša rešitev v primerjavi z vsakokratno izposojo le-tega. Poleg cenejšega vzdrževanja ta rešitev prinese tudi krajše vzdrževalne roke, zmanjša izpad vzdrževalnih dejavnosti in posledično poveča nivo kvalitetnega vzdrževanja, za katerim podjetje stremi. Tako dolgoročni cilji Adrie Airways kot tudi trg letalske industije kažejo, da se za prihodnost vzdrževalnih del na letalih tipa Airbus ni treba bati, kar pomeni, da bo orodje za dvig letala tudi v prihodnosti lahko dobro služilo svojemu namenu.
Ključne besede: Vzdrževanje, vzdrževanje v letalstvu, orodje za dvig letala, stroški vzdrževanja
Objavljeno: 17.08.2011; Ogledov: 1194; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (834,84 KB)

7.
Neinvazivna ocena hemodinamičnih spremenljivk pri spremembi položaja telesa
Andrej Žerdin, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo s pomočjo neinvazivnega pulznega oksimetra Radical 7 spremljali hemodinamične spremenljivke ob spreminjanju položaja telesa prostovoljcev. Namen našega diplomskega dela je bil ugotoviti, kateri položaj telesa, odmika nog za 45°, 90° in dvig trupa za 45° od horizontalne ravnine povzroči pri neinvazivnem merjenju hemodinamičnih spremenljivk največje odstopanje. Meritve smo izvajali na skupini zdravih prostovoljcev (n = 42), ki smo jim na določeno časovno enoto spreminjali položaj telesa. S pomočjo rezultatov meritev, ki smo jih dobili smo ugotovili, da največje odstopanje opazovanih hemodinamičnih spremenljivk povzroči odmik nog za 90°od horizontalne ravnine v primerjavi z drugimi položaji (dvig nog za 45° in dvig trupa za 45°). Z dvigom nog za 90° povzročimo večje odstopanje v merljivih hemodinamičnih spremenljivkah. Ugotavljamo, da se vrednost perfuzijskega indeksa ob dvigu nog za 45° glede na izhodiščno vrednost statistično ne spremeni (p = 0,129) ob dvigu nog za 90° pa se iz izhodiščne vrednosti 4 ± 5,3 dvigne na 6 ± 6,5 (p < 0,001). Vrednost srčnega utripa se pri dvigu nog za 45° statistično ne spremeni (p = 0,299) ob dvigu nog za 90° pa iz izhodiščne vrednosti 75 ± 13 naraste na 78 ± 11 (p = 0,002). Sistolična vrednost arterijskega krvnega tlaka v horizontalni legi znaša 126 ± 14 ob dvigu nog za 45°se poviša na 128 ± 17 (p = 0,005) ob dvigu nog za 90°od horizontalne ravnine pa je odstopanje večje v izhodiščni legi mediana vrednost je 123 ± 13 nato pa se poviša na 128 ± 17 (p < 0,001). To pri človeku, ki je nenadoma izgubil zavest pripomore k temu, da se njegovo hemodinamsko stanje v telesu ponovno stabilizira in telo lahko brez težav funkcionira naprej.
Ključne besede: pasivni dvig nog, hemodinamične spremenljivke, sinkopa
Objavljeno: 05.07.2012; Ogledov: 1002; Prenosov: 191
.pdf Celotno besedilo (4,04 MB)

8.
Vpliv mreže na izračunane tokovne karakteristike v vbrizgalni šobi
Marko Kolarič, 2013, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je ugotoviti vpliv tipa mreže na izračunane karakteristike toka goriva v vbrizgalni šobi, oziroma v izvrtini za vbrizg goriva. Za preučitev vpliva mrež sta bili narejeni dve mreži v programskem paketu FIRE. Vsaka izmed mrež je bila uporabljena dvakrat. Najprej je bil na vstopu v obravnavani del injektorja predpisan masni pretok goriva v odvisnosti od časa in tlak na izstopu, nato pa je bilo na isti mreži definirano gibanje igle (in s tem gibanje mreže) in tlaka na vstopu in izstopu. V naslednjem koraku so bili predstavljeni rezultatati pridobljeni z obema mrežama za vsak pristop posebej, kjer je bilo potrjeno dobro ujemanje rezultatov med samima mrežama. Nato je sledila še primerjava vseh štirih izračunov in ugotovljeno je bilo, da se vrednosti tlaka in hitrosti zelo razlikujejo. Kljub temu je težko reči ali sta načina primerljiva, saj je nadaljnje raziskovanje pokazalo zelo dobro primerljivost rezultatov za druge vstopne podatke.
Ključne besede: gostota/tip mreže, masni pretok, dvig igle, injektor, programski paket FIRE, gibajoča mreža
Objavljeno: 07.02.2013; Ogledov: 969; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (3,89 MB)