| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SPLETNO DRUŽBENO OMREŽJE ZA AVTOMOBILIZEM, MOTOCIKLIZEM IN NAVTIKO
Matic Jeznik, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno spletno družbeno omrežje, namenjeno navdušencem nad avtomobilizmom, motociklizmom in navtiko. Uporabniki se delijo na osebe in podjetja. Vsak uporabnik si lahko ustvari svojo skupino ljudi, s katero želi komunicirati. Pri izdelavi diplomske naloge smo uporabili označevalni jezik HTML, predloge CSS, skriptni jezik JavaScript, AJAX in knjižnico jQuery. Vključili smo tudi ogrodje CodeIgniter, ki deluje v programske jeziku PHP v kombinaciji s podatkovno bazo MySQL. Rezultat diplomskega dela je delujoče družbeno omrežje, s pomočjo katerega spoznavamo nove razsežnosti avtomobilizma, motociklizma in navtike. Omogoča, da predstavimo svoje prevozno sredstvo širšemu krogu ljudi in prav tako pridobivamo informacije od drugih uporabnikov.
Ključne besede: Družbeno omrežje, CodeIgniter, PHP, MySQL, JavaScript, AJAX
Objavljeno: 19.09.2013; Ogledov: 756; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

2.
ANALIZA DRUŽBENEGA OMREŽJA SITETALK
Bojan Novaković, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo govori o revoluciji družbenih medijev. V prvem delu smo se osredotočili na nekaj zanimivih dejstev in statističnih podatkov, s katerimi želimo bralcem prikazati razsežnosti družbenih medijev danes. Izpostavili smo tudi nekaj prednosti ter slabosti uporabe le-teh. Nato smo predstavili osrednjo tematiko, ki govori o predstavniku nove generacije družbenih omrežij – SiteTalk. Slednjega smo opisali z vidika uporabnika, podjetja in neodvisnega poslovnega predstavnika, ki je aktivno vključen v poslovni model in uporablja SiteTalk kot orodje za svoj neodvisen posel. To smo storili tako, da smo nadgradili članstvo tudi mi in raziskali različne možnosti uporabnika. SiteTalk uporablja in ustvarja osnovne funkcije, ki so podobne številnim družbenim skupnostim, a so med prvimi na tržišču družbenih medijev, v tako obsežni meri, združili kombinacijo družbene skupnosti, spletne trgovine in model mrežnega marketinga. Predstavili smo osnovni princip slednjega ter ga tudi kritično ovrednotili. V zadnjem delu smo opravili primerjalno analizo med SiteTalkom in Facebookom. Za to primerjavo smo se odločili predvsem zaradi tega, ker javnost dobro pozna Facebook, saj velja trenutno za najbolj priljubljeno družbeno omrežje. Na videz sta tudi podobni spletni skupnosti, a z drugače zastavljenim poslovnim modelom. Na koncu sledijo še rezultati raziskave in sprejetje oz. zavrnitev hipotez, postavljenih na začetku.
Ključne besede: SiteTalk, OPN, družbeno omrežje, mrežni marketing, Facebook, primerjalna analiza
Objavljeno: 03.10.2013; Ogledov: 2256; Prenosov: 358
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

3.
INTEGRACIJA MOBILNIH APLIKACIJ Z DRUŽBENIM OMREŽJEM FACEBOOK
Aleks Drevenšek, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo analizirali trg mobilnih aplikacij. Izpostavili smo tri glavne trgovine ponudnikov mobilnih operacijskih sistemov. Pregledali smo vsebino trgovin in njihovo ureditev ter preverili spletne strani namenjene razvijalcem. V nadaljevanju smo analizirali tri najpopularnejše športne aplikacije na trgu Google Play. Opisali smo njihovo delovanje in jih primerjali med seboj. V zadnjem delu smo nadgradili lastno Android aplikacijo s povezavo z družbenim omrežjem Facebook. Preučili smo izgradnjo spletne Facebook aplikacije ter integracijo z Android aplikacijo.
Ključne besede: trg mobilnih aplikacij, platforma Android, družbeno omrežje Facebook, mobilne aplikacije
Objavljeno: 19.09.2013; Ogledov: 927; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

4.
TEORIJA DIFUZIJE INOVACIJ IN DRUŽBENO OMREŽJE INSTAGRAM
Vanesa Štefanovski, 2016, magistrsko delo

Opis: Živimo v digitalni dobi, za katero je značilno hitro širjenje novosti med uporabniki ter nenehno uveljavljanje sprememb. Danes predstavlja temeljni vir informacij svetovni splet. V zadnjih nekaj letih smo priča fenomenu na svetovnem spletu, in sicer družbenim omrežjem, ki uporabnikom omogočajo cel spekter različnih storitev, od interakcije s prijatelji, deljenja različnih vsebin, iskanja informacij in trendov, itd. Med najbolj rastoče družbeno omrežje na svetu raziskave uvrščajo družbeno omrežje Instagram, ki je v 6 letih od ustanovitve že preseglo 400 milijonov aktivnih uporabnikov. Cilj raziskovalnega dela je ugotoviti, katere so tiste lastnosti omenjenega družbenega omrežja Instagram, ki so vplivale na uspeh, ki je po rasti presegel celo giganta med družbenimi omrežji – družbeno omrežje Facebook. Za proučevanje uspešnosti družbenega omrežja Instagram je primerna uporaba Rogersove teorije difuzije inovacij. Teorija difuzije inovacij si prizadeva pojasniti kako, zakaj in pod kakšnimi pogoji se nove ideje in tehnologije širijo med člani družbenega sistema. Profesor Everett Rogers je opredelil štiri temeljne sestavine, ki vplivajo na proces difuzije inovacije, in sicer inovacija, čas, komunikacijski kanali in družbeni sistem, katere bodo podrobno raziskane na primeru družbenega omrežja Instagram. V zadnjem času je zaslediti veliko priljubljenost omrežja tudi med podjetji, ki slednjega uporabljajo kot komunikacijski kanal za širjenje informacij o novosti. V tem delu bo družbeno omrežje Instagram proučevano kot komunikacijski kanal, pri tem pa se bo ugotavljalo ali uporaba slednjega omrežja s strani podjetij vpliva na povečan sprejem novosti oziroma ali predstavlja primeren komunikacijski kanal za podjetja. Prav tako pa se bo ugotavljala vloga mnenjskih vodij na družbenem omrežju Instagram in njihov vpliv na sprejem novosti.
Ključne besede: inovacija, teorija difuzija inovacij, komunikacijski kanal, družbeno omrežje Instagram, mnenjski vodje
Objavljeno: 19.10.2016; Ogledov: 1108; Prenosov: 275
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)

5.
Jezik uporabnikov družbenega omrežja Facebook v Sloveniji
Nuša Robič, 2017, magistrsko delo

Opis: Komunikacija je pomemben del našega življenja. Omogoča nam, da svobodno izražamo svoje mnenje in posledično tudi navezujemo stike z drugimi. Komuniciramo lahko besedno ali nebesedno, pisno ali ustno, zelo pomembno pa danes postaja tudi elektronsko komuniciranje. Danes si komuniciranja brez uporabe spleta in moderne tehnologije sploh ne moremo več predstavljati. A vendar je jezik, ki se uporablja na spletu, bistveno drugačen od knjižne norme. Ker menim, da se zelo oddaljuje od knjižne norme, sem se odločila to tudi podrobneje raziskati. V magistrskem delu se ugotavlja, kakšen jezik se dejansko rabi na družbenem omrežju Facebook, ki je eno izmed najpopularnejših družbenih omrežij predvsem med mladimi. Empirični del magistrskega dela pokaže, na katerih jezikovnih ravninah se kažejo največja odstopanja od knjižne norme, in ali jezik, ki ga uporabljamo na spletu, vpliva tudi izražanje v drugem okolju – šola, uradi … Analizirani so bili pogovori uporabnikov Facebooka, ki so starejši od trinajst let, saj je ta starost navedena kot pogoj za uporabo tega družbenega omrežja. Predvidevano je bilo, da se raba jezika spreminja glede na starost uporabnika, zato so bila analizirana besedila uporabnikov razdeljena v pet skupin glede na njihovo starost. Za ugotavljanje, ali se uporabniki zavedajo svojih napak, je bil uporabljen vprašalnik. Odgovori so bili natančno analizirani in na podlagi odgovorov se je pokazalo, da besedila uporabnikov odstopajo od knjižne norme na vseh jezikovnih ravninah in da se uporabniki napak, ki jih delajo pri pisanju, ne zavedajo. Raziskava je bila narejena na vzorcu posameznikov, ki so bili pripravljeni sodelovati. V raziskavi je sodelovalo 53 posameznikov.
Ključne besede: komunikacija, elektronska komunikacija, družbeno omrežje, Facebook, jezik
Objavljeno: 07.03.2018; Ogledov: 370; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

6.
Promocija glasbe na družbenem omrežju YouTube
Fazira Džinić, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskovali spletno platformo YouTube in njene osnovne funkcije, ki se uporabljajo za promocijo glasbe. S komparativno in analitično metodo smo primerjali različne vrste glasbenih posnetkov za eno skladbo. Ugotovili smo, da so uradni glasbeni videospoti najbolj gledana vrsta glasbenih posnetkov.
Ključne besede: YouTube, promocija glasbe, družbeno omrežje, glasbeni posnetek
Objavljeno: 08.10.2018; Ogledov: 245; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (798,18 KB)

7.
Vloga in pomen družbenih omrežij na spletu pri komuniciranju posebnih tekstilnih izdelkov
Žiga Špile, 2018, diplomsko delo

Opis: Z razvojem tehnologije in z njo družbe marketing nenehno išče in razvija nove načine, kako prepričati potencialne kupce za nakup njihovih izdelkov in storitev. Zato je skozi različna obdobja marketing uporabljal različne metode komuniciranja, da bi s svojimi sporočili čim bolj optimalno dosegel svojo ciljno skupino. Tako je z razvojem radia začel komunicirati z radiem, z razvojem televizije s televizijo, pred tem z oglasi v časopisih, oglasnimi panoji in drugimi komunikacijskimi kanali. Z uvedbo družabnih omrežij pa je marketing začel uporabljati tudi ta, ki še vedno obstaja relativno nov pojem v marketingu. Osnovna tema diplomskega projekta je marketinško komuniciranje, zato diplomski projekt razloži njegov pomen, razišče namene in vrste komunikacijskih kanalov, nato pa se osredotoča na družabna omrežja, njihov pomen, vpliv na družbo in njihovo vedenje, vrste družabnih omrežij in razišče napoved uporabe v prihodnje. Celotni diplomski projekt je podkrepljen s projektom creUNI, ki je del projekta Po kreativni poti do znanja 2017 in praktično prikazuje uporabo družabnega omrežja Facebook za marketinške namene.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, družbeno omrežje, Facebook, blagovna znamka.
Objavljeno: 27.11.2018; Ogledov: 342; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (724,35 KB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici