| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
INOVATIVNA DRUŽBENA ODGOVORNOST PODJETJA KOT INOVATIVEN ODGOVOR NA DRUŽBENO PROBLEMATIKO IN PRIČAKOVANJA DRUŽBE
Nina Mauhler, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Dolgoročen, širše zasnovan in primerno celovit pristop podjetja k poslovanju, vključno z družbeno problematiko, doslej ni bil dovolj običajna praksa, da ne bi nastali sedanji družbeno-ekonomski problemi, zato je nujno potrebna inovacija družbeno-ekonomske prakse, imenovana družbena odgovornost. Le-ta preprečuje marsikatere, danes povsem nepotrebne stroške. Stroške stavk, izgube odjemalcev in pridobivanja novih, odporov, vse do terorizma in vojn, obnove zdravja, naravnega okolja ipd. Dosedanja pretirana enostranskost skupaj z individualizmom, torej pretirana samozadostnost in kratkotrajna samozadovoljnost, prinaša vsaj toliko težav, kot prinaša koristi. Razvoj dogodkov, kakršnim smo bili priča zadnjih nekaj desetletij, ne pomeni le koraka nazaj, ampak tudi korak bližje k propadu človeštva, človeških norm, etike, morale, človeka, okolja in našega planeta. Da preprečimo katastrofo, se moramo upreti nadaljnjemu razvoju dogodkov v smeri nadaljevanja izključno neoliberalne teorije. Tradicionalni kazalci uspešnosti poslovanja, ki so jih podjetja uporabljala vse do danes in jih še uporabljajo, v današnjem času ne bi smeli biti edini kazalniki, ki bi opredeljevali, ali je podjetje uspešno ali ne. Idejo in zavest družbeno odgovornega ravnanja je potrebno širiti, razlagati in predstavljati vsak dan, na vsakem koraku, v vseh družbenih situacijah našega življenja. Ljudi je potrebno osveščati in družbeno odgovorno ravnanje vplivnih predstaviti kot edino, za vse nas sprejemljivo alternativo. To bi pomenilo revolucionarno novost, inovacijo v naši prevzgoji, v vzgoji, izobraževanju odrasle populacije in generacij, ki odraščajo. Še več, pomenilo bi primerno celovito, družbeno (odgovorno) inovacijo družbe, nas samih. Inovacije, če so samo tehnično-tehnološke, namreč nimajo samo ugodnih posledic in ne rešujejo vseh problemov same, ampak so orodje ljudi, odvisne od njihovih vrednot, kulture, etike in norm, izraženih v navadah in interesih. Sedanja kriza je nastala v državah, ki so glede tehnološkega inoviranja na »vrhu sveta«, a so razvile premalo celovitosti in družbene odgovornosti.
Ključne besede: družbeno-ekonomski problemi, inovacija družbeno-ekonomske prakse, družbena odgovornost, pretirana enostranskost, družbeno odgovorno ravnanje, družbeno odgovorno ravnanje vplivnih, primerno celovito, družbeno odgovorna inovacija družbe, inovacija vrednot, kulture, etike in norm, premalo celovitosti in družbene odgovornosti.
Objavljeno: 29.10.2010; Ogledov: 2845; Prenosov: 497
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici