| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
PRAVNA UREDITEV KRAJEVNIH SKUPNOSTI
Sašo Ostrožnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga govori o razvoju krajevnih skupnosti kot ožjih delov občine od njihovih prvih zametkov po narodnoosvobodilni vojni, do njihove formalne uvedbe z ustavo leta 1963 in do sedanje pravne ureditve. Z osamosvojitvijo Republike Slovenje je prišlo do uvedbe lokalne samouprave. Po Zakonu o lokalni samoupravi, je občina postala temeljna samoupravna lokalna skupnost. Pravica občine je, da na svojem območju ustanovi ožje dele občine, kot so krajevne, vaške in četrtne skupnosti. Ali bo občina ustanovila ožje dele občine je povsem odvisno od nje same. Pred osamosvojitvijo Republike Slovenije je bil položaj krajevnih skupnosti drugačen. Tako imenovane komune so opravljale državne naloge na lokalni ravni, krajevne skupnosti pa so opravljale naloge lokalnega pomena, ki so služile zadovoljevanju potreb in interesov lokalnega prebivalstva. Posebej je prikazana problematika krajevnih skupnosti v zvezi s priznavanjem pravne osebnosti, katera je podkrepljena z dvema analizama sodnih odločb, in sicer z eno sodno odločbo Vrhovnega sodišča Republike Slovenije in z eno ustavno odločbo Ustavnega sodišča Republike Slovenije. V nadaljevanju diplomske naloge je prikazana pravna ureditev krajevnih skupnosti v Občini Zagorje ob Savi. Podrobneje so predstavljene njihove naloge, organizacija in način financiranja. Poleg tega je prikazan dejanski primer razpada krajevne skupnosti Senožeti-Tirna v krajevno skupnost Šentlambert in krajevno skupnost Tirna.
Ključne besede: Krajevna skupnost, Pravna subjektiviteta krajevne skupnosti, Pravni status, Samoupravni družbeni odnosi, Ožji deli občine, Lokalna samouprava, Občina
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 3341; Prenosov: 429
.pdf Celotno besedilo (337,43 KB)

4.
5.
SOCIOLOŠKA ANALIZA PLESNEGA PARTNERSTVA V SALSI
Dolora Mulec, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Sociološka analiza plesnega partnerstva v salsi je salsa raziskana kot vrsta družabnega plesa, ki je razširjen po vsem svetu zlasti zaradi lastnosti, ki jih vsebuje. Hkrati je mogoče izvesti opis značilnosti posameznikov in družbe, v kateri delujejo. Naš namen je bil raziskati in primerjati tendence v družabnih in tekmovalnih plesih, zgodovino plesnega partnerstva pri salsi po svetu in v Sloveniji, globalni svet in sodobnost plesa ter vlogo spolov in družabnosti pri družabnem plesu. Uporabili smo opisno in primerjalno metodo, ki smo ju dopolnili z nestrukturiranimi intervjuji in analizo dokumentov. Rezultati omogočajo boljše razumevanje salse kot družabnega in kot tekmovalnega plesa. Vse te značilnosti salse so vsebovane na družabno-socialnem plesnem podiju. Osredotočili smo se na medosebne odnose pri salsi, ki smo jih pojasnili z vidika družbenih spolov postmodernega časa. Salso lahko zaradi njenega ohranjanja lastne kulture opišemo kot zaviralni mehanizem vdora sodobnosti v medosebne odnose v moderne družbe. Pri analizi smo se ves čas vračali v zgodovino omenjenih tendenc, saj nam je to omogočilo lažje razumevanje razsežnosti »latinos« kulture in njenega še danes delujočega vpliva na množice plesalcev, ki jih lahko preučujemo ali kot lokalne skupnosti ali kot subkulture.
Ključne besede: salsa, družabni ples, družbeni odnosi
Objavljeno: 09.03.2015; Ogledov: 561; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (880,72 KB)

6.
Uporabniška vsebina kot orodje marketinških odnosov z javnostmi na spletu
Jakob Šuster, 2019, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga preučuje uporabniško vsebino na YouTube-u z vidika marketinških odnosov z javnostmi. Ugotovili smo, da video blog ali vlog, kot izrazit primer te vsebine, omogoča blagovnim znamkam in podjetjem številne priložnosti za oblikovanje mnenj njihovih ciljnih skupin. Izjemna gledanost in priljubljenost ustvarjalcev vlogov, t.i. vlogerjev, predstavljata njihovo izhodišče moči vplivanja. Plasiranje taktično usmerjenih sporočil skozi vloge je tako postalo del vsake gledalčeve izkušnje na YouTube-u, kar smo dokazali z analizo umeščanja izdelkov. Hkrati nas je zanimalo, ali obstaja podobnost v načinu ustvarjanja tovrstne vsebine in umeščanja izdelkov pri različnih vlogerjih. Odgovore in spoznanja na to smo našli v široki paleti preučenih sorodnih študij, ki smo jih povezali v splošen komunikacijski model vlogerja. Gre tudi za najpomembnejši rezultat našega raziskovanja, saj predstavlja osnovo za analizo vsakega vlogerja.
Ključne besede: družbeni mediji, marketinški odnosi z javnostmi, marketing, uporabniška vsebina, user-generated-content, YouTube, vlog, vloger, umeščanje izdelkov
Objavljeno: 21.11.2019; Ogledov: 31; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (4,72 MB)

Iskanje izvedeno v 0.43 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici