| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 59
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjalna analiza objav vplivnežev in tradicionalnih medijev o vojni v Ukrajini
Jurica Balenta, 2024, diplomsko delo

Opis: Glavna tema našega dela sta analiza in primerjava profilov vplivnežev in tradicionalnih medijskih podjetij na družbenih omrežjih s poudarkom na ukrajinski vojni. Profili so analizirani in primerjani tako, da so bili zbrani in primerjani podatki o številu sledilcev, številu interakcij in količini vsebine, ki je na voljo na vsakem od profilov, medtem ko je bilo z vsakega profila vzeto tudi nekaj vsebine in je bila nekoliko podrobneje analizirana. Namen je bil odgovoriti na zastavljena vprašanja glede razlik med profili vplivnežev in tradicionalnih medijev ter vsebino, ki jo nalagajo.
Ključne besede: ukrajinska vojna, družbeni mediji, vplivneži
Objavljeno v DKUM: 01.07.2024; Ogledov: 108; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (3,34 MB)

2.
Digitalna pismenost kot motivacija v boju proti zavajajočim informacijam
Katarina Šuster, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi obravnavamo pojav in pomembno vlogo digitalne pismenosti v razvijajočem okolju digitalnih medijev. Osredotočamo se na digitalno pismenost kot veščino posameznika za navigiranje družbenih medijev in njeno vlogo pri zaznavanju zavajajočih informacij in boju proti njihovemu širjenju. V prvem delu skozi teorijo opredelimo glavne koncepte, kot so digitalni mediji, digitalna pismenost in zaznavanje zavajajočih informacij. V drugem delu pa izvedemo raziskavo vpliva socialno-demografskih in socialno-ekonomskih dejavnikov na stopnjo digitalne pismenosti posameznika, ter nadalje, kako le-te vplivajo na zaznavanje zavajajočih informacij na družbenih medijih.
Ključne besede: digitalna pismenost, digitalni mediji, zavajajoče informacije, družbeni mediji, TikTok
Objavljeno v DKUM: 03.06.2024; Ogledov: 79; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (3,23 MB)

3.
Sistematična analiza decentraliziranih družbenih medijev
2024

Opis: Monografija z naslovom »Sistematična analiza decentraliziranih družbenih medijev« naslavlja prepoznano raziskovalno vrzel preučevanja decentraliziranih družbenih medijev. Pri tem je posebni poudarek na konceptualnem vidiku, ki omogoča prepoznavanje logične zasnove, arhitekturnih značilnosti, potencialov in specifik družbenega medija ter primerjavo s centraliziranimi sorodnimi rešitvami. Predstavlja zbirko medsebojno primerljivih poglavij, ki opisno in analitično preučujejo najvidnejše predstavnike pokrajine decentraliziranih družbenih medijev v letu 2024. Poglavja so rezultat projektne naloge študentov Univerze v Mariboru, Fakultete za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, ki so v okviru predmeta »Arhitektura družbenih medijev« sistematično in mentorirano preučevali izbrane decentralizirane družbene medije.
Ključne besede: Analiza decentraliziranih družbenih medijev, družbeni mediji, Fediverse, zasnova decentraliziranih družbenih medijev​, študenti
Objavljeno v DKUM: 13.05.2024; Ogledov: 219; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (12,11 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Uresničevanje ciljev pouka književnosti v svetu družbenih omrežij
Maja Kerneža, 2023, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: V šolski prostor v zadnjih letih vedno hitreje prodira sodobna tehnologija. Učna okolja se spreminjajo v inovativna učna okolja, ki v izobraževanje vnašajo nove možnosti in priložnosti. Ena od teh je tudi uporaba družbenih omrežij pri pouku, ki se kažejo kot uspešna pri razvijanju kognitivnih spretnosti učencev, sodelovalnega okolja in podobno, nekaj študij pa je predmetno bolj specifičnih. Na podlagi poročil učiteljev, znanstvenikov, lastnih izkušenj in idej v prispevku podajamo predloge za uporabo družbenih omrežij pri pouku književnosti. Na podlagi pregleda literature zaključujemo, da je vključevanje družbenih omrežij v pouk književnosti smiselno, a le če učitelj dejavnosti načrtuje v skladu z digitalno pismenostjo učencev, upošteva njihova zanimanja in pri načrtovanju dejavnosti zagotovi varovanje zasebnosti in splošne spletne varnosti.
Ključne besede: družbena omrežja, družbeni mediji, inovativna učna okolja, književnost, pouk književnosti
Objavljeno v DKUM: 25.03.2024; Ogledov: 235; Prenosov: 9
URL Povezava na celotno besedilo

5.
Osebni digitalni marketing na primeru mikro podjetja za prodajo avtomobilov
Tamara Zebec, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt prikazuje osebni pristop v družbenih medijih v prodajnem procesu. V teoretičnem delu se osredotočamo na digitalni marketing ter na to, kako ga uspešno uvesti in izvajati. V okviru tega predstavim strategije digitalnega marketinga, kako jih zastaviti in kako formulirati. Družbeni mediji kot del digitalnega marketinga so predstavljeni v nadaljevanju. V praktičnem delu analiziram digitalne in družbene medije na primeru mikro podjetja Avto Profi d. o. o., in sicer marketinški proces in prisotnost družbenih medijev. Družbeni mediji imajo pomembno vlogo v digitalnem marketingu, medtem ko ostaja poudarek na razlikovanju med poslovnimi in privatnimi družbenimi omrežji zaposlenih. Ugotovitve raziskave lahko vplivajo na razvoj procesa digitalnega marketinga v mikro podjetjih in na pomen zasebnosti zaposlenih.
Ključne besede: družbeni mediji, digitalni marketing, Avto Profi d. o. o.
Objavljeno v DKUM: 15.01.2024; Ogledov: 412; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (952,80 KB)

6.
Vsebinske strategije in vsebinski marketing na družbenih medijih : diplomsko delo
Andraž Kovačec, 2023, diplomsko delo

Opis: Vsebinska strategija je ključni proces za ustvarjanje prilagojene vsebine, ki zadovoljuje potrebe uporabnikov in poslovne zahteve ter omogoča načrtovanje in upravljanje vsebine na spletnih mestih. To vključuje celoten življenjski cikel vsebine, vključno s tehnično vsebino, za usklajevanje s cilji organizacije. V strategijah, kot je vsebinski marketing, je poudarjen tudi pomen vključevanja strank in uporaba pripovedovanja zgodb na družbenih medijih za vplivanje na čustva, percepcijo in nakupno vedenje potrošnikov. V empiričnem delu smo na podlagi analize vsebin za marketing e-izobraževanj (za slovenski in svetovni trg) in analize spletne ankete ugotovili najpomembnejše dejavnike panoge za potencialni uspeh podjetij.
Ključne besede: vsebinske strategije, vsebinski marketing, družbeni mediji, blagovna znamka, pripovedovanje zgodb
Objavljeno v DKUM: 03.11.2023; Ogledov: 609; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (4,15 MB)

7.
Preobremenjenost z novicami na družbenih medijih in njene posledice : magistrsko delo
Teja Voglar, 2023, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo obravnavali preobremenjenost z novicami, deljenimi na družbenem mediju Facebook. Preučevali smo koncepte izogibanje novic, percepcijo “novice me bodo našle” in zaupanje v novice. V izvedeni raziskavi je sodelovalo 71 udeležencev. Rezultati raziskave so pokazali, da preobremenjenost s kognitivno obdelavo novic statistično pomembno napove izogibanje novicam in pasivno spremljanje novic, ne napove pa zaupanja v novice, za katero smo ugotovili, da sicer statistično pomembno napove izogibanje novicam. Ker na slovenskem območju na to temo ni bilo narejene nobene raziskave, lahko naša pomembno prispeva k razumevanju preobremenjenosti z novicami in njenimi posledicami, kar lahko ima velik vpliv na načine, kako mediji delijo novice na družbenih medijih.
Ključne besede: družbeni mediji, preobremenjenost z novicami, izogibanje novicam, percepcija ”novice me bodo našle”, zaupanje v novice
Objavljeno v DKUM: 12.10.2023; Ogledov: 414; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

8.
Komunikacijski načrt kot del strateške komunikacije: Primer za projekt ECO-CIRCLE : diplomsko delo
Sara Zavernik, 2023, diplomsko delo

Opis: Komunikacija predstavlja temelj projekta, njegov uspeh pa je neposredno odvisen od njene uspešnosti in učinkovitosti. S strateškim načrtovanjem komunikacije zagotovimo razumevanje, preprečimo ovire, omogočimo učinkovito izvedbo in povečamo ugled projekta. Na uspeh dodatno vplivajo medkulturne interakcije, ki zaradi kulturnih razlik povečujejo zapletenost komunikacije. Namen diplomskega dela je bil izdelati komunikacijski načrt za mednarodni mladinski projekt ECO-CIRCLE s preučitvijo poslovne komunikacije v kontekstu projektov, izvedbe komunikacijskih načrtov in vplivov medkulturne komunikacije. Za podkrepitev načrta smo izvedli anketo, kjer smo raziskali mnenje ciljne skupine o načinih promocije projekta. Ugotovili smo, da mladi za spremljanje promocijskih sporočil najbolj uporabljajo družbeni omrežji Instagram in YouTube, preferirajo krajše oblike komunikacije, informativne in lahkotne vsebine ter neformalen ton komuniciranja, objave pa bodo najuspešnejše, če jih objavimo od 1-krat do 4-krat tedensko ob večernih urah.
Ključne besede: komunikacijski načrt, poslovno komuniciranje, projekt, medkulturno komuniciranje, družbeni mediji
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 508; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

9.
Orodja za analitiko družbenih medijev : diplomsko delo
Sara Tratnjek, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljeni družbeni mediji ter orodja, ki se uporabljajo za analitiko samih družbenih medijev. Spremljanje analitike je ključnega pomena, saj s tem dobimo vpogled v več ključnih dejavnikov, ki pomagajo zagotoviti poslovni uspeh. Preko pridobljenih podatkov lahko lažje razumemo določene ciljne skupine in njeno delovanje na družbenih medijih, hkrati pa s prilaganjem vsebine in drugih dejavnikov zagotovimo večji uspeh pri doseganju zadanih ciljev. Z analizo, ki smo jo izvedli, je bilo ugotovljeno katere podatke lahko z določenimi orodji merimo in na kakšen način lahko do teh podatkov dostopamo.
Ključne besede: družbeni mediji, orodja, analitika
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 266; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

10.
Analitični pogled na najvidnejše družbene medije v letu 2023
2023

Opis: Monografija z naslovom »Analitični pogled na najvidnejše družbene medije v letu 2023« naslavlja prepoznano raziskovalno vrzel preučevanja zasnove družbenih medijev. Pri tem je posebni poudarek na konceptualnem vidiku, ki omogoča prepoznavanje logične zasnove, arhitekturnih značilnosti, potencialov in specifik družbenega medija ter primerjavo s konkurenčnimi rešitvami. Predstavlja zbirko medsebojno primerljivih poglavij, ki opisno in analitično preučujejo najvidnejše predstavnike pokrajine družbenih medijev v letu 2023. Poglavja so rezultat projektne naloge študentov Univerze v Mariboru, Fakultete za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, ki so v okviru predmeta »Arhitektura interaktivnih medijskih vsebin« sistematično in mentorirano preučevali izbrane družbene medije.
Ključne besede: analiza družbenih medijev, družbeni mediji, pokrajina družbenih medijev, zasnova družbenih medijev, mediji
Objavljeno v DKUM: 13.07.2023; Ogledov: 547; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (10,55 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 8.76 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici