| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 65
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
Vizualna komunikacija na Instagramu : primer Slovenske turistične organizacije in izbranih slovenskih destinacij
Luka Stanić, 2024, magistrsko delo

Opis: Instagram je postal eno glavnih promocijskih orodij. Destinacija se mora zavedati trendov in promocijskih vsebin, ki so predstavljene na Instagramu, da lahko konkurira na visoko konkurenčnem trgu. Za uspešno promocijo destinacije je treba razumeti, kako destinacijo promovirati, in kar je še bolj pomembno, vedeti, katere vsebine promovirati. Vsebina promocije mora temeljiti na preferencah uporabnikov, torej občinstva. Da bi ugotovili, kaj promovirati, še več, kakšne so preference občinstva, smo naredili tematsko analizo Instagram objav STO in izbranih slovenskih destinacij ter izvedli kvantitativno raziskavo, katere namen je bil pridobiti preference anketirancev glede določenih pojavov. Prišli smo do spoznanja, da se na Instagramu najbolj promovirajo naravni elementi, da sta na fotografijah najbolj zastopani naravni barvi modra in zelena ter da so predmeti na fotografijah največkrat povezani z naravo. Ugotovili smo tudi, da anketiranci dajejo prednost naravni dediščini pred kulturno dediščino, imajo višjo stopnjo naklonjenosti fotografijam s prevladujočimi naravnimi barvami (modro in zeleno) kot fotografijam z drugimi prevladujočimi barvami, dajejo prednost fotografijam iz uradnih virov v primerjavi s fotografijami iz neuradnih virov (UGC) in da imajo raje fotografije pokrajin, kjer ni ljudi. Na podlagi ugotovitev smo izdelali model za uspešno objavo fotografij na Instagramu, ki služi kot vodilo destinacijam in turističnim deležnikom.
Ključne besede: vizualno komuniciranje, identiteta destinacije, turizem, družbeni mediji, odnosi z javnostmi.
Objavljeno v DKUM: 26.03.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (12,18 MB)

2.
Digitalni marketing kulturno-turistične institucije s poudarkom na podkastih: primer Slovenske filharmonije
Tea Gorič, 2024, magistrsko delo

Opis: Naloga obravnava upadanje števila obiskovalcev koncertov klasične glasbe, kar je problem, s katerim se soočajo simfonični orkestri po vsem svetu, vključno s Slovensko filharmonijo (SF). Problem je še posebej izrazit med mlajšimi generacijami, saj večina obiskovalcev koncertov spada v starejšo starostno skupino. Glavni izziv je, kako privabiti nove segmente obiskovalcev, zlasti mlajše, in obrniti dolgotrajni trend upadanja števila abonentov. Namen je razviti priporočila za povečanje obiskanosti koncertov SF. Naloga vključuje analizo trenutne situacije, iskanje vzrokov za upadanje števila abonentov ter raziskovanje interesov in potreb mladih glede obiska koncertov klasične glasbe. Cilj je identificirati učinkovite marketinške, izobraževalne in programske strategije, zlasti tiste, povezane z digitalnim marketingom in podkasti, ki bi SF omogočile privabljanje mlajšega občinstva. V nalogi smo uporabili različne raziskovalne metode, vključno s kompilacijo literature, deskripcijo, klasifikacijo, analizo podatkov z družbenih omrežij, komparativno analizo pojavnosti na družbenih omrežjih izbranih mednarodnih orkestrov in sintezo teoretičnih spoznanj s praktičnimi ugotovitvami, pri čemer je bila glavna pozornost namenjena analizi digitalnega marketinga SF in vplivu uvedbe podkasta na obiskanost koncertov. Cilj je podati celovit vpogled v trenutno stanje in predlagati izboljšave, ki bi SF pomagale privabiti mlajše obiskovalce in turiste ter povečati obiskanost koncertov.
Ključne besede: kulturni turizem, marketing v kulturi, digitalni marketing, vsebinski marketing, družbeni mediji, kratki videoposnetki, podkast
Objavljeno v DKUM: 12.03.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (4,80 MB)

3.
Pomen družbenih medijev v športnem marketingu : diplomsko delo
Žiga Jakomini, 2024, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo je teoretična in empirična raziskava o pomenu družbenih medijev na področju športnega marketinga. V delu smo z analizo relevantne teorije predstavili marketing, športni marketing, marketing prek družbenih medijev, pomen družbenih medijev v športnem marketingu in marketing z uporabo znanih osebnosti. V empiričnem delu smo z namenom podrobnega razumevanja problematike izvedli anketo med širšo slovensko javnostjo. Pridobili smo informacije o navadah zajemanja in odzivnosti posameznikov v zvezi s športnim marketingom prek družbenih medijev ter o vplivu družbenih medijev na nakupno namero, kar zadeva športne izdelke. Pridobili smo tudi podatke o tem, kakšne so razlike na področju športnega marketinga med marketingom prek tradicionalnih in družbenih medijev. Raziskali smo tudi, kakšni tipi vsebin, objavljenih prek družbenih medijev, so pri športnem marketingu najbolj všeč posameznikom, in kakšen učinek ima uporaba znanih osebnosti ali športnikov v objavah na družbenih medijih na posameznike. Izvedli smo analizo objav na družbenih medijih po modelu AIDA, s katero smo pridobili informacije o tem, kako Nike, eno izmed največjih svetovnih podjetij, ki se ukvarja s športnim marketingom na družbenih medijih, opravlja učinkovit športni marketing na svojih družbenih medijih.
Ključne besede: Športni marketing, družbeni mediji, marketing prek družbenih medijev, marketing z uporabo znanih osebnosti.
Objavljeno v DKUM: 03.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (11,30 MB)

4.
Vpliv dejavnikov na zaznavanje globokih ponaredkov na družbenih medijih : diplomsko delo
Kai Ličina, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo raziskuje vpliv dejavnikov na pravilnost ločevanja globokih ponaredkov od pristnih video posnetkov na družbenih medijih. Delo obravnava ključne koncepte, povezane z družbenimi mediji in širjenjem lažnih informacij, pri čemer poseben poudarek namenja tehnologiji globokih ponaredkov, ki omogoča ustvarjanje realističnih lažnih vsebin. Empirični del raziskave vključuje analizo vpliva uporabe družbenih medijev, vrste videoposnetkov, izobrazbe in predhodnega znanja o manipulaciji medijskih vsebin. Rezultati kažejo, da večina teh dejavnikov nima statistično pomembnega vpliva na pravilnost ločevanja globokih ponaredkov od pristnih video posnetkov, z izjemo Facebooka, in samozavesti pri prepoznavanju globokih ponaredkov, kjer smo pri zabavnih videoposnetkih zaznali statistično značilen vpliv. Rezultati te študije lahko služijo kot osnova za nadaljnje raziskave o zaznavi ponarejenih posnetkov med uporabniki družbenih medijev.
Ključne besede: globoki ponaredki, družbeni mediji, zaznavanje
Objavljeno v DKUM: 03.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (2,96 MB)

5.
Digitalna pismenost mladih in njihove navade uporabe družbenih medijev : diplomsko delo
Kristijan Bunevski, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo raziskuje preplet med digitalno pismenostjo in navadami mladih pri uporabi družbenih medijev. S pomočjo pridobljenih anketnih podatkov in analize diplomsko delo zagotavlja vpogled v vedenje mladih v digitalnem okolju in prispeva h globljemu razumevanju vloge digitalne pismenosti pri oblikovanju interakcij mladih posameznikov na platformah družbenih medijev. Namen je bil odgovoriti na zastavljena vprašanja glede merjenja stopnje digitalne pismenosti med mladimi, kako pogosto mladi uporabljajo določene platforme družbenih medijev, katere vrste vsebin spremljajo in katere od teh platform ocenjujejo kot najbolj zaupanja vredne.
Ključne besede: digitalna pismenost, družbeni mediji, navade mladih
Objavljeno v DKUM: 19.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (3,41 MB)

6.
Tradicionalni in družbeni mediji v času pandemije Covida
Aja Jesenik, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je teoretična in empirična raziskava o tradicionalnih in družbenih medijih v času pandemije covid. Diplomsko delo predstavlja vpliv pandemije covid na delovanje tradicionalnih in družbenih medijev. Teoretični del temelji na predstavitvi razumevanja družbenih in tradicionalnih medijev, virusa in pandemije covid. Pričakovano je bilo, da je pandemija covid močno vplivala na način delovanja medijev, zato je bilo raziskano, kako so se morali mediji prilagoditi, da so lahko ostali na trgu. Predstavljene so spremembe, ki so jih morebiti uvedli, če so jih uvedli. V praktičnem delu je predstavljen intervju s petimi predstavniki slovenskih medijskih hiš. Ugotovljeno je bilo, da so se medijske hiše prilagodile glede na pogoje, ki jih je uvedla Vlada Republike Slovenije. Po zaključeni pandemiji se je delovanje medijev vrnilo v prvotno stanje. Mediji se prilagajajo in razvijajo glede na trg. Pandemija covid ni imela tako velikega vpliva na medije, kot je bilo predvidevano, je pa pripomogla k hitrejšemu razvoju medijev.
Ključne besede: tradicionalni mediji, družbeni mediji, pandemija covid, vpliv pandemije, spremembe
Objavljeno v DKUM: 08.08.2024; Ogledov: 196; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (2,12 MB)

7.
Primerjalna analiza objav vplivnežev in tradicionalnih medijev o vojni v Ukrajini : diplomsko delo
Jurica Balenta, 2024, diplomsko delo

Opis: Glavna tema našega dela sta analiza in primerjava profilov vplivnežev in tradicionalnih medijskih podjetij na družbenih omrežjih s poudarkom na ukrajinski vojni. Profili so analizirani in primerjani tako, da so bili zbrani in primerjani podatki o številu sledilcev, številu interakcij in količini vsebine, ki je na voljo na vsakem od profilov, medtem ko je bilo z vsakega profila vzeto tudi nekaj vsebine in je bila nekoliko podrobneje analizirana. Namen je bil odgovoriti na zastavljena vprašanja glede razlik med profili vplivnežev in tradicionalnih medijev ter vsebino, ki jo nalagajo.
Ključne besede: ukrajinska vojna, družbeni mediji, vplivneži
Objavljeno v DKUM: 01.07.2024; Ogledov: 253; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (3,34 MB)

8.
Digitalna pismenost kot motivacija v boju proti zavajajočim informacijam : diplomsko delo
Katarina Šuster, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi obravnavamo pojav in pomembno vlogo digitalne pismenosti v razvijajočem okolju digitalnih medijev. Osredotočamo se na digitalno pismenost kot veščino posameznika za navigiranje družbenih medijev in njeno vlogo pri zaznavanju zavajajočih informacij in boju proti njihovemu širjenju. V prvem delu skozi teorijo opredelimo glavne koncepte, kot so digitalni mediji, digitalna pismenost in zaznavanje zavajajočih informacij. V drugem delu pa izvedemo raziskavo vpliva socialno-demografskih in socialno-ekonomskih dejavnikov na stopnjo digitalne pismenosti posameznika, ter nadalje, kako le-te vplivajo na zaznavanje zavajajočih informacij na družbenih medijih.
Ključne besede: digitalna pismenost, digitalni mediji, zavajajoče informacije, družbeni mediji, TikTok
Objavljeno v DKUM: 03.06.2024; Ogledov: 127; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (3,23 MB)

9.
Sistematična analiza decentraliziranih družbenih medijev
2024

Opis: Monografija z naslovom »Sistematična analiza decentraliziranih družbenih medijev« naslavlja prepoznano raziskovalno vrzel preučevanja decentraliziranih družbenih medijev. Pri tem je posebni poudarek na konceptualnem vidiku, ki omogoča prepoznavanje logične zasnove, arhitekturnih značilnosti, potencialov in specifik družbenega medija ter primerjavo s centraliziranimi sorodnimi rešitvami. Predstavlja zbirko medsebojno primerljivih poglavij, ki opisno in analitično preučujejo najvidnejše predstavnike pokrajine decentraliziranih družbenih medijev v letu 2024. Poglavja so rezultat projektne naloge študentov Univerze v Mariboru, Fakultete za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, ki so v okviru predmeta »Arhitektura družbenih medijev« sistematično in mentorirano preučevali izbrane decentralizirane družbene medije.
Ključne besede: Analiza decentraliziranih družbenih medijev, družbeni mediji, Fediverse, zasnova decentraliziranih družbenih medijev​, študenti
Objavljeno v DKUM: 13.05.2024; Ogledov: 291; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (12,11 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Uresničevanje ciljev pouka književnosti v svetu družbenih omrežij
Maja Kerneža, 2023, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: V šolski prostor v zadnjih letih vedno hitreje prodira sodobna tehnologija. Učna okolja se spreminjajo v inovativna učna okolja, ki v izobraževanje vnašajo nove možnosti in priložnosti. Ena od teh je tudi uporaba družbenih omrežij pri pouku, ki se kažejo kot uspešna pri razvijanju kognitivnih spretnosti učencev, sodelovalnega okolja in podobno, nekaj študij pa je predmetno bolj specifičnih. Na podlagi poročil učiteljev, znanstvenikov, lastnih izkušenj in idej v prispevku podajamo predloge za uporabo družbenih omrežij pri pouku književnosti. Na podlagi pregleda literature zaključujemo, da je vključevanje družbenih omrežij v pouk književnosti smiselno, a le če učitelj dejavnosti načrtuje v skladu z digitalno pismenostjo učencev, upošteva njihova zanimanja in pri načrtovanju dejavnosti zagotovi varovanje zasebnosti in splošne spletne varnosti.
Ključne besede: družbena omrežja, družbeni mediji, inovativna učna okolja, književnost, pouk književnosti
Objavljeno v DKUM: 25.03.2024; Ogledov: 295; Prenosov: 13
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici