| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 41
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovni načrt podjetja Partner M&L
Simona Kupec, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo izdelali predlog poslovnega načrta za novoustanovljno podjetje Partner M&L. Podjetje se bo ukvarjalo s storitvijo upravljanja družbenih omrežij za druge poslovne subjekte B2B in poslovnim svetovanjem. Upravljanje družbenih medijev je postopek ustvarjanja, objavljanja, promocije in kreiranja vsebin na kanalih družbenih medijev, kot sta Facebook in Instagram. V diplomskem delu smo preučili strokovno literaturo s področja podjetništva, družbenih omrežij in povratne logistike. Ugotovili smo, da so spremembe v poslovnem svetu stalnica. Bistveni vpliv na poslovno okolje je imel razvoj interneta in s tem razvoj družabnih omrežij. Družabna omrežja pa so prinesla spremembe v marketingu, načinu komuniciranja in skrbi za stranke. Prisotnost na družbenih omrežjih je danes nujna. Izdelali smo anketni vprašalnik in izvedli raziskavo s katerimi izzivi se podjetja srečujejo pri upravljanju družbenih profilov. Izsledki raziskave kažejo, da veliko podjetij nima ne znanja ne časa za upravljanje le-teh. 57 % vprašanih bi za upravljanje zato najelo zunanjega izvajalca. Na vprašanje ali imajo težave z vračili, pa je 45 % vprašanjih odgovorilo pritrdilno. Dobro obvladovanje logističnih procesov je nujno za uspešnost vsake fizične in spletne prodaje, pomeni pa tudi nižje stroške za ravnanje z izdelki za stranke ter zanesljivost, prožnost in hitrost oskrbe. Namen diplomskega dela je, da skozi celotno strukturo poslovnega načrta obdelamo vse elemente poslovnega načrta ter ugotovimo ali je poslovna ideja trženja produktov za druge poslovne subjekte z uporabo prodajnega kanala družbenih omrežij smotrna. Ugotovili smo, da je poslovni model, ki ga razvijamo zaželen in predvideva uspešno realizacijo ciljev.
Ključne besede: poslovni načrt, družbeni mediji, upravljanje družbenih medijev, Facebook, Instagram, povratna logistika
Objavljeno: 30.11.2021; Ogledov: 20; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (968,89 KB)

2.
Zaznavanje verodostojnosti informacij družbenih medijev med slovenskimi mladostniki
Lina Dvoršak, 2021, magistrsko delo

Opis: Vedno zgodnejša uporaba družbenih omrežij in poplava nepreverjenih informacij iz različnih kanalov pripelje do pomanjkanja orodij za ocenjevanje prejetih informacij. Še posebej ranljiva kategorija so mladostniki, saj se psihološki procesi pri njih odvijajo drugače. Bolj zaupajo vrstnikom in pomembna jim je družbena potrditev. Raziskovali smo, ali prisotnost hiperpovezave in pokroviteljstva ter družbena potrditev vplivajo na zaznavanje verodostojnosti informacij v objavah na družbenem omrežju Facebook. Med zadnjo triado mariborskih osnovnošolcev smo izvedli anketni vprašalnik in prejeli 176 odgovorov, izmed katerih smo upoštevali le uporabnike Facebooka (n = 52). Ugotavljamo, da je družbeno omrežje Facebook veliko manj uporabljano, kot smo pričakovali. Podatek sledi svetovnim trendom upadanja uporabe tega družbenega omrežja med mladostniki. Ugotovili smo, da prisotnost hiperpovezave in družbene potrditve pozitivno vpliva na verodostojnost sporočila objave, medtem ko pokroviteljstva nanjo ne vplivajo. Rezultati so pomembni predvsem za starše, učitelje in druge akterje v izobraževanju mladostnikov. Izjemno pomembno je poznavanje dejavnikov, ki vplivajo na zaznavo verodostojnosti informacij med mladostniki, da so jih zmožni sami prepoznati in primerno reagirati.
Ključne besede: zaznavanje verodostojnosti, verodostojnost informacij, družbeni mediji, Facebook, mladostniki
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 58; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

3.
Spletno oglaševanje na družbenih medijih kot instrument mednarodnega trženjskega komuniciranja
Maša Petrič, 2021, diplomsko delo

Opis: Oglaševanje postaja del našega vsakdana. Karkoli počnemo, se bomo nekje srečali z oglasi. Najbolj učinkovito in priljubljeno je postalo oglaševanje na družbenih medijih. Lahko bi rekli, da je že vsako podjetje prisotno na družbenih medijih oziroma na njih oglašuje. V teoretičnem delu diplomskega projekta smo predstavili mednarodno trženjsko komuniciranje, komunikacijske medije in kanale ter instrumente trženjskega komunikacijskega spleta. Slednje smo nato povezali s spletnim oglaševanjem in družbenimi mediji. V empiričnem delu smo predstavili spletno oglaševanje dveh slovenskih in dveh tujih podjetij, ki delujejo na mednarodnih trgih in so iz dveh različnih panog. Nato smo opravili primerjalno analizo njihovega oglaševanja na družbenih medijih.
Ključne besede: mednarodno trženjsko komuniciranje, komunikacijski splet, oglaševanje, spletno oglaševanje, družbeni mediji
Objavljeno: 14.10.2021; Ogledov: 118; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

4.
Možnosti vzpostavljanja krizne komunikacije organizacij na socialnih medijih v logistiki
Tadej Gračner, 2021, magistrsko delo/naloga

Opis: Dandanes podjetja poslujejo v okolju, ki predstavlja mnoge nepredvidljive situacije, katere lahko ogrozijo vsakodnevno poslovanje podjetij. K nepredvidljivim situacijam pa lahko zadnja leta štejemo tudi razna dogajanja na družbenih omrežjih, kjer ospredje predstavljajo uporabniki družbenih medijev. Zaradi omogočene svobode govora, hitre možnosti interakcije med uporabniki ter omogočenega hitrega širjenja informacij med uporabniki, družbeni mediji predstavljajo možnost hitrega sporočanja kriznih sporočil, vzpostavitev dvosmerne komunikacije med podjetjem in uporabniki ter dodaten dejavnik, ki pospeši ali podaljša trajanje krize. Krize so neizogiben del poslovanja vsakega podjetja v današnjem času. Zato so podjetja primorana predvidevati krize, se pripraviti na morebiten nastanek ali, če je možno, se jim izogniti. Kljub nevarnostim, ki jih povzroči kriza, krizni časi ponujajo tudi številne priložnosti dokazovanja strokovnosti. Tako teoretični del predstavlja ključne sestavne dele kriz, krizne komunikacije ter družbenih omrežij. V praktičnem delu so predstavljene ključne ugotovitve izbranih vzorcev člankov. Ugotovili smo, da družbeni mediji omogočajo podjetjem cenovno ugodne objave ključnih kriznih informacij, ki hitro potujejo do ciljnih skupin uporabnikov pri obveščanju o potencialnih nevarnostih. Omenjeno pa prinese hitre pozitivne rezultate v primeru uporabe ustrezne vrste družbenih medijev kot posamična izbira ali kot kombinacija različnih vrst družbenih medijev.
Ključne besede: kriza, krizna komunikacija, družbeni mediji, logistika, organizacija – podjetje
Objavljeno: 24.09.2021; Ogledov: 133; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

5.
Pregled sodobnih konceptov na področju družbenih medijev
Albin Dužič, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili pregled sodobnih konceptov na področju družbenih medijev. S pregledom virov in literature smo izbrali 8 sodobnih konceptov, ki so se pojavljali v preteklih treh letih in jih predstavil v 10 priljubljenih družbenih omrežjih. Z metodo analize smo ugotovili, na kakšen način so vključeni v posamezne medije. Rezultate smo predstavili v tabeli.
Ključne besede: sodobni koncepti, družbeni mediji, družbena omrežja, osnovni koncepti, napredni koncepti
Objavljeno: 26.04.2021; Ogledov: 329; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (4,04 MB)

6.
Družbeni mediji
Gregor Polančič, 2015, drugo učno gradivo

Ključne besede: informacijske tehnologije, družbeni mediji
Objavljeno: 05.01.2021; Ogledov: 270; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

7.
Komunikacija spletnih trgovin v kontekstu družbenih medijev
Lucija Skutnik, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo raziskuje komunikacijo spletnih trgovin v kontekstu družbenih medijev. S pomočjo študije primera in delno strukturiranih intervjujev dveh slovenskih spletnih trgovin Malince in Treecelet ugotavljamo, da spletne trgovine z rabo družbenih medijev povečujejo svojo prepoznavnost in ugled ter vzdržujejo komunikacijo. Aktivna komunikacijo skozi različne družbene medije je ključnega pomena za ohranjanje obstoječih in hkrati širjenje kroga novih sledilcev ter posledično pridobivanje potencialnih strank. Aktivna komunikacija vključuje redno objavljanje vsebin na družbenih medijih, pošiljanje e-novic, komunikacijo preko zasebnih sporočil itd.
Ključne besede: družbeni mediji, komunikacijska strategija, spletne trgovine, marketing
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 325; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (682,25 KB)

8.
Poznavanje pasti uporabe družbenih medijev med osnovnošolci v Pomurju
Valentina Sreš, 2019, magistrsko delo

Opis: Družbeni mediji so postali pomemben del današnje družbe, še posebej mlajših generacij med katerimi so tudi osnovnošolski otroci iz Pomurja. Kljub temu, da sta njihov pojav in razvoj doprinesla veliko prednosti, se je potrebno zavedati tudi njihovih pasti, ki lahko močno vplivajo na uporabnike. Pričujoče magistrsko delo tako ugotavlja, kakšno je poznavanje pasti uporabe družbenih medijev med osnovnošolci v Pomurju. Najprej pregledamo literaturo, razjasnimo temeljne pojme in definiramo teoretični okvir. V nadaljevanju predstavimo sorodne študije in njihove ugotovitve ter izpostavimo njihove vrzeli v znanju. S pomočjo teoretičnega dela naloge se tako podrobneje seznanimo s temo raziskovanja in rezultati dosedanjih študij, kar nam pomaga pri načrtovanju raziskovalnega dela. V raziskovalnem delu izvedemo spletno anketo, katere rezultate statistično obdelamo in analiziramo. Ugotovimo, da je poznavanje pasti uporabe družbenih medijev treba obravnavati kot ločene konstrukte, na te pa različno vplivajo številni proučevani dejavniki. S pomočjo rezultatov ugotovimo, da se pomurski osnovnošolci njihovih pasti srednje dobro zavedajo. Pri odgovarjanju na raziskovalna vprašanja se opremo na empirične dokaze. Rezultati, dobljeni s pomočjo te študije, lahko prispevajo k boljšemu razumevanju raziskovane problematike in ustreznemu ozaveščanju, služijo pa lahko tudi nadaljnjim raziskovanjem o uporabi družbenih medijev.
Ključne besede: družbeni mediji, osnovnošolci, Pomurje
Objavljeno: 22.11.2019; Ogledov: 533; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (7,41 MB)

9.
Uporabniška vsebina kot orodje marketinških odnosov z javnostmi na spletu
Jakob Šuster, 2019, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga preučuje uporabniško vsebino na YouTube-u z vidika marketinških odnosov z javnostmi. Ugotovili smo, da video blog ali vlog, kot izrazit primer te vsebine, omogoča blagovnim znamkam in podjetjem številne priložnosti za oblikovanje mnenj njihovih ciljnih skupin. Izjemna gledanost in priljubljenost ustvarjalcev vlogov, t.i. vlogerjev, predstavljata njihovo izhodišče moči vplivanja. Plasiranje taktično usmerjenih sporočil skozi vloge je tako postalo del vsake gledalčeve izkušnje na YouTube-u, kar smo dokazali z analizo umeščanja izdelkov. Hkrati nas je zanimalo, ali obstaja podobnost v načinu ustvarjanja tovrstne vsebine in umeščanja izdelkov pri različnih vlogerjih. Odgovore in spoznanja na to smo našli v široki paleti preučenih sorodnih študij, ki smo jih povezali v splošen komunikacijski model vlogerja. Gre tudi za najpomembnejši rezultat našega raziskovanja, saj predstavlja osnovo za analizo vsakega vlogerja.
Ključne besede: družbeni mediji, marketinški odnosi z javnostmi, marketing, uporabniška vsebina, user-generated-content, YouTube, vlog, vloger, umeščanje izdelkov
Objavljeno: 21.11.2019; Ogledov: 572; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (4,72 MB)

10.
Vpliv digitalnega sveta na prehranjevanje mladih odraslih
Tamás Szukics, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opredeljuje vpliv digitalnega sveta na prehranjevalne navade mladih odraslih. Naloga ima štiri dele. Prvi del vsebuje uvod, opredelitev ciljev in hipoteze. Opredelili smo še metode razkiskovanja. V drugem delu predstavimo koncepte, kot so gastronomija in gastronomski turizem. Ukvarjamo se z najnovejšimi trendi v gastronomskem turizmu in z inovacijami, ki jih uporabljajo v gostinskih lokalih. Tretje poglavje predstavlja generacije mladih odraslih in njihove značilnosti glede prehranjevanja. Predstavimo digitalni svet in njihove ključne elemente za omejene generacije, kot so socialni mediji in delitev fotografij o hrani. Zadnji del naloge sestavlja raziskava in opredelitev njenih rezultatov. Raziskava prikazuje izkušnje mladih s kulinariko in tehnologijo.
Ključne besede: gastronomija, turizem, generacija Y, družbeni mediji, aplikacije, hrana
Objavljeno: 04.04.2019; Ogledov: 656; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici