| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 47
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza in razvoj mednarodne trženjske promocije Gradu Podsreda
Laura Kolar, 2022, diplomsko delo

Opis: Trženjsko komuniciranje predstavlja pomemben del delovanja podjetja, njegov pomen pa se s vplivom sodobnih digitalnih medijev še povečuje. Uporaba sodobnih komunikacijskih medijev ima vrsto prednosti, med drugim tudi lažji doseg ciljne skupine izbranega podjetja; internet namreč omogoča lažji in hitrejši dostop do informacij na stroškovno učinkovitejši način, kar je še posebej pomembno za podjetje. Privabljanje gostov je posebej pomembno za turistične destinacije, saj te s prihodom izključno domačih obiskovalcev enostavno ne bi mogle preživeti. V diplomskem delu se osredotočamo na koncept spletnega trženja na primeru izbrane turistične destinacije. V teoretičnem delu opredeljujemo trženjski splet aktivnosti in komunikacijo tako preko sodobnih kot tudi konvencionalnih medijev. Predstavljamo tudi prednosti spletnega trženja in način, kako učinkovito spletno tržiti produkt ali storitev. V empiričnem delu analiziramo oglaševalske pristope Gradu Podsreda. Primerjamo jih z oglaševalskimi aktivnostmi italijanskega gradu Spessa ter iščemo morebitne možnosti za razvoj. Diplomsko delo zaključujemo z opredelitvijo dodatnih priložnosti za razvoj trženjske promocije Gradu Podsreda na osnovi primerjave z izbranim gradom v Italiji in informacijami na drugih spletnih mestih.
Ključne besede: Trženjsko komuniciranje, spletno trženjsko komuniciranje, spletna stran, družbeni mediji, Kozjanski park, Grad Podsreda.
Objavljeno v DKUM: 28.11.2022; Ogledov: 10; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (2,63 MB)

2.
Spletno oglaševanje na družbenih medijih pri generaciji z v sloveniji
Maja Pučko, 2022, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljeno spletno oglaševanje na družbenih medijih pri generaciji Z v Sloveniji. Osrednji področji sta spletno oglaševanje na družbenih medijih in uporaba družbenih medijev pri generaciji Z za namene spletnega nakupovanja. Namen naloge je bil ugotoviti dejavnike, ki vplivajo na pripadnike generacije Z, da se odločijo za nakup izdelka, oglaševanega na družbenih medijih. Opravili smo raziskavo v obliki anketnega vprašalnika in ugotovili, da jih k nakupu najbolj motivirajo priložnosti ob uporabi družbenih medijev (zmanjšanje stroškov in dostopnost) ter družbeni vpliv, ki so ga deležni s strani vplivnežev ter ljudi, ki so del njihovega ožjega kroga.
Ključne besede: generacija Z, družbeni mediji, spletno oglaševanje, oglaševanje, marketing
Objavljeno v DKUM: 26.10.2022; Ogledov: 71; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

3.
Trendi medijske uporabe med mladimi
Nika Škrilec, 2022, diplomsko delo

Opis: Popularnost digitalnih medijev vedno bolj narašča, zato se veliko ljudi v primerjavi s tradicionalnimi mediji raje oziroma bolj pogosto odloča za digitalne medije. Med mladimi je ta trend še najbolj opazen, saj so mladi s temi mediji odraščali in tudi namenijo veliko časa družbenim omrežjem in spletu. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, kakšni so trendi v uporabi medijev med mladimi. Raziskovali smo, če se mladi v prostem času raje odločajo za tradicionalne ali družbene medije, zakaj te medije uporabljajo, za katera družbena omrežja se mladi najraje odločajo in koliko časa preživijo na teh družbenih omrežjih. V ta namen smo izvedli anketo s pomočjo portala za ankete 1ka. Dobljene rezultate smo statistično obdelali in analizirali. Ugotovili smo, da se mladi za pridobivanje informacij in za prosti čas najbolj pogosto odločajo za družbene medije in splet, najmanj pa za radio in tisk. Ugotovili smo, da so najbolj popularna družbena omrežja med mladimi Instagram, YouTube in Facebook ter da na družbenih omrežjih največ anketirancev dnevno preživi največ 2 uri. Ugotovili smo, da mladi družbena omrežja najbolj pogosto uporabljajo za pogovor s prijatelji, za zabavo in za pridobivanje informacij. Rezultati, pridobljeni s pomočjo te študije, lahko služijo za nadaljnje raziskave o trendih v uporabi medijev med mladimi.
Ključne besede: mediji, družbeni mediji, trendi v rabi medijev
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 72; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (886,09 KB)

4.
Amerikanizacija in njen vpliv na Slovence preko družbenih medijev
Tia Veingerl, 2022, diplomsko delo

Opis: Porast rabe družbenih omrežij občutno vpliva na prevlado tujih kultur skozi proces, imenovan globalizacija. V raziskavi analiziramo vplive tujih (večinoma ameriških) omrežij na slovenske uporabnike skozi asimilacijo jezika in potrošniških vrednot. Raziskujemo širjenje internetnega slenga, morebitne pozitivne in negativne vplive družbenih omrežij na besednjak slovenskih uporabnikov ter se poglobimo v njihove odnose do slovenskega ter angleškega jezika.
Ključne besede: globalizacija, družbeni mediji, vpliv angleščine, internetni sleng
Objavljeno v DKUM: 24.10.2022; Ogledov: 38; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

5.
Pomen različnih pismenosti pri prepoznavanju psevdoznanosti : magistrsko delo
Klemen Polanec, 2022, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo preverjali, kako različne vrste pismenosti napovedujejo sposobnost prepoznavanja psevdoznanosti, pri čemer smo se osredotočali na štiri različne vrste pismenosti: medijsko, informacijsko, digitalno in novičarsko pismenost. Želeli smo ugotoviti, katere oblike pismenosti imajo najpomembnejšo vlogo pri določanju uspešnosti prepoznavanja psevdoznanstvenih objav. Pri tem nas je zanimala tudi vloga stališč pri sposobnosti prepoznavanja psevdoznanstvenih vsebin, pri čemer smo se osredotočali na stališča do cepljenja in stališča do homeopatije. Rezultati študije so pokazali, da je bila natančna identifikacija psevdoznanstvenih vsebin pomembno povezana zlasti z medijsko in novičarsko pismenostjo, vendar smo ugotovili, da posameznikova osebna stališča do obravnavanih tematik igrajo večjo vlogo pri dojemanju psevdoznanosti kot pismenosti. Ker gre za eno izmed redkih študij, ki proučuje povezavo med psevdoznanostjo in različnimi pismenostmi, bi lahko naša raziskava predstavljala sredstvo za zmanjševanje učinkov psevdoznanosti, ki jih ima ta na družbo in posameznike.
Ključne besede: znanost, psevdoznanost, pismenosti, pismenost, družbeni mediji
Objavljeno v DKUM: 20.10.2022; Ogledov: 29; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

6.
Uporaba družbenih medijev pri otrocih starih med 4 in 6 let
Barbara Šviga, 2022, diplomsko delo

Opis: Živimo v družbi, kjer so otroci iz dneva v dan bolj izpostavljeni različnim medijem, vse več tudi družbenim medijem, ki imajo vedno večji vpliv na otroke. Izpostavljenost družbenim medijem lahko prinese izobraževanje in zabavo, a ob neprimerni rabi vodi tudi do škodljivih vplivov na otrokov razvoj. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo se osredotočili na družbene medije na splošno, nato smo se poglobili v vsebinske skupnosti, predvsem v tri vrste, ki smo jih nato uporabili v empiričnem delu. V slednjem so predstavljeni rezultati raziskave o uporabi družbenih medijev pri otrocih, starih med štiri in šest let. Vzorec torej zajema starše otrok v tej starosti. Podatki so zbrani s pomočjo anketnega vprašalnika, pridobljene odgovore pa smo obdelali s programom SPSS. Zanimalo nas je, katere vsebinske skupnosti otroci uporabljajo, koliko časa porabijo za posamezno skupnost ter če se starši poslužujejo omejitev in kakšnih. Ugotovljeno je bilo, da otroci uporabljajo predvsem YouTube in spletne igre, virtualne svetove malo manj, starši pa otrokom skoraj vedno omejijo dostop na takšen ali drugačen način. Rezultati so pokazali še, da otroci tedensko porabijo zelo malo časa za omenjene vsebinske skupnosti.
Ključne besede: družbeni mediji, spletne igre, virtualni svetovi, vsebinske skupnosti, YouTube
Objavljeno v DKUM: 31.03.2022; Ogledov: 338; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

7.
Poslovni načrt podjetja Partner M&L
Simona Kupec, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo izdelali predlog poslovnega načrta za novoustanovljno podjetje Partner M&L. Podjetje se bo ukvarjalo s storitvijo upravljanja družbenih omrežij za druge poslovne subjekte B2B in poslovnim svetovanjem. Upravljanje družbenih medijev je postopek ustvarjanja, objavljanja, promocije in kreiranja vsebin na kanalih družbenih medijev, kot sta Facebook in Instagram. V diplomskem delu smo preučili strokovno literaturo s področja podjetništva, družbenih omrežij in povratne logistike. Ugotovili smo, da so spremembe v poslovnem svetu stalnica. Bistveni vpliv na poslovno okolje je imel razvoj interneta in s tem razvoj družabnih omrežij. Družabna omrežja pa so prinesla spremembe v marketingu, načinu komuniciranja in skrbi za stranke. Prisotnost na družbenih omrežjih je danes nujna. Izdelali smo anketni vprašalnik in izvedli raziskavo s katerimi izzivi se podjetja srečujejo pri upravljanju družbenih profilov. Izsledki raziskave kažejo, da veliko podjetij nima ne znanja ne časa za upravljanje le-teh. 57 % vprašanih bi za upravljanje zato najelo zunanjega izvajalca. Na vprašanje ali imajo težave z vračili, pa je 45 % vprašanjih odgovorilo pritrdilno. Dobro obvladovanje logističnih procesov je nujno za uspešnost vsake fizične in spletne prodaje, pomeni pa tudi nižje stroške za ravnanje z izdelki za stranke ter zanesljivost, prožnost in hitrost oskrbe. Namen diplomskega dela je, da skozi celotno strukturo poslovnega načrta obdelamo vse elemente poslovnega načrta ter ugotovimo ali je poslovna ideja trženja produktov za druge poslovne subjekte z uporabo prodajnega kanala družbenih omrežij smotrna. Ugotovili smo, da je poslovni model, ki ga razvijamo zaželen in predvideva uspešno realizacijo ciljev.
Ključne besede: poslovni načrt, družbeni mediji, upravljanje družbenih medijev, Facebook, Instagram, povratna logistika
Objavljeno v DKUM: 30.11.2021; Ogledov: 405; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (968,89 KB)

8.
Zaznavanje verodostojnosti informacij družbenih medijev med slovenskimi mladostniki : magistrsko delo
Lina Dvoršak, 2021, magistrsko delo

Opis: Vedno zgodnejša uporaba družbenih omrežij in poplava nepreverjenih informacij iz različnih kanalov pripelje do pomanjkanja orodij za ocenjevanje prejetih informacij. Še posebej ranljiva kategorija so mladostniki, saj se psihološki procesi pri njih odvijajo drugače. Bolj zaupajo vrstnikom in pomembna jim je družbena potrditev. Raziskovali smo, ali prisotnost hiperpovezave in pokroviteljstva ter družbena potrditev vplivajo na zaznavanje verodostojnosti informacij v objavah na družbenem omrežju Facebook. Med zadnjo triado mariborskih osnovnošolcev smo izvedli anketni vprašalnik in prejeli 176 odgovorov, izmed katerih smo upoštevali le uporabnike Facebooka (n = 52). Ugotavljamo, da je družbeno omrežje Facebook veliko manj uporabljano, kot smo pričakovali. Podatek sledi svetovnim trendom upadanja uporabe tega družbenega omrežja med mladostniki. Ugotovili smo, da prisotnost hiperpovezave in družbene potrditve pozitivno vpliva na verodostojnost sporočila objave, medtem ko pokroviteljstva nanjo ne vplivajo. Rezultati so pomembni predvsem za starše, učitelje in druge akterje v izobraževanju mladostnikov. Izjemno pomembno je poznavanje dejavnikov, ki vplivajo na zaznavo verodostojnosti informacij med mladostniki, da so jih zmožni sami prepoznati in primerno reagirati.
Ključne besede: zaznavanje verodostojnosti, verodostojnost informacij, družbeni mediji, Facebook, mladostniki
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 406; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

9.
Spletno oglaševanje na družbenih medijih kot instrument mednarodnega trženjskega komuniciranja
Maša Petrič, 2021, diplomsko delo

Opis: Oglaševanje postaja del našega vsakdana. Karkoli počnemo, se bomo nekje srečali z oglasi. Najbolj učinkovito in priljubljeno je postalo oglaševanje na družbenih medijih. Lahko bi rekli, da je že vsako podjetje prisotno na družbenih medijih oziroma na njih oglašuje. V teoretičnem delu diplomskega projekta smo predstavili mednarodno trženjsko komuniciranje, komunikacijske medije in kanale ter instrumente trženjskega komunikacijskega spleta. Slednje smo nato povezali s spletnim oglaševanjem in družbenimi mediji. V empiričnem delu smo predstavili spletno oglaševanje dveh slovenskih in dveh tujih podjetij, ki delujejo na mednarodnih trgih in so iz dveh različnih panog. Nato smo opravili primerjalno analizo njihovega oglaševanja na družbenih medijih.
Ključne besede: mednarodno trženjsko komuniciranje, komunikacijski splet, oglaševanje, spletno oglaševanje, družbeni mediji
Objavljeno v DKUM: 14.10.2021; Ogledov: 506; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

10.
Možnosti vzpostavljanja krizne komunikacije organizacij na socialnih medijih v logistiki
Tadej Gračner, 2021, magistrsko delo/naloga

Opis: Dandanes podjetja poslujejo v okolju, ki predstavlja mnoge nepredvidljive situacije, katere lahko ogrozijo vsakodnevno poslovanje podjetij. K nepredvidljivim situacijam pa lahko zadnja leta štejemo tudi razna dogajanja na družbenih omrežjih, kjer ospredje predstavljajo uporabniki družbenih medijev. Zaradi omogočene svobode govora, hitre možnosti interakcije med uporabniki ter omogočenega hitrega širjenja informacij med uporabniki, družbeni mediji predstavljajo možnost hitrega sporočanja kriznih sporočil, vzpostavitev dvosmerne komunikacije med podjetjem in uporabniki ter dodaten dejavnik, ki pospeši ali podaljša trajanje krize. Krize so neizogiben del poslovanja vsakega podjetja v današnjem času. Zato so podjetja primorana predvidevati krize, se pripraviti na morebiten nastanek ali, če je možno, se jim izogniti. Kljub nevarnostim, ki jih povzroči kriza, krizni časi ponujajo tudi številne priložnosti dokazovanja strokovnosti. Tako teoretični del predstavlja ključne sestavne dele kriz, krizne komunikacije ter družbenih omrežij. V praktičnem delu so predstavljene ključne ugotovitve izbranih vzorcev člankov. Ugotovili smo, da družbeni mediji omogočajo podjetjem cenovno ugodne objave ključnih kriznih informacij, ki hitro potujejo do ciljnih skupin uporabnikov pri obveščanju o potencialnih nevarnostih. Omenjeno pa prinese hitre pozitivne rezultate v primeru uporabe ustrezne vrste družbenih medijev kot posamična izbira ali kot kombinacija različnih vrst družbenih medijev.
Ključne besede: kriza, krizna komunikacija, družbeni mediji, logistika, organizacija – podjetje
Objavljeno v DKUM: 24.09.2021; Ogledov: 482; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici