| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 37
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Pregled sodobnih konceptov na področju družbenih medijev
Albin Dužič, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili pregled sodobnih konceptov na področju družbenih medijev. S pregledom virov in literature smo izbrali 8 sodobnih konceptov, ki so se pojavljali v preteklih treh letih in jih predstavil v 10 priljubljenih družbenih omrežjih. Z metodo analize smo ugotovili, na kakšen način so vključeni v posamezne medije. Rezultate smo predstavili v tabeli.
Ključne besede: sodobni koncepti, družbeni mediji, družbena omrežja, osnovni koncepti, napredni koncepti
Objavljeno: 26.04.2021; Ogledov: 144; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (4,04 MB)

2.
Družbeni mediji
Gregor Polančič, 2015, drugo učno gradivo

Ključne besede: informacijske tehnologije, družbeni mediji
Objavljeno: 05.01.2021; Ogledov: 171; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

3.
Komunikacija spletnih trgovin v kontekstu družbenih medijev
Lucija Skutnik, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo raziskuje komunikacijo spletnih trgovin v kontekstu družbenih medijev. S pomočjo študije primera in delno strukturiranih intervjujev dveh slovenskih spletnih trgovin Malince in Treecelet ugotavljamo, da spletne trgovine z rabo družbenih medijev povečujejo svojo prepoznavnost in ugled ter vzdržujejo komunikacijo. Aktivna komunikacijo skozi različne družbene medije je ključnega pomena za ohranjanje obstoječih in hkrati širjenje kroga novih sledilcev ter posledično pridobivanje potencialnih strank. Aktivna komunikacija vključuje redno objavljanje vsebin na družbenih medijih, pošiljanje e-novic, komunikacijo preko zasebnih sporočil itd.
Ključne besede: družbeni mediji, komunikacijska strategija, spletne trgovine, marketing
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 182; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (682,25 KB)

4.
Poznavanje pasti uporabe družbenih medijev med osnovnošolci v Pomurju
Valentina Sreš, 2019, magistrsko delo

Opis: Družbeni mediji so postali pomemben del današnje družbe, še posebej mlajših generacij med katerimi so tudi osnovnošolski otroci iz Pomurja. Kljub temu, da sta njihov pojav in razvoj doprinesla veliko prednosti, se je potrebno zavedati tudi njihovih pasti, ki lahko močno vplivajo na uporabnike. Pričujoče magistrsko delo tako ugotavlja, kakšno je poznavanje pasti uporabe družbenih medijev med osnovnošolci v Pomurju. Najprej pregledamo literaturo, razjasnimo temeljne pojme in definiramo teoretični okvir. V nadaljevanju predstavimo sorodne študije in njihove ugotovitve ter izpostavimo njihove vrzeli v znanju. S pomočjo teoretičnega dela naloge se tako podrobneje seznanimo s temo raziskovanja in rezultati dosedanjih študij, kar nam pomaga pri načrtovanju raziskovalnega dela. V raziskovalnem delu izvedemo spletno anketo, katere rezultate statistično obdelamo in analiziramo. Ugotovimo, da je poznavanje pasti uporabe družbenih medijev treba obravnavati kot ločene konstrukte, na te pa različno vplivajo številni proučevani dejavniki. S pomočjo rezultatov ugotovimo, da se pomurski osnovnošolci njihovih pasti srednje dobro zavedajo. Pri odgovarjanju na raziskovalna vprašanja se opremo na empirične dokaze. Rezultati, dobljeni s pomočjo te študije, lahko prispevajo k boljšemu razumevanju raziskovane problematike in ustreznemu ozaveščanju, služijo pa lahko tudi nadaljnjim raziskovanjem o uporabi družbenih medijev.
Ključne besede: družbeni mediji, osnovnošolci, Pomurje
Objavljeno: 22.11.2019; Ogledov: 388; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (7,41 MB)

5.
Uporabniška vsebina kot orodje marketinških odnosov z javnostmi na spletu
Jakob Šuster, 2019, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga preučuje uporabniško vsebino na YouTube-u z vidika marketinških odnosov z javnostmi. Ugotovili smo, da video blog ali vlog, kot izrazit primer te vsebine, omogoča blagovnim znamkam in podjetjem številne priložnosti za oblikovanje mnenj njihovih ciljnih skupin. Izjemna gledanost in priljubljenost ustvarjalcev vlogov, t.i. vlogerjev, predstavljata njihovo izhodišče moči vplivanja. Plasiranje taktično usmerjenih sporočil skozi vloge je tako postalo del vsake gledalčeve izkušnje na YouTube-u, kar smo dokazali z analizo umeščanja izdelkov. Hkrati nas je zanimalo, ali obstaja podobnost v načinu ustvarjanja tovrstne vsebine in umeščanja izdelkov pri različnih vlogerjih. Odgovore in spoznanja na to smo našli v široki paleti preučenih sorodnih študij, ki smo jih povezali v splošen komunikacijski model vlogerja. Gre tudi za najpomembnejši rezultat našega raziskovanja, saj predstavlja osnovo za analizo vsakega vlogerja.
Ključne besede: družbeni mediji, marketinški odnosi z javnostmi, marketing, uporabniška vsebina, user-generated-content, YouTube, vlog, vloger, umeščanje izdelkov
Objavljeno: 21.11.2019; Ogledov: 451; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (4,72 MB)

6.
Vpliv digitalnega sveta na prehranjevanje mladih odraslih
Tamás Szukics, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opredeljuje vpliv digitalnega sveta na prehranjevalne navade mladih odraslih. Naloga ima štiri dele. Prvi del vsebuje uvod, opredelitev ciljev in hipoteze. Opredelili smo še metode razkiskovanja. V drugem delu predstavimo koncepte, kot so gastronomija in gastronomski turizem. Ukvarjamo se z najnovejšimi trendi v gastronomskem turizmu in z inovacijami, ki jih uporabljajo v gostinskih lokalih. Tretje poglavje predstavlja generacije mladih odraslih in njihove značilnosti glede prehranjevanja. Predstavimo digitalni svet in njihove ključne elemente za omejene generacije, kot so socialni mediji in delitev fotografij o hrani. Zadnji del naloge sestavlja raziskava in opredelitev njenih rezultatov. Raziskava prikazuje izkušnje mladih s kulinariko in tehnologijo.
Ključne besede: gastronomija, turizem, generacija Y, družbeni mediji, aplikacije, hrana
Objavljeno: 04.04.2019; Ogledov: 562; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

7.
Promocija Botaničnega vrta Univerze v Mariboru z uporabo družbenih medijev
Mojca Lapi, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu obravnavamo družbene medije kot orodje za promocijo Botaničnega vrt Univerze v Mariboru, pri čimer smo se osredotočili na uporabo obstoječih in potencilano primernih brezplačnih omrežiij. S pomočjo določanja segmentov povpraševanja smo definirali medije, s katerimi bi bilo smiselno oglaševati posamezni segment ter analizirali, v kolikšni meri je poleg oglaševanja preko družbenih medijev potrebno tudi komuniciranje s pomočjo klasičnih medijev. S SWOT analizo smo predstavili trenutno stanje oglaševanja z družbenimi mediji in z mednarodno primerjavo promocije tovrstne ponudbe ocenili, kako bi lahko v Botaničnem vrtu Univerze v Mariboru izboljšali način komuniciranja s potencialnimi obiskovalci.
Ključne besede: Botanični vrt, družbeni mediji, segment, Facebook, Instagram, TripAdvisor.
Objavljeno: 08.11.2018; Ogledov: 601; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (3,56 MB)

8.
Novi mediji in družbeni aktivizem
Oliver Ruškovič, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu so predstavljeni novi mediji kot tudi virtualni prostor – novi mediji so primerjani s tradicionalnimi kot tudi virtualni prostor z realnim. Opisane so spletne skupnosti in t. i. protrošnja, ki opisuje sodelovanje občinstva pri oblikovanju vsebin. Poudarek je predvsem na družbenem aktivizmu in na vsebinah, ki se zavzemajo za družbene spremembe. V zadnjem delu magistrskega dela je predstavljena študija primera, ki zadeva dogodke v Sloveniji, ki so nastali s pomočjo novih medijev in so prispevali k družbenim spremembam.
Ključne besede: novi mediji, demokracija, družbeni aktivizem, virtualni prostor, družbene spremembe
Objavljeno: 04.09.2018; Ogledov: 974; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (2,38 MB)

9.
Analiza sodobnih konceptov družbenih medijev
Štefan Papa, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na analizo uporabe sodobnih konceptov v družbenih medijih. S pomočjo virov in literature smo podrobneje predstavili pet sodobnih konceptov, ki so prevladovali v preteklem letu, to so družabno sporočanje, boj proti lažnim novicam, pristna vsebina oz. oddajanje videoposnetkov v živo, obogatena resničnost in klepetalni roboti. Z metodo analize smo ugotovili in prikazali, kateri izmed njih se pojavljajo v priljubljenih družbenih medijih in na kakšen način so le-ti prisotni v njih. Sledila je konvergenca ugotovitev, kjer smo zbrali rezultate analize. Prišli smo do ugotovitve, da sodobni koncepti predstavljajo pomemben segment v družbenih medijih.
Ključne besede: družbeni mediji, družbena omrežja, sodobni koncepti, temeljni funkcionalni gradniki
Objavljeno: 23.05.2018; Ogledov: 939; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (4,27 MB)

10.
Vloga družbenih medijev pri trženju turističnih destinacij in načrtovanju potovanj
Eva Roškar, 2017, diplomsko delo

Opis: Vzpon in razvoj družbenih medijev je spremenil dojemanje sveta posameznikov in omogočil nove načine komuniciranja. Uporabniki družbenih medijev z njihovo uporabo lažje in hitreje dostopajo do informacij po vsem svetu, družbeni mediji pa jim omogočajo tudi boljše sporazumevanje z uporabniki širom sveta. Zaradi hitrega razvoja družbenih omrežij in mnogih prednosti, ki so jih ta s seboj prinesla, se je spremenilo tudi načrtovanje potovanja uporbnikov ter samo trženje destinacij. Zaradi možnosti, ki jih družbeni mediji svojim uporabnikom ponujajo, so ti bolje informirani o posamezni destinaciji in njenih značilnostih, destinacija in destinacijski management pa lahko družbena omrežja s pridom uporabijo ter z njimi kot učinkovitim komunikacijskim orodjem pritegnejo uporabnike in bodoče turiste na njim prijazen način. Aktivno pojavljanje in trženje skozi družbene medije lahko opazimo na dveh destinacijah, ki smo jih razdelali v študiji primera. Gre za mesti Maribor (Slovenija) in Gradec (Avstrija), ki sta si po značilnostih precej podobni, geografsko pa izjemno blizu. Zanimalo nas bo, kako se posamezna destinacija poslužuje možnosti trženja in predstavitve preko treh izbranih družbenih medijev (Facebook, Instagram in TripAdvisor) ter kako se destinaciji pri izkoristku možnosti izbranih družbenih omrežij razlikujeta.
Ključne besede: družbena omrežja, družbeni mediji, trženje, destinacija, turizem, oglaševanje, Facebook, instagram, Maribor, Gradec
Objavljeno: 23.11.2017; Ogledov: 1053; Prenosov: 225
.pdf Celotno besedilo (2,81 MB)

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici