| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Ključni elementi spletne trgovine z vidika uporabnika
Urška Repas, 2017, magistrsko delo

Opis: Splet je danes prisoten že skoraj v vsakem gospodinjstvu, zato nam tudi nakupovanje preko slednjega ni več tako tuje, kot nam je bilo še nekaj let nazaj. Preko spleta lahko danes kupimo praktično že skoraj vse. Spletni trgovci se na vso moč trudijo, da bi odpravili vse zadržke, ki jih imajo uporabniki pri nakupovanju preko spleta, ter jim približali spletno trgovino tako dobro, da bi na neki točki lahko nadomestila klasično (fizično) trgovino. Seveda se med poplavo slovenskih in tujih spletnih trgovin uporabniki težko odločijo, kje bodo opravili svoj nakup, tukaj pa gre za ključne elemente spletne trgovine, ki smo jih v nadaljevanju tudi raziskali, tako s teoretičnega vidika kot tudi z vidika spletnih trgovin in njihovih uporabnikov. Opravili smo intervju z direktorjem prodaje in nabave v spletni trgovini gizzmo.si ter anketirali 81 aktivnih uporabnikov spletnih trgovin. Z intervjujem smo dobili vpogled, kako se spletna trgovina spopada z vedno zahtevnejšimi uporabniki ter raziskali ključne elemente z njihovega vidika. Medtem smo pri anketi raziskali ključne elementi s strani uporabnikov ter pomembnost podpore med in po spletnem nakupu.
Ključne besede: Spletna trgovina, ključni elementi, zadovoljstvo uporabnika, spletno oglaševanje, družbeni medij.
Objavljeno: 30.10.2017; Ogledov: 633; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

2.
Poslovni potenciali spletnih iskalnikov na področju marketinga
Uroš Žohar, 2012, magistrsko delo/naloga

Opis: S hitro rastjo spleta in vsebin na spletu, smo se začeli soočati s težavo, kako iskano stvar na spletu hitro in enostavno najti. To nalogo so prevzeli spletni iskalniki, ki nam pomagajo pri iskanju po spletu. Raziskali smo kateri spletni iskalniki obstajajo ter kako delujejo. V magistrskem delu smo podrobneje raziskali, kako uporabniki iščejo s spletnimi iskalniki in na kakšen način klikajo na rezultate iskanja. Analizirali smo dejavnike, ki vplivajo na uvrstitev spletne strani med rezultati iskanja. Na uvrstitev naše spletne strani med rezultati iskanja, lahko vplivamo z optimizacijo le te. Pri optimizaciji gre za različne metode, kako spletno stran prilagoditi tako, da jo bodo potencialni kupci ali že obstoječe stranke najdejo. Raziskali smo tako optimizacijo na spletni strani in optimizacijo izven te. V zadnjem delu smo pregledali osnove analitike in merjenja rezultatov. Ta je ključnega pomena pri optimizaciji spletnih strani in nam omogoča konstantne izboljšave, tako pri uvrstitvi spletne strani v iskalnikih, kot tudi pri doseganju višje stopnje konverzije.
Ključne besede: spletni iskalnik, marketing, optimizacija spletnih strani, iskalni marketing, družbeni medij
Objavljeno: 23.05.2012; Ogledov: 1685; Prenosov: 181
.pdf Celotno besedilo (2,86 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici