| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 116
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv socialnih omrežij in aplikacij na človekovo samopodobo
Zala Jereb, 2022, diplomsko delo

Opis: Posamezniki v današnji družbi se s prihodom novih aplikacij in trendov vsakič bolj spopadajo s svojim videzom in telesno pojavnostjo. Namen dela je preučevanje družbe pod vplivom družbenih omrežij in kako tovrstne vsebine vplivajo na posameznikovo samozavest. Področje, na katero se delo nanaša je samopodoba, družbena omrežja ter vplivi, estetski posegi in dodatni vplivi pandemije. Uporabili smo metodo komparacije in deskriptivno metodo ter spletno anketo. Ob rezultatih, ki so pokazali poglavitno vplivnost dejavnikov, smo svoje predloge in priporočila obravnavali v rešitvah in zaključku.
Ključne besede: samopodoba, vpliv, družbena omrežja, ideali
Objavljeno v DKUM: 09.03.2022; Ogledov: 211; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (772,88 KB)

2.
Videoperformans v času družbenih omrežij
Saša Šižgorič, 2021, magistrsko delo

Opis: Magistrsko nalogo Videoperformans v času družbenih omrežij sestavljata dva dela. V prvem na kratko orišem zgodovino performansa in opredelim pojme, ključne za razpravo, ki se na podlagi že obstoječih teoretičnih stališč naslanja predvsem na ontologijo, reproduciranje in dokumentiranje performansa. Podrobneje pišem o novomedijski umetnosti, ki je povzročila drugačno dojemanje realnosti in s tem tudi nov način izražanja. Skozi analizo izbranih sodobnih umetniških del predstavim spletno umetnost in umetnost družbenih omrežij, kjer se nanašam predvsem na prenašanje videoperformansa v živo. V drugem, praktičnem delu, se osredotočam na izvedbo lastnega projekta Alter 53, kjer z videoperformansom problematiziram nabor iz nepretrganega toka informacij in vpliv družbenih omrežij na podobo telesa/jaza. Skozi teoretični in praktični del poudarjam vlogo gledalca in prepletanje meje med umetnostjo in vsakdanjim življenjem.
Ključne besede: performans, videoperformans, video, novomedijska umetnost, spletna umetnost, družbena omrežja.
Objavljeno v DKUM: 04.01.2022; Ogledov: 155; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (3,04 MB)

3.
Medbesedilnost v spletnih besedilnih vrstah: Spletni časopisi in njihove objave na družbenih omrežjih : spletni časopisi in njihove objave na družbenih omrežjih
Mitja Gorza, 2021, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga opisuje, kako se tradicionalni množični mediji, v tem primeru časopisa Slovenske novice in Bild, prilagajajo svetovnemu spletu oziroma okolju družbenih omrežij. Pri združitvi spletnega članka in objav na družbenem omrežju namreč nastane besedilni preplet s posebnimi lastnostmi. V teoretičnem delu so opredeljeni komunikacijska področja, oblike komunikacije, osnovni model komunikacije in množični mediji, med katere spada tudi splet. Poleg tega so opisane besedilne vrste in besedilni tipi ter najpomembnejše značilnosti spletnih besedil. Obravnavane so spletne besedilne vrste in njihove podskupine, natančneje hibridne besedilne vrste, spletna stran in spletno mesto ter spletne novice. V empiričnem delu naloge sta predstavljena časopisa Slovenske novice in Bild s svojima spletnima platformama vključno z objavami na družbenih omrežjih Facebook, Instagram, Twitter in YouTube. Podani so tudi analiza objav s pripadajočimi spletnimi članki, primerjava objav obeh časopisov in opis vloge posameznega družbenega omrežja pri zadevnem časopisu.
Ključne besede: spletna besedila, družbena omrežja, spletni časopis, medbesedilnost, objava
Objavljeno v DKUM: 07.12.2021; Ogledov: 262; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (5,32 MB)

4.
Mladina in družbena omrežja: študija primerov YouTuba in TikToka
Jasmina Dragojlović, 2021, magistrsko delo

Opis: Živimo v času, ko ima praktično vsaka oseba uporabniški račun na vsaj enem družbenem omrežju. Z njihovo pomočjo smo na tekočem, spremljamo, kaj se dogaja z našimi prijatelji, sošolci in družino. Pridobimo pa tudi informacije o tem, kaj se dogaja po svetu, za katerega pravi slovenski pregovor, da stoji na mladih. Mladi so precej bolj naklonjeni uporabi družbenih omrežij in nanje ta tudi najbolj vplivajo, saj se še razvijajo kot osebe. Zato nas je zanimalo, kakšen vpliv imata nanje YouTube in TikTok, ki sta dve izmed najbolj uporabljanih družbenih omrežij nasploh, predvsem med pandemijo COVID-19. Osredotočili smo se na 18 mladih iz Slovenije in njihovo izkušnjo. Z njihovo pomočjo smo izpeljali intervjuje, ki smo jih kasneje kvalitativno analizirali. Osredotočali smo se na konzumiranje in produkcijo vsebin, zanimalo pa nas je tudi, zakaj in kako mladi uporabljajo YouTube in TikTok ter kakšen vpliv imata na njih. Ugotovili smo, da mladi platformi spremljajo predvsem zaradi zabave, pridobivanja informacij in poslušanja glasbe, kar ima nanje dober vpliv, vendar se zavedajo tudi slabih plati uporabe teh platform. Zaključili smo, da ima YouTube povprečno nanje boljši vpliv kot TikTok.
Ključne besede: Mladina, družbena omrežja, YouTube, TikTok, COVID-19.
Objavljeno v DKUM: 09.11.2021; Ogledov: 324; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

5.
Vpliv družbenih omrežij na prepoznavnost podjetja
Sara Vrečko, 2021, diplomsko delo

Opis: Z digitalizacijo se svet povezuje, družbena omrežja pa so postala najbolj vplivni virtualni prostor, ki se ne uporablja zgolj za mreženje in komuniciranje ljudi, temveč predstavljajo tudi odlično orodje za digitalno komuniciranje podjetij. Poznamo več različnih vrst družbenih omrežij, ki se med seboj razlikujejo predvsem glede na to kakšnim uporabnikom so namenjena in katera je prevladujoča dejavnost, ki se na družbenem omrežju dogaja. Od pojava družbenih omrežij pa do danes, so presegla svoje osnovne namene uporabe, saj so njihove koristi prepoznala številna podjetja, ki so v njih videla potencial za doseganje širšega kroga odjemalcev. Predmet obravnave diplomskega dela je preučevanje vpliva družbenih omrežij na prepoznavnost podjetij na primeru podjetja Granitex d. o. o. V diplomskem delu sem najprej opredelila pojem družbenih omrežij, predstavila najpopularnejša družbena omrežja ter podrobneje obravnavala družbeni omrežji Facebook in Instagram. V nadaljevanju sem se osredotočila na uporabo izbranih družbenih omrežij in predstavila prednosti in slabosti uporabe le teh v poslovne namene. Sledila je predstavitev podjetja ter definiranje ključnih informacij o podjetju, ki so bile koristne pri izvajanju empiričnega dela. V empiričnem delu diplomskega dela sem ugotavljala vpliv družbenega omrežja Facebook na prepoznavnost podjetja. S preverjanjem zastavljenih hipotez sem ugotovila, da omogočajo družbena omrežja podjetjem številne priložnosti za gradnjo in večanje prepoznavnosti. Facebook je eno izmed najbolj popularnih družbenih omrežij in odlično orodje za doseganje večje prepoznavnosti podjetja, ohranjanje stika z obstoječimi uporabniki in pridobivanje novih uporabnikov. S temeljito analizo svoje Facebook strani lahko podjetje namreč pridobi koristne informacije in izboljša svojo komunikacijo. Njihove objave na Facebook strani podjetja so atraktivne, pri čemer imajo največji doseg objave z nagradno igro. Zaradi naraščanja vloge družbenih omrežij v poslovne namene, sem v zadnjem delu diplomskega dela podala nekaj predlogov in smernic, ki bi lahko podjetju pripomogle k boljši komunikaciji na družbenih omrežjih in izboljšanju prepoznavnosti podjetja.
Ključne besede: družbena omrežja, Granitex d. o. o., prepoznavnost podjetja, Facebook, Instagram.
Objavljeno v DKUM: 04.11.2021; Ogledov: 393; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (3,40 MB)

6.
Marketinško komuniciranje in digitalni marketing v podjetju Hofer
Nadja Krajnc, 2021, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje ima zelo pomembno vlogo pri uspešnosti podjetja. Dandanes pa je njegov pomen še večji kot včasih. Oglaševanje nas kot odjemalce obdaja na vsakem koraku, na naših pametnih telefonih, tablicah, radiu, televizorju, na panojih ob cesti. Podjetja vse bolj prehajajo iz tradicionalnih kanalov komuniciranja k digitalnim, vse več je digitalnega marketinga na družbenih omrežjih in spletu, kar pa se odraža tudi v potrošniškem vedenju. V diplomskem delu smo predstavili teoretična stališča marketinškega komuniciranja in digitalnega marketinga, s pomočjo znanih slovenskih in tujih avtorjev. Pojme smo razložili, opisali ter pojasnili prednosti in slabosti le teh. Primerjali smo tradicionalno marketinško komuniciranje z digitalnim in predstavili trende digitalnega marketinga. V empiričnem delu smo se lotili podjetja Hofer, ki smo ga najprej predstavili in opisali. Podali smo osnovne podatke, predstavili zgodovino, njihovo filozofijo, strukturo in blagovne znamke. Nato smo se lotili temeljitega pregleda tehnik, načinov marketinškega komuniciranja in digitalnega marketinga. S pomočjo spleta in reklamnih katalogov smo le te opisali in jih analizirali. Za konec smo vse skupaj povzeli, zapisali ugotovitve in podali kritično mnenje. Hipoteze smo potrdili ali ovrgli.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, digitalni marketing, odjemalec, izdelek, Hofer, marketing, družbena omrežja, oglas
Objavljeno v DKUM: 26.10.2021; Ogledov: 377; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

7.
Oglaševalna fotografija na družbenem omrežju Facebook : diplomsko delo
Aljaž Duh, 2021, diplomsko delo

Opis: Oglaševanje na družbenih omrežjih je postalo zelo pomembno, saj je aktivnost uporabnikov na njih pogosta. Največje družbeno omrežje Facebook omogoča oglaševalcem kreativne načine za izdelavo oglasa, ki je sestavljen iz raznih elementov. Največji poudarek je podan na oglaševalni fotografiji. V tej raziskavi se je postavilo vprašanje kako pomembna je za uporabnike Facebooka fotografija v oglasu in kateri element v oglaševalni fotografiji je najbolj privlačen. Preko ankete se je ugotovilo, da je oglaševalna fotografija aktivnemu uporabniku Facebooka zelo pomembna, saj so v večini izbrali fotografijo kot razlog za izbor.
Ključne besede: Družbena omrežja, oglaševalna fotografija, oglasi
Objavljeno v DKUM: 19.10.2021; Ogledov: 305; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

8.
Učinkovita strategija digitalnega marketinga na primeru gostinskega podjetja : diplomsko delo
Anita Grgić, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu Učinkovita strategija digitalnega marketinga na primeru gostinskega podjetja smo obravnavali teorijo digitalnega marketinga in digitalno marketinško strategijo na praktičnem primeru. Preučevali smo že opravljene raziskave s področja marketinga ter uporabo inovativnih metod in tehnik v praksi. Analizirali smo digitalni marketing podjetja LH-G, d. o. o., in pripravili strategijo digitalnega marketinga z namenom, da podjetje optimizira prepoznavnost svoje znamke ter izboljša prodajo. V prvem delu smo predstavili osnove digitalnega marketinga, njegove elemente in prednosti. V drugem delu smo analizirali marketing na družbenih omrežjih ter spletni strani, pripravili predlog marketinške strategije, ki zajema družbena omrežja, spletno stran in e-mail marketing, in analizirali rezultate lastne raziskave. Podali smo predloge za nadaljnje raziskovanje uporabnosti digitalnega marketinga za gostinsko podjetje.
Ključne besede: digitalni marketing, družbena omrežja, digitalna marketinška strategija
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 251; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

9.
BARBIE KULTURA IN PLASTIČNI SVET INSTAGRAMA : magistrsko delo
Anja Jurše, 2021, magistrsko delo

Opis: Podobnost med lutko Barbie in spletnimi objavami na Instagramu je ta, da je oboje všečno, urejeno – lahko bi rekli popolno. Lutka Barbie je nastala za to, da bi si deklice predstavljale, da lahko postanejo, karkoli želijo. Njena vizualna komponenta je predstavitev idealizirane podobe, ki, kljub temu da nima nič skupnega z realnostjo, na nek način predstavlja ideal ženskega telesa. Kakšen vpliv imajo na naše življenje idealizirane podobe, ki jih dnevno spremljamo na Instagramu in katerih prenasičenost je postala z družbenimi omrežji tako razširjena, da jim praktično ne moremo ubežati, predstavlja predmet številnih raziskav. Popolne podobe in življenja vzbujajo v uporabnikih željo po posnemanju (na kar kažejo podobnosti med objavami na Instagramu), lahko tudi inspiracijo ter spodbudo kot tudi nezadovoljstvo, slabo samopodobo in obremenjenost. V želji po opozarjanju na neskladje med realnim in idealnim telesom ter boljšim vpogledom na vpliv idealiziranih podob in splošno sprejetih obdelav smo izvedli anketo, ki nam je ob analizi literature pomagala potrditi ali ovreči zastavljene hipoteze.
Ključne besede: lutka Barbie, lepotni ideal, družbena omrežja, Instagram
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 247; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (29,90 MB)

10.
Branje časopisov v tiskani in digitalni obliki med mladimi v Sloveniji : diplomsko delo
Daša Kompan, 2021, diplomsko delo

Opis: V današnji družbi časopis še vedno velja za pomemben vir informacij. Razvoj interneta je časopisnim hišam omogočil objavo vsebin tudi v digitalni obliki. S tem je postal lažje in hitreje dostopen uporabnikom. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, v kakšni obliki berejo časopise mladi v Sloveniji, katere vsebine jih v časopisu najbolj pritegnejo, katere slovenske časopise največ berejo, kako dostopajo do časopisov ter kakšno vlogo igrajo družbena omrežja pri branju časopisov v digitalni obliki.
Ključne besede: Časopis, mediji, internet, mladi, družbena omrežja
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 201; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (623,64 KB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici