| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 110
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketinško komuniciranje in digitalni marketing v podjetju Hofer
Nadja Krajnc, 2021, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje ima zelo pomembno vlogo pri uspešnosti podjetja. Dandanes pa je njegov pomen še večji kot včasih. Oglaševanje nas kot odjemalce obdaja na vsakem koraku, na naših pametnih telefonih, tablicah, radiu, televizorju, na panojih ob cesti. Podjetja vse bolj prehajajo iz tradicionalnih kanalov komuniciranja k digitalnim, vse več je digitalnega marketinga na družbenih omrežjih in spletu, kar pa se odraža tudi v potrošniškem vedenju. V diplomskem delu smo predstavili teoretična stališča marketinškega komuniciranja in digitalnega marketinga, s pomočjo znanih slovenskih in tujih avtorjev. Pojme smo razložili, opisali ter pojasnili prednosti in slabosti le teh. Primerjali smo tradicionalno marketinško komuniciranje z digitalnim in predstavili trende digitalnega marketinga. V empiričnem delu smo se lotili podjetja Hofer, ki smo ga najprej predstavili in opisali. Podali smo osnovne podatke, predstavili zgodovino, njihovo filozofijo, strukturo in blagovne znamke. Nato smo se lotili temeljitega pregleda tehnik, načinov marketinškega komuniciranja in digitalnega marketinga. S pomočjo spleta in reklamnih katalogov smo le te opisali in jih analizirali. Za konec smo vse skupaj povzeli, zapisali ugotovitve in podali kritično mnenje. Hipoteze smo potrdili ali ovrgli.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, digitalni marketing, odjemalec, izdelek, Hofer, marketing, družbena omrežja, oglas
Objavljeno: 26.10.2021; Ogledov: 10; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

2.
Oglaševalna fotografija na družbenem omrežju Facebook
Aljaž Duh, 2021, diplomsko delo

Opis: Oglaševanje na družbenih omrežjih je postalo zelo pomembno, saj je aktivnost uporabnikov na njih pogosta. Največje družbeno omrežje Facebook omogoča oglaševalcem kreativne načine za izdelavo oglasa, ki je sestavljen iz raznih elementov. Največji poudarek je podan na oglaševalni fotografiji. V tej raziskavi se je postavilo vprašanje kako pomembna je za uporabnike Facebooka fotografija v oglasu in kateri element v oglaševalni fotografiji je najbolj privlačen. Preko ankete se je ugotovilo, da je oglaševalna fotografija aktivnemu uporabniku Facebooka zelo pomembna, saj so v večini izbrali fotografijo kot razlog za izbor.
Ključne besede: Družbena omrežja, oglaševalna fotografija, oglasi
Objavljeno: 19.10.2021; Ogledov: 60; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

3.
Učinkovita strategija digitalnega marketinga na primeru gostinskega podjetja
Anita Grgić, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu Učinkovita strategija digitalnega marketinga na primeru gostinskega podjetja smo obravnavali teorijo digitalnega marketinga in digitalno marketinško strategijo na praktičnem primeru. Preučevali smo že opravljene raziskave s področja marketinga ter uporabo inovativnih metod in tehnik v praksi. Analizirali smo digitalni marketing podjetja LH-G, d. o. o., in pripravili strategijo digitalnega marketinga z namenom, da podjetje optimizira prepoznavnost svoje znamke ter izboljša prodajo. V prvem delu smo predstavili osnove digitalnega marketinga, njegove elemente in prednosti. V drugem delu smo analizirali marketing na družbenih omrežjih ter spletni strani, pripravili predlog marketinške strategije, ki zajema družbena omrežja, spletno stran in e-mail marketing, in analizirali rezultate lastne raziskave. Podali smo predloge za nadaljnje raziskovanje uporabnosti digitalnega marketinga za gostinsko podjetje.
Ključne besede: digitalni marketing, družbena omrežja, digitalna marketinška strategija
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 14; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

4.
BARBIE KULTURA IN PLASTIČNI SVET INSTAGRAMA
Anja Jurše, 2021, magistrsko delo

Opis: Podobnost med lutko Barbie in spletnimi objavami na Instagramu je ta, da je oboje všečno, urejeno – lahko bi rekli popolno. Lutka Barbie je nastala za to, da bi si deklice predstavljale, da lahko postanejo, karkoli želijo. Njena vizualna komponenta je predstavitev idealizirane podobe, ki, kljub temu da nima nič skupnega z realnostjo, na nek način predstavlja ideal ženskega telesa. Kakšen vpliv imajo na naše življenje idealizirane podobe, ki jih dnevno spremljamo na Instagramu in katerih prenasičenost je postala z družbenimi omrežji tako razširjena, da jim praktično ne moremo ubežati, predstavlja predmet številnih raziskav. Popolne podobe in življenja vzbujajo v uporabnikih željo po posnemanju (na kar kažejo podobnosti med objavami na Instagramu), lahko tudi inspiracijo ter spodbudo kot tudi nezadovoljstvo, slabo samopodobo in obremenjenost. V želji po opozarjanju na neskladje med realnim in idealnim telesom ter boljšim vpogledom na vpliv idealiziranih podob in splošno sprejetih obdelav smo izvedli anketo, ki nam je ob analizi literature pomagala potrditi ali ovreči zastavljene hipoteze.
Ključne besede: lutka Barbie, lepotni ideal, družbena omrežja, Instagram
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 25; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (29,90 MB)

5.
Branje časopisov v tiskani in digitalni obliki med mladimi v sloveniji
Daša Kompan, 2021, diplomsko delo

Opis: V današnji družbi časopis še vedno velja za pomemben vir informacij. Razvoj interneta je časopisnim hišam omogočil objavo vsebin tudi v digitalni obliki. S tem je postal lažje in hitreje dostopen uporabnikom. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, v kakšni obliki berejo časopise mladi v Sloveniji, katere vsebine jih v časopisu najbolj pritegnejo, katere slovenske časopise največ berejo, kako dostopajo do časopisov ter kakšno vlogo igrajo družbena omrežja pri branju časopisov v digitalni obliki.
Ključne besede: Časopis, mediji, internet, mladi, družbena omrežja
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 16; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (623,64 KB)

6.
Dojemanje sponzoriranih objav na družbenem omrežju instagram s strani mladih uporabnikov
Miha Rušnik, 2021, diplomsko delo

Opis: Instagram je danes eno največjih družbenih omrežij, njegovi uporabniki so tudi mladostniki, ki nimajo veliko izkušenj z oglaševalskimi taktikami. Mladi uporabniki pogosto sledijo vplivnežem, ki nemalokrat oglašujejo izdelke in storitve, kar v njihovih objavah ni vedno jasno označeno. Zaradi narave družbenih omrežij in velikega števila mladih uporabnikov, ki na teh omrežjih preživijo veliko časa, so le-ta odlično okolje za oglaševanje. Z anketo smo raziskali, kako mladi dojemajo sponzorirane objave vplivnežev in kako se nanje odzivajo ter ugotovili, da znajo prepoznavati tovrstne objave, vendar vplivnežem glede nakupovalnih nasvetov ne zaupajo preveč.
Ključne besede: mladostniki, družbena omrežja, Instagram, vplivneži, oglaševanje
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 19; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

7.
Celostne oblačilne podobe oblačil za različne tipe postav
Anja Stajnko, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obsega podroben pregled tipov ženskih postav skozi človeštvo in kakšen je vpliv socialnih omrežij na telesno samopodobo. Opredelili smo, kaj je lepotni ideal in kako vpliva na družbo. Izpostavili smo pravila izbiranja oblačil glede na tipe postav, ki hkrati odražajo osebno identiteto in izboljšajo telesno samopodobo posameznice. Podrobneje so bili proučeni tipi telesnih postav in predstavljeni nasveti, s katerimi lahko prekrijemo ali poudarimo telesne značilnosti ter s tem izboljšamo telesno samopodobo. Raziskali smo Instagram profile in z anketnim vprašalnikom pridobili informacije o telesni samopodobi anketiranih žensk oziroma mnenja o njihovih tipih telesnih postav, vplivih socialnih omrežij na njihovo telesno samopodobo in načinu oblačenja glede na njihov tip telesne postave.
Ključne besede: telesni tipi postav, zunanji videz, telesna samopodoba, ideali, celostne oblačilne podobe, zgodovina telesnih postav, družbena omrežja
Objavljeno: 10.09.2021; Ogledov: 111; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (3,24 MB)

8.
Analiza uporabe družbenih omrežij v mednarodnem trženjskem komuniciranju podjetij iz živilske industrije
Lana Gačnik, 2021, diplomsko delo

Opis: Dandanes so družbena omrežja postala del našega vsakdana. Popularnost družbenih omrežij raste, zato se podjetja vse pogosteje poslužujejo uporabe le-teh za komuniciranje s kupci. Oglaševanje in komunikacija prek družbenih omrežij sta velikega pomena, saj lahko vplivata na zaznave obstoječih in potencialnih kupcev. Pomembno je, da so objave zanimive in primerne izbrani ciljni skupini. Hkrati je pomembno tudi spremljanje rezultatov in odzivov na oglaševanje in ga po potrebi spremeniti ali prilagoditi. Mnoga družbena omrežja imajo posebna orodja, ki podjetjem omogočajo lažje trženje. Diplomski projekt je razdeljen na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu so predstavljeni glavni pojmi diplomskega projekta, kot npr. mednarodno trženjsko komuniciranje in instrumenti, ki jih pri mednarodnem trženjskem komuniciranju uporabljamo, kot na primer komunikacijski splet, oglaševanje, pospeševanje prodaje, stik z javnostmi, neposredno in elektronsko trženje ter osebna prodaja. Pomemben pojem diplomskega projekta je tudi digitalno trženjsko komuniciranje, njegove prednosti in slabosti ter družbena omrežja, kot orodja tovrstnega komuniciranja. V empiričnem delu je predstavljena analiza uporabe družbenih omrežij Facebook in Instagram za štiri izbrana podjetja živilske industrije.
Ključne besede: mednarodno trženjsko komuniciranje, digitalno trženjsko komuniciranje, družbena omrežja, stiki z javnostmi, pospeševanje prodaje
Objavljeno: 07.09.2021; Ogledov: 111; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (737,95 KB)

9.
Uporaba družbenih omrežij za namene marketinškega komuniciranja v mikro podjetjih
Tina Krajnc, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu raziskujemo vlogo in pomen marketinškega komuniciranja na družbenih omrežjih za mikro podjetja. Delo smo razdelili na dva dela, teoretični in empirični del. V prvem delu bomo opredelili pojma marketing in marketinško komuniciranje. Razložili bomo, kaj so mikro podjetja, našteli njihove značilnosti in tudi družbena omrežja. Zanimala nas bo njihova opredelitev in marketinško komuniciranje na družbenih omrežjih za mikro podjetja ter kakšne so prednosti in slabosti uporabe družbenih omrežij za namene marketinškega komuniciranja. Težko si predstavljamo dan, preživet brez mobilnega telefona, računalnika ali katere koli druge pametne naprave, ki nam omogoča hitro povezavo do interneta. Spletna orodja ponujajo podjetjem, da na lahek in cenovno ugoden način zadovoljujejo svoje potencialne in obstoječe stranke. V drugem delu smo izvedli kvantitativno raziskavo, kjer smo uporabili metodo zbiranja podatkov in metodo obdelave podatkov. Zbrane podatke smo obdelali in izdelali statistično analizo ter prišli do zanimivih ugotovitev. Ena od njih je ta, da mikro podjetja večinoma nimajo posebej zaposlenega, ki bi se ukvarjal samo z marketinškim komuniciranjem na družbenih omrežjih. To komuniciranje največkrat opravlja kar direktor/direktorica oziroma lastnik/lastnica podjetja, ki velikokrat nima ustrezne strokovne izobrazbe na tem področju. Več kot polovica vprašanih mikro podjetij za marketinško komuniciranje na spletu še vedno najpogosteje uporablja družbeno omrežje Facebook in ne Instagram ali katero od ostalih.
Ključne besede: mikro podjetja, marketinško komuniciranje, družbena omrežja, Facebook
Objavljeno: 01.09.2021; Ogledov: 75; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (3,46 MB)

10.
Medijska pismenost digitalnih priseljencev v odnosu do rabe spletnega družbenega omrežja facebook
Pia Prebevšek, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo proučevali medijsko pismenost digitalnih priseljencev v povezavi s spletnim družbenim omrežjem Facebook. Gre za starejše uporabnike, ki s temi tehnologijami niso odraščali in se zato pogosto soočajo s težavami pri njihovi uporabi. V raziskovalnem delu smo izvedli anketo, s katero smo ugotavljali, kako pogosto digitalni priseljenci uporabljajo Facebook, kaj jih pri tem motivira ter kako poznajo in uporabljajo njihove funkcionalnosti. Prav tako smo izmerili njihovo medijsko pismenost prek samoocene in ustreznega merskega instrumenta. Rezultati so pokazali, da le tip motivacije 'nadzor nad aktivnostmi otrok/bližnjih' napoveduje samooceno medijske pismenosti, medtem ko ostali tipi motivacij ne napovedujejo samoocenjene oziroma ocenjene medijske pismenosti. Prav tako so rezultati pokazali, da število ur dnevne uporabe družbenega omrežja Facebook ne vpliva na samoocenjeno oziroma ocenjeno medijsko pismenost, a da imajo tisti digitalni priseljenci, ki uporabljajo Facebook dve leti ali manj, nižjo samoocenjeno in ocenjeno medijsko pismenost kot tisti, ki ga uporabljajo več kot pet oziroma več kot deset let. Rezultati so pokazali tudi, da večina anketiranih digitalnih priseljencev ne naredi nič, ko naleti na objavo z vprašljivo kredibilnostjo, in da so precej previdni pri sprejemanju prošenj za prijateljstvo. Naši rezultati lahko služijo pri pripravi izobraževanj ali kot osnova za proučevanje medijske pismenosti oziroma proučevanje povezave med medijsko pismenostjo in drugimi družbenimi omrežji.
Ključne besede: medijska pismenost, družbena omrežja, Facebook, digitalni priseljenci
Objavljeno: 05.07.2021; Ogledov: 147; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici