| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Povezanost med družbeno odgovornostjo organizacij in odzivi potrošnikov z vidika marketinga
Ana Lambić, 2021, magistrsko delo

Opis: Organizacije se kot posledica globalizacije soočajo z različnimi izzivi in močno konkurenco na tržišču. Posledično vedno pogosteje zasledimo pojem družbene odgovornosti organizacij, katero opredelimo kot zavedanje organizacij, da so del širše družbe ter da so odgovorne za svoje vplive, ki jih imajo na družbo in okolje. Le-ta ima pozitiven vpliv na odzive potrošnikov, kot so nakupni namen, zaupanje, zvestoba, zadovoljstvo, namen ponovnega nakupa, ugled, spoštovanje in pripravljenost večjega vložka. Namen dela je bil predstaviti teoretično podlago družbene odgovornosti organizacij in odzivov potrošnikov z vidika marketinga ter ugotoviti medsebojno povezanost med obravnavanima področjema. Za potrebe raziskave je bil uporabljen raziskovalni pristop, in sicer najprej s kritičnim pregledom sekundarnih virov literature in nato s kvantitativnim pristopom, za katerega so bili podatki zbrani z anketo. Sledila je interpretacija ugotovitev. Raziskava je pokazala, da je družbena odgovornost organizacij zelo pomemben dejavnik pri odločitvi za nakup pri potrošnikih, pri katerih je na podlagi raziskave moč zaznati pomanjkanje informacij z obravnavanega področja. Družbena odgovornost organizacij ima pozitiven vpliv na vse omenjene odzive potrošnikov, ki pa se razlikujejo glede na starost potrošnika. Družbena odgovornost organizacij je pomembna metoda za razvoj dolgotrajnega dobrega odnosa z deležniki, zato je zelo pomembno celovito poznavanje področja, ki ima pozitiven vpliv na obnašanje potrošnikov.
Ključne besede: družbena odgovornost organizacij, odzivi potrošnikov, marketing, organizacija, management
Objavljeno: 06.04.2021; Ogledov: 278; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

2.
PRIDOBIVANJE SREDSTEV V NEPROFITNIH NEVLADNIH ORGANIZACIJAHPRIMER INŠTITUTA IRDO
Lina Ademovič, 2012, diplomsko delo

Opis: Pridobivanje sredstev v neprofitnih nevladnih organizacijah je velik problem, s katerim se srečujejo tovrstne organizacije. Srečujemo jih praktično na vseh področjih delovanja, in sicer v zdravstvu, v šolstvu, kulturi, športu, na področju okoljevarstva, družbene odgovornosti ipd. Tovrstne organizacije ne delujejo po tržnih principih, ni jih ustanovila država, zato tudi njihov cilj ni ustvarjanje dobička, temveč doseganje zastavljenih ciljev z namenom, da povežejo tudi širšo javnost. V teoretičnem delu smo predstavili neprofitne nevladne organizacije, njihov zgodovinski razvoj, značilnosti in vrste. Opisani so tudi najpomembnejši viri financiranja in problemi, s katerimi se pri pridobivanju sredstev soočajo nepridobitne organizacije. Empirični del naloge predstavlja študija primera na zasebnem Inštitutu IRDO (Inštitut za razvoj družbene odgovornosti), v kateri smo podrobnejše analizirali vire financiranja. Tako kot je za nepridobitne organizacije značilno, velja tudi za Inštitut IRDO, da mu kronično primanjkuje kakovostnih virov financiranja in da mora z malo sredstvi narediti veliko. To mu uspeva s kakovostnim kadrom, med katerimi so številni prostovoljci, ki predstavljajo pomemben vir financiranja.
Ključne besede: nepridobitne organizacije, financiranje nepridobitnih organizacij, družbena odgovornost, prostovoljstvo
Objavljeno: 21.02.2013; Ogledov: 5200; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici