| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 277
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Celostne oblačilne podobe oblačil za različne tipe postav
Anja Stajnko, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obsega podroben pregled tipov ženskih postav skozi človeštvo in kakšen je vpliv socialnih omrežij na telesno samopodobo. Opredelili smo, kaj je lepotni ideal in kako vpliva na družbo. Izpostavili smo pravila izbiranja oblačil glede na tipe postav, ki hkrati odražajo osebno identiteto in izboljšajo telesno samopodobo posameznice. Podrobneje so bili proučeni tipi telesnih postav in predstavljeni nasveti, s katerimi lahko prekrijemo ali poudarimo telesne značilnosti ter s tem izboljšamo telesno samopodobo. Raziskali smo Instagram profile in z anketnim vprašalnikom pridobili informacije o telesni samopodobi anketiranih žensk oziroma mnenja o njihovih tipih telesnih postav, vplivih socialnih omrežij na njihovo telesno samopodobo in načinu oblačenja glede na njihov tip telesne postave.
Ključne besede: telesni tipi postav, zunanji videz, telesna samopodoba, ideali, celostne oblačilne podobe, zgodovina telesnih postav, družbena omrežja
Objavljeno: 10.09.2021; Ogledov: 54; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (3,24 MB)

2.
Analiza uporabe družbenih omrežij v mednarodnem trženjskem komuniciranju podjetij iz živilske industrije
Lana Gačnik, 2021, diplomsko delo

Opis: Dandanes so družbena omrežja postala del našega vsakdana. Popularnost družbenih omrežij raste, zato se podjetja vse pogosteje poslužujejo uporabe le-teh za komuniciranje s kupci. Oglaševanje in komunikacija prek družbenih omrežij sta velikega pomena, saj lahko vplivata na zaznave obstoječih in potencialnih kupcev. Pomembno je, da so objave zanimive in primerne izbrani ciljni skupini. Hkrati je pomembno tudi spremljanje rezultatov in odzivov na oglaševanje in ga po potrebi spremeniti ali prilagoditi. Mnoga družbena omrežja imajo posebna orodja, ki podjetjem omogočajo lažje trženje. Diplomski projekt je razdeljen na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu so predstavljeni glavni pojmi diplomskega projekta, kot npr. mednarodno trženjsko komuniciranje in instrumenti, ki jih pri mednarodnem trženjskem komuniciranju uporabljamo, kot na primer komunikacijski splet, oglaševanje, pospeševanje prodaje, stik z javnostmi, neposredno in elektronsko trženje ter osebna prodaja. Pomemben pojem diplomskega projekta je tudi digitalno trženjsko komuniciranje, njegove prednosti in slabosti ter družbena omrežja, kot orodja tovrstnega komuniciranja. V empiričnem delu je predstavljena analiza uporabe družbenih omrežij Facebook in Instagram za štiri izbrana podjetja živilske industrije.
Ključne besede: mednarodno trženjsko komuniciranje, digitalno trženjsko komuniciranje, družbena omrežja, stiki z javnostmi, pospeševanje prodaje
Objavljeno: 07.09.2021; Ogledov: 48; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (737,95 KB)

3.
Uporaba družbenih omrežij za namene marketinškega komuniciranja v mikro podjetjih
Tina Krajnc, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu raziskujemo vlogo in pomen marketinškega komuniciranja na družbenih omrežjih za mikro podjetja. Delo smo razdelili na dva dela, teoretični in empirični del. V prvem delu bomo opredelili pojma marketing in marketinško komuniciranje. Razložili bomo, kaj so mikro podjetja, našteli njihove značilnosti in tudi družbena omrežja. Zanimala nas bo njihova opredelitev in marketinško komuniciranje na družbenih omrežjih za mikro podjetja ter kakšne so prednosti in slabosti uporabe družbenih omrežij za namene marketinškega komuniciranja. Težko si predstavljamo dan, preživet brez mobilnega telefona, računalnika ali katere koli druge pametne naprave, ki nam omogoča hitro povezavo do interneta. Spletna orodja ponujajo podjetjem, da na lahek in cenovno ugoden način zadovoljujejo svoje potencialne in obstoječe stranke. V drugem delu smo izvedli kvantitativno raziskavo, kjer smo uporabili metodo zbiranja podatkov in metodo obdelave podatkov. Zbrane podatke smo obdelali in izdelali statistično analizo ter prišli do zanimivih ugotovitev. Ena od njih je ta, da mikro podjetja večinoma nimajo posebej zaposlenega, ki bi se ukvarjal samo z marketinškim komuniciranjem na družbenih omrežjih. To komuniciranje največkrat opravlja kar direktor/direktorica oziroma lastnik/lastnica podjetja, ki velikokrat nima ustrezne strokovne izobrazbe na tem področju. Več kot polovica vprašanih mikro podjetij za marketinško komuniciranje na spletu še vedno najpogosteje uporablja družbeno omrežje Facebook in ne Instagram ali katero od ostalih.
Ključne besede: mikro podjetja, marketinško komuniciranje, družbena omrežja, Facebook
Objavljeno: 01.09.2021; Ogledov: 24; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (3,46 MB)

4.
Trajnostno poročanje v farmacevtski industriji
Tea Rezec, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo predstavili trajnostno poročanje podjetij iz farmacevtske industrije, ki prihajajo iz Evrope in Amerike. Podjetja trajnostno oz. nefinančno poročajo o okoljskih, socialnih in ekonomskih vidikih. S poročili dajejo informacije deležnikom o trajnostnem delovanju podjetja. Zelo pomembno je, da se podjetja lotevajo okoljskih in družbenih izzivov, saj le tako lahko prispevajo svoj delež. Podjetja morajo prepoznati pozitivne in negativne vplive na okolje, družbo in gospodarstvo. Na podlagi pregleda literature smo v teoretičnem delu predstavili osnove trajnostnega poročanja. V tem pregledu so bile vsebinsko pojasnjene definicije trajnostnega razvoja in družbene odgovornosti. Predstavljeni so bili dokumenti in zakoni na podlagi katerih podjetja poročajo o trajnostnem razvoju. Podrobneje so bili predstavljeni standardi GRI in cilji trajnostnega razvoja, saj jih podjetja pri poročanju o trajnostni uporabljajo najpogosteje. V drugem delu naloge smo podrobneje analizirali vsebine trajnostni poročil izbranih podjetij. V analizo je bilo zajetih osem multinacionalnih podjetij, ki spadajo med najuspešnejša farmacevtska podjetja na svetu. Zanimalo nas je po katerih standardih podjetja poročajo, katera podjetja poročajo obsežneje in na katere vidike dajejo poudarke. Ugotovljeno je bilo, da podjetja poročajo po različni zakonih in predpisih. Razlikuje se vsebinski obseg poročil in poudarek dajejo predvsem okoljskim in socialnim vidikom. S socialnega vidika se podjetja trudijo izboljšati razmer v družbi, pri tem pa se vsako podjetje loteva na svoj način. Nekatera podjetja vlagajo v razvoj mladega kadra, druga dajejo najrazličnejše donacije. Vse več podjetji se zaveda kako pomembno je biti okolju prijazen in upoštevati zakonske predpise. Podjetja zmanjšujejo odpadke, emisije, plastiko in vodo. Zavedajo se pomena izkoriščanja obnovljivih virov v čim večjem obsegu.
Ključne besede: trajnostno poročanje, trajnosti razvoj, družbena odgovornost, okoljski vidik, socialni vidik
Objavljeno: 13.07.2021; Ogledov: 184; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

5.
Medijska pismenost digitalnih priseljencev v odnosu do rabe spletnega družbenega omrežja facebook
Pia Prebevšek, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo proučevali medijsko pismenost digitalnih priseljencev v povezavi s spletnim družbenim omrežjem Facebook. Gre za starejše uporabnike, ki s temi tehnologijami niso odraščali in se zato pogosto soočajo s težavami pri njihovi uporabi. V raziskovalnem delu smo izvedli anketo, s katero smo ugotavljali, kako pogosto digitalni priseljenci uporabljajo Facebook, kaj jih pri tem motivira ter kako poznajo in uporabljajo njihove funkcionalnosti. Prav tako smo izmerili njihovo medijsko pismenost prek samoocene in ustreznega merskega instrumenta. Rezultati so pokazali, da le tip motivacije 'nadzor nad aktivnostmi otrok/bližnjih' napoveduje samooceno medijske pismenosti, medtem ko ostali tipi motivacij ne napovedujejo samoocenjene oziroma ocenjene medijske pismenosti. Prav tako so rezultati pokazali, da število ur dnevne uporabe družbenega omrežja Facebook ne vpliva na samoocenjeno oziroma ocenjeno medijsko pismenost, a da imajo tisti digitalni priseljenci, ki uporabljajo Facebook dve leti ali manj, nižjo samoocenjeno in ocenjeno medijsko pismenost kot tisti, ki ga uporabljajo več kot pet oziroma več kot deset let. Rezultati so pokazali tudi, da večina anketiranih digitalnih priseljencev ne naredi nič, ko naleti na objavo z vprašljivo kredibilnostjo, in da so precej previdni pri sprejemanju prošenj za prijateljstvo. Naši rezultati lahko služijo pri pripravi izobraževanj ali kot osnova za proučevanje medijske pismenosti oziroma proučevanje povezave med medijsko pismenostjo in drugimi družbenimi omrežji.
Ključne besede: medijska pismenost, družbena omrežja, Facebook, digitalni priseljenci
Objavljeno: 05.07.2021; Ogledov: 107; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

6.
Pregled sodobnih konceptov na področju družbenih medijev
Albin Dužič, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili pregled sodobnih konceptov na področju družbenih medijev. S pregledom virov in literature smo izbrali 8 sodobnih konceptov, ki so se pojavljali v preteklih treh letih in jih predstavil v 10 priljubljenih družbenih omrežjih. Z metodo analize smo ugotovili, na kakšen način so vključeni v posamezne medije. Rezultate smo predstavili v tabeli.
Ključne besede: sodobni koncepti, družbeni mediji, družbena omrežja, osnovni koncepti, napredni koncepti
Objavljeno: 26.04.2021; Ogledov: 265; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (4,04 MB)

7.
Družbeno odgovorno bančništvo v Sloveniji
Simona Pišek, 2019, diplomsko delo

Opis: Pri pisanju diplomskega projekta smo se osredotočili na družbeno odgovornost bank v Sloveniji. V prvem delu smo spoznali pojem družbena odgovornost, kako so v letnih poročilih o družbeni odgovornosti poročale organizacije, kaj so družbeno odgovorne banke ter kakšni so standardi poročanja bank o družbeni odgovornosti. V drugem delu diplomskega projekta smo raziskali, ali slovenske banke redno poročajo o družbeni odgovornosti v svojih javno dostopnih dokumentih. To smo proučili s pregledom letnih poročil in spletnih strani slovenskih bank. Na kratko smo opisali družbeno odgovornost posamezne banke in ugotovili, da banke redno poročajo o svojih družbeno odgovornih aktivnostih na spletnih straneh, še bolj podrobno pa v letnih poročilih. Pri drugem delu raziskave smo sestavili anketni vprašalnik. Zanimalo nas je, ali komitenti slovenskih bank v povprečju zaznavajo njihove družbeno odgovorne aktivnosti in ali so zadovoljni z družbeno odgovornimi aktivnostmi svoje banke. Rezultate smo predstavili v grafični obliki. Ugotovitve so pokazale, da komitenti slovenskih bank v povprečju zaznavajo družbeno odgovorne aktivnosti svoje banke oziroma so vsaj malo seznanjeni z njimi. Zdi se jim pomembno, da se njihova banka zavzema za okoljske in družbene probleme in so zadovoljni s svojo banko pri dejavnostih družbene odgovornosti. Družbena odgovornost je širok pojem, je veliko več kot samo dobrodelnost. Vse več organizacij se zaveda svoje družbene odgovornosti in o njej tudi poroča. Banka kot najpomembnejša finančna institucija se zaveda, da je pomembna njena aktivnost družbene odgovornosti, saj lahko pridobi dolgoročno zaupanje strank, zaposlenih in širše skupnosti.
Ključne besede: družbena odgovornost, družbena odgovornost v bankah, banke v Sloveniji, poročanje o družbeni odgovornosti.
Objavljeno: 16.04.2021; Ogledov: 169; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

8.
Identificiranje podjetja na spletu
Aleš Gorjup, 2021, magistrsko delo

Opis: Z nenehno rastjo spleta in števila informacij, ki se na spletu pojavljajo, smo večkrat postavljeni pred vprašanje, ali bomo na spletu našli to kar iščemo. Pomoč pri tem nam nudijo spletni iskalniki, katere bomo opredelili in opisali njihovo delovanje. Cilj magistrskega dela je podrobneje raziskati, kako delujejo spletni iskalniki in kako uporabniki s pomočjo njih iščemo po spletu. Ugotovili smo, da lahko na uvrstitev naše spletne strani med rezultati iskanja vplivamo z optimizacijo spletne strani za spletne iskalnike. Pri optimizaciji gre za različne postopke, s katerimi prilagajamo spletno stran tako, da bi nas uporabniki našli, saj če te danes ni na spletu, je skoraj enako kot, da ne obstajaš. V nadaljevanju smo raziskali pomembnost ključnih besed, ki morajo biti izbrane smiselno glede na vsebino, ki jo ponujamo. Podrobneje smo opisali gradnike optimizacije na strani in izven nje. Na koncu smo pregledali še osnove spletne analitike in osnove merjenja s programi, ki nam lahko ob razumevanju pridobljenih rezultatov pomagajo pri izboljšanju uvrstitve spletne strani v rezultatih iskanja in pri doseganju višje stopnje konverzije.
Ključne besede: spletni iskalnik, optimizacija za spletne iskalnike, ključne besede, družbena omrežja
Objavljeno: 15.04.2021; Ogledov: 190; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

9.
Facebook in Instagram oglaševanje B2C spletnih trgovin v Sloveniji
Jure Šenveter, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo se osredotoča na Facebook in Instagram oglaševanje spletnih trgovin v Sloveniji, ki prodajajo proizvode ali storitve končnim odjemalcem. Gre za hitro spreminjajoče se področje marketinškega komuniciranja, kar smo poskušali čim bolj aktualno opredeliti in opisati. Magistrsko delo tako zajema teoretično umestitev oglaševanja na družbenih omrežjih v marketing, prakse Facebook in Instagram oglaševalcev slovenskih podjetij in tudi samo izdelavo oglasa. Magistrsko delo je spoznanje, kako kompleksno je oglaševanje na družbenih omrežjih, za katero je treba imeti dosti znanja in dobro pripravljeno strategijo. Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del zajema komuniciranje v marketingu, strategijo digitalnega marketinga, izdelavo spletne strani, zgodovino in opis interneta ter družbenih omrežij, digitalno oglaševanje ter na koncu še izdelavo Facebook in Instagram oglasa. Empirični del raziskuje vprašanja, povezana z oglaševanjem preko Facebook upravitelja oglasov, primerjavo z Google oglaševanjem in ugotavljanje ključnih kazalcev uspešnosti za slovenska podjetja. Pridobljeni podatki nam dajejo odgovore na vprašanja, kam se stekajo sredstva slovenskih digitalnih oglaševalcev, katere cilje Facebook kampanj uporabljajo slovenska podjetja, ali uporabljajo Facebook Pixel ter ali slovenska podjetja uporabljajo ponovno ciljanje občinstva s pomočjo občinstva po meri in s pomočjo kataloške prodaje. Analiza rezultatov je razporejena glede na pojasnjevanje posameznih hipotez in vizualno predstavlja podatke s pomočjo grafov in tabel.
Ključne besede: Facebook, Instagram, družbena omrežja, digitalno oglaševanje, spletna trgovina.
Objavljeno: 13.04.2021; Ogledov: 163; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

10.
Povezanost med družbeno odgovornostjo organizacij in odzivi potrošnikov z vidika marketinga
Ana Lambić, 2021, magistrsko delo

Opis: Organizacije se kot posledica globalizacije soočajo z različnimi izzivi in močno konkurenco na tržišču. Posledično vedno pogosteje zasledimo pojem družbene odgovornosti organizacij, katero opredelimo kot zavedanje organizacij, da so del širše družbe ter da so odgovorne za svoje vplive, ki jih imajo na družbo in okolje. Le-ta ima pozitiven vpliv na odzive potrošnikov, kot so nakupni namen, zaupanje, zvestoba, zadovoljstvo, namen ponovnega nakupa, ugled, spoštovanje in pripravljenost večjega vložka. Namen dela je bil predstaviti teoretično podlago družbene odgovornosti organizacij in odzivov potrošnikov z vidika marketinga ter ugotoviti medsebojno povezanost med obravnavanima področjema. Za potrebe raziskave je bil uporabljen raziskovalni pristop, in sicer najprej s kritičnim pregledom sekundarnih virov literature in nato s kvantitativnim pristopom, za katerega so bili podatki zbrani z anketo. Sledila je interpretacija ugotovitev. Raziskava je pokazala, da je družbena odgovornost organizacij zelo pomemben dejavnik pri odločitvi za nakup pri potrošnikih, pri katerih je na podlagi raziskave moč zaznati pomanjkanje informacij z obravnavanega področja. Družbena odgovornost organizacij ima pozitiven vpliv na vse omenjene odzive potrošnikov, ki pa se razlikujejo glede na starost potrošnika. Družbena odgovornost organizacij je pomembna metoda za razvoj dolgotrajnega dobrega odnosa z deležniki, zato je zelo pomembno celovito poznavanje področja, ki ima pozitiven vpliv na obnašanje potrošnikov.
Ključne besede: družbena odgovornost organizacij, odzivi potrošnikov, marketing, organizacija, management
Objavljeno: 06.04.2021; Ogledov: 255; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0.32 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici