| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomen poslovnih družabnih omrežij
Ana Vrezner, 2020, magistrsko delo

Opis: Namen magistrskega dela je, da opredelimo pomen poslovnega družabnega omrežja in da predstavimo uporabo poslovnega družabnega omrežja Yammer. Najprej smo v teoretičnem delu opredelili pomen družabnega omrežja in nato še poslovnega družabnega omrežja. Opisali smo vrste družabnih omrežij ter predstavili sam razvoj. Nato smo opredelili še trende, ki so trenutno aktualni. Družabno omrežje je torej spletno mesto ali računalniška aplikacija, ki nam omogoča, da med seboj komuniciramo in si delimo informacije preko interneta. Omogoča nam, da se zbližamo z enako mislečimi posamezniki in se z njimi prostovoljno povežemo.
Ključne besede: Družabno omrežje, poslovno družabno omrežje, Yammer
Objavljeno v DKUM: 11.12.2020; Ogledov: 380; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

2.
Prisotnost videa na spletnih straneh opernih hiš
Mojca Hinteregger, 2018, diplomsko delo

Opis: Z rastjo in nadgradnjo uporabe spleta je prišlo do drastičnih sprememb na področju komuniciranja s ciljno publiko. Pojavile so se številne nove oblike izražanja in promocije na spletu, med njimi je vedno bolj prisoten in priljubljen video. Zaradi vpliva novih medijev na potrošniško vedenje so kulturne organizacije primorane spremeniti stare marketinške strategije in zaradi novega dojemanja in sprejemanja javnosti posegajo po novih oblikah komunikacije, vključno z videom. Diplomsko delo s pregledom uradnih spletnih strani, družabnega omrežja Facebook in YouTube kanalov šestih opernih hiš po svetu ugotavlja, da se operne hiše vedno bolj poslužujejo videa kot sredstva za promocijo.
Ključne besede: video, spletni marketing, družabno omrežje, operna hiša
Objavljeno v DKUM: 07.11.2018; Ogledov: 695; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

3.
ELEMENT.STUDIO D.O.O. NA FACEBOOKU
Valerija Podbregar, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: Danes postaja internet zelo pomemben tako za podjetja/organizacije kot za posameznika. Uporaba interneta raste iz dneva v dan bolj. Tako raste tudi uporaba socialnih družabnih omrežij. Najbolj priljubljeno socialno omrežje je trenutno Facebook. Čas, ki ga preživimo na tem socialnem omrežju, je vsak dan daljši in za nekatere skoraj nenadomestljiv. Prav to je ustvarilo novo priložnost za marketing. Podjetja/organizacije lahko ustvarijo svojo facebook stran, ki je namenjena svojim odjemalcem in »oboževalcem«. Tako lahko komunicirajo s svojimi strankami porabniki dvosmerno in se jim bolj približajo. Seveda pa je potrebno s facebook stranjo učinkovito in ustrezno upravljati. Facebook prinaša v poslovanje podjetja več prednosti kot slabosti, zato bi moralo to orodje izkoristiti vsako podjetje. V prvem delu diplomskega dela smo se dotaknili teoretičnega dela trženja in oglaševanja ter predstavili socialno omrežje Facebook. V drugem delu pa smo izvedli anketo in na podlagi rezultatov podjetju Element.studio d.o.o., predlagali nove izboljšave facebook strani, predlagali pridobivanje novih odjemalcev in za boljšo in učinkovito prepoznavnost podjetja.
Ključne besede: facebook, socialno omrežje, facebook stran, družabno omrežje, trženje in oglaševanje
Objavljeno v DKUM: 27.01.2015; Ogledov: 926; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (2,29 MB)

4.
UVEDBA POSLOVNEGA DRUŽABNEGA OMREŽJA V ENOTI ZA ODNOSE S STRANKAMI
Kaja Pavlič, 2013, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava področje uporabe družabnega poslovanja v podjetju. V zadnjih letih opažamo, da so se družabna omrežja zelo razširila, zaradi česar smo želeli prikazati, da obstajajo tudi družabna omrežja za podjetja, t.i. poslovna družabna omrežja. V nalogi smo se osredotočili na oddelek Enota za odnose s strankami, ki deluje v okviru večje zavarovalnice v Sloveniji in strankam nudi splošne informacije preko različnih komunikacijskih kanalov. Obravnavali smo problematiko pomanjkanja informacij, ki jih imajo zaposleni v tej enoti zaradi slabše povezanosti s strokovnimi službami. Iz tega razloga želimo vzpostaviti sistem, ki bo zaposlenim olajšal delo in da bodo na enem mestu dobili vse informacije, ki jih potrebujejo za odgovore strankam. Želimo omogočiti, da se Enota za odnose s strankami in strokovne službe povežejo na način, ki bo omogočal nemoteno opravljanje dela, tako ene kot druge službe, s čimer bomo povečali zadovoljstvo zaposlenih, nemoten pretok informacij in ustrezen nivo zagotavljanja storitev, kar posledično doprinese k zadovoljstvu strank. V teoretičnem delu smo predstavili družabna omrežja in družabno poslovanje. Na kratko smo predstavili njune bistvene značilnosti in funkcionalnosti. Predstavili smo tudi primer podjetja, ki je uvedlo družabno poslovanje in prednosti uporabe le-tega. V praktičnem delu smo predstavili rešitev IBM Connections in možnosti, ki jih rešitev nudi. S pomočjo zunanjih izvajalcev smo izdelali prototipno rešitev in jo predstavili zaposlenim v oddelku. Zaposleni v Enoti za odnose s strankami so prototipno rešitev preizkusili in nam s pomočjo anketnega vprašalnika podali povratne informacije. Odgovori so predstavljeni v delu, ki obravnava mnenja uporabnikov. Na koncu naloge smo predstavili funkcionalnosti, ki bi jih morala imeti programska rešitev družabnega poslovanja, prav tako smo predstavili predloge za uvedbo rešitve in podali priporočila za nadaljnji razvoj.
Ključne besede: Poslovno družabno omrežje, družabno poslovanje, IBM Connections, prototip.
Objavljeno v DKUM: 11.10.2013; Ogledov: 1526; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (2,66 MB)

5.
ŠTUDIJA PRIMERA DRUŽABNIH OMREŽIJ ZA IZVAJANJE MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI
Jaka Jauh, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo se osredotočili na pregled družabnih omrežij (iSlovar) in možnosti, ki jih ta ponujajo na področju marketinga podjetij. Sprehodili smo se skozi razvoj spleta ter pripravili kratek pregled trenutno najbolj aktualnih družabnih omrežij. Naš cilj je bil, da čim bolje izkoristimo potencial, ki ga za izvajanje trženjskih aktivnosti ponujajo družabna omrežja. Tako smo zasnovali marketinško kampanjo v kateri smo uporabili tudi družabna omrežja kot enega od komunikacijskih kanalov. Na praktičnem primeru smo se lotili priprave marketinške kampanje za spletni portal Planet.Siol.net, ki vključuje uporabo družabnih omrežij, izbranih s pomočjo analiz,opravljenih v sklopu diplomske naloge. Zasnovali smo celotno kampanjo, od stroškovne ocene do strategije, priprave media plana in merjenja učinkov kampanje. Problem, ki ga obravnavamo v sklopu diplomske naloge je, kako v današnji poplavi medijev in oglasov, ki na človeka prežijo na vsakem koraku, najti najboljše možnosti oglaševanja. Oglaševanje mora namreč doseči predvsem ciljno publiko, ki bi jo naš produkt utegnil zanimati. Hkrati pa smo se trudili, da bo oglaševanje cenovno ugodno in imelo vseeno čim večji učinek. Tako smo se osredotočili na oglaševanje na svetovnem spletu, natančneje, s pomočjo družabnih omrežij. Ta že igrajo pomembno vlogo v evoluciji spleta, ne igrajo pa še tako ključne vloge v oglaševanju samem. Kot zelo močan spletni medij še niso dovolj dobro izkoriščeni, kljub temu, da nudijo tudi vse prednosti oglaševanja na spletu kot so: možnost ciljanega oglaševanja, merjenja rezultatov itd. Poleg tega pa omogočajo še grajenje skupnosti in dvig ugleda blagovnih znamk, če se z njimi ustrezno ukvarjamo. Na ta del uporabe družabnih omrežij smo se še posebej osredotočili in tako smo pripravili tudi strategijo nastopa podjetja in njegovih produktov v sklopu družabnih omrežij. Skozi kampanjo smo rezultate sproti spremljali in tako merili učinkovitost izvedbe. Pričakovali smo, da bomo s komunikacijo in izvedbo trženjskih aktivnosti povišali prepoznavnost in ugled blagovne znamke Planet.Siol.net. Krepili smo pripadnost obstoječih uporabnikov in pridobivali nove uporabnike, kar smo dosegli z ustrezno komunikacijo. Glede na rezultate,ki smo jih sproti spremljali pa smo lahko kontrolirali učinkovitost posameznih akcij v sklopu kampanje in uspešne akcije uporabljali pogosteje ter jih nadgrajevali.
Ključne besede: Svetovni splet, Družabno omrežje, Družbeni mediji, Spletno komuniciranje, Tržno komuniciranje
Objavljeno v DKUM: 12.11.2012; Ogledov: 1963; Prenosov: 309
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici