| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Uvajanje digitalnih marketinških in prodajnih kanalov: analiza primera
Blaž Kovač, 2021, magistrsko delo

Opis: Eden od glavnih razlogov za globoke transformacijske procese v poslovnem okolju je digitalizacija delovnega in življenjskega okolja. Vseobsegajoča digitalizacija podjetja pri poslovanju z modernimi poslovnimi subjekti zahteva ustrezne spremembe na vseh področjih, zlasti na področju poslovnih informacijskih rešitev. Digitalizacija podjetja zahteva nujno organizacijsko digitalno preobrazbo, kar je ključnega pomena za njegov obstoj in napredek. Nujnost digitalne preobrazbe je potrdila tudi pandemija v letu 2020, ki je ohromila večino procesov v razvitem svetu. Prav globalizacijskim tokovom namreč gre pripisati spoznanje, da se je virus COVID19, ki se je konec leta 2019 pojavil na Kitajskem, v začetku leta 2020 razširil po vsem svetu in ohromil socialno življenje ljudi in poslovanje podjetij. Organizacija se bo morala prilagoditi tem novim razmeram in poiskati odgovore na izzive v obliki digitalizacije poslovnih procesov in organizacijske digitalne preobrazbe. To vključuje radikalne spremembe tradicionalnih poslovnih funkcij kot tudi nadgradnjo digitalnih kompetenc zaposlenih.
Ključne besede: Digitalizacija, digitalna transformacija, spletna stran, digitalni marketing, družabna omrežja, kampanja digitalnega marketinga
Objavljeno: 21.10.2021; Ogledov: 49; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

2.
Vpliv družabnih omrežij na poslovanje podjetja
Michaelle Letnik, 2020, diplomsko delo

Opis: Na svetu je trenutno več kot 3,5 milijarde uporabnikov družabnih omrežij. Ta številka nam pove, kako zelo je razširjena uporaba družabnih omrežij, hkrati pa lahko s tega razberemo, kako pomembna so družabna omrežja in njihov vsakdanji vpliv na naše življenje. Večina uporabnikov jih uporablja za komuniciranje in spremljanje svojih najljubših znamk. Znamke so podjetja, ki se promovirajo s pomočjo spleta. Dandanes je pomembno, da je podjetje v koraku s časom in da izkoristi družabna omrežja v največjem možnem načinu. Prodaja, oglaševanje, komunikacija in grajenje odnosa s strankami je bistveno za dobro poslovanje podjetja. Če podjetje to opravlja preko družabnih omrežij, bistveno privarčuje pri stroških in hkrati s tem poveča dobiček. Pomembno je torej, da se podjetja vključijo v sodoben način življenja in ugotovijo, kako pomembna so družabna omrežja za dobrobit njihovega podjetja. V prvem delu diplomskega dela smo najprej opredelili družabnega omrežja, predstavili njegovo zgodovino ter osnovne značilnosti. Del naloge smo tudi posvetili različnim tipom družabnih omrežij in trendom v zadnjem letu. Osredotočili smo se tudi na vsesplošno uporabo družabnih omrežij v poslovne namene, ki smo kasneje v nalogi povezali s praktičnim delom. Po opredelitvi družabnih omrežij smo se osredotočili na družabna omrežja v Sloveniji. Omenili smo družabna omrežja, ki so zasegala najboljša mesta uporabnosti v Sloveniji in hkrati pregledali uporabo družabnih omrežij glede na starostne skupine ljudi. V drugem delu smo najprej analizirali picerijo, v kateri smo kasneje ugotavljali vpliv družabnih omrežij. Posvetili smo se dosedanji uporabi družabnih omrežij in izpostavili prednosti in slabosti. S pomočjo anketiranja strank smo pridobili podatke, ki so nam pomagali prikazati dosedanje stanje. V zadnjem delu smo poiskali nove možne rešitve, ki bi pripomogle k boljši poslovni uspešnosti poslovanja podjetja.
Ključne besede: Družabna omrežja, vpliv družabnih omrežij, poslovna uspešnost, Facebook, internet
Objavljeno: 19.11.2020; Ogledov: 596; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)

3.
Produkcija promocijskega videa za gorsko kolesarstvo
Miha Horvat, 2020, diplomsko delo

Opis: Predmet diplomskega dela je video produkcija v gorskem kolesarstvu in kako produkcija takšnega videa poteka. V nalogi je predstavljen pomen videov v gorskem kolesarstvu in kje se uporabljajo. Predstavljeni so nameni gorsko kolesarskega videa, analiza obstoječih primerov, pristop k načrtovanju videa in tehnične značilnosti videa. Na koncu so opisane značilnosti najbolj pogostih družabnih omrežij, ki se uporabljajo za objavljanje gorsko kolesarskih videov.
Ključne besede: gorsko kolesarstvo, produkcija, seznam posnetkov, oprema, družabna omrežja
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 180; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (674,44 KB)

4.
Različni pristopi poročanja tradicionalnih medijev na družabnih omrežjih
Janez Fabijan, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava primerjavo med poročanjem medijev na tradicionalnih platformah in posredovanjem vsebin preko družbenih omrežij. V uvodu gre za razlago terminov mediji ter družabna omrežja. Opisani so trije predstavniki tradicionalnih medijev, tiskani mediji, radijski mediji ter televizijski mediji. Raziskovalni del se osredotoča predvsem na razlike in podobnosti pri pisanju informativnih objav na družabnih omrežjih Facebook in Twitter. Predstavljeno je dodatno multimedijsko gradivo in spletni viri, ki jih posamezni medij uporablja pri svojem delu na družabnih omrežjih. Prav tako se osredotočam na slog poročanja določenega medija na družabnih omrežjih v primerjavi s slogom poročanja v tradicionalni obliki.
Ključne besede: družabna omrežja, množični mediji, tehnologija, javnost
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 177; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (2,16 MB)

5.
Informacijske strategije uvajanja družabnih omrežij
Teja Pondelak, 2020, magistrsko delo

Opis: Dandanes je izredno pomembna vloga družabnih omrežij, saj so pomembna predvsem z komunikacijskega vidika za posameznike kot tudi podjetja. Hiter tempo življenja omogoča vse bolj pogosto uporabo družabnih omrežij, predvsem Facebooka. Družabna omrežja so spletna mesta, kjer si lahko uporabniki ustvarijo svoj lasten profil, preko katerega si ustvarijo spletno identiteto. Prav tako se lahko med sabo povezujejo, ohranjajo stike s prijatelji in poslovnimi partnerji. Uporabniki med sabo izmenjujejo sporočila, nasvete, mnenja, izkušnje ipd. Družabna omrežja veljajo za najbolj popularno spletno aktivnost, saj privabljajo vedno več ljudi. Zanimivost le teh je ponudba različnih storitev, objava videoposnetkov, fotografij, komunikacija, pisanje objav in sporočil ter mnenja. Popularnost družabnih omrežij narašča ne le med mlajšo populacijo temveč tudi med starejšo, česar se zavedajo tudi podjetja. Podjetja preko družabnih omrežij oglašujejo brezplačno in dosežejo tako mlajšo kot starejšo populacijo. Kot smo že prej omenili, da je med najbolj priljubljenimi družabnimi omrežji Facebook, se tudi zadnje čase po lestvici priljubljenosti gibljejo tudi družabno omrežje Instagram, Twitter in LinkedIn. Dandanes je izredno pomembna vloga sodobne informacijske tehnologije, sploh za podjetja, ki želijo ohraniti konkurenčni položaj na trgu. Konkurenca je eden izmed pomembnih dejavnikov na trgu, ki mu podjetja morajo biti kos, če se želijo obdržati na trgu. Prav zaradi tega morajo slediti trendom, digitalizirati poslovne procese in se znati prilagajati. Magistrsko delo lahko razdelimo na dva dela. Prvi del smo bolj posvetili teoretičnim opredelitvam družabnih omrežij, se seznanili z vrstami družabnih omrežij ter raziskali prednosti in slabosti. Predstavili smo različne primere družabnih omrežij in se spoznali z varnostjo družabnih omrežij pred vdori hekerjev. Predstavili smo tudi uporabnost družabnih omrežij v poslovnem okolju in opredelili digitalizacijo poslovnih procesov kakor tudi celoten potek digitalizacije. Drugi del magistrske naloge smo namenili postopku uvedbe družabnih omrežij in na primeru podjetja X predstavili uvedbo družabnih omrežij. Najprej smo na kratko opisali podjetje X, opredelili zahteve podjetja, izbrali družabna omrežja in jih uvedli v podjetje. Prav tako smo po korakih predstavili celoten potek oglaševanja preko družabnega omrežja Facebook.
Ključne besede: Družabna omrežja, digitalizacija poslovnih procesov, uvajanje družabnih omrežij, uvedba družabnih omrežij na podjetju X.
Objavljeno: 18.08.2020; Ogledov: 221; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

6.
Varstvo otrok na družabnih omrežjih po Splošni uredbi o varstvu podatkov
Nina Gradišnik, 2018, diplomsko delo

Opis: Uredba (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) (v nadaljevanju: Uredba) je na področje varovanja osebnih podatkov prinesla veliko sprememb. Ena izmed njih določa, da je obdelava osebnih podatkov otroka, ki temelji na soglasju iz člena 6(1a) Uredbe in se nanaša na storitve informacijske družbe, ki se ponujajo direktno otroku, zakonita le, če takšno odobritev da ali odobri nosilec starševske skrbi otroka. Ker gre za nov predpis in se sodna praksa še ni razvila, se na to tematiko odpira mnogo vprašanj, na številna izmed njih pa še ni odgovora. Tako ni jasno, kaj naj bi pomenil termin, da se »storitev informacijske tehnologije ponuja direktno otroku«. Iz ohlapnih smernic organov Evropske Unije, bi se dalo razbrati, da so to tiste storitve, iz uporabe katerih se otroka izrecno ne izključi. Slednje bi pomenilo, da se ta člen nanaša tudi na družabna omrežja. Vsaj s strani omrežij: Facebook, Snapchat in Google, ugotovimo, da se tega člena, v kolikor je le mogoče izognejo. Kot osrednja pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov služi pogodba, člen 8 Uredbe pa se uporabi le v primeru, ko je za določen osebni podatek (na primer podatek o političnem mnenju, ki spada pod posebne vrste osebnih podatkov) potrebna izrecna privolitev in se ga ne more skriti pod namen izvajanja pogodbe. V pravilnikih posameznih družabnih omrežij lahko zasledimo neskladnosti z Uredbo, kot je na primer kršitev jasnosti in preprostosti jezika iz uvodne določbe 58, člena 7(2) ter 12(1). Najdemo tudi skrita in vnaprej odkljukana okenca, ki vsebinsko določajo obseg pooblastitev glede zbiranja podatkov o otroku, kar bi lahko bila kršitev uvodne določbe 32 Uredbe. Ugotovimo, da je prostora za izboljšave še na pretek in z zanimanjem lahko pričakujemo razvoj, ki ga bo ubrala Uredba in spremembe, ki jih bo še prinesla.
Ključne besede: Splošna uredba o varstvu podatkov, varstvo osebnih podatkov, privolitev otroka, storitve informacijske tehnologije, družabna omrežja, Facebook, Snapchat, Gooogle
Objavljeno: 21.09.2018; Ogledov: 569; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

7.
Oglaševanje in prikrito oglaševanje na družabnem omrežju instagram
Gabrijela Kos, 2018, diplomsko delo

Opis: Instagram je tretje največje družabno omrežje in postaja eden izmed pomembnejših kanalov, preko katerih podjetja oglašujejo svoje produkte ali storitve. V diplomskem delu smo raziskali razvoj oglaševanja skozi zgodovino, predstavili Instagram, oglaševanje na njem in izpostavili problem prikritega oglaševanja. Izvedli smo anketo Facebookovih uporabnikov in skušali ugotoviti, kako dobro prepoznavajo in se zavedajo oglasnih vsebin na omrežju. Analizirali smo profile slovenskih in ameriških uporabnikov ter primerjali količino prikritih oglasov. Ugotovili smo, da se spletna javnost dokaj dobro zaveda oglaševanja na Instagramu in da je v slovenskih profilih prisotno več prikritega oglaševanja kot v ameriških.
Ključne besede: družabna omrežja, Instagram, oglaševanje, prikrito oglaševanje
Objavljeno: 04.09.2018; Ogledov: 928; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (4,12 MB)

8.
Upravljanje blagovnih znamk športnih ekip preko družabnih omrežij
Lovro Humek, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu sem se ukvarjal s pomenom blagovnih znamk. Največ pozornosti sem namenil opredelitvi blagovnih znamk in pomenu znamk v športu. Predstavil sem delovanje managementa v športu, njegove temeljne naloge ter oblike športnega managementa, ki jih srečujemo. Teoretičen del zajema tudi družabna omrežja, kjer so opisana štiri največja omrežja, njihove značilnosti ter njihov pomen v današnjem času. S pridobljenim teoretičnim znanjem, sem v praktičnem delu opravil primerjavo in analizo dveh nogometnih klubov. Ugotavljal sem pomen družabnih omrežij pri nogometnem klubu Real Madrid in NK Maribor. Glavni cilj naloge je bil predstavitev upravljanja blagovnih znamk športnih ekip preko družabnih omrežij, kar je prikazano na praktičnemu primeru. Iz napisanega lahko sklepam, kako pomembno vlogo ima danes šport. Gre za dejavnost, ki iz dneva v dan raste in ima v poslovnem svetu zelo velik pomen.
Ključne besede: blagovne znamke, šport, management, družabna omrežja, športne ekipe.
Objavljeno: 15.12.2017; Ogledov: 485; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

9.
Povezljivost družabnih omrežij z rešitvami CRM
Sandra Zorec, 2017, magistrsko delo

Opis: Pojav družabnih omrežij in njihova popularnost sta spremenila tradicionalno upravljanje odnosov s strankami. Podjetja tako več sistematično ne zbirajo podatkov o strankah le v rešitvah CRM, temveč dodatne informacije pridobivajo tudi s svojo prisotnostjo in interaktivno komunikacijo s strankami na družabnih omrežjih. Ponudniki CRM rešitev so tako zaznali potencial ter na trgu podjetjem začeli ponujati rešitve Social CRM. Te rešitve podjetjem omogočajo selektivno poslušanje na spletu in družabnih omrežjih, analitiko in interpretacijo pridobljenih podatkov, sodelovanje med podjetji in njihovimi strankami ter med zaposlenimi znotraj podjetij, in pa seveda tudi povezavo pridobljenih podatkov ali integracijo rešitve Social CRM s tradicionalno CRM rešitvijo. Predmet raziskovanja je bil pojav pojma Social CRM in rešitev Social CRM na trgu informacijsko-komunikacijske tehnologije. V magistrskem delu smo najprej opredelili teoretična izhodišča CRM in predstavili vodilne ponudnike CRM rešitev (Microsoft, SAP, Oracle, Salesforce) ter nadalje opredelili še teoretična izhodišča družabnih omrežij, ugotavljali uporabnost družabnih omrežij v poslovnem okolju in predstavili znane predstavnike družabnih omrežij (Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+). Nato smo ugotavljali povezljivost družabnih omrežij z rešitvami CRM, kar je vodilo v definiranje pojma Social CRM. Zatem smo preučili in testirali funkcionalnosti posameznih Social CRM rešitev (Microsoft Social Engagement, SAP Hybris Cloud for Social Engagement, Oracle Social Cloud, Salesforce Social Studio), na podlagi pridobljenih podatkov pa naredili primerjalno analizo podobnosti, razlik ter posebnosti obravnavanih rešitev. V nadaljevanju smo, na primeru uvedbe Microsoft Social Engagement v fiktivno podjetje, prikazali še primer uporabe le-te v poslovnih procesih podjetja. Med preučevanjem in testiranjem funkcionalnosti (poslušanje, analitika, sodelovanje, razvoj) rešitev Social CRM smo raziskovali, na kakšen način te povezujejo družabna omrežja in tradicionalni CRM med seboj. Problem pri doseganju cilja pa je predstavljal omejen dostop do določenih informacij in podatkov. V raziskavi smo ugotovili, da uvedba Social CRM v poslovne procese podjetja pozitivno vpliva na uspešnost poslovanja podjetja kakor tudi na izboljšanje zadovoljstva njegovih strank. V dobi interneta se informacijska tehnologija razvija in napreduje s svetlobno hitrostjo, kar dokazuje pojav CRM rešitev, v katerih so predhodno že integrirane rešitve Social CRM.
Ključne besede: CRM, družabna omrežja, Social CRM, Microsoft, Microsoft Social Engagement
Objavljeno: 20.10.2017; Ogledov: 696; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (6,89 MB)

10.
Uporaba poslovnega družbenega omrežja za upravljanje znanja organizacije
Matjaž Močnik, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu se osredotočamo na znanje, njegovo širitvijo in ohranjanje znotraj organizacije, kar za slednje pogosto predstavlja izziv. Kot eden izmed glavnih dejavnikov uspešnosti organizacije se izkaže ravno v tem, kako sposobna je le ta upravljati svoje znanje, saj le ta predstavlja njen najdragocenejši kapital. Eden izmed pripomočkov za dosego teh ciljev je lahko tudi sistem poslovnih družabnih omrežij, ki jih podrobneje opisujemo ter spoznamo njihovo uporabnost pri upravljanju znanja organizacije. Za potrditev spoznanj je opravljena študija vpeljave tovrstne rešitve v slovensko organizacijo ter s pomočjo meritev in rezultatov ankete ocenjeni učinki, ki jih ima vpeljava take rešitve. Spoznali smo, da vpeljava tovrstne rešitve lahko zelo pripomore k širjenju in ohranitvi znanja v organizaciji, ima pa še mnogo drugih pozitivnih učinkov. Za uspeh vpeljave rešitve je potrebna podpora vodstva in ostalih zaposlenih, saj zahteva določen čas, napor in finančni vložek. Spoznali smo, da vpeljava rešitve in njen prispevek k uspehu organizacije vsekakor opravičuje poslovno naložbo.
Ključne besede: znanje, družabna omrežja, organizacijska kultura, informacijski sistem
Objavljeno: 23.08.2017; Ogledov: 520; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (3,49 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici