SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
INTERNET IN VARNOST OTROK V OSNOVNI ŠOLI
Danijel Korpar, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili aktualno problematiko varnega brskanja po svetovnem spletu, izpostavili nevarnosti pri brskanju in na kakšen način se lahko zoperstavimo nevarnostim na spletu. Analizirali smo, kako se najbolj ogrožena skupina uporabnikov svetovnega spleta, to so otroci in mladostniki, soočajo s težavami na spletu in na kaj morajo biti pozorni pri brskanju na spletu. Pregledali smo, kaj lahko za varno brskanje otrok in mladostnikov na spletu storijo starši, učitelji oz. izobraževalne ustanove in kako se s problemom varnega brskanja otrok in mladostnikov na spletu spopadajo znotraj in zunaj meja. Z anketnim vprašalnikom smo preverili obnašanje osnovnošolcev na spletu in kako se osnovnošolci sami zavedajo nevarnosti pri brskanju po spletu in ugotovili, da se otroci, predvsem devetošolci, že zavedajo nevarnosti na internetu in se jim v določeni meri tudi izogibajo.
Ključne besede: internet, osnovna šola, varnost otrok na internetu, zasebnost na internetu, internetne zlorabe, pozitivni in negativni vplivi interneta, internetna vzgoja, problem varnega brskanja na spletu, internetna družabna omrežja
Objavljeno: 10.02.2011; Ogledov: 3078; Prenosov: 228
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

2.
E-POSLOVANJE ZAVODA ZA KULTURO, TURIZEM IN RAZVOJ
Nives Brezovnik, 2011, diplomsko delo

Opis: Razvoj informacijskih tehnologij je tako kot na drugih področjih odločujoče spremenil poslovanje in trženje tudi na področju turizma. V turistični panogi se zavedamo, da se je v današnjem svetu poslovanja potrebno neprestano in hitro prilagajati spremembam na trgu, ki silijo v vpeljevanje vedno novih tehnologij in sistemov kar omogoča ohranitev obiskovalcev, ki imajo vedno večje in vse bolj specifične želje. Uporaba e-poslovanja in e-trženja prinaša zbliževanje obeh tako potrošnikov kot ponudnikov. Potrošniki lahko z e-poslovanjem na učinkovit način predstavijo želje in njihove potrebe, ponudniki pa lahko z e-poslovanjem nadzorujejo zmožnost uresničevanja želja in potreb potrošnikov. V svetu e-trženja je danes kupec tisti, ki odloča kaj želi videti, kdaj, kje in koliko časa. Kupec pokaže zanimanje za določen turističen produkt že z obiskom spletne strani na kateri lahko brez vsiljevanja raziskuje informacije o turistični destinaciji, ki jo želi obiskati. V diplomski nalogi smo vsa predstavljena dejstva upoštevali pri integraciji e-poslovanja in e-trženja na področje zavoda za kulturo, turizem in razvoj. Integracije smo se lotili s temeljitim pregledom prednosti in slabosti tako e-poslovanja kot e-trženja. Bralcu smo v diplomski nalogi orisno predstavili dejavnost turističnih storitev zavoda ter opisali turistične produkte, ki jih ponujamo predvsem za lažje razumevanje potreb vključevanja e-poslovanja in e-trženja na področje zavoda. E-poslovanje smo vključili tudi na podlagi pobud obiskovalcev, katerih mnenja in predloge smo raziskali z anketno raziskavo. Sledil je razvoj spletne promocije za vse dejavnosti, ki jih ponuja zavod (Muzej na prostem Rogatec, Dvorec Strmol in Športna dvorana Rogatec). E-poslovanje smo vključili na področje zavoda z razvojem informacijskega spletnega portala, ki vključuje naslednje spletne aplikacije: e-rezervacije in razpored zaposlenih, e-seznami inventarne opreme, e-seznami kontaktnih podatkov in e-arhiviranje. Spletne aplikacije informacijskega portala so integrirane na spletne strani zavoda tako, da dajejo celovitejšo podobo. Omenjene spletne aplikacije bodo pomembno pripomogle k boljši organiziranosti dela zaposlenih in preglednosti podatkov na zavodu. Spletna prodajalna predstavlja novo obliko kataloške prodaje oziroma e-trženja s to razliko, da je katalog izdelkov predstavljen v obliki spletnih tehnologij. Obiskovalci spletne prodajalne si lahko ogledajo katalog izdelkov in nato izbrane izdelke tudi naročijo. Glavna prednost spletne prodajalne oziroma e-trženja je dostopnost ciljnih kupcev saj je spletno ponudbo spletne prodajalne mogoče videti vsakomur, ki ima dostop do spleta. V zavodu smo na podlagi prednosti, ki jih prinaša spletna prodajalna in na podlagi povpraševanja obiskovalcev po spletnem nakupovanju izdelkov odločili vpeljati Muzejsko spletno prodajalno e-Lodn. V ponudbi spletne prodajalne e-Lodn je mogoče najti izdelke mojstrov domače in umetne obrti iz širše okolice Rogatca.
Ključne besede: turistična ponudba, e-poslovanje, e-trženje, zavod za kulturo, turizem in razvoj, spletna promocija, družabna omrežja, informacijski portal, spletna prodajalna.
Objavljeno: 03.11.2011; Ogledov: 1580; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (9,80 MB)

3.
UVEDBA CRM REŠITVE V PROIZVODNO PODJETJE NA PRIMERU PODJETJA ROTO D.O.O.
Maja Dolamič, 2012, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo se lotili koncepta CRM rešitev. Najprej smo predstavili kupce in odnose z njimi, ki so temelj razumevanja koncepta CRM rešitev. Nato so predstavljena teoretična izhodišča CRM rešitev in njihovo uvedbo. Vključeni so tudi trendi in stanje le teh v Sloveniji. Sledi predstavitev uvedbe CRM rešitve Manto Insight v podjetje ROTO d.o.o. in njeno delovanje.
Ključne besede: Zvesti kupec, CRM rešitve, uvedba CRM rešitve, mobilni CRM, Manto Insight, družabna omrežja in CRM rešitve
Objavljeno: 01.02.2013; Ogledov: 1312; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (2,41 MB)

4.
UPORABA MULTIMEDIJSKIH VSEBIN IN DRUŽBENIH MEDIJEV ZA VEČJO PREPOZNAVNOST PODJETJA
Tine Verbole, 2013, diplomsko delo

Opis: Klasično oglaševanje v vedno večji meri ne dosega več potrošnikov. Ti postajajo imuni na tradicionalne oglase na televiziji, radiu in v časopisih, zato se tržniki obračajo k alternativnim komunikacijskim kanalom. V zadnjem času predvsem izredno priljubljenim družbenim medijem. Za podjetja to pomeni, da se morajo kar se da hitro prilagoditi zakonitostim teh novih okolij. Hipertekst, interaktivnost, multimedija, recipročnost, te osnovne lastnosti spleta so prinesle nove možnosti, izkušnje in izzive tako za uporabnike, kot za ustvarjalce. Produkcijska sredstva in kanali promocije, ki so bili prej izključno v domeni velikih medijskih organizacij in oglaševalskih agencij so sedaj na voljo vsakemu posamezniku ali podjetju. Usmerjeni virusni marketing ni realistična strategija za večino organizacij, poleg tega pa kljub velikim vložkom uspeh ni zagotovljen. Podjetja morajo raje poiskati način, kako izkoristiti potencial vzajemnosti in razvoja osebnih odnosov, ki jih omogočajo družabna omrežja in podobne strani. Zbujanje pozornosti z atraktivnimi vsebinami je šele začetek. Enako pomemben, morda še pomembnejši faktor pri vzpostavljanju trajne in uspešne spletne strategije, je pristna vsakodnevna komunikacija z obstoječimi uporabniki. Skupnost ki nastane, ima moč podjetje predstaviti novim potencialnim kupcem bolje kot katerikoli prodajni strokovnjak. To je tisti resnični odmik od tradicionalne oglaševalske forme, ki že desetletja velja v množičnih medijih.
Ključne besede: multimediji, družbeni mediji, družabna omrežja, Facebook, Facebook vpogledi, blog, spletni dnevnik, Youtube, spletni video, virusni marketing, podcast, poddaja, kodek, interaktivnost, spletni marketing, digitalni marketing, spletno oglaševanje
Objavljeno: 14.05.2013; Ogledov: 1216; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

5.
PRIMERJAVA ORODIJ ZA ANALIZO UPORABNIKOV DRUŽABNIH OMREŽIJ
Rok Žerdin, 2013, diplomsko delo

Opis: V delu diplomskega seminarja smo se osredotočili na orodja za analizo uporabnikov družabnih omrežij. Najprej smo na splošno opredelili družabna omrežja in predstavili tri, ki se uporabljajo najpogosteje: Facebook, Twitter in LinkedIn. V nadaljevanju smo opredelili orodja za analize z vidika analiz prometa in z vidika analiz uporabnikov. Predstavili smo nekatera najpogosteje uporabljana orodja za analize uporabnikov. V praktičnem delu smo med sabo po določenih kriterijih primerjali tri orodja za analize uporabnikov treh že omenjenih družabnih omrežij. V primerjavi smo poskušali prikazati in ugotoviti, katere kategorije podatkov prikazujejo v analizah posamezna orodja.
Ključne besede: družabna omrežja, orodja za analize, primerjava orodij za analize
Objavljeno: 29.10.2013; Ogledov: 932; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (569,38 KB)

6.
SLOVENSKA PODJETJA NA FACEBOOK-U
Milan Majkić, 2013, diplomsko delo

Opis: Uporaba interneta raste iz dneva v dan. Mobilne naprave, kot so mobilni telefoni in tablice, nam omogočajo dostop do svetovnega spleta skoraj na vsakem koraku. Ljudje kot socialna bitja nagonsko stremimo k povezovanju z drugimi ljudmi, zato razcvet družbenih medijev v zadnjih letih ne preseneča. Ker je čas, ki ga preživimo na raznih družabnih omrežjih, vsak dan večji, je prav to ustvarilo novo priložnost za marketing. V tem diplomskem delu nas zanimajo predvsem slovenska podjetja in njihova prisotnost na največjem družbenem omrežju – Facebook-u. V prvem delu smo se dotaknili teoretičnega dela marketinga, v nadaljevanju pa predstavili dobre prakse ter izvedli anketo. Ugotovili smo, da večina podjetij nima točno definiranih ciljev in zastavljene strategije za nastop na Facebook-u. Na podlagi podatkov, ki smo jih pridobili z analizo dobrih praks in anketo, smo sestavili postopkovnik, s pomočjo katerega lahko podjetja zastavijo strategijo za uspešen nastop na Facebook-u.
Ključne besede: Facebook, družbeni mediji, družabna omrežja, marketing
Objavljeno: 02.10.2013; Ogledov: 933; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

7.
PRIMERJAVA UPORABE DRUŽBENEGA OMREŽJA FACEBOOK MED OTROKI STARIMI MED OSEM IN DVANAJST LET NA OBMOČJU REPUBLIKE SLOVENIJE IN REPUBLIKE HRVAŠKE
Ana Krmek, 2015, magistrsko delo

Opis: Facebook je najbolj priljubljeno družbeno omrežje, katerega uporablja veliko ljudi širom sveta. Najobčutljivejša skupina, ki uporablja to družbeno omrežje, so otroci, mlajši od trinajst let, katerim ga zakon prepoveduje uporabljati. Kljub prepovedi, ga uporabljajo, vzroki za to pa so sledeči: velika priljubljenost, želja po druženju v zelo razširjeni spletni skupnosti in želja po posnemanju starejših bratov in sester ali kolegov iz šole, ki uporabljajo Facebook, in s tem ustvarjajo intenzivno željo po uporabi družabnih omrežij med mladostniki. Težava pri uporabi družbenih omrežij so posledice uporabe. Otroci lahko postanejo odvisni od Facebooka, na spletu so izpostavljeni zlorabam in tovrstne negativne interakcije lahko vodijo v doživljanje raznih travm. Ker je uporaba Facebooka med mladostniki, mlajšimi od 13 let, vse večja, njene posledice v čustveni rasti in razvoju utegnejo biti težke. Zato želimo raziskati, na kakšen način in v kolikšni meri otroci na Hrvaškem in v Sloveniji uporabljajo Facebook. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretični del, ki se nanaša na otroke na Facebooku, in raziskovalni del, v katerem so prikazane hipoteze, rezultati raziskave, interpretacija in zaključek. Glavni cilj dela je zbir rezultatov, koliko in kako slovenski in hrvaški otroci med 8 in 12 let uporabljajo Facebook. V uvodu smo pojasnili razdelitev dela in njegove cilje. Teoretični del je pojasnjuje razvojno psihologijo ciljne starostne skupine (8–12 let). Potem smo se osredotočili na vlogo staršev pri vzgoji otrok v obdobju družbenih omrežji. Pokazali smo, s čim se starši borijo pri vzgoji sodobnih otrok, kako jih vzgajajo in kaj o tem pravijo znanstveniki. V nadaljnjem delu naloge smo podrobno analizirali ciljno skupino otrok in njihov razvoj. Pri analizi smo navedli osnovne definicije družbenih omrežij, v okviru tega tudi Facebooka, največje svetovne družabne mreže, ustanovljene leta 2004 s strani Marka Zuckerberga in njegovega kolega iz Harvarda Eduarda Saverina. Po navedbi osnovnih definicij smo se osredotočili na prednosti in slabosti uporabe Facebooka, družbeno življenje otrok na Facebooku ter nekaj do zdaj opravljenih raziskav na to temo. Pri slabostih smo pojasnili, kaj pomeni »cyber bullying« ter nekatere druge nevarnosti, ki pretijo na otroke na družbenih omrežjih. Med prednostmi uporabe Facebooka pri otrocih, mlajših od 13 let, smo prikazali, kako Facebook omogoča enostavno ohranjanje stikov s prijatelji in družino, pridobivanje novih prijateljev in deljenje idej in zamisli. V raziskovalnem delu smo predstavili dvanajst hipotez, iz katerih smo razvili raziskavo. Vsaka hipoteza je vezana na uporabo Facebooka med otroci, starimi od 8 do 12 let, iz območja Hrvaške in Slovenije. Po navedbi hipotez smo predstavili rezultate raziskave ter jih prikazali v tabelah in grafih. Zatem smo napisali interpretacijo, kjer smo teoretični del naloge povezali s pridobljenimi rezultati ter posledično ovrgli ali potrdili hipoteze. V zaključku smo navedli glavne ugotovitve dela, njegove negativne strani ter možnosti za nadaljnje raziskave.
Ključne besede: družabna omrežja, Facebook, otroci, cyber bullying, odvisnost
Objavljeno: 19.08.2015; Ogledov: 900; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

8.
ENOTNA SPLETNA AVTENTIFIKACIJA
Marko Meden, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo preučili ter opisali delovanje, prednosti, slabosti, uporabnost, varnost, vrste in konfiguracije sistema enotne spletne avtentikacije. V praktičnem delu smo se omejili na razvoj aplikacij, ki uporabnikom omogočajo prijavo v družbena omrežja Google+, Facebook, Twitter in LinkedIn z dodatno funkcionalnostjo glasovanja za najljubše družbeno omrežje ter ogled rezultatov glasovanja. Aplikacije so razvite v razvojnih orodjih Microsoft Visual Studio in Eclipse v programskih jezikih C# in Java. V te aplikacije smo vključili knjižnice, ki nam olajšajo delo z avtentikacijo uporabnikov z avtentikacijskim in avtorizacijskim protokolom OAuth.
Ključne besede: enotna spletna avtentifikacija, družabna omrežja, Google+, Facebook, Twitter, LinkedIn, OAuth
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 447; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

9.
NAČRTOVANJE MARKETINŠKE STRATEGIJE BLAGOVNE ZNAMKE PREHRANSKIH DODATKOV ZA ŽIVALI
Tanja Gosar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Podjetje BTL marketing d.o.o. uvaža iz Brazilije in trži blagovno znamko Vetnil že 12. leto. Na začetku delovanja je bil pravi uspeh in izdelki so se hitro prodajali, saj je bilo podjetje edini ponudnik tovrstnih izdelkov na trgu. V asortimentu Vetnila je bilo približno 15 različnih artiklov, v podjetju pa so blagovno znamko tržili prek klasičnega marketinga. V času krize je prodaja začela padati, pojavljati se je začelo tudi vedno večje število konkurentov, ki so vstopali na trg. Spremenjene razmere na trgu so spodbudile podjetje k razmisleku o vpeljavi sprememb in novih pristopov z namenom, da s programom pod blagovno znamko Vetnil ponovno dosežemo dobre prodajne rezultate. Z novo marketinško strategijo, ki bo vsebovala elemente klasičnega marketinga v kombinaciji z elementi sodobnih informacijskih in komunikacijskih tehnologij (IKT), želimo doseči razširitev trga in utrditi blagovno znamko. V diplomskem delu smo postavili temelje za prepoznavnost blagovne znamke Vetnil na spletu. Na podlagi analize problemskega stanja smo razvili marketinško strategijo. S postavitvijo koncepta strategije spletnega marketinga za blagovno znamko Vetnil pričakujemo večjo prepoznavnost med uporabniki. Strategijo smo gradili na tem, da smo ustvarili zastavljeno število sledilcev na spletu in da smo jih prek posameznih skupnosti uspešno preusmerili na našo spletno trgovino in jih prepričali o nakupu. Pred začetkom kampanje smo pričakovali, da se bosta prepoznavnost in ugled blagovne znamke povečala. Skozi aktivnosti smo pridobivali nove uporabnike in potrošnike asortimenta Vetnil. Skozi celotno kampanjo smo vseskozi spremljali aktivnosti in njene učinkovitosti ter jih sproti prilagajali in nadgrajevali.
Ključne besede: Tržno komuniciranje, Blagovna znamka, Svetovni splet, Družabna omrežja.
Objavljeno: 11.11.2016; Ogledov: 473; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

10.
Uporaba poslovnega družbenega omrežja za upravljanje znanja organizacije
Matjaž Močnik, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu se osredotočamo na znanje, njegovo širitvijo in ohranjanje znotraj organizacije, kar za slednje pogosto predstavlja izziv. Kot eden izmed glavnih dejavnikov uspešnosti organizacije se izkaže ravno v tem, kako sposobna je le ta upravljati svoje znanje, saj le ta predstavlja njen najdragocenejši kapital. Eden izmed pripomočkov za dosego teh ciljev je lahko tudi sistem poslovnih družabnih omrežij, ki jih podrobneje opisujemo ter spoznamo njihovo uporabnost pri upravljanju znanja organizacije. Za potrditev spoznanj je opravljena študija vpeljave tovrstne rešitve v slovensko organizacijo ter s pomočjo meritev in rezultatov ankete ocenjeni učinki, ki jih ima vpeljava take rešitve. Spoznali smo, da vpeljava tovrstne rešitve lahko zelo pripomore k širjenju in ohranitvi znanja v organizaciji, ima pa še mnogo drugih pozitivnih učinkov. Za uspeh vpeljave rešitve je potrebna podpora vodstva in ostalih zaposlenih, saj zahteva določen čas, napor in finančni vložek. Spoznali smo, da vpeljava rešitve in njen prispevek k uspehu organizacije vsekakor opravičuje poslovno naložbo.
Ključne besede: znanje, družabna omrežja, organizacijska kultura, informacijski sistem
Objavljeno: 23.08.2017; Ogledov: 147; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (3,49 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici