| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zasnova spletne aplikacije za naročanje hrane
Erik Cvetkov, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava razvoj aplikacije za naročanje hrane. Pri izdelavi aplikacije smo uporabili različne tehnologije, kot so JavaScript, Node.js in Ubuntu Linux strežnik. Interaktivnost je bila realizirana s pomočjo spletnega vtičnika. Razvita aplikacija vključuje vse ključne funkcionalnosti, ki jih pričakujejo uporabniki, vključno s pregledom ponudbe, upravljanjem košarice, dodajanjem naslova dostave in oddajo naročila. Poleg tega aplikacija omogoča restavracijam sprejem naročil v realnem času preko tehnologije WebSocket. Intuitiven uporabniški vmesnik in funkcionalnost, kot je takojšnje posodabljanje stanja naročil, prispevata k izboljšani uporabniški izkušnji tako za stranke kot za restavracije, kar je bilo ključno vodilo pri razvoju aplikacije.
Ključne besede: dostava hrane, prototipni razvoj, Node.js, JavaScript, WebSocket
Objavljeno v DKUM: 30.08.2024; Ogledov: 114; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (4,02 MB)

2.
Uporabniška izkušnja mobilne aplikacije Wolt za dostavo hrane
Staša Zabukošek, 2023, magistrsko delo

Opis: Mobilne aplikacije za dostavo hrane so v zadnjih nekaj letih postale vse bolj priljubljene, njihov uspeh pa je v veliki meri odvisen od uporabniške izkušnje, ki jo zagotavljajo uporabnikom. Uporabniška izkušnja zajema vse vidike uporabnikove interakcije z aplikacijo, vključno z oblikovanjem, funkcionalnostjo in splošnim zadovoljstvom. Pozitivna uporabniška izkušnja lahko privede do večje angažiranosti uporabnika in njegove zvestobe, medtem ko lahko negativna izkušnja uporabnike odžene. Merjenje uporabniških izkušenj izdelkov ali storitev je dandanes posebej pomembno predvsem zaradi visoke konkurence na trgu. Uporabniki imajo namreč na voljo ogromno možnosti, izdelkov in storitev, zato lahko že najmanjša težava pri uporabi ali funkcionalnosti nekega izdelka ali storitve, ki ima veliko konkurence, predstavlja izgubo uporabnika. To še posebej velja za aplikacije za dostavo hrane, zato je pomembno, da zagotavljajo visoko uporabniško izkušnjo. Merjenje uporabniške izkušnje aplikacij za dostavo hrane zagotavlja pomemben vpogled v to, kako stranke uporabljajo aplikacijo, z njo komunicirajo in jo dojemajo. Te informacije se lahko nato uporabijo za izboljšanje zasnove aplikacije, funkcionalnosti in splošnega zadovoljstva strank, kar bo posledično privedlo do večje uporabe aplikacije in izboljšanega prihodka za podjetje. Poleg tega lahko spremljanje uporabniške izkušnje pomaga prepoznati morebitna problematična področja, kjer nastajajo ali lahko nastanejo težave, ki jih je mogoče nato obravnavati in odpraviti za izboljšanje uporabniške izkušnje. Merjenje uporabniške izkušnje se lahko izvaja tako s kvalitativnimi kot kvantitativnimi metodami, vključuje pa zbiranje in analiziranje podatkov, povezanih z različnimi vidiki uporabniške izkušnje. V magistrski nalogi smo za merjenje uporabniške izkušnje mobilne aplikacije Wolt uporabili standardizirani vprašalnik uporabniške izkušnje UEQ. Vprašalnik uporabniške izkušnje meri šest kategorij uporabniške izkušnje, in sicer privlačnost, preglednost, učinkovitost, zanesljivost, stimulativnost in inovativnost. Mobilna aplikacija Wolt je pri vseh kategorijah dosegla pozitivne rezultate, samo v kategoriji stimulativnost je dosegla nevtralne. Uporabniki torej uporabniško izkušnjo mobilne aplikacije Wolt ocenjujejo kot privlačno, pregledno, učinkovito, zanesljivo in inovativno, pri čemer so glede stimulativnosti malce zadržani, ne ocenjujejo pa je kot negativno.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, spletna dostava hrane, mobilna aplikacija, vprašalnik uporabniške izkušnje, merjenje uporabniške izkušnje
Objavljeno v DKUM: 17.04.2023; Ogledov: 614; Prenosov: 179
.pdf Celotno besedilo (3,42 MB)

3.
Možnosti uporabe brezpilotnih letalnikov za dostavo hrane : magistrsko delo
Benjamin Založnik, 2022, magistrsko delo

Opis: V zadnjem času opažamo spremembe pri prehranjevalnih navadah potrošnikov. Pametne rešitve in digitalizacija omogočajo naročanje hrane na izbran naslov. Čeprav storitev dostave hrane obstaja že dolgo, je šele v zadnjemu času doživela razcvet globalnih razsežnosti. Ena izmed potencialnih možnosti za dostavo hrane je tudi uporaba brezpilotnih letalnikov za dostavo hrane. Z namenom raziskati možnosti brezpilotne dostave hrane smo opravili pregled literature in zakonodaje na področju brezpilotnega letalstva ter izvedli poskusni let na področju vzhodne Slovenije. Raziskane so bile tehnične zmožnosti posebej zasnovanega brezpilotnega letalnika za dostavo hrane. Ugotovljeno je bilo, da uporaba brezpilotnih letalnikov prinaša veliko prednosti v industrijo dostave, kot sta večja varnost v prometu in nižja poraba energije. Ne glede na način dostave pa moramo potrošniku predstaviti varno in kvalitetno hrano.
Ključne besede: brezpilotni letalnik, dostava hrane, UAV, COVID-19, varnost hrane
Objavljeno v DKUM: 04.01.2023; Ogledov: 637; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (2,80 MB)

4.
Obligacijskopravna vprašanja dostave hrane s platformo Wolt : magistrsko delo
Rok Komočar, 2022, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo z naslovom »Obligacijskopravna vprašanja dostave hrane s platformo Wolt« predstavlja most med postopkom dostave hrane z digitalno platformo Wolt na eni strani in relevantnimi pravnimi pravili ter načeli slovenskega obligacijskega prava na drugi. Na podlagi uvodne analize delovanja digitalne platforme Wolt, je v jedru naloge opisana problematika razvejanosti in specifičnosti obligacijskopravnih razmerji med tremi pravnimi subjekti, ki v dotičnem postopku igrajo ključno vlogo. To so družba Wolt kot upravitelj digitalne platforme, uporabnik kot fizična oseba ter restavracija. Med njimi se vzpostavijo različni tipi pogodbenih razmerij, ki so opredeljeni na podlagi ugotovljenega obstoja ali neobstoja zakonsko določenih bistvenih elementov. Primarni vir in temelj analize tovrstnih razmerij v slovenskem pravnem sistemu je nedvomno Obligacijski zakonik. Med pogodbenimi tipi, ki jih pozna slovensko pravo, sta v nalogi izpostavljeni predvsem prevozna in prodajna pogodba, izostale pa niso niti pogodbe o distribuciji blaga in storitev, to so posredniška pogodba, komisijska pogodba in agencijska pogodba. Razmerja med Woltom, uporabnikom in restavracijo so tako smiselno umeščena v te pogodbene tipe, sočasno pa so navedeni in argumentirani razlogi za in proti. Poleg določitve ustrezne obligacijskepravne narave razmerja, imajo za opredelitev pravic in dolžnosti pogodbenih strank, pomembno vlogo splošni pogoji poslovanja. Do izraza prihajajo predvsem zato, ker se v vseh omenjenih pogodbenih tipih, v povezavi z analiziranimi pravnimi razmerji, ne zahteva posebna obličnost za veljavno sklenitev pogodb. Naloga tako podrobno opisuje način nastanka splošnih pogojev poslovanja ter veljavnost posamičnih določb. Poleg vprašanja pravne narave obligacijskopravnih razmerij, naloga v zadnjem delu odgovarja tudi na določena vprašanje kršitve pogodbenih obveznosti ter sankcij, ki jih ima na voljo pogodbi zvesta stranka. V povezavi s tem se analiza, preko splošnih določb kršitve obveznosti, preliva še v posamezna pravna razmerja in pogodbene tipe, pri čemer so pogosto ugotovljena odstopanja od določb splošnega dela obligacijskega zakonika.
Ključne besede: Dostava hrane, Wolt, pravna narava posla, prevozna pogodba, prodajna pogodba, komisijska pogodba, kršitev pogodbe.
Objavljeno v DKUM: 19.10.2022; Ogledov: 733; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (901,40 KB)

5.
Analiza računalniških orodij za načrtovanje in optimizacijo transportnih poti
Matjaž Majcen, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava analizo programov in orodij za načrtovanje transportnih poti. Prikazana so teoretična spoznanja na področju transporta, logistike in logističnih trendov. Predstavljeni so različni tipi problema usmerjanja vozil in osnovni pojmi teorije grafov, ki je vodila do nastanka algoritmov in programov za optimizacijo. Izvedena je analiza komercialnih in prosto dostopnih programov. Uporabo najprimernejšega orodja smo preverili na realnem primeru dostave kosil v Domu Danice Vogrinec Maribor in izvedli optimizacijo. Simulirali smo različne scenarije in prikazali potencialno zmanjšanje opravljenih poti in prihranke, ki bi nastopili z novo razporeditvijo voznega parka.
Ključne besede: transport, optimizacija poti, teorija grafov, računalniška orodja, simulacije, dostava hrane
Objavljeno v DKUM: 16.09.2019; Ogledov: 1481; Prenosov: 210
.pdf Celotno besedilo (5,68 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici