SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
DOPOLNILNE STORITVE NA OSNOVI IVR
Igor Žgur, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga opisuje dopolnilne storitve na klicnih strežnikih in razvoj novega načina aktiviranja slednjih s pomočjo interaktivnega govornega strežnika. Čeprav dopolnilne storitve uporabnikom lajšajo uporabo telefonskega aparata in izvajanje osnovnih klicev ter jim omogočajo nadzor nad dostopnostjo in varčevanje s časom, jih večina uporabnikov ne uporablja ali pa le redko. Uporaba dopolnilnih storitev s pomočjo tipkanja različnih kod v telefonski aparat in dolgotrajno iskanje po menijih grafičnega vmesnika je preveč zapletena. Dopolnilne storitve na osnovi IVR v primeru, ko je klicani zaseden ali se v določenem času ne odzove na klic, preusmerijo kličočega na interaktivni govorni strežnik, ki mu predvaja meni z možnimi dopolnilnimi storitvami v danem trenutku. Na takšen način je uporaba dopolnilnih storitev bistveno enostavnejša kot prej. Razvoj dopolnilnih storitev na osnovi IVR pomeni implementacijo dodatne funkcionalnosti v obstoječi produkt SI2000 iCS in VoiceXML interpreter. Delo je vključevalo vse faze razvoja dopolnilnih storitev na osnovi IVR, tj. od ideje do končne izvedbe oziroma prototipa. Izvedba je vključevala razvoj s programskim jezikom SDL, spremembe na VoiceXML interpreterju v programskem jeziku C in pisanje scenarijev v programskem jeziku VoiceXML.
Ključne besede: telekomunikacije, VoiceXML, IVR, CCBS, CINT, CCNR, glasovna pošta, dopolnilne storitve
Objavljeno: 29.03.2010; Ogledov: 1372; Prenosov: 56
.pdf Polno besedilo (1,97 MB)

6.
Avtomatizacija testiranja dopolnilnih storitev v telefoniji
Miha Grosek, 2017, magistrsko delo

Opis: V razvojnih podjetjih telekomunikacijske opreme igra pomembno vlogo testiranje funkcionalnosti dopolnilnih storitev. Z namenom avtomatizacije testiranja to delo vsebuje raziskavo področja in možnosti implementacije oz. razvoja takšnega orodja. Opisuje modularno zasnovo, kar predstavlja optimizacijo razvoja in transparentno uporabo na več področjih. Na podlagi raziskav so določene optimalne tehnologije za razvoj modulov v odvisnosti do sistema, ki je predmet testiranja. Pri razvoju orodja se izhaja iz standardov in predpisov, na podlagi katerih je zasnovan tudi sistem. To predstavlja možnost uporabe orodja za testiranje različnih standardiziranih sistemov. Prvi del naloge vsebuje opis testiranja telekomunikacijske opreme, umestitev metod testiranja dopolnilnih storitev in aktualne potrebe po optimizaciji teh postopkov. Sledi teoretični opis vrst telefonije, protokolov in delovanja sistemov. Osrednji del naloge vsebuje opis namena avtomatizacije in funkcionalnosti orodja. V ločenih poglavjih je opisana zasnova implementacije, izbira tehnologij in nekatere omejitve za področja analogne telefonije in telefonije SIP. Poglavje s področja telefonije SIP podrobneje opisuje posamezne module orodja. Naloga se zaključuje z opisom dodane vrednosti, možnosti nadaljnjega razvoja in razširitve orodja na ostala področja telefonije.
Ključne besede: telefonske storitve, testiranje, avtomatizacija, dopolnilne storitve, SIP
Objavljeno: 24.08.2017; Ogledov: 73; Prenosov: 13
.pdf Polno besedilo (2,74 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici