1.
STRATEGIJA MARKETINGA OB UVAJANJU IZDELKOV FOTOVOLTAIKE NA SLOVENSKI TRGJasmina Pisnik, 2013, diplomsko delo
Opis: V svetu prihaja do podnebnih sprememb, ki so posledica človekovega delovanja. Zdaj je čas da nekaj naredimo za naš planet. Obnovljivi viri energije vključujejo vse vire energije, ki jih zajemamo iz stalnih naravnih procesov. Med glavne obnovljive energije spadajo sonce, veter, voda in biomasa. Fotovoltaika je veda, ki preučuje pretvorbo sončne energije v električno energijo. Sonce je osrednje telo našega sončnega sistema in poglavitni vir energije na svetu. V Sloveniji je potencial sončne energije dokaj enakomeren in razmeroma visok ter je v povprečju za 10% višji od Nemčije. Celotna Slovenija ima potencial za postavitve sončnih elektrarn. Razlogi za postavitev sončnih elektrarn so: okolju prijazna naložba, gorivo je zastonj, zanesljiva in varna finančna naložba ter ne onesnažujejo okolja. Geografska razdelitev trga fotovoltaike v Evropi je povezana s hitrostjo s katero se je razvijala tehnologija v zadnjih letih. V zadnjem desetletju Nemčija kaže najbolj stabilno rast in tako tudi predstavlja najbolj razvit trg fotovoltaike. Obnovljivi viri energije so naša prihodnost.
Ključne besede: sonce, energija, sončna energija, obnovljivi viri energije, fotovoltaika, sončni moduli, donosnost investicije, metode donosnosti, strategija marketinga, poziconiranje, segmentacija, marketinško komuniciranje
Objavljeno v DKUM: 09.07.2013; Ogledov: 1705; Prenosov: 165
Celotno besedilo (1,30 MB)