| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
STRATEGIJA MARKETINGA OB UVAJANJU IZDELKOV FOTOVOLTAIKE NA SLOVENSKI TRG
Jasmina Pisnik, 2013, diplomsko delo

Opis: V svetu prihaja do podnebnih sprememb, ki so posledica človekovega delovanja. Zdaj je čas da nekaj naredimo za naš planet. Obnovljivi viri energije vključujejo vse vire energije, ki jih zajemamo iz stalnih naravnih procesov. Med glavne obnovljive energije spadajo sonce, veter, voda in biomasa. Fotovoltaika je veda, ki preučuje pretvorbo sončne energije v električno energijo. Sonce je osrednje telo našega sončnega sistema in poglavitni vir energije na svetu. V Sloveniji je potencial sončne energije dokaj enakomeren in razmeroma visok ter je v povprečju za 10% višji od Nemčije. Celotna Slovenija ima potencial za postavitve sončnih elektrarn. Razlogi za postavitev sončnih elektrarn so: okolju prijazna naložba, gorivo je zastonj, zanesljiva in varna finančna naložba ter ne onesnažujejo okolja. Geografska razdelitev trga fotovoltaike v Evropi je povezana s hitrostjo s katero se je razvijala tehnologija v zadnjih letih. V zadnjem desetletju Nemčija kaže najbolj stabilno rast in tako tudi predstavlja najbolj razvit trg fotovoltaike. Obnovljivi viri energije so naša prihodnost.
Ključne besede: sonce, energija, sončna energija, obnovljivi viri energije, fotovoltaika, sončni moduli, donosnost investicije, metode donosnosti, strategija marketinga, poziconiranje, segmentacija, marketinško komuniciranje
Objavljeno v DKUM: 09.07.2013; Ogledov: 1705; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)

2.
UPRAVLJANJE IN DIGITALIZACIJA DOKUMENTACIJE V RAČUNOVODSKEM SERVISU
Sebastjan Slavič, 2012, magistrsko delo

Opis: Konkurenčna podjetja danes za dobro obvladovanje dokumentacije potrebujejo dokumentarni sistem, ki jim v danih razmerjih omogoča hiter dostop, obdelavo ter varnost dokumentacije. Na drugi strani pa podjetje pripomore k bolj ekološkemu poslovanju, zaradi zmanjšanja pisarniških stroškov. Večinoma dokumentacije v podjetje še vedno pride v papirni obliki, ki pa za nadaljnjo uporabo oz. obvladovanje v času digitalizacije ni več primerna. Zato vse večji pomen pridobivajo dokumentarni sistemi, ki morajo biti prilagojeni specifičnim potrebam in integrirani v posamezne dele poslovanja. V teoretičnem delu magistrskem smo preučevali teoretična izhodišča prenove poslovnih procesov in opredelili integrirane dokumentarne sisteme za upravljanje dokumentacije v računovodskem servisu. Preučili smo zakonske okvire digitalizacije ter predstavili standarde in varnostne vidike na tem področju. Opravili smo tudi primerjavo posameznih rešitev, ki se pojavljajo na slovenskem trgu. V praktičnem delu magistrske smo podrobneje predstavili računovodski servis M.S.D., na katerem smo izvedli simulacijo uvedbe dokumentarnega sistema, izbranega ponudnika. Opredelili smo medel uvedbe dokumentarnega sistema v računovodskem servisu. Na podlagi potencialnih prihrankov in stroškov investicije smo s pomočjo finančne analize preučili donosnost investicije. Opravili smo analizo obstoječega stanja ter s pomočjo modela procesa AS-IS izdelali prenovljen model poteka zajema in digitalizacije dokumentacije v primeru uvedbe dokumentarnega sistema v računovodski servis.
Ključne besede: Ključne besede: dokumentarni sistem, računovodski servis, prenova poslovnih procesov, donosnost investicije, integracija.
Objavljeno v DKUM: 05.02.2013; Ogledov: 2284; Prenosov: 307
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici