SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
USTANOVITEV IN FINANCIRANJE NEPROFITNEGA DRUŠTVA
Martina Damiš, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je v okviru predmeta Podjetniško pravo. Temelj diplomskega dela bo ustanovitev neprofitnega društva. Na osnovi ustanovitve neprofitnega društva, obdelane teorije in poznavanja zakonov o neprofitnih organizacijah, bomo pričeli z raziskovanjem. Predpostavljamo težak položaj neprofitnih društev glede delovanja, financiranja in prevzemanja odgovornosti ter za to odgovornih članov tekom delovanja. Cilj naloge je ugotoviti, kako vzpostaviti planiranje, vodenje in izvajanje aktivnosti v društvu, da bo le-to čim bolj efektivno ter dobrodošlo za okolje, v katerem deluje in bo imelo prihodnost. Ugotoviti nameravamo, kakšen je tisti pristop, ki bi neprofitno organizacijo pripeljal do stopnje, da lahko deluje sicer svobodno, s svojimi finančnimi sredstvi ter brez osebnostne obremenitve članov, ki jo nosijo zaradi odgovornosti, ki so jo ob določenih trenutkih med delovanjem društva primorani sprejeti. Ugotavljali bomo, kakšen je nasploh pravni položaj društva ter njegovih predstavnikov glede odgovornosti. Raziskovanje bomo podkrepili z dejanskim projektom mladih v občini Lenart. Ustanovili bomo društvo mladih po srcu, ki bo v prid in korist celotnemu okolju. Zaradi samega namena ustanovitve neprofitnih organizacij se bomo ustavili ob vprašanju pomembnosti tovrstnih organizacij v določenem okolju ter primerjali neprofitne organizacije z gospodarskimi družbami in javnimi zavodi. Prav zaradi pomembnosti razlik in sorodnosti na določenih točkah predvidevamo, da bo primerjava podala zanimive rezultate. Ob koncu bomo v raziskovalnem delu preverili podporo ustanovljenemu društvu iz strani pravnih subjektov v okolju, v katerem deluje ter s tem podkrepili opisano teorijo. Diplomsko delo bo potekalo na osnovi ustanovitve Društva »Mladi do kraja«, Lenart, ki nam bo osnova in vzporednica s preostalimi neprofitnimi društvi nasploh.
Ključne besede: Planiranje, ustanovitev društva, neprofitno društvo, financiranje neprofitnega društva, donatorstvo, javne in zasebne pravne osebnosti, sposobnost pravne osebe za obveznosti, javni zavod, gospodarska družba.
Objavljeno: 10.05.2010; Ogledov: 3837; Prenosov: 605
.pdf Polno besedilo (725,59 KB)

2.
PRIMERJAVA SPONZORIRANJA IN DONATORSTVA KOT OBLIKE DRUŽBENO ODGOVORNEGA DELOVANJA PODJETIJ
Katja Križan, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil primerjati donatorstvo in sponzorstvo kot družbeno odgovorni obliki podjetja. Ti dve sta res obliki, ki se navezujeta na družbeno odgovorno podjetništvo, vendar ne smemo prezreti, da nista edini obliki. Podjetja se vedno bolj zavedajo, da so tudi odnos s skupnostjo, odnos do zaposlenih in do okolja pomembne oblike družbene odgovornosti. To vse se kaže tudi v analizi, ki sem jo opravila. Veliko denarja, predvsem v velikih podjetij, se namenja donatorstvu in sponzorstvu. Podjetja namenjajo denar za boljšo podobo oz. imidž. Kateri obliki ga namenjajo, je predvsem odvisno od tega, kakšno politiko oz. strategijo poslovanja imajo. Gospodarska kriza je tako kot skoraj na vsa pomembnejša področja posegla tudi na področje družbene odgovornosti podjetij. To se je pokazalo pri naši raziskavi. Podjetja se soočajo s težavami in to vpliva tudi na obseg sredstev, ki so namenjena sponzorstvu in donacijam. Nekatera podjetja pa zaradi posledic gospodarske krize ne namenjajo več sredstev sponzorstvu niti donatorstvu. Družbena odgovornost mora biti prisotna, tako v majhnih kot v velikih podjetjih. Družbena odgovornost ima vedno večjo veljavo, tako v Sloveniji kot v svetu. Podjetja, ki vključujejo DO (družbeno odgovornost) v poslovanje podjetja, imajo večji ugled, ki pa je dragocen vir, s katerim mora podjetje pazljivo ravnati, posebno v današnjem času. Takšno poslovanje vpliva na celotno uspešnost podjetja. Podjetja, ki ne bodo uveljavljala DO v svojem poslovanju, bodo morala spremeniti svojo politiko poslovanja, sicer ne bodo mogla dolgo konkurirati na trgu, kaj še le prodirati na nove trge. Z raziskavo, ki sem jo opravila, sem ugotovila, da podjetja so družbeno odgovorna, da je zanje družbena odgovornost pomembna. Vendar je družbena odgovornost kot pojem še precejšnja neznanka za nekatera podjetja. Velika in srednja podjetja večinoma razumejo pojem družbene odgovornosti. Pri mikro in majhnih podjetij pa še ne vedo točno, kaj je DOP. Pod tem pojmom razumejo večinoma odnos do okolja, zaposlenih in skupnosti. Kar se tiče donacij in sponzorstev, pa slaba tretjina meni, da ti dve obliki tudi spadata pod pojem družbene odgovornosti podjetij.
Ključne besede: donatorstvo, družbena odgovornost, družbena odgovornost podjetij (DOP), gospodarstvo, podjetje, sponzorstvo
Objavljeno: 15.02.2011; Ogledov: 1838; Prenosov: 187
.pdf Polno besedilo (827,93 KB)

3.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V ODBOJKARSKEM KLUBU ACH VOLLEY
Maja Horvat, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem obravnavala marketinško komuniciranje v odbojkarskem klubu ACH Volley, s poudarkom na oglaševanju in odnosih z javnostmi. Dobri odnosi z vsemi javnostmi so postali pogoj za uspešno delovanje športnih klubov. Opisala sem tudi značilnosti pospeševanja prodaje, donatorstva in sponzorstva. Predstavila sem teoretične osnove marketinškega komuniciranja in jih kasneje nadgradila s praktičnimi primeri v ACH Volleyju. Predstavila sem v Sloveniji najuspešnejši odbojkarski klub ACH Volley, ki se ponaša z vrhunskimi rezultati in uspešno zastopa klubske barve tako doma kot v tujini. Klub ima dobro usposobljen kader za oblikovanje in vodenje programa marketinškega komuniciranja, kar v slovenskih klubih ni razširjen pojav. Pohvalijo se lahko s številnimi nagradami, ki so jih prejeli prav na tem področju, in sicer za odlično komuniciranje z javnostmi (še posebej z mediji), za strateško komuniciranje, bili so imenovani za športnike leta itn. Z dobro igro odbojkarjev in uspešnim vodenjem kluba so lahko vzgled številnim športnim klubom. Posebno pozornost sem v diplomskem delu namenila sponzorstvu, saj predstavlja osnovni vir finančnih in drugih sredstev vsakega kluba. Opisala sem različne strategije in modele sponzorstva, v sklopu tega pa sem predstavila tudi generalnega sponzorja blejskega odbojkarskega kluba, ACH, d. d., po katerem klub nosi ime. Gre za sodobno evropsko holdinško družbo s sedežem v Ljubljani, ki deluje na področju proizvodnje, trgovine z vozili, finančnih naložb, telekomunikacij in poslovnega hotelirstva. Sodelovanje z odbojkarskim klubom se je z vmesnimi zapleti izkazalo za zelo uspešno. Odprtje večnamenskega objekta Stožice, v katerem igra ACH Volley tekme Lige prvakov, predstavlja za člansko moštvo izjemno priložnost, saj dvorana sprejme neprimerno večje število obiskovalcev kot telovadnica v Radovljici. Ključ do uspeha so zagotovo tudi navijači, brez katerih bi bila marsikatera tekma izgubljena. Klub se lahko pohvali z velikim številom zvestih navijačev, ki jih spremljajo na vsaki domači tekmi, pogosto pa so prisotni tudi izven slovenskih meja, saj imajo organizirane prevoze na tekme v tujini.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, sponzoriranje, donatorstvo.
Objavljeno: 09.09.2011; Ogledov: 1362; Prenosov: 86
.pdf Polno besedilo (601,98 KB)

4.
KONCEPT DRUŽBENE ODGOVORNOSTI V PODJETJU PIVOVARNA LAŠKO D.D.
David Stres, 2012, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Namen diplomskega seminarja je bil predstavitev koncepta družbene odgovornosti podjetja kot prostovoljne odločitve za reševanje socialnih in okoljskih vprašanj. V današnjem globaliziranemu svetu je odgovornost podjetij do okolja in širše družbe že nuja, česar so se v zadnjem desetletju pospešeno začela zavedati tudi slovenska podjetja - družbena odgovornost tako v prvi vrsti ne pomeni več zgolj izpolnjevanja zakonskih zahtev. Kljub gospodarski krizi v zadnjih letih je večina podjetij še vedno solidarnih po svojih finančnih sposobnostih, medtem ko so pričela nekatera podjetja smatrati družbeno odgovornost kot nepotreben strošek. Dejstvo je da družbena odgovornost vse bolj pridobiva na veljavi v svetu in tudi pri nas. V podjetju Pivovarna Laško d.d. se tega zavedajo že dolgo. Družbeno odgovornost so več kot uspešno vpeljali v svoje poslovanje in si tako zagotovili prepoznavnost, konkurenčno prednost ter zveste odjemalce. Ker v podjetju smatrajo družbeno odgovornost kot dolgoročno strategijo za razvoj podjetja, gospodarska kriza ni bistveno vplivala na njihove družbeno-odgovorne projekte. Opaziti je, da so iz leta v leto vse bolj aktivni na področju varstva okolja, zdravja ljudi, športa in kulture, seveda pa ne smemo pozabiti na sponzorstva in donatorstva.
Ključne besede: donatorstvo, družbena odgovornost podjetja, Pivovarna Laško d.d., sponzorstva, trajnostni razvoj
Objavljeno: 02.04.2012; Ogledov: 1465; Prenosov: 323
.pdf Polno besedilo (745,81 KB)

5.
DONATORSTVO IN ORGANIZIRANJE DOBRODELNE PRIREDITVE
Kristina Orter, 2013, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil predstaviti donatorstvo in organiziranje dobrodelne prireditve za nepridobitno organizacijo. V drugem delu smo predstavili donatorstvo in družbeno odgovornost podjetij ter prikazali, kako je s tem v Sloveniji. V tretjem delu smo opredelili in proučili neprofitne organizacije in vire njihovega financiranja. V četrtem delu pa je predstavljen praktičen primer načrtovanja in organizacije dobrodelne prireditve. Opisali smo koncept prireditve, scenarij, katera dovoljenja potrebujemo, koliko sredstev bomo porabili, iskanje sponzorjev, oglaševanje. Diplomsko delo je pregled vseh potrebnih dejavnosti, da lahko prireditev izpeljemo dobro in brez zapletov. Donatorstvo za podjetje predstavlja možnost izkazovanja solidarnosti in poudarjanje družbeno odgovornega poslovanja. Poleg tega podjetje ni z ničemer zavezano, da s tem neprekinjeno nadaljuje. Donatorstvo je za neprofitno organizacijo zelo pomemben vir, vendar se nanj nikoli ne morejo zanesti, da bo trajalo dlje časa. Pri donatorstvu je pomembno, da so motivi zanj pravi. Pravi v smislu namena doniranja; torej s strani podjetja. Veliko podjetij želi vplivati na nevladno organizacijo in posredovana sredstva; donirati je potrebno brez vsakršnih pogojevanj. Prejemnik pa mora sredstva porabiti izključno za namen, za katerega so bila pridobljena. V primeru organizacije dobrodelne prireditve so donirana sredstva v materialni ali nematerialni obliki zelo pomembna in ključ do uspešnega namena in zaključka. Ko zaključiš dobrodelni projekt, še posebej, če je namenjen otrokom, ko v njihovih očeh vidiš upanje in nasmeh na obrazih, je poplačan ves trud.
Ključne besede: donatorstvo, družbena odgovornost, nepridobitna organizacija, dobrodelna prireditev, organizacija prireditev, izvajanje prireditve
Objavljeno: 08.08.2013; Ogledov: 1774; Prenosov: 278
.pdf Polno besedilo (1,76 MB)

6.
PRIDOBIVANJE FINANČNIH SREDSTEV V NEPROFITNIH ORGANIZACIJAH: DONATORSTVO V DRUŠTVIH
Nejc Vivola, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu, ki je teoretično delo, smo analizirali pridobivanje finančnih sredstev v neprofitnih organizacijah, pri čemer smo se osredotočili na zasebne vire financiranja. Zanimalo nas je predvsem donatorstvo v društvih. Opredelili in razčlenili smo neprofitne organizacije. Predmet naše analize so bile zasebne neprofitne organizacije, zato smo pozornost usmerili na le–te. S pomočjo ključnih kazalcev smo proučili razvitost neprofitnega sektorja v Sloveniji in se posvetili identificiranju virov financiranja neprofitnih organizacij. Podrobno smo opisali neprofitno organizacijo, ki jo imenujemo društvo. Zanimal nas je obseg prihodkov in viri financiranja društev, pa tudi kakšen vpliv ima na delovanje društev donatorstvo. Zadnji dve poglavji smo posvetili preverjanju zastavljenih hipotez. Najprej smo opisali pojem marketing in ga umestili v kontekst neprofitnih organizacij, nato pa ugotavljali vpliv marketinške usmeritve na uspešnost neprofitnih organizacij in proučili področja strateškega načrtovanja.
Ključne besede: neprofitne organizacije, financiranje neprofitnih organizacij, društva, donatorstvo, marketing, strateško načrtovanje
Objavljeno: 16.06.2016; Ogledov: 372; Prenosov: 58
.pdf Polno besedilo (1,19 MB)

7.
Sponzorstvo v športu
Tamara Rozman, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt obravnava pojem sponzorstva. Natančneje sponzorstva v športu. Tržno naravnane organizacije pomagajo s sponzorskimi sredstvi bodisi finančno, materialno bodisi v obliki storitev z namenom doseganja določena trženjskega cilja. Sponzorstvo sestavlja trg sponzorjev in trg sponzorirancev. Sponzorirati je mogoče več različnih področij, vse od kulture, znanosti, umetnosti do športa idr. Prav športu pa pripada največji del sponzorskih sredstev. Le-ta povezuje šport z ostalimi nešportnimi dejavnostmi. Sponzorstvo se velikokrat enači z donatorstvom, oglaševanjem in mecenstvom, zato sem v tem projektu natančneje predstavila pomen vsakega posebej. Osredotočila sem se tudi na sponzorsko pogodbo, stranke, ki se v njej pojavljajo, in cilje, ki so pri sponzorstvu za sponzorja pomembni. V praktičnem delu sem izvedla intervju z dvema podjetjema in športnikom posameznikom. Z intervjujem sem proučila, kaj za podjetje pomeni sponzoriranje in kaj je njihov glavni cilj pri vlaganju sredstev v sponzorstvo. Opredelila sem tudi, kaj pomeni sponzorstvo za športnika posameznika in kakšne prednosti in tudi slabosti le-ta zanj prinaša
Ključne besede: sponzor, šport, sponzorska pogodba, cilj sponzorstva, športnik posameznik, donatorstvo, podjetje
Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 118; Prenosov: 38
.pdf Polno besedilo (1,28 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici