| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga managementa pri zagotavljanju sredstev neprofitnih športnih organizacij
Aleks Perger, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na vlogo managementa pri zagotavljanju sredstev za delovanje neprofitnih športnih organizacij. V začetku diplomskega dela smo raziskali, kaj sploh neprofitne organizacije so in kakšne organizacijske strukture poznamo. V nadaljevanju smo opisali, kaj so športna društva in predstavili razlike med profitnimi in neprofitnimi športnimi organizacijami. Opisali smo, kaj je to športni management, katere ključne naloge opravljajo športni managerji in katere so njihove lastnosti. V teoretičnem delu smo raziskali financiranje teh neprofitnih športnih organizacij, katera sredstva poznamo in njihove procese pridobivanja. V raziskovalnem delu diplomskega dela smo obravnavali primer ŠD Mladost. V sklopu tega smo si na začetku diplomskega dela zastavili tri raziskovalna vprašanja, skozi katera smo ugotovili vlogo managementa v delovanju neprofitnih športnih organizacij, učinkovitost sedanjega modela financiranja obravnavanega športnega društva in dodatne možnosti financiranja društva. Najprej smo raziskali zgodovino društva in njegovega delovanja. Nato smo s pomočjo dokumentacije opisali vire financiranja društva ter naredili analizo trenutnega financiranja. V zaključku diplomskega dela smo raziskali dodatne možnosti financiranja obravnavanega društva.
Ključne besede: financiranje, športne organizacije, športni management, dodatne možnosti, model financiranja, izboljšanje, analiza društva, neprofitne športne organizacije, sponzorstva, donacije
Objavljeno v DKUM: 06.09.2024; Ogledov: 125; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (778,83 KB)

2.
Problematika obdavčitve dohodkov iz nepridobitne dejavnosti
Suzana Kralj, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi je obravnavano področje delovanja nepridobitnih organizacij z vidika problematike obdavčitve dohodkov iz nepridobitne dejavnosti. Raziskala sem področje organiziranosti in značilnosti nepridobitnih dejavnosti. V osnovi lahko nepridobitne organizacije delimo na pravne osebe javnega in zasebnega prava oziroma na javne nepridobitne organizacije in zasebne nepridobitne organizacije. Razlika med njimi je, da prve delujejo v javnem interesu, druge pa v skupnem interesu. Temeljne oblike nepridobitnih organizacij so društvo, zavod, ustanova, verska skupnost ter skupnost lastnikov stanovanj, vendar pa iz samega imena nepridobitne organizacije ne moremo ugotoviti za katero pravno statusno obliko nepridobitne organizacije gre. K nepridobitnim organizacijam poleg naštetih prištevamo še politične stranke in sindikate. Glavna značilnost nepridobitnih organizacij je, da so ustanovljene v splošnokoristne namene s ciljem zagotavljati čim širšo raven zadovoljenosti potreb različnih interesnih skupin. V magistrski nalogi je posebna pozornost namenjena raziskovanju virov financiranja nepridobitne dejavnosti, ki jih v glavnem lahko razdelimo na dohodke iz državnih, regionalnih in občinskih proračunov ter ostale nepridobitne dohodke, kamor prištevamo donacije, članarine, investicije, koncesije. Pomemben delež financiranja nepridobitne dejavnosti predstavljajo tudi pridobitni prihodki, ki jih nepridobitne organizacije ustvarjajo s prodajo proizvodov in storitev ter s sponzorskimi sredstvi. Posebno pozornost sem namenila razlikovanju med donacijami in sponzorskimi sredstvi, saj je obravnavanje teh dveh vrst dohodkov v praksi nemalokrat napačno. Osrednji del magistrske naloge je bil namenjen proučitvi problematike obdavčitve dohodkov iz nepridobitne dejavnosti z vidika davka od dohodka pravnih oseb, davka na dodano vrednost in dohodnine. Pri obdavčitvi z davkom od dohodka pravnih oseb je osnovno poznavanje Pravilnika o opredelitvi pridobitne in nepridobitne dejavnosti, da se pravilno vključijo ali izvzamejo iz davčne osnove dohodki iz opravljanja nepridobitne dejavnosti, dohodki od obresti od depozitov, dohodki doseženi z organizacijo javnih humanitarnih in dobrodelnih prireditev, članarin, predvsem pa zbrane donacije in sponzorska sredstva. Tudi pri obdavčitvi z davkom na dodano vrednost je potrebno posebno pozornost nameniti pravilni določitvi odbitnega oziroma neodbitnega deleža davka na dodano vrednost. Dohodke kot so subvencije, članarine in sponzorska sredstva je potrebno vsakokrat znova proučiti z vsebinskega in ne le s formalnega vidika. Pri obdavčitvi z dohodnino prihaja pri nepridobitnih organizacijah do težav pri obravnavi prostovoljnega dela ter razmejitvi med avtorsko in podjemno pogodbo. Tudi pri izplačilu povračil stroškov funkcionarjev ni enoznačnega odgovora, kdaj so ti obdavčeni in kdaj ne. Namreč v določenih primerih jih ni potrebno vključiti v davčno osnovo za obračun dohodnine, v drugih pa je to nujno potrebno. Z namenom zagotovitve pravične obdavčitve dohodkov iz nepridobitne dejavnosti je nujno obravnavanje dohodkov iz vsebinskega vidika, torej kako je bil dohodek porabljen, ne pa le z vidika izvora, torej kdo ga je nepridobitni organizaciji nakazal.
Ključne besede: nepridobitna dejavnost, nepridobitna organizacija, viri financiranja, subvencije, dotacije, sponzorstvo, donacije, članarina, koncesije, obresti na depozite, davčne olajšave, oprostitve, avtorska pogodba, podjemna pogodba, prostovoljno delo, davek od dohodka pravnih oseb, davek na dodano vrednost, dohodnina.
Objavljeno v DKUM: 21.07.2016; Ogledov: 2112; Prenosov: 250
.pdf Celotno besedilo (912,25 KB)

3.
Slovenski model financiranja športa : diplomsko delo
Dušan Podpečan, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: šport, Slovenija, financiranje, sponzorstvo, donacije, davki, nacionalni programi
Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 1936; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (384,16 KB)

4.
5.
Marketing dogodka, primer Festivala Lent : diplomsko delo
Vesna Planko, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: marketing, zabava, financiranje, sponzorstvo, donacije, turizem, storitve, tveganje
Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 1568; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (3,41 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici