| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NAČRTOVANJE IN PRIPRAVA EKSKURZIJE V DOMAČEM KRAJU NOVEM MESTU
Tanja Žiberna, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Tema diplomske naloge je načrtovanje in priprava ekskurzij v domačem kraju, Novem mestu, v okviru spoznavanja domače pokrajine v 5. razredu devetletne osnovne šole. Diplomsko delo predstavlja naravno-geografske in družbeno-geografske značilnosti domačega kraja, Novega mesta z bližnjo okolico, s pomenom ekskurzije kot oblike vzgojno-izobraževalnega dela, z vzgojno-izobraževalnimi cilji in vsebinami o domači pokrajini iz nacionalnega učnega načrta za 5. razred predmeta Družba in analizo priročnikov za učitelje različnih založb s cilji in vsebinami o domači pokrajini ter njihovo primerjavo. Namen diplomske naloge sta načrtovanje in priprava dveh ekskurzij v domačem kraju, namenjenih učencem 5. razreda osnovne šole in s tem prikazati domači kraj, domačo pokrajino s to vzgojno-izobraževalno obliko. Žal ni bilo možno, da bi načrtovani ekskurziji tudi izvedla in videla njuno dejansko uspešnost. Sodelovala pa sem z učiteljicama OŠ Šentjernej pri načrtovanju in izvedbi ekskurzije v 5. razredu devetletne osnovne šole ter naredila analizo izvedene ekskurzije.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: Družba, domača pokrajina, domači kraj, Novo mesto, ekskurzija, načrtovanje, priprava
Objavljeno: 19.05.2009; Ogledov: 2803; Prenosov: 346
.pdf Celotno besedilo (23,48 MB)

2.
ANALIZA RAZUMEVANJA TURIZMA V DOMAČEM KRAJU Z VIDIKA UČENCEV RAZREDNE STOPNJE NA DVOJEZIČNEM PODROČJU OBČINE DOBROVNIK
Tamara Berden, 2011, diplomsko delo

Opis: Tema diplomske naloge je Analiza razumevanja turizma v domačem kraju z vidika učencev razredne stopnje na dvojezičnem področju občine Dobrovnik. Diplomska naloga je sestavljena iz treh delov, teoretičnega, empiričnega in praktičnega dela. Teoretični del povzema glavne naravno-geografske in družbeno-geografske značilnosti, šolstvo, šport, naravno, kulturno in etnološko dediščino ter turizem v občini Dobrovniku. V empiričnem delu nas je zanimalo, kako učenci razumejo turizem v domačem kraju, kaj bi preuredili, katera ustanova jim je najbolj zanimiva in katera bi bila turistom, ki bi obiskali našo občino, kako so zadovoljni z urejenostjo občine Dobrovnik ter kako učenci Dvojezične osnovne šole Dobrovnik sploh skrbijo za urejenost okolja. Z izvedeno raziskavo smo ugotovili, da stopnja razgledanosti sovpada s starostno in razvojno stopnjo otrok, razlik pa glede na spol skorajda ni. Učenci se močno zavedajo, da je občina Dobrovnik turistični kraj, ter da so tri destinacije, ki so tako njim kot tudi verjetno za turiste najbolj privlačne v našem kraju. To pa je Bukovniško jezero, hiša Györgya Dobronokija in Ocean Orchids. Refleksijo empiričnega dela predstavlja praktični del, kje smo sestavili in popestrili našo gozdno učno pot ob Bukovniškem jezeru, saj je Bukovniško jezero po mnenju anketiranih učencev najzanimivejši kraj in tudi del, kjer bi oni največ spremenili, gozdna učna pot pa bi bila dobra destinacija za mlade, ki vse pogosteje prihajajo v naš kraj. Namen praktičnega dela je bil ugotoviti dober primer povezave teorije in prakse. Podatki so pokazali, da se učenci zavedajo, da je občina Dobrovnik turistični kraj ter da imajo učenci veliko idej, kako privabiti turiste v naše kraje.
Ključne besede: domači kraj, turizem, otroci, narava, razredna stopnja, Dobrovnik, gozdna učna pot
Objavljeno: 04.07.2011; Ogledov: 1469; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (5,52 MB)

3.
MOJ DOMAČI KRAJ (LOVRENC NA POHORJU) - MODEL IZKUSTVENEGA UČENJA V ČETRTEM RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Dejan Brezočnik, 2013, diplomsko delo

Opis: Kako učence v 4. razedu s pomočjo izkustvenega učenja naučiti in bolje prepoznati svoj domači kraj.
Ključne besede: Izkustveno učenje, domači kraj, 4. razred osnovne šole
Objavljeno: 12.07.2013; Ogledov: 1815; Prenosov: 210
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

4.
MOJ DOMAČI KRAJ SLOVENSKE KONJICE - KAKO DOBRO GA POZNAJO UČENCI OSNOVNE ŠOLE POD GORO
Maja Frim, 2013, diplomsko delo

Opis: V pričujočem diplomskem delu z naslovom »Moj domači kraj Slovenske Konjice – kako dobro ga poznajo učenci Osnovne šole Pod goro« se dopolnjujeta in prepletata dve zaokroženi celoti – teoretična in empirična. V teoretičnem delu je predstavljena slovenska osnovna šola (njena zgodovina in sedanjost). Poudarjena so njena načela, podrobneje je opredeljen predmetnik osnovne šole in učni načrti za posamezne predmete s stališča predmeta raziskovanja diplomskega dela, torej domačega kraja. V teoretičnem delu so predstavljene Slovenske Konjice (legenda, geografska lega in površina, zgodovina, razvoj šolstva, gospodarstvo, promet, kulturna dediščina, turizem), v empiričnem delu pa predstavljamo rezultate raziskave med konjiškimi osnovnošolci o poznavanju svojega domačega kraja. Izsledki raziskave, v katero je bilo vključenih 180 osnovnošolcev, kažejo, da je izkazano znanje učencev o svojem domačem kraju kar visoko.
Ključne besede: osnovna šola, moj domači kraj, učni načrti, poznavanje Slovenskih Konjic
Objavljeno: 07.10.2013; Ogledov: 2109; Prenosov: 285
.pdf Celotno besedilo (3,07 MB)

5.
KAKO DOBRO ČETRTO IN PETOŠOLCI POZNAJO SLOVENIJO IN SVOJ DOMAČI KRAJ
Neja Klančnik, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko nalogo Kako četrto in petošolci poznajo Slovenijo in svoj domači kraj, sestavljata teoretični in praktični del, ki se med seboj dopolnjujeta in nadgrajujeta. V teoretičnem deli skozi šest področij (lego, gospodarstvo, šolstvo, promet, kulturo, turizem) predstavljamo Slovenijo in domače kraje (Slovenske Konjice, Zreče, Loče in Vitanje) učencev, ki so vključeni v empirično raziskavo. Podrobneje opredelimo učni predmet družba in analizo Učnega načrta družba (2011) s stališča raziskovalnega problema. V empiričnem delu predstavljamo izsledke raziskave, ki smo jo izpeljali na priložnostnem vzorcu 168-ih učencev OŠ Pod goro Slovenske Konjice, OŠ Loče, OŠ Vitanje in OŠ Zreče. Ugotavljamo, da anketirani učenci sorazmerno dobro poznajo Slovenijo, zelo dobro pa poznajo svoj domači kraj in njegove značilnosti.
Ključne besede: osnovna šola, družna, Slovenija, domači kraj.
Objavljeno: 22.10.2014; Ogledov: 991; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (13,33 MB)

6.
SPOZNAVANJE CERKVENJAKA SKOZI IZKUSTVENO UČENJE V 3. RAZREDU
Nina Hanžel, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo Spoznavanje Cerkvenjaka skozi izkustveno učenje v 3. razredu je sestavljeno iz treh med seboj povezanih celot – teoretične, praktične in empirične. V teoretičnem delu podrobneje predstavljamo projektno učno delo, njegove tipe in etape, izkustveno učenje od začetka do danes ter analizo učnega načrta Spoznavanje okolja (2011) v zvezi z raziskovalnim problemom. Ker je diplomsko delo vezano na poznavanje Cerkvenjaka, slednjega v teoretičnem delu predstavljamo skozi šest področij: šolstvo, gospodarstvo, cerkev svetega Antona, zgodovino kraja, kmetijske panoge in samega kraja Cerkvenjak. V praktičnem delu smo nanizali podrobno učno pripravo, potek dela in evalvacijo učnega sprehoda po domačem kraju. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati odgovorov anketiranih učencev, ki so bili vključeni v praktični del naloge, o domačem kraju pred in po učnem sprehodu. Ugotavljamo, da je znanje učencev po učnem sprehodu o domačem kraju mnogo boljše.
Ključne besede: projektno učno delo, izkustveno učenje, spoznavanje okolja, tretji razred, moj domači kraj.
Objavljeno: 06.05.2016; Ogledov: 595; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

7.
Grafika in moj domači kraj
Urška Juhart, 2016, magistrsko delo

Opis: Vsebino magistrskega dela sem razdelila na teoretični in pedagoški del ter na samostojno praktično ustvarjanje na grafičnem področju. V prvem delu sem namenila nekaj besed odločitvi o izbrani temi. Sledijo poglavja, v katerih sem se oprla na teoretična dognanja o umetnosti in grafični umetnosti, s kratkim vpogledom v zgodovino grafične umetnosti. Drugi del sem namenila pedagoškemu delu in s tem grafičnemu projektu, ki smo ga izvedli v osnovni šoli na Polzeli. Projekt smo izvedli z učenci od 1. do 9. razreda. Grafične tehnike smo prilagajali učnemu načrtu in starostni stopnji učencev, pri tem pa smo stremeli k temu, da smo se v vsakem razredu posluževali različnih tehnik ploskega, visokega in globokega tiska. Nekaj nastalih del sem po določenih kriterijih nato še ovrednotila. V tretjem delu sem se osredotočila na samostojno praktično ustvarjanje. Raziskovanje različnih pristopov in tehnoloških postopkov v grafičnem mediju sem začela z direktnim odtiskovanjem rastlin po postopku tehnike s premično šablono. V mojih primerih šablono predstavljajo rastline, ki se štejejo kot ready-made šablone. Matrico sem postopno nadgrajevala s kombiniranjem z drugimi grafičnimi tehnikami. Najprej sem šablone rastlin kombinirala z linorezom, nato sem dodajala še druge materiale s strukturno značilnimi površinami, ki s tiskanjem na papir ali na drugo podlago prenesejo prepričljivo materialnost površine. Tako sem z različnimi pristopi prišla do edinstvene grafične tehnike kolažnega tiska. Ker pa moja pot eksperimentiranja ni bila omejena le na postopke tiskanja, ampak tudi na izdelavo nekaterih materialov in pripomočkov za tiskanje, sem del vsebine namenila opisu izdelave želatinaste plošče, ki mi je služila kot podlaga pri ročnem tiskanju in izdelavi ročno narejenega papirja, na katerega sem ročno ali strojno tiskala. Za konec sem nekaj besed namenila še organizaciji in postavitvi razstave, kjer smo predstavili nastale otroške in moje lastne grafične liste.
Ključne besede: narava, domači kraj, eksperimentiranje, grafika, grafični projekt, kolažna tehnika, šablonski tisk, ready-made šablona.
Objavljeno: 22.02.2017; Ogledov: 790; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (18,54 MB)

Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici