| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Individualizacija dela z dolgotrajno bolnim učencem - študija primera učenca z arnold-chiarijevim sindromom : magistrsko delo
Teja Zavasnik, 2023, magistrsko delo

Opis: V teoretičnem delu so predstavljene prednosti inkluzije, značilnosti vključevanja dolgotrajno bolnih otrok v redno osnovno šolo ter specifične prilagoditve, ki jih potrebujejo otroci s tovrstnimi težavami. Na teoretični ravni so analizirane glavne značilnosti Arnold-Chiarijevega sindroma in individualizacija dela učenca z Arnold-Chiarijevim sindromom. V empiričnem delu je predstavljena študija primera učenca z Arnold-Chiarijevim sindromom (ACS). Podatke smo pridobili s pomočjo intervjujev z učencem z ACS, njegovo razredničarko, specialno pedagoginjo, dvema učiteljema predmetnega pouka in njegovimi družinskimi člani. Ugotovili smo, da učencu prilagoditve zelo koristijo. Ima 4 šolske ure dodatne strokovne pomoči, uporablja računalnik za zapisovanje zapiskov in ima skrajšan urnik. Skrajšan urnik na kvaliteto socialno-emocionalne vključenosti učenca v šolskem okolju ne vpliva. Raziskava je pokazala, da imajo pedagoški delavci največ izzivov pri individualizaciji, kako in na kakšen način določiti obseg učnih vsebin za učenca, ki ima skrajšan urnik. Naloga je pomembna, saj so rezultati pokazali, kako in zakaj je potrebno učencu z ACS individualizirati poučevanje in mu nuditi dodatno strokovno pomoč. Prav tako smo predstavili primere dobre prakse, ki služijo za nadaljnje delo z učenci z ACS.
Ključne besede: inkluzija, dolgotrajno bolan otrok, individualizacija, Arnold-Chiarijev sindrom, primeri dobre prakse.
Objavljeno v DKUM: 13.07.2023; Ogledov: 475; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

2.
Soočanje staršev z otroško hospitalizacijo in s skrbmi, ki nastanejo s stroški
Valentina Rečnik, 2021, diplomsko delo

Opis: Uvod: Nekatere dolgotrajne bolezni niso popolnoma ozdravljive, število otrok s temi boleznimi se vsako leto povečuje, kar vodi v zmanjšano kvaliteto njihovega življenja. Starši se velikokrat soočajo z zdravstvenimi in z nezdravstvenimi stroški, ki jim povzročajo finančno negotovost. Namen je, raziskati soočanje staršev s hospitalizacijo otrok in s skrbmi s stroški, ki nastanejo med hospitalizacijo otrok. Metode: Uporabili smo kvantitativno raziskovanje z metodo anketiranja in kvalitativno raziskovanje z intervjujem. Raziskovalni vzorec so bili starši kronično bolnih otrok. Podatke smo s pomočjo programa Microsoft Office Word in Excel analizirali, obdelali z opisno statistiko ter jih opisno in v tabelah predstavili. Rezultati: Ugotovili smo, da so najpogostejši stroški prav nezdravstveni stroški, ki staršem obolelih otrok s pogostejšimi hospitalizacijami povzročajo večje stroške in jih finančno prizadenejo. Največ staršev otrok je sicer informacije o pravicah iz Zakona o zdravstvenem varstvu z zdravstvenim zavarovanjem in Zakona o starševskem varstvu in družinskih prejemnikih ter o dobrodelnih organizacijah pridobilo s strani drugih zdravstvenih delavcev. Razprava in sklep: Vloga medicinske sestre je pomembna pri prilagajanju otrok in staršev na kronično bolezen. Vzpostavi mora zaupanje, jasno komunicirati, se zavedati svoje odgovornosti pri delu ter stalno nadgrajevati svoje strokovno znanje. V prihodnje bi bilo smiselno usmeriti raziskovanje o nezdravstvenih stroških, saj ti stroški najbolj finančno bremenijo starše.
Ključne besede: osveščenost staršev, dolgotrajno bolan otrok, bolnišnično bivanje, izdatki tekom zdravljenja
Objavljeno v DKUM: 17.08.2021; Ogledov: 1103; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici