| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
IZBOLJŠAVA NABAVNEGA POSLOVANJA V PROIZVODNEM PODJETJU TEHCENTER D.O.O.
Vesna Bregar, 2011, diplomsko delo

Opis: Kot vemo se poslovno okolje dolgoročno spreminja. Spremembe so tako številne, da jih je včasih zelo težko dohajati. To še posebej velja za tiste, ki se ukvarjajo z nabavnim managamentom. Hitro razvijajoča se informacijska tehnologija, s skoraj neomejenimi možnostmi, zagotavlja tudi hiter razvoj nabavne funkcije. Povsem na novo vpliva na sporazumevanje v samem podjetju in med podjetji. Nabavno dokumentacijo na papirju so zamenjala faksirana sporočila, elektronska pošta in neposredni telefonski klici po satelitskih omrežjih, ki povezujejo skoraj vse kraje po svetu. Ta nova informacijska tehnologija omogoča vodjem nabave odkrivanje novih dobaviteljev ter lažje in učinkovitejše sporazumevanje z njimi. V teoretičnem delu naloge smo s pomočjo domače in tuje literature najprej predstavili cilje, naloge in probleme nabavne službe, ter opisali nabavni postopek in dobavitelje. S tem smo prišli do ugotovitev, kakšna je oziroma naj bo nabava v podjetju. V praktičnem delu je predstavljeno podjetje Tehcenter d.o.o., predvsem z vidika njegove nabavne funkcije. Zaradi začetne majhnosti podjetja, nabavna funkcija ni imela posebnega mesta v podjetju, z njegovo rastjo, predvsem z vidika širitve proizvodnje, pa je postala njegov pomemben segment. S tem pa je postal neustrezen tudi obstoječi informacijski sistem, ki ga je bilo potrebno nujno spremeniti in prilagoditi novim razmeram. V diplomski nalogi smo zato z uvedbo novega IS skušali predstaviti njegove pozitivne učinke za boljšo in kakovostnejšo funkcioniranje nabavne službe.
Ključne besede: nabava, nabavni postopek, dobavitelji in njihov izbor, kakovost, dolgoročni odnosi
Objavljeno: 19.04.2011; Ogledov: 1811; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (614,26 KB)

2.
UVAJANJE KONCEPTA CRM V PODJETJE TRGOVSKE DEJAVNOSTI
Nina Bencik, 2016, diplomsko delo

Opis: Podjetje, ki se ukvarja s trgovsko dejavnostjo se mora zavedati, da najboljša rešitev ohranjanje ter pozitivno poslovanje s kupci uvedba koncepta CRM. Če podjetje ne poskrbi za zadovoljstvo svojih kupcev, jih izgubi. Pri sami implementaciji koncepta v podjetje se morajo vsi zaposleni zavedati vrednot podjetja, pomena strank in kako s strankami ravnati. Podjetja se morajo prav tako zavedati, katere so najbolj zanesljive stranke v, ter razumeti njihove zahteve in kupne navade, katere imajo. Če želimo obdržati že dobljene odjemalce in si pridobiti nove, moramo vedno beležiti različne podatke in spremljati njihove kupne navade. Te podatke pa je seveda potrebno izbirati in hraniti, za kar je uvedba koncepta CRM odlična rešitev. Vpeljava koncepta CRM zahteva veliko truda in vodenja, prav tako pa zahteva od človeških virov veliko informacijskega znanja. Glavni cilj vpeljave je zadovoljiti potrebe odjemalcev, na podlagi katerega pridobimo zaupanja vredne odjemalce, kar nam dolgoročno prinese konkurenčno prednost na trgu.
Ključne besede: CRM - Upravljanje odnosov z strankami, trgovsko podjetje, prodaja, dobičkonosni kupci, dolgoročni odnosi.
Objavljeno: 14.11.2016; Ogledov: 484; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici