| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UČINKI DODATNEGA IN DOPOLNILNEGA POUKA SLOVENŠČINE V DRUGEM IN TRETJEM RAZREDU
Maja Vajzman, 2009, diplomsko delo

Opis: Pouk slovenščine je temeljnega pomena. Slovenski jezik je naš materni jezik, s katerim se v največji meri ukvarjamo pri pouku slovenščine. Slovenski jezik pa je pomemben tudi pri ostalih predmetih, saj v materinščini ustvarjamo in prenašamo sporočila. V vsakdanjem življenju je pomembno, da obvladamo slovenski jezik, saj se le tako lahko vključimo v družbo. Vsak starš si želi, da bi bil njegov otrok normalno razvit in uspešen na čim več področjih. Med seboj se razlikujemo, na nekaterih področjih smo boljši in vsak kakšne reči ne obvlada. V svojem raziskovanju sem delala z učenci, ki imajo pri pouku slovenščine težave in obiskujejo dopolnilni pouk, in z učenci, ki so uspešni in hitro napredujejo na raznih področjih pri slovenščini ter obiskujejo dodatni pouk. Učenci obiskujejo 2. in 3. razred osnovne šole. Z raziskovanjem sem želela ugotoviti, ali lahko učenci obeh skupin, tisti z težavami in tisti, ki so pri pouku slovenščine uspešni, napredujejo, če z njimi učitelj dodatno dela in jih spodbuja.
Ključne besede: opismenjevanje, komunikacijske dejavnosti, dopolnilni pouk, dodatni pouk, učne težave, nadarjeni učenci
Objavljeno: 08.07.2009; Ogledov: 3785; Prenosov: 332
.pdf Celotno besedilo (603,32 KB)

2.
UPORABA FIZIKALNE ZBIRKE MEHANO PRI POUKU FIZIKE V OSNOVNI ŠOLI
Jasmin Ilc, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu se bom posvetila uporabi fizikalne zbirke MEHANO pri rednem pouku fizike, dodatnem pouku in pri izbirnih vsebinah. Primerna je tako za demonstracijske poskuse kot za množično eksperimentiranje. Osredotočila se bom na eksperimentiranje v skupinah, podala bom analizo učnih načrtov za fiziko, dodatni pouk fizike ter za izbirne predmete Projekti iz fizike in tehnike, Elektrotehnika in Elektronika z robotiko. Predstavila bom deset izbranih eksperimentov, jih opremila s slikovnim materialom, opisom poskusa in učnimi listi za delo v skupinah. Izdelala bom učni načrt dodatnega pouka fizike z zbirko in se opirala na cilje, ki so v učnem načrtu podani kot višji cilji. Zbirka vsebuje 61 različnih elementov, manjkajoči pa se poiščejo doma ali v šoli. Namenjena je otrokom po devetem letu starosti in primerna za domače delo ter šolske in izvenšolske aktivnosti. V njej najdemo zelo enostavne poskuse, za katere ne potrebujemo posebne razlage, in zahtevnejše poskuse, pri katerih bodo učenci potrebovali pomoč odrasle osebe ali učitelja. Zbirka je priročna in uporabna, saj lahko z njo opravimo 270 eksperimentov s področja elektrike in magnetizma, elektromagnetizma ter elektronike. Poskusi, ki so opisani v tej zbirki, so prvi in zelo pomembni koraki v pridobivanju znanja z lastnimi izkušnjami.
Ključne besede: Eksperimentiranje, dodatni pouk, izbirne vsebine, učni načrt, elektrika, magnetizem, elektromagnetizem, elektronika, fizikalna zbirka.
Objavljeno: 11.01.2012; Ogledov: 2530; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (1,94 MB)

3.
Vpliv matematične interesne dejavnosti na matematične dosežke mlajših učencev
Alenka Lipovec, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: V prispevku predstavimo program, imenovan Didaktični petkotnik, ki vključuje učence, starše, razredne učitelje, študente in didaktike v primarnem izobraževanju. Oblika dela je najbližja delu pri interesnih dejavnostih. Empirični podatki podajajo primerjavo matematičnih dosežkov učencev, vključenih v ta program, z dosežki matematično obetavnih učencev, ki so sodelovali v raziskavi TIMSS 2003. Eksperimentalna skupina je presegla dosežke kontrolne skupine, statistično pomembne razlike v korist eksperimentalne skupine najdemo na mejniku srednje ravni znanja in na kognitivnem področju reševanja problemov. Rezultate lahko pripišemo aktivnostim programa. Sodelovanje institucije za izobraževanje učiteljev s šolami je, kot kaže, omililo pomanjkanje izkušenj študentov in pripomoglo k dvigu matematičnega znanja mlajših učencev.
Ključne besede: matematika, dodatni pouk, interesne dejavnosti, znanje, učenci, izobraževanje učiteljev, osnovne šole
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 469; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (635,01 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici